ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2017-10-09-001765-b
Дата формування звіту: 15 листопада 2017


1. Найменування замовника: ПАТ "Укрпошта"
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045

3. Конкретна назва предмета закупівлі 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) 5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг 7. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Вантажні автомобілі фургони з цільнометалевим кузовом вантажопідйомністю 1,9 т ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби 5 одиниця Україна, Відповідно до документації до 20 грудня 2017

8. Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 09 жовтня 2017 17:22
9. Кількість учасників процедури закупівлі: 2

10. Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) 11. Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) 12. Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону 13. Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС-СІТРОЕН-ЦЕНТР"
128 350,00 USD з ПДВ 128 350,00 USD з ПДВ Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі”
ТОВ Автопасаж
128 500,00 USD з ПДВ 128 500,00 USD з ПДВ Не розглядався

14. Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: 30.10.2017 15:16
15. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (у разі якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю): Відсутні
16. Дата укладення договору про закупівлю:
13 листопада 2017
17. Найменування учасника (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), з яким укладено договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС-СІТРОЕН-ЦЕНТР"
18. Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Україна, 04073, м.Київ, ПРОВУЛОК БАЛТІЙСЬКИЙ , будинок 20
19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
20. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
128 350,00 USD з ПДВ
21. Дата оприлюднення оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами): Відсутня
22. Ідентифікатор договору: 131117-08/12P200