Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Курятина
Очікувана вартість
31 600,00 UAH
UA-2017-10-06-000135-b e4cb56d684a44fdf8fd7877ba18e2431
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2017 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2017 14:03
Очікувана вартість: 31 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. П. Кравцова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2017 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2017 09:17
ТД мясо.docx
06 жовтня 2017 09:17
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилки у документації
Дата подання: 12 жовтня 2017 14:55
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:52
Прошу Вас пояснити окремі положення пункту г) у Таблиці 2 Додатку №2 до Документації. А саме, даний пункт вказує, що "..г) за відсутності документу, який вимагається пунктом2.5згідно додатку 2 таблиці 2, Учасник повинен надати лист - роз’яснення.". Однак, у Таблиці 2 Додатку 2 ВІДСУТНІЙ ПУНКТ 2.5. Таким чином, виконання умов документації вважається немодливим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації у Таблиці 2 Додатку 2 пункт г) який вимагає від Учасника лист - роз'яснення вважити не дійсним.
Невідповідність вимог діючому законодавству
Дата подання: 12 жовтня 2017 15:06
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:56
Пунктом 6 розділу 3 Документації вимагається надання у складі пропозиції конкурсних торгів : "..копій сертифікатів, які підтверджують якість кожного найменування предмета закупівлі, та строки їх придатності, завірені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника." З 01.01.2016 року в Україні відмінена обовязкова сертифікація продуктів харчової промисловості. Також 10.02.2016 року вступив в дію ЗУ «Про техничні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII, втратив силу ЗУ «Про підтвердження відповідності» № 2406-III. Діючим на даний момент законодавством України, у відповідності до вимог ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" №771/97-ВР, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ТАКОГО ДОКУМЕНТУ ЯК СЕРТИФІКАТ. Таким чином, виконання умов документації вважається неможливим. Просимо внести відповідні зміни у документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 6 розділу 3 Документації щодо надання копій сертифікатів якості на кожне найменування, якщо Законодавством не передбачено надання цих документів, Учаниук може надати лист - роз'яснення в довільній формі зіславшись на норми Законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 30 600,00
UAH з ПДВ
30 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ 31 600,00
UAH з ПДВ
31 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2017 18:07
пакет переможця
18 жовтня 2017 17:12
Технічна частина.pdf
18 жовтня 2017 17:12
Комерційна частина.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ ПРОДУКТ-ПОСТАЧАННЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Переможець 30 600,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 13:30

Документи

26 жовтня 2017 13:30
Електронний підпис
26 жовтня 2017 13:30
лист 2.jpg
26 жовтня 2017 13:30
лист 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2017 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
30 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2017 13:30
Електронний підпис
26 жовтня 2017 13:30
лист 2.jpg
26 жовтня 2017 13:30
лист 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт.jpg укладений
21 грудня 2017 15:58
Електронний підпис укладений
08 листопада 2017 16:47
лист 4.jpg укладений
08 листопада 2017 16:46
лист 3.jpg укладений
08 листопада 2017 16:46
лист 2.jpg укладений
08 листопада 2017 16:46
лист 1.jpg укладений
08 листопада 2017 16:46