Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

тверде паливо 09110000-3 вугілля кам'яне
Очікувана вартість
744 300,00 UAH
UA-2017-10-10-001369-b c9b40cbaa6bb403598cfae3e058f253c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Інна

+380485222759 centerbel111@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Біляївський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38617509
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, м. Біляївка, вул. Московська, 32
Контактна особа: Підмазко Інна
+380485222759
centerbel111@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2017 16:00
Очікувана вартість: 744 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 443,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

тверде паливо 09110000-3 вугілля кам'яне марки ДГ (25-100) 132 т в т.ч. Амбулаторії: с.Василівка, с.Камянка, с.Вигода, с.Троїцьке; Фапи: с.Ч.Переселенець, с.Ч.Гірка, с.Кагарлик, с.Ш.Балка, с.Секретарівка, с.Алтестеве, с.Чеботарівка,с.Курган, с.Березань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132 т
тверде паливо 09110000-3 вугілля кам'яне марки ДГ (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська обл., Біляївка, Московська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 15:50
ТД на вугілля 2017 ПМСД.doc
10 жовтня 2017 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 15:50
ТД на вугілля 2017 ПМСД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

заміна марки вугілля
Дата подання: 12 жовтня 2017 15:59
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:56
у зв'язку з дефіцитом на території України вугілля кам'яного марки ДГ(25-100) , було б доцільно замінити предмет закупівлі на вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Відповідь: тендерним комітетом не прийнято рішення не змінювати предмет закупівлі
З приводу надання копії виписки з ЄДРЮОФОП
Дата подання: 13 жовтня 2017 18:31
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 15:40
У п.2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадку, передбаченому цим Законом, у паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі; Отже, оскільки виписка формується та оновлюється лише за результатами проведення реєстраційних дій та містить більш скорочений перелік відомостей про юридичну особу, фізичну особу – підприємця або громадське формування у порівнянні з витягом, а також з урахуванням того, що відповідно до частини 2 статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань» видача виписки з Єдиного державного реєстру відбувається за бажанням заявника за результатами проведеної реєстраційної дії (тобто, такого документу у учасників може не бути в наявності), просимо передбачити у тендерній документації альтернативний документ, а саме: надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій або електронній формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці (листі) довільної форми з обґрунтуванням причин неподання таких документів.
Таким чином, якщо документу в учасника не буде в наявності, даний учасник може надати більш деталізований документ ( а саме: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Крім цього Замовник має право самостійно перевіряти інформацію та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
З приводу надання копії витягу з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 13 жовтня 2017 18:31
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 15:56
У п.2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників – платників ПДВ) Просимо передбачити у тендерній документації альтернативний документ, а саме: надання копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість з огляду на наступне. Законом України від 24.10.13 № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» (далі – Закон № 657) змінено окремі норми Податкового кодексу України, що регламентують питання реєстрації платників податку на додатну вартість. Так, Законом № 657 право добровільної реєстрації платником податку на додану вартість поширено також і на осіб, які лише планують здійснювати господарську діяльність (до внесення даних змін платником податку добровільно могли зареєструватись лише особи, які вже здійснювали оподатковувані операції з постачання товарів/послуг). Крім того, Законом № 657 скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додатну вартість в органах Міністерства доходів і зборів України. Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (набрав чинності 19.11.2014р.) не підлягають обов'язковій перереєстрації платники податку на додану вартість, внесені до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цим наказом. Тобто, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість є дійсними. Оскільки, отримання витягів з реєстру не є обов’язковим для платників, які зареєстровані до 14.11.2014 р., у тендерного комітету відсутні підстави вимагати їх у платника. Таким чином, передбачена тендерною документацією вимога щодо надання копії витягу з реєстру платників ПДВ є дискримінаційною, тому просимо Замовника привести цей пункт тендерної документації у відповідність до діючого податкового законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників – платників ПДВ) . Законом України від 24.10.13 № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» (далі – Закон № 657) змінено окремі норми Податкового кодексу України, що регламентують питання реєстрації платників податку на додатну вартість.
Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість є також підтверджуючим документом, що учасник є платником ПДВ.
Таким чином, передбачена тендерною документацією вимога щодо надання копії витягу з реєстру платників ПДВ є не дискримінаційною до учасника процедури закупівлі. Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці (листі) довільної форми з обґрунтуванням причин неподання таких документів.Крім цього Замовник має право самостійно перевіряти інформацію та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
З приводу сертифікату відповідності
Дата подання: 13 жовтня 2017 18:32
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:24
У Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару для учасників передбачено надання копії сертифікату відповідності на запропонований товар, форма якого відповідає вимогам чинного законодавства або гарантійний лист про надання такого сертифікату при поставці. Проте, чинним законодавством України не передбачено видачу сертифікату якості для вугілля кам’яного. Відповідно до ДСТУ 4096:2002, ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного передбачено складання лише сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, а також протоколу випробувань та посвідчення якості вугілля, які видаються на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. У зв’язку з наведеним, просимо виключити із тендерної документації вимогу щодо надання копії сертифікату відповідності або гарантійного листа про надання такого сертифікату при поставці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: , що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Учасник закупівлі має можливість у довідці (листі) довільної форми надати пояснення,щодо не надання сертифікату відповідності з обґрунтуванням причин неподання таких документів. Якщо для закупівлі вугілля кам’яного учасником будуть надані інші документи( копія чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості, разом із діючими на момент подання тендерної пропозиції дозволами Держгірпромнагляду України, що підприємству, якому видано відповідний сертифікат, надано дозвіл виконувати роботи підвищеної безпеки, експлуатовувати машини, устаткування, механізми підвищеної небезпеки для виробництва та реалізації товару. Оскільки, кожен учасник відповідає за достовірність та легальність походження документів, які подаються ним в складі тендерної пропозиції, тендерним комітетом прийнято рішення підтвердження законності отримання відповідних документів, саме з метою запобігання участі у закупівлі тих, суб’єктів господарювання, що мають ознаки фіктивності та отримують ту чи іншу інформацію з відкритих інтернет-джерел, що жодного стосунку не має до їх діяльності але видається як свою власну. За наслідками функціонування системи електронних закупівель «Prozorro» у відкритому доступі знаходиться величезна кількість документів, що можуть бути вільно завантажені будь ким та використані як власні у неправомірний спосіб. Саме тому, тендерним комітетом на виконання таких принципів здійснення закупівель як «добросовісна конкуренція серед учасників», «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», вимагається підтвердження походження (легальності використання) учасником закупівлі копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості шляхом надання дозволів Держгірпромнагляду України, що підприємству, якому видано відповідний сертифікат, надано дозвіл виконувати роботи підвищеної безпеки, експлуатовувати машини, устаткування, механізми підвищеної небезпеки для виробництва та реалізації товару, а також листів-дозволів за 2017 рік від суб’єкта господарювання, що є виробником товару або його офіційним представником, котрі засвідчують легальність використання таких сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами учасником закупівлі від імені юридичної особи, якій такий сертифікат видано. Учасники, які не мають правових основ діяльності із офіційними виробниками, або представниками виробників (диллерами, тощо), не зможуть належним чином надати зазначені вище документи. Це сприятиме здоровій конкуренції в торгах саме кваліфікованих учасників, а не тих суб’єктів господарювання, що мають ознаки фіктивності. Більш того, зазначена вимога за тендерною документацією запобігатиме спотворенню результатів тендеру учасниками закупівлі, що не можуть підтвердити законність походження та реалізації товару, що складає предмет закупівлі, що також відповідає пункту 4 частини 1 статті 17 Закону: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);».
Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 13 жовтня 2017 18:33
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:41
У п. 3 Додатку № 5 до тендерної документації передбачено надання для учасників, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами виробника товару оригіналу або нотаріально завіреної копії гарантійного листа від виробника товару або завіреної копії (нотаріально або виробником) договору про співпрацю із виробником (договору купівлі-продажу), який підтверджує можливість постачання товару замовнику торгів згідно з умовами тендерної документації. Однак не всі учасники є офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами виробника товару та мають укладені договори про поставку з безпосередніми виробниками вугілля, у зв’язку з чим не зможуть надати документи, надання яких вимагається згідно із п. 3 Додатку № 5 до тендерної документації. Замовником не враховано, що учасники можуть мати договірні відносини з іншими постачальниками вугілля, які не є виробниками. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників. Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не являється виробником товару або не є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника товару та не має господарських стосунків з безпосередніми виробниками вугілля, а є підприємством або ФОП( посередником) у ланцюзі постачання то учасник може надати Сертифікат походження товару, а при відсутності- довідку в довільній формі про походження товару та відсутність обмежень, встановлених Законом України «Про санкції», Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Крім цього Замовник має право самостійно перевіряти інформацію та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРИМРУДКОМ 738 936,00
UAH з ПДВ
738 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2017 17:28
Тендерна документація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРИМРУДКОМ

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2017 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій