Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки, впровадження та супровід офіційного Веб-порталу Державної казначейської служби України
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2017-10-11-002090-a 8c26a159905e46fe804af4253bd02ec3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 ozerovaa@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
ozerovaa@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2017 20:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2017 10:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки, впровадження та супровід офіційного Веб-порталу Державної казначейської служби України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення щодо сервісів
Дата подання: 12 жовтня 2017 10:11
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 11:49
В тексті є посилання на сервіси, наприклад "27. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА Відкривається як звичайна сторінка зі списком нормативно-правових актів по часу їх розміщення. З правого боку сторінки – окремий сервіс: - таблиця-фільтр для пошуку нормативно-правових актів за категоріями передбаченими фільтром. 28. ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ З правого боку сторінки – окремий сервіс: - таблиця-фільтр ...." це окремі сервіси. що мають можливість бути імплементовані до ресурсу, чи їх теж треба розробити та завести базу документів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічних вимог Веб-портал повинен мати внутрішню пошукову систему по відповідних рубриках та фільтрах цієї підрубрики для пошуку серед великої кількості документів, тобто, необхідно створити зазначений сервіс з подальшим перенесенням всіх наявних даних.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2017 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович" 284 086,00
UAH з ПДВ
284 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мандриевский Сергей Валентинович"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 жовтня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій