Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
Очікувана вартість
77 919 617,64 UAH
UA-2017-10-06-000417-b 34b981ecf5ce488182bd86bddcd5e5e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт замовника: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження замовника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа замовника: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Official name: Department for Education of Mykolaiv City Council
National ID: 02145010
Contact point: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Additional contacts: Bogdanov Ivan Sergijovych
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 77 919 617,64 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 839,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %
Publication date: 06 жовтня 2017 10:36
Enquiries until: 27 жовтня 2017 19:00
Complaints submission until: до 02 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 листопада 2017 18:00

Information

Estimated total value: 77 919 618 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 155 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Навчальні заклади управління освіти відповідно до дислокації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Canteen services (services in food organization in the educational establishments of the city)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 жовтня 2017 10:39
Електронний цифровий підпис
06 жовтня 2017 10:36
ТД.docx
06 жовтня 2017 10:36
Додаток 3.docx
06 жовтня 2017 10:36
Додаток 2.docx
06 жовтня 2017 10:36
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-06-000417-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 01 грудня 2017 11:15
анти конкурентні узгодження
Голові тендерного комітету
Управління світи Миколаївської міської ради
Зав’яловій О.О.
Копія: Начальнику Управління освіти Миколаївської міської ради
Деркач Г.І.

За результатами розгляду наданих учасниками торгів документів на етапі кваліфікації тендеру на закупівлю «Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста)»UA-2017-10-06-000417-b тендерним комітетом був допущений до подальшої участі у процедурі закупівель лише один учасник (Протокол 1.5 від 30.11.2017) інші були відхилені і таким чином, згідно Протоколу 1.6 від 30.11.2017 , торги на закупівлю відмінені.

Таким чином вважаємо наступне:
Замовник закупівель Управління освіти Миколаївської міської радиразом з Учасником «КВП по організації харчування в навчальних закладах» в м. Миколаїв (надалі КВП) навмисними узгодженими діями порушили ст.5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (узгоджені дії, які призвели до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції на ринку, є анти конкурентними узгодженими діями, згідно Закону України «Про захист економічної конкуренції». Узгодженими діями є укладання угод у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка. Особи, які чинять, або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій),а саме зірвали своєчасне проведення тендера на закупівлю послуг по харчуванню дітей в дитячих навчальних закладах м. Миколаїв, тим самим ставлячи під удар головне - здоров’я дітей. В подальшому це може привести до росту соціального напруження в місті Миколаїв і подальших неконтрольованих подій.
Вимагаємо переглянути результати розгляду тендерної документації пропозиції КВП, та кваліфікувати і допустити підприємство до участі у процедурі закупівлі у встановлений законодавством України термін.. В іншому разі ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України і до суду, з метою примушення до належного виконання Замовником законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2017 13:29
Участь у закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) UA-2017-10-06-000417-b прийняли чотири Учасника, а саме: ТОВ "КОРТ-СЕРВІС", Комунальне виробниче підприємство по організації харчування в навчальних закладах, ТОВ «Понтем.уа», ТОВ «ПРОД-ЮГ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) UA-2017-10-06-000417-b замовником було прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій: ТОВ "КОРТ-СЕРВІС" на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та п.1 ч.1 ст. 30 Закону «учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону»; Комунальне виробниче підприємство по організації харчування в навчальних закладах на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації»; ТОВ «Понтем.уа» на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ» щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) визначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПРОД-ЮГ» відповідає технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям наведеним у тендерній документації щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста).
У зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій торги щодо закупівлі Послуги їдалень (послуги з організації харчування в навчальних закладах міста) (55510000-8 ДК 021:2015) відмінено на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій».
Разом з тим, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Документи подані скаржником

01 грудня 2017 11:15
скарга

Документи

05 грудня 2017 13:28
Відповідь.pdf

Протокол розгляду

Дата публікації: 30 листопада 2017
Учасник Документи Рішення
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОРТ-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Понтем.уа Документи
Відхилено
Документи

Документи

06 листопада 2017 18:01
Звіт з ЄДР
30 листопада 2017 17:21
Протокол №1.3.pdf
30 листопада 2017 17:22
sign.p7s

Публічні документи

06 листопада 2017 14:28
Довідка МТБ.pdf
06 листопада 2017 14:28
Загальні відомості.pdf
03 листопада 2017 17:33
Антикорупційна програма.pdf
03 листопада 2017 17:33
Дипломи .pdf
03 листопада 2017 17:33
Довідки 1.pdf
03 листопада 2017 17:33
Договори, акти .pdf
03 листопада 2017 17:33
Документація підприємства .pdf
03 листопада 2017 17:33
Медичні книжки .pdf
03 листопада 2017 17:33
Меню .pdf
03 листопада 2017 17:33
Паспорт директора.pdf
03 листопада 2017 17:33
Посвідчення.pdf

Документи

06 листопада 2017 18:01
Звіт з ЄДР
30 листопада 2017 17:20
Протокол №1.2.pdf
30 листопада 2017 17:20
sign.p7s

Публічні документи

05 листопада 2017 18:52
ст. 17.PDF
05 листопада 2017 18:52
Поясн-я щодо дезінф-ії авто.PDF
05 листопада 2017 18:52
Д-р_оренди_складу_(+Акт).PDF
05 листопада 2017 18:52
Відом-ті про учасника.PDF
05 листопада 2017 18:52
Антикорупц. програма.PDF
05 листопада 2017 18:52
Статут ТОВ 'Корт-Сервіс'.PDF
05 листопада 2017 18:52
Протокол зборів учасників.PDF
05 листопада 2017 18:52
Паспорт (Рягін О.В.).PDF
05 листопада 2017 18:52
Наказ про директора.PDF
05 листопада 2017 18:52
Згода на обр. і викор. ПД.PDF
05 листопада 2017 18:52
Згода з проектом д-ру.PDF
05 листопада 2017 18:52
Д-р_оренди_авто_(Акт).PDF
05 листопада 2017 18:52
Д-р оренди авто.PDF
05 листопада 2017 18:52
Д-р - орг-я питания.PDF
05 листопада 2017 18:52
Д-р - орг-я питания (Акт).PDF
05 листопада 2017 18:52
Довідка - працівники.PDF
05 листопада 2017 18:52
Довідка - МТБ.PDF
05 листопада 2017 18:52
Довідка - аналог. д-р.PDF
05 листопада 2017 18:52
Витяг ЄДРЮОФОПГФ (20.09.17).PDF
05 листопада 2017 18:52
Акт обстеж-я потуж..PDF
05 листопада 2017 18:52
jpg2pdf (20).pdf
05 листопада 2017 18:52
jpg2pdf (19).pdf
05 листопада 2017 18:52
jpg2pdf (18).pdf

Документи

06 листопада 2017 18:01
Звіт з ЄДР
30 листопада 2017 17:26
Протокол №1.5.pdf
30 листопада 2017 17:26
Протокол №1.6.pdf
30 листопада 2017 17:26
sign.p7s

Публічні документи

06 листопада 2017 12:27
Холодильне обладнання.rar
06 листопада 2017 11:38
статут протокол.pdf
06 листопада 2017 11:38
тех. паспорт.rar
06 листопада 2017 11:38
меню.pdf
06 листопада 2017 11:38
меню та кальк.pdf
06 листопада 2017 11:38
мед книжки.pdf
06 листопада 2017 11:38
документи.pdf
06 листопада 2017 11:38
документи 2.pdf
06 листопада 2017 11:38
довідки.pdf
06 листопада 2017 11:38
Document_USR_1003211505.rtf
06 листопада 2017 11:38
пропозиція.pdf

Документи

06 листопада 2017 18:01
Звіт з ЄДР
30 листопада 2017 17:23
Протокол №1.4.pdf
30 листопада 2017 17:24
sign.p7s

Публічні документи

06 листопада 2017 17:31
Дог. Лаб дослідження.pdf
06 листопада 2017 17:31
медичні книжки 1.1.pdf
06 листопада 2017 17:31
Медичні книжки 1.2.pdf
06 листопада 2017 17:31
Довідка 3.pdf
06 листопада 2017 17:31
Медичны книжки 4.PDF
06 листопада 2017 17:31
медичні книжки 5.PDF
06 листопада 2017 17:31
Медичны книжки 2.PDF
06 листопада 2017 17:31
Медичны книжки 3.PDF
06 листопада 2017 17:31
Медичні книжки 6.pdf
06 листопада 2017 17:31
Договір понтем.PDF
06 листопада 2017 17:31
Проект договору.PDF
06 листопада 2017 17:31
Технічні вимоги.PDF
06 листопада 2017 17:31
Матеріально тех база.pdf
06 листопада 2017 17:31
Довідки.PDF
06 листопада 2017 17:31
Договір суборенди.pdf
06 листопада 2017 17:31
Довідка працівника.PDF
06 листопада 2017 17:31
Довідки 2.PDF
06 листопада 2017 17:31
Виписка з акту.pdf
06 листопада 2017 17:31
Аналогічні договора.PDF
06 листопада 2017 17:31
Ст 17.pdf
06 листопада 2017 17:31
Посвідка Андрюс.PDF
06 листопада 2017 17:31
Меню погоджено.pdf
06 листопада 2017 17:31
Дог. Лаб центр.pdf
06 листопада 2017 17:31
Аналог дог (1).pdf
06 листопада 2017 17:31
Посвідка Андрюс.PDF
06 листопада 2017 17:31
Статут, пдв, наказ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 77 915 075,64
UAH
77 915 075,64
UAH
Документи

Публічні документи

06 листопада 2017 12:27
Холодильне обладнання.rar
06 листопада 2017 11:38
статут протокол.pdf
06 листопада 2017 11:38
тех. паспорт.rar
06 листопада 2017 11:38
меню.pdf
06 листопада 2017 11:38
меню та кальк.pdf
06 листопада 2017 11:38
мед книжки.pdf
06 листопада 2017 11:38
документи.pdf
06 листопада 2017 11:38
документи 2.pdf
06 листопада 2017 11:38
довідки.pdf
06 листопада 2017 11:38
Document_USR_1003211505.rtf
06 листопада 2017 11:38
пропозиція.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
30 листопада 2017
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку