Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21(коригування)
Очікувана вартість
75 920 170,20 UAH
UA-2017-10-12-000366-b ● 4c1e661f3d5d41eab77a216f5d68ccb2
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 34380461 |
Місцезнаходження: | 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Софіївська,19, м.Одеса, |
Контактна особа: |
Бєлінська Любов +380487059652 belinskalubov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2016 році Одеським апеляційним адміністративним судом були проведені відкриті торги за предметом закупівлі: «Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21», (ідентифікатор закупівлі UA -2016-11-07-001397-b). Переможцем торгів визначено ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2, з яким було укладено договір підряду № 37/16 від 19.12.2016 року на суму 73125000,00 грн. з ПДВ. Підрядна організація, здійснюючи будівельні роботи на об’єкті, зіткнулася з недоліками, що містить проект реконструкції: при проведенні демонтажу дерев’яних перекриттів викрити окремі дефекти раніш досліджених конструкцій, що викликало потребу у проведенні додаткових будівельних робіт, не врахованих раніш розробленим проектом, з коригуванням затвердженого проекту. Усі виявлені недоліки відображені в Акті обстеження технічного стану будівель, що складений комісією в складі інженера технічного нагляду, головного архітектора проекту та керівника підрядної організації. Інженер технічного нагляду за виконанням робіт у своєму Звіті запропонував внести зміни у Проект в розділи «Конструктивні рішення» і «Пожежна безпека». Замовник будівництва розглянув пропозиції інженера технічного нагляду та погодився з ними, тому було замовлено коригування проекту. За результатами коригування у проектно-кошторисній документації було передбачено всі заплановані нові обсяги робіт, а також виконаний перерахунок кошторису в поточних цінах станом на липень 2017р. з врахуванням вартості виконаних будівельних робіт за довідкою замовника. Відповідно до результатів розгляду відкоригованої кошторисної документації, що містить експертний звіт від 11.08.2017р. № 16-1510-17, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах на 11.08.2017р. складає 137548,224 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 97159,470 тис.грн., устаткування – 14416,641 тис.грн., інші витрати – 25972,113 тис.грн. Із загальної кошторисної вартості виконано станом на 05.07.2017р. згідно з довідкою замовника 25562,273 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 19244,350 тис.грн., устаткування – 576,448 тис.грн., інші витрати – 5741,475 тис.грн. У зв’язку з суттєвими змінами до проектно-кошторисної документації, що унеможливлюють виконання договору підряду на раніше укладених умовах, договір № 37/16 від 19.12.2016 року було розірвано згідно додаткової угоди № 5 від 10.10.2017р. Нові роботи, що передбачено у відкоригованому проекті по суті є продовженням робіт, які технологічно пов’язані з вже виконаними і становлять невід’ємну частину з реконструкцією. Одеським апеляційним адміністративним судом було надіслано звернення № 2.3.47/33128/17 від 08.09.2017р. до Одеської державної академії будівництва та архітектури про дослідження наявності можливих наслідків зміни підрядника, яким вже була виконана частина будівельно-монтажних робіт з реконструкції. У відповідь на звернення судом отримано «Висновок про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по реконструкції існуючих нежилих будівель №1,2,11 військового містечка №186 по проспекту Гагаріна №19-21 в м. Одесі згідно відкоригованого проекту», відповідно до якого, за результатами аналізу проектної та виконавчої документації з фактично виконаними роботами по реконструкції даного об’єкту, було встановлено, що здійснення заміни існуючого генпідрядника на іншого призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його реконструкції, експлуатацією та обслуговуванням, що є неприпустимим з огляду на сезонність проведення будівельних робіт. Враховуючи те, що виконавець ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2 з грудня 2016 року виконувало роботи по реконструкції нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21, вважається за доцільне застосувати у відповідності до п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорну процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2, з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду № 37/16 від 19.12.2016 року та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт, і при зміні підрядника - внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до Дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Тендерним комітетом проведені переговори з ТОВ "РД-СТРОЙ СУ-2», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії та дозвільні документи. Відповідно до результатів переговорів, ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» погодилось виконати роботи згідно відкоригованої проектної документації за 75920170,20 грн. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція існуючих нежилих будівель № 1, 2, 11 військового містечка № 186, які передані розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.07.2016 р. № 465-р із сфери управління Міністерства оборони в сферу управління Державної судової адміністрації, з розміщенням в них Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, Приморський район, проспект Гагаріна, 19-21 (коригування)»; - експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 11.08.2017р. № 16-1510-17; - висновок Одеської державної академії будівництва та архітектури про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по реконструкції існуючих нежилих будівель №1,2,11 військового містечка №186 по проспекту Гагаріна №19-21 в м. Одесі згідно відкоригованого проекту ; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA -2016-11-07-001397-b.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2017 10:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 жовтня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21(коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція нежитлової будівлі Одеського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Одеса, проспект Гагаріна, 19-21(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65085, Україна, Одеська обл., Одеса, проспект Гагаріна, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
12 жовтня 2017 10:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РД-Строй СУ-2" #38368123 |
Переможець |
75 920 170,20
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2018 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2018 13:15
|
Дод-угода-4-300718.pdf | укладений |
31 липня 2018 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2018 10:32
|
Дод-угода-3-240518.pdf | укладений |
25 травня 2018 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2018 16:00
|
Дод-угода-2-060418 (1).PDF | зміни до договору |
06 квітня 2018 16:00
|
1_Дод-угода-2-060418.PDF | укладений |
06 квітня 2018 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2017 10:03
|
Дод.уг.№1.Реконструкція.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2017 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2017 10:03
|
Дог-подряда-2017.pdf | укладений |
24 жовтня 2017 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною бюджетних асигнувань, встановлених у кошторисі Замовника на 2017 р., внесено зміни до плану фінансування робіт (2017р.- 29958245,95 грн., 2018р.- 45961924,25 грн.) та календарного графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 30/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із призначенням бюджетних асигнувань на капітальні видатки по загальному фонду, встановлених у кошторисі Замовника на 2018 рік, внесено зміни в розділ Договору «Адреси і реквізити сторін», а саме: додано до реквізитів Замовника « р/р 35212095005527». |
Номер договору про закупівлю: | 30/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 30/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із суттєвими змінами до проектно-кошторисної документації, що унеможливлюють виконання договору підряду на раніше укладених умовах, Сторони дійшли згоди про розірвання Договору підряду з 30.07.2018р. |
Номер договору про закупівлю: | 30/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 жовтня 2017 — 30 липня 2018 |
Сума оплати за договором: |
34 513 583,76
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано у зв"язку із суттєвими змінами до проектно-кошторисної документації, що унеможливлюють виконання договору підряду на раніше укладених умовах, відповідно до ст.651 Цивільного кодексу України, п.14 Договору підряду. |