Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томограф магнітно-резонансний
Magnetic resonance tomograph
Очікувана вартість
37 236 000,00 UAH
UA-2017-10-10-000549-b e00e2d39d45c46cb820ccd8df9826d36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Melnyk Vita Viktorivna
380676063993,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 09:00
Початок аукціону: 16 листопада 2017 14:25
Очікувана вартість: 37 236 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 372 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1117080 UAH
Publication date: 10 жовтня 2017 11:42
Enquiries until: 31 жовтня 2017 09:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2017 09:00

Information

Estimated total value: 37 236 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 372 360 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Томограф магнітно-резонансний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Magnetic resonance tomograph
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 01 грудня 2017 по 26 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2017 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 11:45
ТД_МРТ від 10.10.2017.docx
10 жовтня 2017 11:44
Проект договору на закупівлю обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-10-000549-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Сіменс Медицина, Код ЄДРПОУ:40321110
Дата подання: 26 жовтня 2017 15:06
Звернення щодо змін в тендерній документації
Невідповідність у тендерній документації між п.4.4 Строк поставки товарів (до 26.12.2017) у частині Загальні положення, датою аукціону (18.12.2017) та п.2 частини Результати торгів та укладання договору про закупівлю (не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Розділення в проекті договору ціни товару на ціну за виріб та ціну за послуги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2017 13:50
Тендерним комітетом Замовника було розглянуто ваші питання та завантажено відповідь в систему до оголошення процедури закупівлі.
Відповідь на вимогу учасника

Документи подані скаржником

26 жовтня 2017 15:05
Лист звернення

Документи

30 жовтня 2017 13:42
Відповідь на вимогу.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2017
UA-2017-10-10-000549-be00e2d39d45c46cb820ccd8df9826d36
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Сіменс Медицина Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 листопада 2017 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 19:49
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2017 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2017 19:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"

ТОВ Сіменс Медицина

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2017 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сіменс Медицина 36 900 000,00
UAH з ПДВ
36 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА" 37 236 000,00
UAH з ПДВ
37 236 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сіменс Медицина

ТОВ "ДІАТЕХ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сіменс Медицина
#40321110
Переможець 36 900 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2017 15:40

Документи

28 листопада 2017 15:37
Електронний підпис
28 листопада 2017 15:36
Протокол розгляду_МРТ.FR10.pdf
16 листопада 2017 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2017 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сіменс Медицина
#40321110
36 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2017 15:37
Електронний підпис
28 листопада 2017 15:36
Протокол розгляду_МРТ.FR10.pdf
16 листопада 2017 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 13:15
Документ змін_ТОВ _Сіменс Медицина.docx зміни до договору
22 грудня 2017 13:12
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 15:16
2017-44-м від 18.12.2017.pdf укладений
18 грудня 2017 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначений договір був укладений без зазначення конкретної суми авансування, оскільки на момент укладання договір був відсутній належним чином оформлений наказ головного розпорядника бюджетних коштів. Так як, Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 1046 (з наступними змінами та доповненнями) було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (надалі – Порядок) визначено, що у для здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг має бути належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів (МОЗ). Так, відповідно до умов тендерної документації авансування за договором, що буде укладений на наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно в разі прийняття МОЗ належним чином оформленого рішення про це та відповідно до такого рішення. Так як рішення МОЗ було оформлено та видано Наказ №1630 від 19.12.2017 року в терміни після укладання договору необхідно внести зміни до договору та поставити авансування відповідно в розмірі: 100% від ціни договору. Внести зміни до строків поставки обладнання та продовження терміну дії договору, змінивши пункти: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем». Внести зміни до пункту 10.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 01.05.2018 року, проте в будь-якому випадку до повного виконання Договору». Дані зміни пов’язані з відсутністю будівельної готовності об’єкта будівництва відповідно до планового терміну поставки (так як зберігання даного обладнання потребує забезпечення приміщення відповідним температурним режимом), тому виникла необхідність перенести терміни поставки обладнання до забезпечення відповідних умов зберігання, тому на підставі частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно внести зміни зазначені вище.
Номер договору про закупівлю: 2017/44-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/44-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 26 грудня 2017
Сума оплати за договором: 36 900 000,00
UAH