ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Добудова спортивного корпусу до ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б.Хмельницького, 52
Очікувана вартість
11 383 996,00 UAH
UA-2017-10-10-000471-b 1eb5c645b34d4fb086a299f7f3176505
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146966
Місцезнаходження замовника: 20901, Україна, Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А
Контактна особа замовника: Алєксєєвець Євгеній Олександрович
380636034775,
prozoro2016ocv@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2017 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2017 19:00
Початок аукціону: 17 листопада 2017 12:57
Очікувана вартість: 11 383 996,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44 %

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання. Строк виконання є орієнтовним та визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2017 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Добудова спортивного корпусу до ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б.Хмельницького, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20900, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 листопада 2017 16:51
Електронний цифровий підпис
09 листопада 2017 16:50
Перелік змін 2.docx
09 листопада 2017 16:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
09 листопада 2017 16:49
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 09.11.2017.pdf
31 жовтня 2017 10:21
Перелік змін 2.docx
31 жовтня 2017 10:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
31 жовтня 2017 10:20
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 31.10.2017.pdf
26 жовтня 2017 16:04
Перелік змін.docx
26 жовтня 2017 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
26 жовтня 2017 16:04
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
11 жовтня 2017 15:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 жовтня 2017 15:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження до додатку 2
Дата подання: 12 жовтня 2017 17:11
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 10:26
Відділ2. Надземна частина! П.40 - Укладання перемичок масою до 0,3 т вказано – 45 шт., якщо перерахувати кількість в пунктах 42,43,44,45,46, то виходить 71 шт. Отже, де правильно вказано: в роботі чи в кількості самих перемичок? Опалення. Спортивний корпус Розділ1. Розподільча гребінка П. 1 – установлення кранів діаметром до 40 мм вказано 2 шт, але нижче (п. 2, 3) вказано кран кульовий діам. 20 мм – 10 шт.; та кран кульовий діам. 25 мм – 4 шт на які не передбачено установлення. Отже, як бути підряднику при формуванні своєї пропозиції? П. 15 – вказано кран діам. 15 мм, а встановлення не передбачено. Отже, як бути підряднику при формуванні своєї пропозиції? П. 27 – ізоляція трубопроводів (робота) взято 26 м, а самого матеріалу (п. 28-п. 31) - 31 м ізоляції. Хоча загальний метраж труб становить 41 м (п.22-п. 26). Отже, питання чи правильно вказано метраж трубопроводів? Ізоляція трубопроводів (робота)? І де саме правильно вказано , в роботі чи в самому матеріалі? Надайте, будь-ласка, чітку відповідь з розкладкою! П. 34 – клапан зворотній є, а встановлення не передбачено. Отже, як буди підряднику при формуванні своєї пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання згідно тендерної документації сформоване у відповідності до кошторисних розрахунків, наданих генеральним проектувальником. З означених Вами запитань замовником надано звернення до генерального проектувальника з метою уточнення відповідності окремих найменувань робіт та матеріалів, що мають бути використані при їх виконанні. У випадку наявності технічних помилок в кошторисних розрахунках, до останніх буде внесено зміни з відповідним послідуючим внесенням змін до тендерної документації у порядку ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Запитання до додатку 2
Дата подання: 13 жовтня 2017 10:44
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:08
Розділ 3. Опалення П. 66 - установлення опалювальних радіаторів – 39,247 кВт, але при розрахунку п. 67-69 виходить 39,779 кВт (радіатор 600х1600 – 2,154 кВт/шт., 500х700 – 0,803 кВт/шт.., 500х100 – 1,147 кВт/шт) Розділ 5. Теплопостачання калориферу П. 91 – кран є, а роботи нема П. 98 – клапан є, а роботи нема Вентиляція П. 37,38 – матеріал є, а роботи нема. Водопровід, каналізація. Спортивний корпус. П. 3,4 ,5 – кран є, а роботи нема. П. 15. – матеріал є, а роботи нема Розділ 2. Водопровід Т3 П. 19 – кран є а роботи нема Розділ 3. Каналізація К1 П. 33,34 передбачені вузли укрупнені розцінкою, а проектом вузли чи трубопроводи, якщо трубопроводи то які саме. Відділ Підземна частина. Розділ 3. Фундаменти П. 18 – установлення блоків 32 шт., а самих блоків передбачено 4 шт.(п. 21). Отже, скільки блоків брати? П. 19 – установлення блоків стін підвалів масою до 1,5 т, не правильно вказана розцінка, бо вага блока ФБС 24.5.6-Т (п. 20) становить 1,63 т. Отже, необхідно замінити розцінку, або матеріал? Розділ. Покриття П. 52 - укладання панелей перекриття – 6 шт., а самих панелей 12 шт. (п. 53-п. 56). Отже, скільки всього брати панелей перекриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання згідно тендерної документації сформоване у відповідності до кошторисних розрахунків, наданих генеральним проектувальником. З означених Вами запитань замовником надано звернення до генерального проектувальника з метою уточнення відповідності окремих найменувань робіт та матеріалів, що мають бути використані при їх виконанні. У випадку наявності технічних помилок в кошторисних розрахунках, до останніх буде внесено зміни з відповідним послідуючим внесенням змін до тендерної документації у порядку ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Заробітна плата, та клас наслідків
Дата подання: 13 жовтня 2017 10:54
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:18
Прошу вказати прийняту заробітну плату, та клас наслідків.
Відповідь: Так, як проект розроблявся на початку 2017 року, то заробітна плата для бюджетних установ (організацій) становила 3400грн. Клас наслідків для об'єкту - СС2
Розділ 5. п. 5.1.1
Дата подання: 17 жовтня 2017 11:32
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:12
в п. 5.1.1 розділу 5 зазнчено, що необхідно надати крпії первинних облікових документів , форми яких згідно положень ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт. Уточніть, будь ласка, необхіно надати форми Кб3 чи КБ-2в, чи і КБ3 і КБ-2в?
Відповідь: Форми КБ3 та КБ-2в (у випадку якщо зведення об'єкту згідно аналогічного договору здійснювалось за рахунок бюджетних коштів)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2017 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сфера-Пласт" 10 387 878,00
UAH з ПДВ
9 249 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОСЬ-ЯЛТА 10 498 734,08
UAH з ПДВ
9 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СПЕЦПРОМБУД" 10 499 930,40
UAH з ПДВ
10 336 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 16:15
sign.p7s
30 листопада 2017 16:11
Довідка про несудимість.jpg
30 листопада 2017 16:11
довідка по п.2 ч.1 ст17.jpg
30 листопада 2017 16:11
Довідка заборгованість.jpg
16 листопада 2017 17:51
sign.p7s
16 листопада 2017 17:39
sign.p7s
16 листопада 2017 17:35
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2017 17:35
205 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 18:26
sign.p7s
16 листопада 2017 18:18
Статут.pdf
16 листопада 2017 18:18
Стаття 17.pdf
16 листопада 2017 18:18
Протокол.pdf
16 листопада 2017 18:18
проект Договору.pdf
16 листопада 2017 18:18
Наказ на директора.pdf
16 листопада 2017 18:18
Довідка по субпідрядникам.pdf
16 листопада 2017 18:18
Довідка з банку.pdf
16 листопада 2017 18:18
кваліфікація та тех опис 2.pdf
16 листопада 2017 18:18
кваліфікація та тех опис 1.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 11:53
sign.p7s
16 листопада 2017 11:49
Fw[2]_.zip
08 листопада 2017 15:47
sign.p7s
08 листопада 2017 15:41
Fw[2]- ТОВ «БК СПЕЦПРОМБУД».zip
08 листопада 2017 15:41
Кваліфікація.compressed (1).pdf
08 листопада 2017 15:41
установчі документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сфера-Пласт"
#35492967
Переможець 9 249 555,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2017 09:58

Документи

27 листопада 2017 09:56
sign.p7s
27 листопада 2017 09:54
Протокол№128.pdf
17 листопада 2017 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2017 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сфера-Пласт"
#35492967
9 249 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2017 09:56
sign.p7s
27 листопада 2017 09:54
Протокол№128.pdf
17 листопада 2017 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 грудня 2017 10:34
КОШТОРИСИ.rar укладений
15 грудня 2017 10:32
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf укладений
15 грудня 2017 10:32
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 16:27
дод.уг.1.10 від 29.08.2019 до дог.472 від 14.12.17.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:25
sign.p7s зміни до договору
20 липня 2019 10:33
дод.уг.1.9 від 19.07.19 до дог.472 від 14.12.17.pdf зміни до договору
20 липня 2019 10:11
sign.p7s зміни до договору
31 травня 2019 16:56
дод.уг.1.8 до дог.472від14.12.2017.pdf зміни до договору
31 травня 2019 16:49
sign.p7s зміни до договору
14 лютого 2019 14:19
дод.уг.1.7 до дог.472 від 14.12.17р..pdf зміни до договору
14 лютого 2019 14:18
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2018 12:57
дод.уг.1.6 від 17.12.18р. до дог.472 від14.12.17р..pdf зміни до договору
18 грудня 2018 12:51
sign.p7s зміни до договору
27 листопада 2018 14:05
дод.уг.1.5 до дог.472 від 14.12.2017р.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 14:03
sign.p7s зміни до договору
20 червня 2018 17:37
дод.уг.1.4 до дог.472 від 14.12.2017р..pdf зміни до договору
20 червня 2018 17:36
sign.p7s зміни до договору
20 червня 2018 10:25
дод.уг.1.3 до дог.472 від 14.12.2017р..pdf зміни до договору
20 червня 2018 10:22
sign.p7s зміни до договору
15 червня 2018 12:47
дод.угода №1.2 до дог.№472 від14.12.2017р. (1).pdf зміни до договору
15 червня 2018 12:05
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 17:11
Додаткова угода №1 до договору№472.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей електронного майданчика підставою внесення змін вважати уточнення розподілу фінансування закупівлі протягом поточного бюджетного періоду та до кінця дії договору (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов фінансування закупівлі та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника на 2018 рік (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів згідно змісту додаткової угоди (без зміни істотних умов договору)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок при складення додаткових угод та викладення відповідних пунктів договору у новій редакції (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов фінансування закупівлі та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору в частині перерозподілу обсягу зобов'язань сторін та згідно змісту додаткової угоди (додається)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору в частині перерозподілу обсягу зобов'язань сторін та згідно змісту додаткової угоди (додається)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору в частині реквізитів замовника. Номер додаткової угоди - 1.8. Сума договору - згідно додаткових угод до договору. Обсяг робіт - згідно кошторисних розрахунків до договору
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору - згідно додаткових угод до договору. Обсяг робіт - згідно кошторисних розрахунків до договору. Внесення змін до договору згідно додаткової угоди №1.9 від 19.07.2019р.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку