Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі в асортименті для облаштування центру ОрПР Львівського РСП Украероруху
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2017-10-05-001121-c 875d5c4e48964f8cb60fecd9dbc11171
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Мізерак

+380322972624 mizerak_im@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 19326017
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Любінська 217 а/с 3983
Контактна особа: Ірина Мізерак
+380322972624
mizerak_im@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2017 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2017 17:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2017 12:17
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальні умови закупівлі, асортимент та кількість товару містяться у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Офісні меблі в асортименті для облаштування центру ОрПР Львівського РСП Украероруху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про уточнення технічних вимог
Дата подання: 06 жовтня 2017 02:28
Дата відповіді: 06 жовтня 2017 15:10
Просимо уточнити наступні технічні вимоги до виробів: 1) В усіх виробах колір фасадів визначено як "сірий" та "кавказький горіх". Вкажіть, будь-ласка, колір ДСП для корпусів цих виробів (такий як колір фасаду чи інший)? 2) Вкажіть виробника ДСП кольору "Кавказький горіх" та/або чи можна замінити цей максимально подібним аналогом? 3) У тумбах на 6 та 12 шухляд замки на всіх шухлядах повинні бути індивідуальними чи передбачається встановлення одного центрального замка, відповідно на 2 чи 3 шухляди? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо:
1) Колір ДСП для корпусів шафи офісної, тумби приставної з шухлядою на коліщатах, тумби з 6-ма шухлядами та тумби 3-х секційної з 12-ма шухлядами має бути також сірий, як і колір фасадів;
Тумба під ТВ з визначеним кольором фасаду «Кавказький горіх» - колір корпусу також має бути аналогічного кольору.

2) Виробник ДСП кольору «Кавказький горіх» нам невідомий, але у звязку з тим, що проводиться доукомплектація офісних меблів, для наочності надаємо фото готових меблів, які було виготовлено з ДСП кольору «Кавказький горіх» для можливої заміни максимально подібним аналогом (фото міститься у вкладені);

3) У тумбі на 6 шухляд необхідно встановити на кожну шухляду індивідуальний замок; У тумбі на 12 шухляд передбачається встановлення одного центрального замка на кожні дві шухляди.
Направляючі
Дата подання: 10 жовтня 2017 10:17
Доброго дня. Питання стосовно напрвляючих на шухляди. Якими вони мають бути ? Білі ролікові?
Відповідь відсутня
Замки
Дата подання: 10 жовтня 2017 10:31
Ще питання стосовно замків . Які саме вони мають бути? ( такі як в камерах схову в гіпермаркетах?)
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2017 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Телещук 51 020,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 31 878,00
UAH з ПДВ
30 714,00
UAH з ПДВ
Документи
СПДФО Ільницький А.В 57 548,00
UAH з ПДВ
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2017 10:27
Кінцева пропозиція
11 жовтня 2017 14:34
Висновок ДСЕС Плити.pdf
11 жовтня 2017 14:34
Висновок ДСЕС кромки.pdf
11 жовтня 2017 14:34
Ідентифікаційний код.pdf
11 жовтня 2017 14:34
паспорт.pdf
11 жовтня 2017 14:34
Договір.pdf
11 жовтня 2017 14:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2017 14:24
SCAN0003.PDF
12 жовтня 2017 14:24
SCAN0002.PDF
12 жовтня 2017 14:24
SCAN0001.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2017 15:37
додатки.pdf
12 жовтня 2017 15:37
паспорт.pdf
12 жовтня 2017 15:37
ідент.pdf
12 жовтня 2017 15:37
Витяг ЄП.pdf
12 жовтня 2017 15:37
Scan виписка2.jpg
12 жовтня 2017 15:37
Scan Виписка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Телещук

ТОВ "Медіа-Вест"

СПДФО Ільницький А.В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Телещук
#2871614099
Переможець 29 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 15:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Телещук
#2871614099
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 259 від 01.11.2017 ФОП Телещук.pdf укладений
01 листопада 2017 12:58