Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт літака Ан-26Ш (етап) з дообладнанням робочих місць штурманів
Очікувана вартість
15 737 708,13 UAH
UA-2017-10-11-002076-a 2c01bb788315414f862eaa785b4d092b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Журавель

+380432596891
+380432273066
zacupivli@ps.mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215
Код ЄДРПОУ: 24981451
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105
Контактна особа: Олег Журавель
+380432596891,+380432273066
zacupivli@ps.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЗАВОД 410ЦА” є єдиним підприємством в Україні по наданню послуг з капітального ремонту літака Ан-26Ш з дообладнанням робочих місць штурманів. Відсутність конкуренції підтверджується повідомленням Торгово–промислової палати України від 10.07.2017 № 2234/08.0-7.3 та висновками структурних підрозділів військової частини А0215

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2017
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт літака Ан-26Ш (етап) з дообладнанням робочих місць штурманів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2017
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

Документація

Тендерна документація

11 жовтня 2017 19:28
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЗАВОД 410ЦА”
#01128297
Переможець 15 737 708,13
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 19:29

Документи

11 жовтня 2017 19:29
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2017 19:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЗАВОД 410ЦА”
#01128297
15 737 708,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2017 19:29
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 листопада 2017 11:42
325_17 Капітальний ремонт літака Ан-26Ш (етап) з дообладнанням робочих місць штурманів.PDF укладений
15 листопада 2017 11:40
sign.p7s зміни до договору
09 січня 2018 11:46
325_17.doc укладений
03 січня 2018 20:56
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2017 10:31
325_17 ДУ3.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 10:31
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2017 11:59
325_17 ДУ2.PDF зміни до договору
18 грудня 2017 11:54
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2017 20:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 20:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору до 14 568 958,85 грн (за результатами перевірки фактичних витрат)
Номер договору про закупівлю: 325/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору до 13991815,26 грн (за результатами перевірки фактичних витрат)
Номер договору про закупівлю: 325/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг - включно до 22.12.2017
Номер договору про закупівлю: 325/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 13 991 815,26
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку