Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет)
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2017-10-10-001814-b 12d51f9974184198b70a68847c0cf630
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коман Ксенія Андріївна

380937810239 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75, каб.612
Контактна особа: Коман Ксенія Андріївна
380937810239
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2017 13:30
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1020 послуга
ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2017 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2017 16:33
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції інт оновлений.doc
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції інт - нов.doc
17 жовтня 2017 16:33
ДОДАТОК 3 Проект_Договір инт - нов оновлений.docx
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 3 Проект_Договір инт - нов.docx
17 жовтня 2017 16:32
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики інт оновлений.doc
10 жовтня 2017 17:46
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики інт.doc
17 жовтня 2017 16:32
тендер. док. ЗМІНИ+перелік.docx
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 7 Довіреністі інт.doc
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору інт.doc
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних інт.doc
10 жовтня 2017 17:47
ДОДАТОК 4 Істотні умови договору інт.doc
10 жовтня 2017 17:46
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критер-нов инт.doc
10 жовтня 2017 17:46
тендер. док. КП ОАС инт-нов.docx
10 жовтня 2017 17:46
тендер. док. ТИТУЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо зміни тендерного завдання, а саме технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2017 22:36
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 15:29
Доброго дня! В Тендерному завданні, а саме, в технічних характеристиках предмета закупівлі незрозуміло вибір сайтів. По-перше, www.fastmedia.com.ua та www.dostoverno.com.ua. Це сайти, які не містять будьяких контактних данних. Що вже викликає підозру, щодо їх існування. Відповідно отримати від них листи з наміром на співпрацю, які вимагаються тендерним завданням просто не можливо. Більше того, дані сайти нікому не цікаві. Ознайомившись з аналітикою по заходам на дані два сайти, стає зрозуміло, що їх ніхто не читає, в місяць 50 відвідувачів. Логічне питання - для чого тоді витрачати гроші не зрозуміло куди. Більше того, дані сайти не зареєстровані як ЗМІ. А тому складається враження, що це "карманні" сайти спеціально для відмивання тендерних грошей. І ще одна цікавинкка на підтвердження, що сайти мертві. Обидва сайта якщо зайти на головну сторінку оновлювалися в останнє новинами 29 вересня 2017 року. На цьому і все. Сьогодні вже 12 жовтня, а на цих сайтах новини закінчились 29 вересня. Спеціально зробили скриншот, вразі потреби можемо надати у відповідні структури для того аби вони розібралися, хто і для чого складав дану тендерну пропозицію. Виходячи з вищезазначеного вимагаємо зробити зміни технічних характеристиках предмета закупівлі. Прибрати сайти www.fastmedia.com.ua та www.dostoverno.com.ua. Замість них запропонувати інші, які мють і аудиторію і вихідні дані. Аби гроші платників податків були витрачені з розумом та мали ефект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом ситуація буде детально проаналізована та вжиті відповідні заходи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2017 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альфаком 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Філоненко Людмила Марківна 1 110 000,00
UAH з ПДВ
1 098 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 15:20
Електронний підпис
02 листопада 2017 11:28
Електронний підпис
25 жовтня 2017 09:43
Електронний підпис
25 жовтня 2017 09:18
Електронний підпис
24 жовтня 2017 18:01
Гарантія з ЕЦП.zip
20 жовтня 2017 17:46
Устав Альфаком.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Витяг з ЭДР Альфаком.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Баланс за 2 квартал 2017.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Альфаком свідоцтво ІА.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Альфаком Рудницька.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Альфаком Реквизити.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Альфаком Колісниченко.pdf
20 жовтня 2017 17:46
Альфаком Велікодний.pdf
20 жовтня 2017 17:46
obozrevatel.com.pdf
20 жовтня 2017 17:46
most-dnepr.info.pdf
20 жовтня 2017 17:46
dv-gazeta.info.pdf
20 жовтня 2017 17:46
dnpr.com.ua.PDF
20 жовтня 2017 17:46
bagnet.org.pdf
20 жовтня 2017 12:52
Електронний підпис

Публічні документи

25 жовтня 2017 09:45
Електронний підпис
25 жовтня 2017 09:41
Реквізити.pdf
25 жовтня 2017 09:41
Додаток 4 5 та 6 до ТД.pdf
25 жовтня 2017 09:41
Довідка ст.17.pdf
25 жовтня 2017 09:41
Витяг.pdf
19 жовтня 2017 18:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альфаком

ФОП Філоненко Людмила Марківна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альфаком
#31952558
Переможець 1 088 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2017 14:54

Документи

27 жовтня 2017 14:53
Електронний підпис
27 жовтня 2017 14:53
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2017 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альфаком
#31952558
1 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2017 14:53
Електронний підпис
27 жовтня 2017 14:53
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 15:46
ДУ 9.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 15:44
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 11:56
ДУ 8 сумма ТОЛЬКО 20 % + реквизиты.pdf зміни до договору
16 січня 2018 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 14:00
ДУ 7.pdf зміни до договору
02 січня 2018 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 14:17
ДУ 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 14:12
ДУ 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 18:06
ДУ 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 18:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 18:03
ДУ 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 18:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 11:27
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 11:26
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 14:34
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2017 09:47
Договор № 28.16.11.pdf укладений
17 листопада 2017 09:46
Електронний підпис укладений
16 листопада 2017 16:29
Договор.pdf укладений
16 листопада 2017 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлено друкарську помилку у Додатку 1 до Договору. Дана помилка не суттєва і не впливає на умови договору.
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 до Договору № 28/16.11 від 16.11.2017 що містить уточнення у п. 5.1 та п. 10.1
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 що містить продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 щодо чинності ДУ 2
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 щодо продовження дії Договору
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ 5 щодо чинності ДУ 4
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ 6 про продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 7 до Договору № 28/16.11 від 16.11.2017 стосовно оплати згідно пп.8, ч.4 та ч.5 Ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 8 щодо оплати на продовжений строк дії договору та зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 9 щодо зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 28/16.11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/16.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 228 000,00
UAH