Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Добудова спортивного корпусу до ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б.Хмельницького, 52
Очікувана вартість
11 383 996,00 UAH
UA-2017-10-10-000471-b 1eb5c645b34d4fb086a299f7f3176505
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алєксєєвець Євгеній Олександрович

380636034775
prozoro2016ocv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146966
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А
Контактна особа: Алєксєєвець Євгеній Олександрович
380636034775,
prozoro2016ocv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2017 19:00
Початок аукціону: 17 листопада 2017 12:57
Очікувана вартість: 11 383 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання. Строк виконання є орієнтовним та визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2017 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Добудова спортивного корпусу до ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б.Хмельницького, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20900, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2017 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 16:50
Перелік змін 2.docx
09 листопада 2017 16:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
09 листопада 2017 16:49
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 09.11.2017.pdf
31 жовтня 2017 10:21
Перелік змін 2.docx
31 жовтня 2017 10:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
31 жовтня 2017 10:20
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 31.10.2017.pdf
26 жовтня 2017 16:04
Перелік змін.docx
26 жовтня 2017 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
26 жовтня 2017 16:04
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
11 жовтня 2017 15:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 жовтня 2017 15:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
09 листопада 2017 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2017 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 11:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 16:50
Перелік змін 2.docx
09 листопада 2017 16:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
09 листопада 2017 16:49
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 09.11.2017.pdf
31 жовтня 2017 10:21
Перелік змін 2.docx
31 жовтня 2017 10:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
31 жовтня 2017 10:20
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 31.10.2017.pdf
26 жовтня 2017 16:04
Перелік змін.docx
26 жовтня 2017 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗТД.docx
26 жовтня 2017 16:04
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
11 жовтня 2017 15:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 жовтня 2017 15:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження до додатку 2
Дата подання: 12 жовтня 2017 17:11
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 10:26
Відділ2. Надземна частина! П.40 - Укладання перемичок масою до 0,3 т вказано – 45 шт., якщо перерахувати кількість в пунктах 42,43,44,45,46, то виходить 71 шт. Отже, де правильно вказано: в роботі чи в кількості самих перемичок? Опалення. Спортивний корпус Розділ1. Розподільча гребінка П. 1 – установлення кранів діаметром до 40 мм вказано 2 шт, але нижче (п. 2, 3) вказано кран кульовий діам. 20 мм – 10 шт.; та кран кульовий діам. 25 мм – 4 шт на які не передбачено установлення. Отже, як бути підряднику при формуванні своєї пропозиції? П. 15 – вказано кран діам. 15 мм, а встановлення не передбачено. Отже, як бути підряднику при формуванні своєї пропозиції? П. 27 – ізоляція трубопроводів (робота) взято 26 м, а самого матеріалу (п. 28-п. 31) - 31 м ізоляції. Хоча загальний метраж труб становить 41 м (п.22-п. 26). Отже, питання чи правильно вказано метраж трубопроводів? Ізоляція трубопроводів (робота)? І де саме правильно вказано , в роботі чи в самому матеріалі? Надайте, будь-ласка, чітку відповідь з розкладкою! П. 34 – клапан зворотній є, а встановлення не передбачено. Отже, як буди підряднику при формуванні своєї пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання згідно тендерної документації сформоване у відповідності до кошторисних розрахунків, наданих генеральним проектувальником. З означених Вами запитань замовником надано звернення до генерального проектувальника з метою уточнення відповідності окремих найменувань робіт та матеріалів, що мають бути використані при їх виконанні. У випадку наявності технічних помилок в кошторисних розрахунках, до останніх буде внесено зміни з відповідним послідуючим внесенням змін до тендерної документації у порядку ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Запитання до додатку 2
Дата подання: 13 жовтня 2017 10:44
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:08
Розділ 3. Опалення П. 66 - установлення опалювальних радіаторів – 39,247 кВт, але при розрахунку п. 67-69 виходить 39,779 кВт (радіатор 600х1600 – 2,154 кВт/шт., 500х700 – 0,803 кВт/шт.., 500х100 – 1,147 кВт/шт) Розділ 5. Теплопостачання калориферу П. 91 – кран є, а роботи нема П. 98 – клапан є, а роботи нема Вентиляція П. 37,38 – матеріал є, а роботи нема. Водопровід, каналізація. Спортивний корпус. П. 3,4 ,5 – кран є, а роботи нема. П. 15. – матеріал є, а роботи нема Розділ 2. Водопровід Т3 П. 19 – кран є а роботи нема Розділ 3. Каналізація К1 П. 33,34 передбачені вузли укрупнені розцінкою, а проектом вузли чи трубопроводи, якщо трубопроводи то які саме. Відділ Підземна частина. Розділ 3. Фундаменти П. 18 – установлення блоків 32 шт., а самих блоків передбачено 4 шт.(п. 21). Отже, скільки блоків брати? П. 19 – установлення блоків стін підвалів масою до 1,5 т, не правильно вказана розцінка, бо вага блока ФБС 24.5.6-Т (п. 20) становить 1,63 т. Отже, необхідно замінити розцінку, або матеріал? Розділ. Покриття П. 52 - укладання панелей перекриття – 6 шт., а самих панелей 12 шт. (п. 53-п. 56). Отже, скільки всього брати панелей перекриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання згідно тендерної документації сформоване у відповідності до кошторисних розрахунків, наданих генеральним проектувальником. З означених Вами запитань замовником надано звернення до генерального проектувальника з метою уточнення відповідності окремих найменувань робіт та матеріалів, що мають бути використані при їх виконанні. У випадку наявності технічних помилок в кошторисних розрахунках, до останніх буде внесено зміни з відповідним послідуючим внесенням змін до тендерної документації у порядку ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Заробітна плата, та клас наслідків
Дата подання: 13 жовтня 2017 10:54
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:18
Прошу вказати прийняту заробітну плату, та клас наслідків.
Відповідь: Так, як проект розроблявся на початку 2017 року, то заробітна плата для бюджетних установ (організацій) становила 3400грн. Клас наслідків для об'єкту - СС2
Розділ 5. п. 5.1.1
Дата подання: 17 жовтня 2017 11:32
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 17:12
в п. 5.1.1 розділу 5 зазнчено, що необхідно надати крпії первинних облікових документів , форми яких згідно положень ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт. Уточніть, будь ласка, необхіно надати форми Кб3 чи КБ-2в, чи і КБ3 і КБ-2в?
Відповідь: Форми КБ3 та КБ-2в (у випадку якщо зведення об'єкту згідно аналогічного договору здійснювалось за рахунок бюджетних коштів)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2017 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сфера-Пласт" 10 387 878,00
UAH з ПДВ
9 249 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОСЬ-ЯЛТА 10 498 734,08
UAH з ПДВ
9 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СПЕЦПРОМБУД" 10 499 930,40
UAH з ПДВ
10 336 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 16:15
Електронний підпис
30 листопада 2017 16:11
Довідка про несудимість.jpg
30 листопада 2017 16:11
довідка по п.2 ч.1 ст17.jpg
30 листопада 2017 16:11
Довідка заборгованість.jpg
16 листопада 2017 17:51
Електронний підпис
16 листопада 2017 17:39
Електронний підпис
16 листопада 2017 17:35
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2017 17:35
205 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 18:26
Електронний підпис
16 листопада 2017 18:18
Статут.pdf
16 листопада 2017 18:18
Стаття 17.pdf
16 листопада 2017 18:18
Протокол.pdf
16 листопада 2017 18:18
проект Договору.pdf
16 листопада 2017 18:18
Наказ на директора.pdf
16 листопада 2017 18:18
Довідка по субпідрядникам.pdf
16 листопада 2017 18:18
Довідка з банку.pdf
16 листопада 2017 18:18
кваліфікація та тех опис 2.pdf
16 листопада 2017 18:18
кваліфікація та тех опис 1.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 11:53
Електронний підпис
16 листопада 2017 11:49
Fw[2]_.zip
08 листопада 2017 15:47
Електронний підпис
08 листопада 2017 15:41
Fw[2]- ТОВ «БК СПЕЦПРОМБУД».zip
08 листопада 2017 15:41
Кваліфікація.compressed (1).pdf
08 листопада 2017 15:41
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сфера-Пласт"

ТОВ РОСЬ-ЯЛТА

ТОВ "БК СПЕЦПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сфера-Пласт"
#35492967
Переможець 9 249 555,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2017 09:58

Документи

27 листопада 2017 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2017 09:54
Протокол№128.pdf
17 листопада 2017 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2017 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сфера-Пласт"
#35492967
9 249 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2017 09:56
Електронний підпис
27 листопада 2017 09:54
Протокол№128.pdf
17 листопада 2017 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 17:42
Дод.уг.1.12 до дог.472 від 14.12.2017.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:35
дод.уг.1.11 від 27.1.2.2019 до дог.472 від 14.12.2017.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:33
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 16:27
дод.уг.1.10 від 29.08.2019 до дог.472 від 14.12.17.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2019 10:33
дод.уг.1.9 від 19.07.19 до дог.472 від 14.12.17.pdf зміни до договору
20 липня 2019 10:11
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 16:56
дод.уг.1.8 до дог.472від14.12.2017.pdf зміни до договору
31 травня 2019 16:49
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 14:19
дод.уг.1.7 до дог.472 від 14.12.17р..pdf зміни до договору
14 лютого 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 12:57
дод.уг.1.6 від 17.12.18р. до дог.472 від14.12.17р..pdf зміни до договору
18 грудня 2018 12:51
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 14:05
дод.уг.1.5 до дог.472 від 14.12.2017р.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 14:03
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 17:37
дод.уг.1.4 до дог.472 від 14.12.2017р..pdf зміни до договору
20 червня 2018 17:36
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 10:25
дод.уг.1.3 до дог.472 від 14.12.2017р..pdf зміни до договору
20 червня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2018 12:47
дод.угода №1.2 до дог.№472 від14.12.2017р. (1).pdf зміни до договору
15 червня 2018 12:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:11
Додаткова угода №1 до договору№472.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:09
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 10:34
КОШТОРИСИ.rar укладений
15 грудня 2017 10:32
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf укладений
15 грудня 2017 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей електронного майданчика підставою внесення змін вважати уточнення розподілу фінансування закупівлі протягом поточного бюджетного періоду та до кінця дії договору (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов фінансування закупівлі та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника на 2018 рік (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів згідно змісту додаткової угоди (без зміни істотних умов договору)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок при складення додаткових угод та викладення відповідних пунктів договору у новій редакції (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов фінансування закупівлі та згідно затверджених кошторисних призначень для замовника (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору в частині перерозподілу обсягу зобов'язань сторін та згідно змісту додаткової угоди (додається)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору в частині перерозподілу обсягу зобов'язань сторін та згідно змісту додаткової угоди (додається)
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору в частині реквізитів замовника. Номер додаткової угоди - 1.8. Сума договору - згідно додаткових угод до договору. Обсяг робіт - згідно кошторисних розрахунків до договору
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору - згідно додаткових угод до договору. Обсяг робіт - згідно кошторисних розрахунків до договору. Внесення змін до договору згідно додаткової угоди №1.9 від 19.07.2019р.
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди № 1.11 від 27.12.2019р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №1.12 від 31.01.2020 р. 14. Сума договору після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 472
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML