Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Розроблення проектно - кошторисної документації будівництва північної ділянки об'їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область
Очікувана вартість
11 400 000,00 UAH
UA-2017-10-06-001581-c ● 435e213e23684990adc11ebd46240f75
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2017 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2017 12:14 |
Очікувана вартість: | 11 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 57000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Розроблення проектно - кошторисної документації будівництва північної ділянки об'їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Розроблення проектно - кошторисної документації будівництва північної ділянки об'їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, (Служба автомобільних доріг у Львівській області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2017 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2017 14:50 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 20.10.2017р.pdf | |
20 жовтня 2017 14:50 |
Редакція положень від 20.10.2017р.pdf | |
20 жовтня 2017 14:50 |
Зміни від 20.10.2017р.pdf | |
06 жовтня 2017 17:16 |
Проект договору.pdf | |
06 жовтня 2017 17:16 |
ТД ДРОЗРОБЛЕННЯ ПКД БУДІВНИЦТВО ІІ РАЗ.pdf |
20 жовтня 2017 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2017 14:50 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 20.10.2017р.pdf
|
|||
20 жовтня 2017 14:50 |
Редакція положень від 20.10.2017р.pdf
|
|||
20 жовтня 2017 14:50 |
Зміни від 20.10.2017р.pdf
|
|||
06 жовтня 2017 17:16 |
Проект договору.pdf
|
|||
06 жовтня 2017 17:16 |
ТД ДРОЗРОБЛЕННЯ ПКД БУДІВНИЦТВО ІІ РАЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимог тендерної документації
Дата подання: 12 жовтня 2017 12:27
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 14:25
Доброго дня!
Розглянувши документацію тендерної закупівлі, вважаємо порушеними ряду принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Додатком №1 п.2 до тендерної документації аналогічним договором визначено договір проектної організації з розробки ПКД тільки на автомобільні дороги 1 технічної категорії. Вважаємо цю вимогу невиправдано завищеною і дискримінаційною, оскільки відносно недавно створені компанії можуть не мати в своєму здобутку таких договорів, проте мають достатньо сертифікованих спеціалістів, які мають значний досвід і були ГІПами при проектуванні таких об’єктів на попередньому місці роботи.
Згідно законодавства України, спеціалісти, які мають відповідні сертифікати, спроможні здійснювати проектування доріг всіх технічних категорій.
2. Пунктом 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» вимагається від учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, вимагається протягом двох робочих днів надати Замовнику кошторисний розрахунок та Графік виконання робіт у паперовому вигляді з супровідним листом. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які територіально віддалені від Львова, оскільки потребується певний час на коригування можливо зміненої в результаті торгів документації, а також, за наявним досвідом, кур’єрська пошта не доставить документи за 1-2 дні. А відрядження співробітника учасника з оригіналами документів в такий стислий термін фактично також є нереальним, оскільки існує певна процедура підготовки відрядження, яка вимагає певного часу, і високим ризиком відсутності квитків до місця призначення.
3. Пунктом 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 відсотків від вартості договору, причому у формі внесення безвідсоткового депозиту на рахунок Замовника. Якщо з розміром такого забезпечення ще можна погодитись (хоча таку високу ставку до проектних організацій до цього часу не виставляв жодний Замовник), то проголошена форма цього забезпечення (депозит) для проектних організацій, навіть фінансово успішних, категорично неприйнятна. Як відомо, процес проектування проходить власними коштами організацій, оскільки на сьогоднішній день авансування таких робіт Замовниками не передбачається. І «заморожування» на такий значний період і так невеликих коштів підприємства фактично призведе до виникнення різного роду заборгованостей, в тому числі і до втрати спеціалістів. Вищезазначена вимога однозначно є дискримінаційною і наштовхує на висновок про лобіювання перемоги конкретної організації, фінансове «підживлення» якої можливе від джерел, відмінних від проектування (наприклад, від будівельного бізнесу, який сьогодні є надзвичайно рентабельним). Цей висновок підтверджується тим, що для Замовника (та і державі в цілому) немає різниці у формі банківського забезпечення, будь то депозит чи банківська гарантія. Договір все одно забезпечується. За весь час існування системи електронних торгів від проектних організацій (а, не виключно, і від інших) забезпечення депозитом не відбувалось. І дане питання, можливо, має сенс дослідити відповідним державним структурам.
Просимо надати аргументовану відповідь на сформульовані нами питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. П.16 Завдання на розроблення проектно-кошторисної документації по даній закупівлі визначено категорію проектованої дороги, а саме – Іа довжиною 22,3 км, в зв’язку з чим Замовником, у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», установлено вимогу, щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання учасниками аналогічних договорів з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на капітальний ремонт та/або будівництво та/або реконструкцію автомобільних доріг І технічної категорії.
2. Будуть внесені зміни.
3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» конкретної вимоги щодо виду даного забезпечення не встановлено, Замовником визначено дане забезпечення у виді депозиту (безвідсоткового).
2. Будуть внесені зміни.
3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» конкретної вимоги щодо виду даного забезпечення не встановлено, Замовником визначено дане забезпечення у виді депозиту (безвідсоткового).
Стосовно вимог тендерної документації
Дата подання: 12 жовтня 2017 15:08
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 14:27
1. Чи буде вважатися підтвердженням досвіду роботи додаток аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільної дороги категорії I-б?
2. Чи буде вважатися підтвердження досвіду роботи додаток до договору актів виконаних робіт не в повному обсязі згідно із зазначеною в договорі вартості?
3. Згідно тендерної документації, а саме пунктів 6.5. – 6.7. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» одним із документів для підтвердження повноважень службової особи учасника на підписання тендерної пропозиції; укладання та підписання договору за предметом закупівлі є оригінал витягу з протоколу учасників.
У зв’язку з викладеним, прошу надати роз’яснення чи потрібен витяг з протоколу учасників, яким надано право службовій особі - учаснику підписувати тендерну пропозицію; укладати та підписувати договір за предметом закупівлі, якщо Статутом товариства та протоколом загальних зборів про призначення не передбачено будь-яких обмежень у діяльності директора.
4. Згідно додатку 4 до тендерної пропозиції необхідно підготовити графік виконання робіт, що містить детальний опис етапів та термінів виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі. Що розуміється під детальним описом етапів?
5. В тендерній документації відсутній пункт про необхідність надання цінової пропозиції. Чи необхідно додати цінову пропозицію до пакету документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Буде вважатися підтвердженням досвіду.
2. Замовником будуть внесені зміни.
3. Пунктом 6.4. тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують правомочність керівника, а саме:
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ на призначення керівника(у формі оригіналу);
- установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу).
4. Під детальним описом етапів розуміється опис етапів за видами робіт та терміни їх виконання у відповідності до технології розроблення проектно-кошторисної документації.
5. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією.
2. Замовником будуть внесені зміни.
3. Пунктом 6.4. тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують правомочність керівника, а саме:
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ на призначення керівника(у формі оригіналу);
- установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу).
4. Під детальним описом етапів розуміється опис етапів за видами робіт та терміни їх виконання у відповідності до технології розроблення проектно-кошторисної документації.
5. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-06-001581-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 13 жовтня 2017 09:26
Вимога щодо тендерної документації по предмету закупівлі« ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Розроблення проектно - кошторисної документації будівництва північної ділянки об'їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область»
ТОВ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» розглядає тендерну документацію щодо закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Розроблення проектно - кошторисної документації будівництва північної ділянки об'їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область». Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надати відповідь на наступні запитання:
1. Чи буде вважатися підтвердженням досвіду роботи додаток аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільної дороги категорії I-б?
2. Чи буде вважатися підтвердження досвіду роботи додаток до договору актів виконаних робіт не в повному обсязі згідно із зазначеною в договорі вартості?
3. Згідно тендерної документації, а саме пунктів 6.5. – 6.7. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» одним із документів для підтвердження повноважень службової особи учасника на підписання тендерної пропозиції; укладання та підписання договору за предметом закупівлі є оригінал витягу з протоколу учасників.
У зв’язку з викладеним, прошу надати роз’яснення чи потрібен витяг з протоколу учасників, яким надано право службовій особі - учаснику підписувати тендерну пропозицію; укладати та підписувати договір за предметом закупівлі, якщо Статутом товариства та протоколом загальних зборів про призначення не передбачено будь-яких обмежень у діяльності директора.
4. Згідно додатку 4 до тендерної пропозиції необхідно підготовити графік виконання робіт, що містить детальний опис етапів та термінів виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі. Що розуміється під детальним описом етапів?
5. В тендерній документації відсутній пункт про необхідність надання цінової пропозиції. Чи необхідно додати цінову пропозицію до пакету документів?
Розгорнути
Згорнути
1. Чи буде вважатися підтвердженням досвіду роботи додаток аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільної дороги категорії I-б?
2. Чи буде вважатися підтвердження досвіду роботи додаток до договору актів виконаних робіт не в повному обсязі згідно із зазначеною в договорі вартості?
3. Згідно тендерної документації, а саме пунктів 6.5. – 6.7. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» одним із документів для підтвердження повноважень службової особи учасника на підписання тендерної пропозиції; укладання та підписання договору за предметом закупівлі є оригінал витягу з протоколу учасників.
У зв’язку з викладеним, прошу надати роз’яснення чи потрібен витяг з протоколу учасників, яким надано право службовій особі - учаснику підписувати тендерну пропозицію; укладати та підписувати договір за предметом закупівлі, якщо Статутом товариства та протоколом загальних зборів про призначення не передбачено будь-яких обмежень у діяльності директора.
4. Згідно додатку 4 до тендерної пропозиції необхідно підготовити графік виконання робіт, що містить детальний опис етапів та термінів виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації за предметом закупівлі. Що розуміється під детальним описом етапів?
5. В тендерній документації відсутній пункт про необхідність надання цінової пропозиції. Чи необхідно додати цінову пропозицію до пакету документів?
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2017 14:31
1. Буде вважатися підтвердженням досвіду.
2. Замовником будуть внесені зміни.
3. Пунктом 6.4. тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують правомочність керівника, а саме:
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ на призначення керівника(у формі оригіналу);
- установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу).
4. Під детальним описом етапів розуміється опис етапів за видами робіт та терміни їх виконання у відповідності до технології розроблення проектно-кошторисної документації.
5. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією.
2. Замовником будуть внесені зміни.
3. Пунктом 6.4. тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують правомочність керівника, а саме:
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ на призначення керівника(у формі оригіналу);
- установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу).
4. Під детальним описом етапів розуміється опис етапів за видами робіт та терміни їх виконання у відповідності до технології розроблення проектно-кошторисної документації.
5. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-06-001581-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА, Код ЄДРПОУ:39994993
Дата подання: 12 жовтня 2017 13:13
Дата подання: 12 жовтня 2017 13:13
Стосовно вимог тендерної документації
Доброго дня!
Розглянувши документацію тендерної закупівлі, вважаємо порушеними ряду принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Додатком №1 п.2 до тендерної документації аналогічним договором визначено договір проектної організації з розробки ПКД тільки на автомобільні дороги 1 технічної категорії. Вважаємо цю вимогу невиправдано завищеною і дискримінаційною, оскільки відносно недавно створені компанії можуть не мати в своєму здобутку таких договорів, проте мають достатньо сертифікованих спеціалістів, які мають значний досвід і були ГІПами при проектуванні таких об’єктів на попередньому місці роботи.
Згідно законодавства України, спеціалісти, які мають відповідні сертифікати, спроможні здійснювати проектування доріг всіх технічних категорій.
2. Пунктом 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» вимагається від учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, вимагається протягом двох робочих днів надати Замовнику кошторисний розрахунок та Графік виконання робіт у паперовому вигляді з супровідним листом. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які територіально віддалені від Львова, оскільки потребується певний час на коригування можливо зміненої в результаті торгів документації, а також, за наявним досвідом, кур’єрська пошта не доставить документи за 1-2 дні. А відрядження співробітника учасника з оригіналами документів в такий стислий термін фактично також є нереальним, оскільки існує певна процедура підготовки відрядження, яка вимагає певного часу, і високим ризиком відсутності квитків до місця призначення.
3. Пунктом 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 відсотків від вартості договору, причому у формі внесення безвідсоткового депозиту на рахунок Замовника. Якщо з розміром такого забезпечення ще можна погодитись (хоча таку високу ставку до проектних організацій до цього часу не виставляв жодний Замовник), то проголошена форма цього забезпечення (депозит) для проектних організацій, навіть фінансово успішних, категорично неприйнятна. Як відомо, процес проектування проходить власними коштами організацій, оскільки на сьогоднішній день авансування таких робіт Замовниками не передбачається. І «заморожування» на такий значний період і так невеликих коштів підприємства фактично призведе до виникнення різного роду заборгованостей, в тому числі і до втрати спеціалістів. Вищезазначена вимога однозначно є дискримінаційною і наштовхує на висновок про лобіювання перемоги конкретної організації, фінансове «підживлення» якої можливе від джерел, відмінних від проектування (наприклад, від будівельного бізнесу, який сьогодні є надзвичайно рентабельним). Цей висновок підтверджується тим, що для Замовника (та і державі в цілому) немає різниці у формі банківського забезпечення, будь то депозит чи банківська гарантія. Договір все одно забезпечується. За весь час існування системи електронних торгів від проектних організацій (а, не виключно, і від інших) забезпечення депозитом не відбувалось. І дане питання, можливо, має сенс дослідити відповідним державним структурам.
Просимо надати аргументовану відповідь на сформульовані нами питання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 13.10.2017 № 7223.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2017 14:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2017 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА |
8 299 169,04
UAH з ПДВ
|
8 299 169,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
9 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» |
10 850 000,00
UAH з ПДВ
|
9 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
9 650 000,00
UAH з ПДВ
|
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ IНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТIВ БУДIВНИЦТВА #39994993 |
Переможець |
8 299 169,04
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2017 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2018 17:44
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2018 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2018 18:28
|
Додаткова угода № 2 від 03.10.2018р.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2018 18:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2017 16:05
|
Договір.pdf | укладений |
24 листопада 2017 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують скоригувати Графік виконання робіт по даному Договору, в частині термінів виконання етапів. |
Номер договору про закупівлю: | 307-11/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 307-11/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для можливості здійснення Замовником кінцевих розрахунків за виконані Виконавцем роботи по даному Договору, які проводяться після отримання замовником документів, що підтверджують проведння позитивної державної експертизи проектно - кошторисної документації, Сторони Договору погоджують продовжити строк дії даного Договору до 30.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 307-11/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 307-11/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |