Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)
Очікувана вартість
78 500,00 UAH
UA-2017-10-05-000662-b ● 12db7a3f6750473aaf72209f19758baa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" в особі хмельницької дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 21344146 |
Місцезнаходження: | 29007, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90 |
Контактна особа: |
Лілія Бажан +380674004269 bazhan-lp@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2017 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2017 11:47 |
Очікувана вартість: | 78 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 785,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 код 44810000-1
Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)
Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
444 одиниця
ДК 021:2015 код 44810000-1 Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2017 18:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2017 18:07 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналог
Дата подання: 06 жовтня 2017 14:49
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 10:13
Доброго дня! Вказаний в тендерній документації ТУ взазує на конкретного виробника. Чи розглядатимуться аналоги , якість яких буде підтверджено сертифікатами і аналогічними договорами.? дякую!
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! Так, аналоги , якість яких буде підтверджено сертифікатами і аналогічними договорами розглядатимуться, як еквівалент продукції.
Фасовка
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:15
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 10:11
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи допускається фасовка емалі ПФ-115 срібляста (для металу) упакування по 0,8 кг замість 0,9 кг?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! Фасовка фарби ПФ-115 срібляста (для металу) допускається по 0,8 кг упакування, але загальна кількість фарби сріблястої повинна відповідати вимогам тендерної документації та бути 9 кілограм.
Фасування
Дата подання: 10 жовтня 2017 15:14
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 13:39
Тендерною документацією передбачено фасування емалі сріблястої - 0,9 кг.
Варто зазначити, що через технологічні особливості виготовлення емалі саме сріблястого кольору остання фасується у банки по 0,8 кг.
Вище Замовником було надане роз'яснення про можливість подачі Учасниками пропозиції з фасовкою емалі сріблястої по 0,8 кг. з дотримання загальної кількості необхідної продукції - 9 кг.
Разом з тим, загальна кількість продукції (9 кг) не кратна фасовці 0,8 кг (виходить 11,25 шт.), що не відповідає додатку 3 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі", та може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації стосовно фасовки (з 0,9 кг на 0,8 кг) та кількості (з 10 на 12 шт) емалі сріблястої.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянуто та опрацьовано Вашу пропозицію щодо внесення змін до тендерної документації стосовно фасовки (з 0,9 кг на 0,8 кг) та кількості (з 10 на 12 шт) емалі сріблястої, наразі повідомляємо що немає підстав для внесення змін до тендерної документації, оскільки має місце фасовка емалі сріблястої по 0,9 кг.
Дякуємо за запитання.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-05-000662-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Маляр", Код ЄДРПОУ:37363098
Дата подання: 10 листопада 2017 11:40
Вимога/Скарга
Претензія щодо рішення комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2017 17:52
На Вашу Претензію № 01/1011 від 10.11.2017 року щодо скасування Рішення тендерного комітету (Протокол № 111 від 09.11.2017 року) ПАТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції повідомляє наступне.
Частиною 2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює в тому числі кваліфікаційний критерій один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник керуючись правом, наданим йому згідно вищезазначеної норми, встановив вимогу щодо надання Учасником Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури), раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, дати укладання договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника)
У Довідці за вих. № 06/2010 від 20.10.2017 року, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції здійснено посилання на три договори, предмети закупівлі двох з яких відповідають найменуванню предмету закупівлі Замовника (Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі))
У складі тендерної документації Учасником надано Лист – відгук від 24.05.2017 року за вих. № 08-81-2281 в якому наявна інформація про виконання обов’язків ТОВ «Маляр» згідно умов Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року (копію якого надано Учасником)
Звертаємо увагу Учасника на те, що умовами Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року передбачено виконання зобов’язань щодо своєчасної поставки товарів (п.5.1. строк поставки до 30.11.2017 р.), забезпечення поставки відповідної якості, вирішення інших питань, пов’язаних із належним виконанням договору, а Покупець в тому числі має право пред’явити претензії по якості товару до Постачальника, а також визначено час протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору.
Згідно ч.1.Статті 631 ЦК України Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору
Згідно ч.1 Статті 526 ЦК України, зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору.
Частина 1 Статті 530 ЦК України регламентує, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін)
Стаття 268 ГК України та Стаття 269 ГК України встановлює вимоги щодо якості товарів, що поставляються та гарантії якості товарів.
Таким чином, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації в частині підтвердження належного виконання договору, раніше укладеного договору, виконаного договору.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету ПАТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції, оформлене Протоколом № 111 від 09.11.2017 року правомірним, а Претензію Учасника такою, що не підлягає задоволенню.
Частиною 2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює в тому числі кваліфікаційний критерій один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник керуючись правом, наданим йому згідно вищезазначеної норми, встановив вимогу щодо надання Учасником Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури), раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, дати укладання договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника)
У Довідці за вих. № 06/2010 від 20.10.2017 року, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції здійснено посилання на три договори, предмети закупівлі двох з яких відповідають найменуванню предмету закупівлі Замовника (Фарби (олійні та водні фарби, емалі та глазурі))
У складі тендерної документації Учасником надано Лист – відгук від 24.05.2017 року за вих. № 08-81-2281 в якому наявна інформація про виконання обов’язків ТОВ «Маляр» згідно умов Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року (копію якого надано Учасником)
Звертаємо увагу Учасника на те, що умовами Договору № 40/1/0029-17 від 12.01.2017 року передбачено виконання зобов’язань щодо своєчасної поставки товарів (п.5.1. строк поставки до 30.11.2017 р.), забезпечення поставки відповідної якості, вирішення інших питань, пов’язаних із належним виконанням договору, а Покупець в тому числі має право пред’явити претензії по якості товару до Постачальника, а також визначено час протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору.
Згідно ч.1.Статті 631 ЦК України Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору
Згідно ч.1 Статті 526 ЦК України, зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору.
Частина 1 Статті 530 ЦК України регламентує, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін)
Стаття 268 ГК України та Стаття 269 ГК України встановлює вимоги щодо якості товарів, що поставляються та гарантії якості товарів.
Таким чином, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам Тендерної документації в частині підтвердження належного виконання договору, раніше укладеного договору, виконаного договору.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету ПАТ "Укрпошта" в особі Хмельницької дирекції, оформлене Протоколом № 111 від 09.11.2017 року правомірним, а Претензію Учасника такою, що не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР" |
49 997,92
UAH з ПДВ
|
46 682,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДВОРНА ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА |
59 359,54
UAH з ПДВ
|
47 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Маляр" |
63 738,72
UAH з ПДВ
|
56 556,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
59 754,00
UAH з ПДВ
|
57 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
60 492,19
UAH з ПДВ
|
57 232,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Дніпродзержинський лакофарбовий завод "СПЕКТР" #13422783 |
Відхилено |
46 682,28
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2017 15:21
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДВОРНА ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛІВНА #2330405562 |
Відхилено |
47 390,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2017 12:13
|
ТОВ "Маляр" #37363098 |
Відхилено |
56 556,72
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2017 11:13
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
57 024,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 12:49
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
57 232,04
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2017 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 14:58
|
ЗВІТ.PDF | укладений |
02 січня 2018 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2017 16:15
|
договір.PDF | укладений |
04 грудня 2017 16:14
|