Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальта
Очікувана вартість
960 500,00 UAH
UA-2017-10-04-000765-b 874d4f322cd54f3ebfa8dac394288544
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2017 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2017 12:39
Очікувана вартість: 960 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 803,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Пальто (куртка) демісезонна - 625 шт, пальто зимове - 590 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1215 шт
Пальто демісезонне, пальто зимове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Крамського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2017  —  05 грудня 2017
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2017 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 11:27
ТД- Пальта (960500.00) 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:17
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 10:01
Розглянувши тендерну документацію із закупівлі верхнього одягу було встановлено , що Замовник своїми діями створює умови щодо обмеження конкуренції та штучно обмежує коло учасників аукціону,встановлюючи такі вимоги: 1. Додаток 3"Основні умови договору" містить вимогу постачання всього обсягу товару(1215 пальт та курток) протягом однієї доби після заявки, що унеможливлює участі у аукціоні суб"єктів господарювання з інших регіонів України, які віддалені від закладу Замовника. Також зазначаємо, що проект договору(розділ 5) має обовязок Постачальника поставити товар протягом семи днів після підписання договору. Такі неоднозначні вимоги , окрім дискримінаційних ознак, заплутують учасників та не дають змоги якісної підготовки пропозиції. 2. Додаток 4 Технічне завдання містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують права учасників та штучно зменшують конкуренцію , що призведе до порушення принципів максимальної ефективності закупівлі, а саме: 2.1. Надання зразків протягом ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення аукціону та ОСОБИСТО УЧАСНИКОМ аукціону. 2.2 Надання учасником,який не є виробником наступних документів:копію договору (дилера, дистриб’ютора, агента тощо) з виробником; - довідку від виробника, що ціни на продукцію, зазначену у специфікації, у 2017 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі. Ця вимога повністю виключає участь у аукціоні суб"єктів господарюванняякі НЕ Є ВИРОБНИКАМИ або не мають договорів із ВИРОБНИКАМИ!!!! 4. Технічні характеристики товару мають дуже умовний опис, що створює неоднозначне розуміння до вимог якості. Замовник розмито описує вимогу щодо розмірів -від 46 до 70 , не вказуючи кількість по розмірах,що унеможливлює точний розрахунок ціни пропозиції. Також не надано пропорційність кількості виробів,які будуть замовлятися із застібками на гудзиках, а які на застібці блискавка та чи повинна застібка блискавка мати захисний клапан з метою покращення теплових властивостей виробу. Також опис зимових пальт має вимогу "утеплювач подвійний синтепон або синтепон + штучне хутро (фліс) " . Фліс та штучне хутро у якому вигляді мав на увазі Замовник?Як утеплення капюшону або зверху манжету або у іншому варіанті? Замовник жодним чином не вказав які підкладки у виробах демісезонних та зимових повинні бути .Також Замовник конкретно не вказує, хто повинен надати та коли документи якості на вироби:всі учасники або постачальник під час поставки товару. Також Замовник вказує,що вироби можкуть перевірятися на відповідність державним стандартам та нормам в акредитованих установах України за рахунок Учасника, але не вказує з якіх підстав буде проводитися ця перевірка , у яких саме установах та яка орієнтовна вартість цієї перевірки. Виходячи з видевикладеного та з метою дотримання Замовником вимог чинного законодавства тендерному хомітету необхідно терміново привести вимоги тендерної документації згідно вимогам діючого законодавства та створити умови щодо дотримання принципів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу від 07.10.2017р. 12:18 Святошинський психоневрологічний інтернат надає роз’яснення що вимог тендерної документації:
1. Відповідно вимогам тендерної документації (ТД) Додаток 3 "Основні умови договору" Учасник-переможець (Виконавець) здійснює поставку товару Замовнику протягом однієї доби з дати надходження відповідної заявки. Тобто заявка відбувається тільки після укладання Договору, а Договір про закупівлю укладається не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення в системі PROZORRO повідомлення про намір укласти договір з учасником (п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Поставка товару протягом однієї доби – мається на увазі поставка товару здійснюється однією партією, тобто вся кількість одразу (1215 шт.) а не маленькими партіями.
В проекті Договору п.5.1. товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 7 (сім) днів після підписання Договору.
Виходячи з вищевикладеного Переможець має 10-17 днів для поставки товару Замовнику, та враховуючи те що закупівля була оголошена 04 жовтня 2017 року і в Учасників є можливість звертатися за роз’ясненнями та підготувати тендерну пропозицію до 20.10.2017р.
2. Відповідно Додатку 4 «Технічне завдання» ТД вимоги обумовлюють якість товару, а саме:
2.1. Зразки товару є невід’ємною частиною тендерної документації, надання зразків протягом одного робочого дня після закінчення аукціону особисто Учасником, або уповноваженою особою на підставі документів. Також Учасники мають право подати зразки до дати розкриття тендерних пропозицій.
2.2. Згідно п.6. Додатку 4 вимога обґрунтована тим, що не добросовісні Учасники пропонують не якісний товар невідомого походження, або походження країн на які, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи).
3. Орієнтовні розміри верхнього одягу.
Виріб повинен мати застібки: блискавку та ґудзики.
Щодо утеплювача зимових пальт можуть бути такі варіанти:
1) подвійний синтепон,
2) синтепон + штучне хутро (фліс), де хутро (фліс) використовується як підкладка.
Підкладка виробів повинна бути щільною та якісною щоб з часом не проявлявся (не пробивався) синтепон.
Учасники в складі тендерної пропозиції прикріплюють сертифікати якості на виріб або на тканину виробів.
Товар може перевірятися в акредитованих лабораторіях, в разі виникнення суперечки що до якості виробів, (перевірка за рахунок Учасника).
Вимоги викладені в Додатку 4 відповідно підпункту 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уточнення технічних хаоактеристик товару
Дата подання: 09 жовтня 2017 00:12
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 10:05
Просимо надати детальну уточнену характеристику товару :конкретні розміри та кількість по них.Зовсім незрозуміло по зимових пальтах.Чи допускаються зимові подовжені куртки ? Чи може замовник розмістити фото оріентових моделей товару? Як верхній зимовий та демісезонний одяг може бути без кишені ?Куди підопічні мають покласти носовичок або рукавиці, або телефон? Також не зрозуміло по застібках. Що має на увазі Замовник під характкристикою утеплення синтепон+ хутро, фліс?Якщо має на увазі хутро- підкладку, то це недоцільно з огляду норм по терміну експлуатації виробу (куртки, пальта) для психоневрологічних інтернатів(3-5 років) . Хутро має особливості зваляння та втрачання теплозабезпечення , вбирання в себе пилу та неприємних запахів , на нього чіпляються катишки із светрів та іншого одягу .Тому тканева підкладка більш практична за штучне хутро або фліс, не тільки зберігає протягом багатьох років свої властивості, гарно зберігає тепло, а ще і більш естетична .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу
UA-2017-10-04-000765-b.b1 від 07.10.2017р. 12:18
Розглянувши вимогу Святошинський психоневрологічний інтернат надає роз’яснення що вимог тендерної документації:
Відповідно вимогам тендерної документації (ТД) Додаток 3 "Основні умови договору" Учасник-переможець (Виконавець) здійснює поставку товару Замовнику протягом однієї доби з дати надходження відповідної заявки. Тобто заявка відбувається тільки після укладання Договору, а Договір про закупівлю укладається не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення в системі PROZORRO повідомлення про намір укласти договір з учасником (п.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Поставка товару протягом однієї доби – мається на увазі поставка товару здійснюється однією партією, тобто вся кількість одразу (1215 шт.) а не маленькими партіями.
В проекті Договору п.5.1. товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 7 (сім) днів після підписання Договору.
Виходячи з вищевикладеного Переможець має 10-17 днів для поставки товару Замовнику, та враховуючи те що закупівля була оголошена 04 жовтня 2017 року і в Учасників є можливість звертатися за роз’ясненнями та підготувати тендерну пропозицію до 20.10.2017р.
Відповідно Додатку 4 «Технічне завдання» ТД вимоги обумовлюють якість товару, а саме:
Зразки товару є невід’ємною частиною тендерної документації, надання зразків протягом одного робочого дня після закінчення аукціону особисто Учасником, або уповноваженою особою на підставі документів. Також Учасники мають право подати зразки до дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно п.6. Додатку 4 вимога обґрунтована тим, що не добросовісні Учасники пропонують не якісний товар невідомого походження, або походження країн на які, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи).
Виріб повинен мати застібки: блискавку та ґудзики.
Щодо утеплювача зимових пальт можуть бути такі варіанти:
1) подвійний синтепон,
2) синтепон + штучне хутро (фліс), де хутро (фліс) використовується як підкладка.
Підкладка виробів повинна бути щільною та якісною щоб з часом не проявлявся (не пробивався) синтепон.
Учасники в складі тендерної пропозиції прикріплюють сертифікати якості на виріб або на тканину виробів.
Товар може перевірятися в акредитованих лабораторіях, в разі виникнення суперечки що до якості виробів, (перевірка за рахунок Учасника).
Вимоги викладені в Додатку 4 відповідно підпункту 3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-04-000765-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДМИТРІЄВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2666809846
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:18
Усунення дискримінаційних вимог
Розглянувши тендерну документацію із закупівлі верхнього одягу було встановлено , що Замовник своїми діями створює умови щодо обмеження конкуренції та штучно обмежує коло учасників аукціону,встановлюючи такі вимоги:
1. Додаток 3"Основні умови договору" містить вимогу постачання всього обсягу товару(1215 пальт та курток) протягом однієї доби після заявки, що унеможливлює участі у аукціоні суб"єктів господарювання з інших регіонів України, які віддалені від закладу Замовника. Також зазначаємо, що проект договору(розділ 5) має обовязок Постачальника поставити товар протягом семи днів після підписання договору. Такі неоднозначні вимоги , окрім дискримінаційних ознак, заплутують учасників та не дають змоги якісної підготовки пропозиції.
2. Додаток 4 Технічне завдання містить низку дискримінаційних вимог, що обмежують права учасників та штучно зменшують конкуренцію , що призведе до порушення принципів максимальної ефективності закупівлі, а саме:
2.1. Надання зразків протягом ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ після закінчення аукціону та ОСОБИСТО УЧАСНИКОМ аукціону.
2.2 Надання учасником,який не є виробником наступних документів:копію договору (дилера, дистриб’ютора, агента тощо) з виробником;
- довідку від виробника, що ціни на продукцію, зазначену у специфікації, у 2017 бюджетному році збільшуватись не будуть та товари будуть поставлені у повному обсязі. Ця вимога повністю виключає участь у аукціоні суб"єктів господарюванняякі НЕ Є ВИРОБНИКАМИ або не мають договорів із ВИРОБНИКАМИ!!!!
4. Технічні характеристики товару мають дуже умовний опис, що створює неоднозначне розуміння до вимог якості. Замовник розмито описує вимогу щодо розмірів -від 46 до 70 , не вказуючи кількість по розмірах,що унеможливлює точний розрахунок ціни пропозиції. Також не надано пропорційність кількості виробів,які будуть замовлятися із застібками на гудзиках, а які на застібці блискавка та чи повинна застібка блискавка мати захисний клапан з метою покращення теплових властивостей виробу. Також опис зимових пальт має вимогу "утеплювач подвійний синтепон або синтепон + штучне хутро (фліс) " . Фліс та штучне хутро у якому вигляді мав на увазі Замовник?Як утеплення капюшону або зверху манжету або у іншому варіанті? Замовник жодним чином не вказав які підкладки у виробах демісезонних та зимових повинні бути .Також Замовник конкретно не вказує, хто повинен надати та коли документи якості на вироби:всі учасники або постачальник під час поставки товару. Також Замовник вказує,що вироби можкуть перевірятися на відповідність державним стандартам та нормам в акредитованих установах України за рахунок Учасника, але не вказує з якіх підстав буде проводитися ця перевірка , у яких саме установах та яка орієнтовна вартість цієї перевірки.
Виходячи з видевикладеного та з метою дотримання Замовником вимог чинного законодавства тендерному хомітету необхідно терміново привести вимоги тендерної документації згідно вимогам діючого законодавства та створити умови щодо дотримання принципів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2017 10:06
Відповідь на вимогу в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2017-10-04-000765-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Галицький Володимир Петрович, Код ЄДРПОУ:2810913212
Дата подання: 08 жовтня 2017 23:47
О недискриминации участников
Уважаемые члены тендерного комитета! В тендерной документации на закупку пальто /курток имеются дискриманационные требования: предоставление образцов лично участником и в течение одного рабочего дня, поставка товара на протяжении одного дня после заявки. Эти требования направлены на ограничение участия в торгах потенциальных поставщиков из других регионов страны, что нарушает статьи 3,5 Закона Украины "Про публічні закупівлі ". Также Заказчиком установлено требование предоставления участником договора с производителем и справки о том, что цены будут неизменными. Таким образом Заказчик полностью исключил возможность участия в торгах юридических и физических лиц, которые не являются производителями или не имеют договоров с производителем. Прошу тендерный комитет внести изменения в тендерную документацию, привести её в соответствие с Законом ,а именно исключить из документации дискриминационные требования.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2017 10:15
Вимога від 08.10.2017р. за змістом аналогічна вимозі 07.10.2017р.
Відповідь на вимогу 08.10.2017 дивіться на вимогу 07.10.2017р.
Номер вимоги: UA-2017-10-04-000765-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДМИТРІЄВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2666809846
Дата подання: 23 жовтня 2017 11:19
Про об"єктивну та неупередженну оцінку пропозицій
Двадцятого жовтня відбувся аукціон, у якому прийняло участь три учасника: Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович П.М., ФОП Дмитрієва Світлана Петрівна та ТОВ ТКС Пром.
Згідно вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Учасники повинні розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проаналізувавши подані учасниками документи у складі пропозиції за поточним аукціоном просимо Замовника при проведенні оцінки пропозицій учасників врахувати те, що пропозиції ФОП Шпакович П.М. та ТКС Пром не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. По пропозиції ФОП Шпакович П.М.:
1.1.Учасник аукціону ФОП Шпакович на вимогу п.7 Додатку 4 «Технічне завдання» не вказав країну виробника а ні в наданому у складі пропозиції «Технічному завданні», а ні в «Технічних характеристиках».
1.2.На вимогу п. 2 Розділу ІІІ ФОП Шпакович П.М. не надав документу, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції. (Замовником не було надано посилання , що ця вимога не стосується учасників аукціону-фізичних осіб).
1.3.На вимогу п.6 Додатку 4 ФОП Шпакович П.М. надав договір поставки товару з ТОВ Партек , а не договір дилера, дистриб’ютора, агента з виробником. Також Шпакович надав висновок санітарно- гігієнічної експертизи на товари, які виробляються у Китаї, Бангладеші, Індонезії тощо, що є несумісним із інформацією про те, що ТОВ Партек є виробником курток та пальт, які є предметом закупівлі.
1.4.У складі пропозиції Шпакович надав висновок санітарно-гігієнічної експертизи на тканини підкладові, плащеві, пальтові, але не надав жодного документу, підтверджуючого якість та безпеку наповнювача пальт та курток-синтепона або слимтекса. Таким чином, він не запевнив Замовника, що запропонований товар є якісним та безпечним та таким, що не ввезено із країн, на яких, діють Санкції (до яких застосовуються обмежувальні заходи) згідно Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015
1.5.Учасник аукціону Шпакович жодним чином не надав роз’яснення з приводу ненадання сертифікатів, надання яких вимагалося п.2 Додатку 4.

2.По пропозиції ТОВ «ТКС Пром»:
2.1На вимогу п.1.3 Додатку 2 не надано листів - відгуків та довідки про здійснення аналогічних закупівель.
2.2.На вимогу п.5 додатку 4 не надано довідку учасника про незмінність ціни на запропонований товар.
2.3. Учасник аукціону ТОВ ТКС Пром на вимогу п.7 Додатку 4 «Технічне завдання» не вказав країну виробника запропонованого товару.
2.4. У складі пропозиції не надав висновок санітарно-гігієнічної експертизи або іншого документу, підтверджуючого якість та безпеку наповнювача пальт та курток-синтепона або слимтекса.
2.5. На вимогу п.4 Додатку 2 надав довідку банку про відсутність заборгованості по кредитам від 22.09.2017, у той час, коли Замовник вимагав довідку зі строком видачі – не раніше 10 календарних днів до дати аукціону.

Виходячи із вищевикладеного, пропозиції ФОП Шпакович П.М. та ТОВ «ТКС Пром» не відповідають вимогам тендерної документації та повинні бути відхиленими згідно зі ст.ст.3, 5 ,30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2017 11:05
Відповідь та рішення в доданому файлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2017 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович 799 755,00
UAH з ПДВ
765 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТКС ПРОМ" 926 850,00
UAH з ПДВ
765 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДМИТРІЄВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА" 895 600,00
UAH з ПДВ
895 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2017 13:58
Цінова.pdf
13 жовтня 2017 13:56
Шпакович 5847 p7s.zip
13 жовтня 2017 13:56
Шпакович 5847 medoc.zip
13 жовтня 2017 11:49
видаткова накладна.pdf
13 жовтня 2017 11:49
договір про закупівлю.pdf
13 жовтня 2017 11:49
технічне завдання.pdf
13 жовтня 2017 11:49
лист-згода.pdf
13 жовтня 2017 11:48
договір №1007.17.pdf
13 жовтня 2017 11:48
інформацій на довідка.pdf
13 жовтня 2017 11:48
довідка про зміну ціни.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Договір 1208pdf.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Договір 119pdf.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Договір 100.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Лист-відгук.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Відгук школа.PDF
13 жовтня 2017 11:48
довідка банкрутство.pdf
13 жовтня 2017 11:48
гарантійний лист 3.pdf
13 жовтня 2017 11:48
гарантійний лист2.pdf
13 жовтня 2017 11:48
гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2017 11:48
2.pdf
13 жовтня 2017 11:48
1.pdf
13 жовтня 2017 11:48
тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2017 11:48
витяг.pdf
13 жовтня 2017 11:48
Паспорт,іпн.pdf
13 жовтня 2017 11:48
свідоцтво2.pdf
13 жовтня 2017 11:48
свідоцтво 1.pdf
13 жовтня 2017 11:48
виписка2.pdf
13 жовтня 2017 11:48
виписка 1.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2017 11:07
Статут ТКС 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
4-ОПП 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Витяг ПДВ 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Відомості з ЄДРПОУ 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Наказ 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Протокол 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Виписка з ЄДР 17.pdf
19 жовтня 2017 11:07
Аналогічні договори.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Давідка банкрутство.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Довідка 17 стаття.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Договір Аренда склад.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Листи відгуки.pdf
19 жовтня 2017 11:06
статті 17, 50, 6.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Транспорт ТКС ПРОМ.pdf
19 жовтня 2017 11:06
Транспорт.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2017 21:53
Завірений паспорт.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Завірений ІПН.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Довідка про учасника.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Довідка працівники.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Довідка МВД 04.10.2017.pdf
18 жовтня 2017 21:53
СТ 17.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Витяг единий податок.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Довідка обладнання.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Пропозиція.pdf
18 жовтня 2017 21:53
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТКС ПРОМ"

ФОП "ДМИТРІЄВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович
#1923015576
Переможець 765 449,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 17:21

Документи

26 жовтня 2017 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2017 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шпакович Петро Миколайович
#1923015576
765 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2017 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:18
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 13:19
124-17-Т Пальта.pdf укладений
06 листопада 2017 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2017 — 30 грудня 2017
Сума оплати за договором: 765 449,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 574,83 UAH)