Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки)
Очікувана вартість
2 665 440,00 UAH
UA-2017-10-12-000711-a f104a6a247f54bb0a509d6e2077b5e21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надіна Ірина Адамівна

+380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Надіна Ірина Адамівна
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2017 12:04
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2017 12:04
Початок аукціону: 30 жовтня 2017 13:40
Очікувана вартість: 2 665 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 654,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29616 шт
набір цукерок - новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: начальні заклади та установи м.Полтава, м. Полтава, Полтавська область, 36000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  10 грудня 2017
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 12:01
Електронний підпис
12 жовтня 2017 11:59
ДКТ цукерки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

подарунки
Дата подання: 13 жовтня 2017 16:12
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:54
В тендерній документації зазначено, що Новорічний подарунок повинен містити відформовані з шоколадної маси шоколадні цукерки у формі Діда Мороза або Снігуроньки. Просимо уточнити яку саме кількість шоколадних фігурок повинен містити подарунок ( не менше двох чи одну)?
Відповідь: Повинен містити 1 відформовану з шоколадної маси шоколадну цукерку у формі Діда Мороза або Снігуроньки
вага подарунка
Дата подання: 17 жовтня 2017 16:37
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:51
Вкажіть, будь-ласка, вагу одного подарункового набору.
Відповідь: Уважно вивчайте тендерну документацію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-12-000711-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 08 листопада 2017 12:29
Неправомірне визначення переможцем
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Каленіченко І.А. застосував дискримінаційний підхід, а саме відхиливши нашу пропозицію, але не відхиливши пропозицію ФОП Каленіченко І.А., яка не відповідає умовам тендерної документації та ст. ст. 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:

1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації набір повинен складатися з цукерок: з начинкою праліне (між шарами вафель) ( не більше 20%).
Відповідно до ДСТУ 4135:2014 праліне – це тонкоподрібнена маса, отримана з цукру, обсмажених ГОРІХІВ, жиру та іншої сировини.
ФОП Каленіченко І.А. надано в складі новорічного подарунку «Дзвоник ретро» цукерку «Пірат Джо», який не містить начинки праліне, адже, в складі вказаної цукерки відсутні обсмажені ГОРІХИ (фото складу цукерки додається). Отже, ФОП Каленіченко І. А. не надав в складі пропозиції цукерку з начинкою праліне (між шарами вафель).

2) В додатку 2 тендерної документації вказана вимога щодо маркування відповідно до ДСТУ 4518-2008 Національний стандарт України. Продукти харчові. Маркування для споживачів.
ФОП Каленіченко І.А. порушено вимоги до маркування товару згідно ДСТУ 4518-2008, оскільки на етикетці відсутня інформація щодо наявності цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза або Снігуроньки.

3) Відповідно до Додатку 2 цукерки мають відповідати ДСТУ 4135:2014 Цукерки. Загальні технічні умови.
В інформації щодо набору цукерок – новорічні подарунки ФОП Каленіченко І.А. вказано, що в новорічному подарунку надано цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза (виробник Рошен). Проте, цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза (виробник Рошен) виготовлені відповідно до ДСТУ 3924:2014, що суперечить вимогам Замовника.

4) Відповідно до Додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати Довідку за формою, власним підписом та печаткою учасника про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником:
Назва тип обладнання Виробник, марка та термін експлуатації Стан (нове обладнання, справний, поганий), наявна кількість Власне, орендоване чи лізинг
ФОП Каленіченко І.А. надано довідку про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується за формою вказаною в тендерній документації, проте інформація щодо терміну експлуатації відсутня. Також в довідці ФОП Каленіченко І.А. вказано, що вантажний фургон та вантажний рефрижератор орендований, проте в складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи (договори оренди).
ФОП Каленіченко І.А. було надано в складі пропозиції договір перевезення №019/12-16 від 19 грудня 2016 року укладеного з ТОВ «Компанія КРОК». Проте, документацією Замовника не передбачено умови щодо можливості перевезення товару іншим суб’єктом господарювання. Адже в тендерній документації прямо вказано, що обладнання та матеріально-технічна база можуть бути або власним, або орендованим. Також в наданій копії договору вказано, що його дія починається з 19 грудня 2017 року, що унеможливлює виконання зобов’язань перед Замовником.
Отже, ФОП Каленіченко І.А. не підтвердив наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що накуповується.

5)Відповідно до Додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати Довідку за формою, власним підписом та печаткою, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід :
№ з/п Посада ПІБ
Досвід роботи, років Освіта і спеціальність


ФОП Каленіченко І.А. надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою, наведеною в тендерній документації, проте відсутня інформація про спеціальність вказаних працівників.

6) Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. В п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності.
ФОП Каленіченко І.А. в складі пропозиції надано Договір №019/12-16 від 19 грудня 2016 року, укладеного з ТОВ «Компанія Крок»; договір оренди №018/12-16 від 18 грудня 2016 року, укладеного з ТОВ «Компанія Крок»; в довідках про наявність обладнання і матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації вказано, роботи пов’язані з навантаженням, розвантаженням та перевезення товару здійснюються ТОВ «Компанія Крок». Також на фірмовому бланку ФОП Каленіченко І.А. поштова адреса вказана 36008, м. Полтава, вул. Гаражна 7. До речі юридична адреса ТОВ «Компанія Крок» також 36008, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГАРАЖНА, будинок 7. Отже, ФОП Каленіченко І.А. можливо є пов’язаною особою з ТОВ «Компанія Крок», оскільки за наявних ознак ТОВ «Компанія Крок» матиме можливість здійснити вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо.
Отже, пропозиція ФОП Каленіченко І.А. має бути відхилена відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Каленіченко І.А. має бути відхилена відповідно до ст. 30 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Визначивши ФОП Каленіченко І.А. переможцем Замовник порушив наші права на об’єктивний та упереджений розгляд пропозицій, тому просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФОП Каленіченко І.А..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2017 16:07
Шановний Учасник ФОП Сергієнко!
Розглянувши Ваше звернення, управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради повідомляє, що надіслало намір Учаснику №5. За результатами оцінки його пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною та розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації..
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні.
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000711-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 13 листопада 2017 12:21
Порушення Замовником законодавства України
Нами було уважно прочитано відповідь Замовника на попередню вимогу, проте конкретики по кожному пункту недоліків ми не побачили з боку Замовника.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Каленіченко І.А. застосував дискримінаційний підхід, а саме відхиливши нашу пропозицію, але не відхиливши пропозицію ФОП Каленіченко І.А., яка не відповідає умовам тендерної документації та ст. ст. 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:


1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації набір повинен складатися з цукерок: з начинкою праліне (між шарами вафель) ( не більше 20%).

Відповідно до ДСТУ 4135:2014 праліне – це тонкоподрібнена маса, отримана з цукру, обсмажених ГОРІХІВ, жиру та іншої сировини.

ФОП Каленіченко І.А. надано в складі новорічного подарунку «Дзвоник ретро» цукерку «Пірат Джо», який не містить начинки праліне, адже, в складі вказаної цукерки відсутні обсмажені ГОРІХИ (фото складу цукерки додається). Отже, ФОП Каленіченко І. А. не надав в складі пропозиції цукерку з начинкою праліне (між шарами вафель).


2) В додатку 2 тендерної документації вказана вимога щодо маркування відповідно до ДСТУ 4518-2008 Національний стандарт України. Продукти харчові. Маркування для споживачів.

ФОП Каленіченко І.А. порушено вимоги до маркування товару згідно ДСТУ 4518-2008, оскільки на етикетці відсутня інформація щодо наявності цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза або Снігуроньки.


3) Відповідно до Додатку 2 цукерки мають відповідати ДСТУ 4135:2014 Цукерки. Загальні технічні умови.

В інформації щодо набору цукерок – новорічні подарунки ФОП Каленіченко І.А. вказано, що в новорічному подарунку надано цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза (виробник Рошен). Проте, цукерки відформованої з шоколадної маси у формі Діда Мороза (виробник Рошен) виготовлені відповідно до ДСТУ 3924:2014, що суперечить вимогам Замовника.


4) Відповідно до Додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати Довідку за формою, власним підписом та печаткою учасника про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується, з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником:

Назва тип обладнання Виробник, марка та термін експлуатації Стан (нове обладнання, справний, поганий), наявна кількість Власне, орендоване чи лізинг

ФОП Каленіченко І.А. надано довідку про наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що закуповується за формою вказаною в тендерній документації, проте інформація щодо терміну експлуатації відсутня. Також в довідці ФОП Каленіченко І.А. вказано, що вантажний фургон та вантажний рефрижератор орендований, проте в складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи (договори оренди).

ФОП Каленіченко І.А. було надано в складі пропозиції договір перевезення №019/12-16 від 19 грудня 2016 року укладеного з ТОВ «Компанія КРОК». Проте, документацією Замовника не передбачено умови щодо можливості перевезення товару іншим суб’єктом господарювання. Адже в тендерній документації прямо вказано, що обладнання та матеріально-технічна база можуть бути або власним, або орендованим. Також в наданій копії договору вказано, що його дія починається з 19 грудня 2017 року, що унеможливлює виконання зобов’язань перед Замовником.

Отже, ФОП Каленіченко І.А. не підтвердив наявність обладнання і матеріально-технічної бази для поставки товару, що накуповується.


5)Відповідно до Додатку 5 тендерної документації учасник повинен надати Довідку за формою, власним підписом та печаткою, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід :

№ з/п Посада ПІБ

Досвід роботи, років Освіта і спеціальність



ФОП Каленіченко І.А. надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою, наведеною в тендерній документації, проте відсутня інформація про спеціальність вказаних працівників.


6) Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. В п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.

Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності.

ФОП Каленіченко І.А. в складі пропозиції надано Договір №019/12-16 від 19 грудня 2016 року, укладеного з ТОВ «Компанія Крок»; договір оренди №018/12-16 від 18 грудня 2016 року, укладеного з ТОВ «Компанія Крок»; в довідках про наявність обладнання і матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації вказано, роботи пов’язані з навантаженням, розвантаженням та перевезення товару здійснюються ТОВ «Компанія Крок». Також на фірмовому бланку ФОП Каленіченко І.А. поштова адреса вказана 36008, м. Полтава, вул. Гаражна 7. До речі юридична адреса ТОВ «Компанія Крок» також 36008, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГАРАЖНА, будинок 7. Отже, ФОП Каленіченко І.А. можливо є пов’язаною особою з ТОВ «Компанія Крок», оскільки за наявних ознак ТОВ «Компанія Крок» матиме можливість здійснити вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо.

Отже, пропозиція ФОП Каленіченко І.А. має бути відхилена відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Каленіченко І.А. має бути відхилена відповідно до ст. 30 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Визначивши ФОП Каленіченко І.А. переможцем Замовник порушив наші права на об’єктивний та упереджений розгляд пропозицій, тому просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФОП Каленіченко І.А..
Просимо тендерний комітет обгрунтувати своє рішення про визначення переможцем ФОП Каленіченко І.А., адже вище нами було наведено значну кількість недоліків в пропозиції переможця. Тому просимо саме за вказаними недоліками розписати чому саме ФОП Каленіченко І.А. є переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2017 16:31
Шановний Учасник ФОП Сергієнко!
У відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» відповідальність за якість та безпечність продуктів харчування покладається на виробника та постачальника, тому Учасники зазначають відповідне маркування на кожній пакувальній одиниці. Розглянувши Ваше звернення, управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради повідомляє, що надіслало намір Учаснику №5. За результатами оцінки його пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною та розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні.
Відповідно до даних Безкоштовного запиту | МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ у Учасників , яких Ви зазначаєте у своєму зверненні, засновниками, не є одні і ті ж самі особи, мають різні юридичні адреси. Договора оренди приміщення не свідчать про можливість здійснювати вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000711-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УЛЮБЛЕНІ ПРОДУКТИ», Код ЄДРПОУ:39833766
Дата подання: 15 листопада 2017 10:31
Порушення замовником умов закумівлі
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації набір повинен складатися з цукерок: з шоколадних цукерок (не менше 80%)
- глазуровані шоколадною глазур’ю.
Відповідно до ДСТУ 4135:2014
Шоколадна глазур – це тонкоподрібнена маса, отримана з цукру, какао-продуктів з додаванням або без додавання горіхів та іншої сировини.
Кондитерська глазур - це тонкоподрібнена маса, отримана з цукру, рослинного жиру, з додаванням або без додавання какао-продуктів, сухих молочних продуктів та іншої сировини.
Праліне - тонкоподрібнена маса, отримана з цукру, обсмажених горіхів, жиру та іншої сировини.

ФОП Каленіченко І.А. надано в складі новорічного подарунку «Дзвоник ретро» наступні цукерки:
Назва цукерки Тип цукерки, згідно даних виробника
«Пірат Джо» Житомирські Ласощі Вкрита кондитерською глазур’ю, вафельна цукерка
«Казка – оповіданка» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, вафельна цукерка
«Конфетель арахіс» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, цукерка на основі об’ємних вафель
«Фондатіна» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, помадна цукерка
«Бурундучок» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«ФанДжаз» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Містер Бігуін» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Шерідан горіховий смак» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Шерідан шоколадний смак» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Максбіт» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«ДінДжон горіховий смак» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«ДінДжон капучіно» АВК Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Мак житомирський» Житомирські Ласощі Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Батончик арахіс» Житомирські Ласощі Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Біла ромашка» Житомирські Ласощі Помадна цукерка, вкрита кондитерською глазур’ю
«Пустеля каракум» Житомирські Ласощі Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка
«Бабусині байки» Житомирські Ласощі Вкрита кондитерською глазур’ю, пралінова цукерка

Також хочемо звернути увагу, у складі набору кондитерських виробів «Дзвоник ретро» жири рослинні на другому місці після цукру, що також свідчить шоколадних цукерок в шоколадної глазурі не має.
Отже, ФОП Каленіченко І. А. не надав у складі пропозиції шоколадні цукерки з шоколадною глазур’ю, що суперечить «Вимогам до предмету закупівлі 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2017 16:21
Шановний Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«УЛЮБЛЕНІ ПРОДУКТИ» !

Згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» відповідальність за якість та безпечність продуктів харчування покладається на виробника та постачальника. ФОП Каленіченко має відповідне маркування на пакувальній одиниці.

Документи подані скаржником

08 листопада 2017 12:29
джо 3.jpg
08 листопада 2017 12:29
Джо.jpg
08 листопада 2017 12:29
джо2.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куцина Анна Юріївна 1 628 880,00
UAH з ПДВ
1 415 348,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 741 420,80
UAH з ПДВ
1 415 644,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 2 023 957,44
UAH з ПДВ
1 457 107,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР СНЕК ПРОДАКШН» 1 703 675,21
UAH з ПДВ
1 549 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Каленіченко І.А. 2 390 011,20
UAH з ПДВ
1 550 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» 2 132 352,00
UAH з ПДВ
1 652 572,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія КРОК 2 129 390,40
UAH з ПДВ
1 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" 2 256 739,20
UAH з ПДВ
1 832 045,76
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 2 501 959,68
UAH з ПДВ
1 833 230,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ" 2 398 896,00
UAH з ПДВ
1 925 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМЄЛЬЧАНСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ" 2 361 579,84
UAH з ПДВ
2 046 761,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УЛЮБЛЕНІ ПРОДУКТИ» 2 237 503,61
UAH з ПДВ
2 089 408,84
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІАДЕМА" 2 606 208,00
UAH з ПДВ
2 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2017 14:37
Електронний підпис
27 жовтня 2017 14:10
Паспорт код ІНН.PDF
27 жовтня 2017 14:10
Проект договору стр4.pdf
27 жовтня 2017 14:10
Проект договору стр3.pdf
27 жовтня 2017 14:10
Проект договору стр2.pdf
27 жовтня 2017 14:10
Проект договору стр1.pdf
27 жовтня 2017 14:10
Лист відгук.PDF
27 жовтня 2017 14:10
Договора ЦПХ.PDF
27 жовтня 2017 14:10
Аналогічний договір.PDF
27 жовтня 2017 14:10
Виписка ФОП.PDF
27 жовтня 2017 14:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2017 09:16
скан документів.part2.rar
28 жовтня 2017 09:16
скан документів.part1.rar

Публічні документи

27 жовтня 2017 18:33
кваліфікаційні.rar

Публічні документи

28 жовтня 2017 11:19
IMG-1878.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1877.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1876.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1875.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1874.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1873.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1872.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1870.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1869.JPG
28 жовтня 2017 11:19
IMG-1868.JPG
28 жовтня 2017 11:02
1.zip
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1865.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1864.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1861.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1863.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1860.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1859.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1858.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1857.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1856.JPG
28 жовтня 2017 10:39
IMG-1855.JPG
28 жовтня 2017 09:18
Прозоро.zip
27 жовтня 2017 16:54
ТЗ.rar
27 жовтня 2017 16:54
Прозоро.rar
27 жовтня 2017 16:54
-008 (1).pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 18:56
тендер.PDF
27 жовтня 2017 18:56
Сан.книж.pdf
27 жовтня 2017 18:56
рахунок у банку.pdf
27 жовтня 2017 18:56
працивники .pdf
27 жовтня 2017 18:56
Посв.якості АВК.pdf
27 жовтня 2017 18:56
Наказ.pdf
27 жовтня 2017 18:56
Лист відгук.pdf
27 жовтня 2017 18:56
Док20001.PDF
27 жовтня 2017 18:56
Док 1.PDF
27 жовтня 2017 18:56
ilovepdf_jpg_to_pdf (4).pdf
27 жовтня 2017 18:56
___________ _____________ __.PDF
27 жовтня 2017 18:56
____.______ ___.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 08:56
цінова пропозиція П.PDF
27 жовтня 2017 08:56
склад подарунку.PDF
27 жовтня 2017 08:56
фото подарунку.jpg
27 жовтня 2017 08:56
аналог договори.PDF
27 жовтня 2017 08:56
ст 17.PDF
27 жовтня 2017 08:56
довідка 1.PDF
27 жовтня 2017 08:56
гарантійний лист.PDF
27 жовтня 2017 08:56
відгук Красноград.PDF
27 жовтня 2017 08:56
Договір Красноград.pdf
27 жовтня 2017 08:56
тех паспорт авто.PDF
27 жовтня 2017 08:56
довідка обладнання.PDF
27 жовтня 2017 08:56
лист згода.PDF
27 жовтня 2017 08:56
протокол зборів.pdf
27 жовтня 2017 08:56
витяг НДС 2017.PDF
27 жовтня 2017 08:56
витяг з реєстру 2017.PDF
27 жовтня 2017 08:56
статут.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 19:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2017 14:42
под Пол.JPG
18 жовтня 2017 14:42
ISO 9001_ВКФ.pdf
18 жовтня 2017 14:42
ШТАТН РОЗКЛ.jpg
18 жовтня 2017 14:42
СТ 11.jpg
18 жовтня 2017 14:42
СТ 10.jpg
18 жовтня 2017 14:42
СТ 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
СТ 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
САН ПАСПОРТ 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
САН ПАСПОРТ НОВ.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ПРОП 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ПРОП 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОГ ДЕЗИН.jpg
18 жовтня 2017 14:42
НДС.jpg
18 жовтня 2017 14:42
НАКАЗ 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
НАКАЗ 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
МЕД КН 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
МЕД КН 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ЛИСТ ЗГОДА.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ИНФ 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ИНФ 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 6.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 5.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 4.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 3.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДП 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОВ ПРАЦ.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОВ МАТ БАЗА.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОВ КОР.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОВ ДОГ.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ДОВ 17.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д СКЛАД 3.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д СКЛАД 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д СКЛАД 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д СКЛАД 4.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 23.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 22.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 21.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 3.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
Д МАШ 1.jpg
18 жовтня 2017 14:42
ГАРН ЛИСТ ПОЛ.jpg
18 жовтня 2017 14:42
відгук.jpg
18 жовтня 2017 14:42
витяг. 2.rtf
18 жовтня 2017 14:42
БАНК.jpg
18 жовтня 2017 14:42
22000 ISO Полтава 2.pdf
18 жовтня 2017 14:42
9001 ISO Полтава.pdf
18 жовтня 2017 14:42
4ОПП.jpg
18 жовтня 2017 14:42
4.jpg
18 жовтня 2017 14:42
2.jpg
18 жовтня 2017 14:42
1.jpg

Публічні документи

23 жовтня 2017 09:27
Електронний підпис
22 жовтня 2017 15:34
Лист щодо санкцій.jpg
22 жовтня 2017 15:34
Документи на упаковку.rar
22 жовтня 2017 15:34
Сертифікати інші.rar
22 жовтня 2017 15:34
Рошен.rar
22 жовтня 2017 15:34
Виписка з держреєстру.rar
22 жовтня 2017 15:34
Витяг Єд Податок нов.jpeg
22 жовтня 2017 15:34
Інформ.довідка ст.17.jpg
22 жовтня 2017 15:34
Листи-відгуки5.rar
22 жовтня 2017 15:34
Лист про працівників.jpg
22 жовтня 2017 15:34
Лист про мат-тех базу.jpg

Публічні документи

27 жовтня 2017 17:12
Untitled.FR12-ilovepdf-compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куцина Анна Юріївна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР СНЕК ПРОДАКШН»

ФОП Каленіченко І.А.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»

ТОВ Компанія КРОК

ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС"

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ"

ФОП "СМЄЛЬЧАНСЬКИЙ ЄВГЕН ВАДИМОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УЛЮБЛЕНІ ПРОДУКТИ»

ПП "ДІАДЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Куцина Анна Юріївна
#3099415448
Відхилено 1 415 348,64
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 16:34
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 1 415 644,80
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 1 457 107,20
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР СНЕК ПРОДАКШН»
#39860936
Відхилено 1 549 916,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 09:32
ФОП Каленіченко І.А.
#2625917579
Переможець 1 550 398,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 14:10

Документи

03 листопада 2017 16:34
Електронний підпис
03 листопада 2017 16:31
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 листопада 2017 16:39
Електронний підпис
03 листопада 2017 16:38
протокол відхилення
03 листопада 2017 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 листопада 2017 16:44
Електронний підпис
03 листопада 2017 16:43
протокол відхилення
03 листопада 2017 16:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 09:32
Електронний підпис
07 листопада 2017 09:29
протокол відхилення
03 листопада 2017 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2017 14:10
Електронний підпис
07 листопада 2017 14:07
протокол наміру
07 листопада 2017 09:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Каленіченко І.А.
#2625917579
1 550 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 14:10
Електронний підпис
07 листопада 2017 14:07
протокол наміру
07 листопада 2017 09:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 16:41
договір укладений
22 листопада 2017 16:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 18:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 550 398,00
UAH з ПДВ