Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2017-10-04-000107-b 79c99854f0a44b2bbb9bca9abbdd2264
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попов Володимир Станіславович

380445135252 pech_arh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ КМДА
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Попов Володимир Станіславович
380445135252
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2017 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2017 12:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2017 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 11:17
Проект договору 1.11_зм_288 (Додаток 5).doc
18 грудня 2017 11:17
ЗМІНИ до ТД 1.11 (288).pdf
18 грудня 2017 11:16
Додатки 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД 1.11(288).pdf
18 грудня 2017 11:15
Тендерна документація 1.11 (288).pdf
14 листопада 2017 12:22
ЗМІНИ до ТД 1.11 (261).pdf
18 грудня 2017 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 11:17
Проект договору 1.11_зм_288 (Додаток 5).doc
14 листопада 2017 12:14
Проект договору 1.11_зм (Додаток 5).doc
04 жовтня 2017 09:06
Проект договору 1.11_ост (Додаток 5).doc
18 грудня 2017 11:17
ЗМІНИ до ТД 1.11 (288).pdf
18 грудня 2017 11:16
Додатки 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД 1.11(288).pdf
14 листопада 2017 12:13
Додатки до ТД (зм) 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8.pdf
04 жовтня 2017 09:05
Додатки до ТД 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8.pdf
18 грудня 2017 11:15
Тендерна документація 1.11 (288).pdf
14 листопада 2017 12:14
Тендерна документація 1.11 (зм).pdf
04 жовтня 2017 09:05
Тендерна документація 1.11.pdf
14 листопада 2017 12:22
ЗМІНИ до ТД 1.11 (261).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик Платформи та вимог до оформлення пропозицій
Дата подання: 09 жовтня 2017 18:55
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 09:34
Доброго дня! Надайте, будь-ласка відповіді на такі запитання 1 Що означає «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (п.1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14, Додатку 4 до тендерної документації, надалі – ТД)? 2. Яка запланована кількість користувачів (в тому числі одночасно працюючих) платформи «Єдиний освітній простір м. Києва», (Надалі – Платформа)? 3. Що означає «формувати звіти та надавати статистичні дані», які саме звіти і статистичні дані (п.п.1.3.3, 1.3.4, 3.17.1 Додатку 4 до ТД), які їх приклади або форми? 4. Які супутні звіти планується розробляти, чи можна отримати їх форми, приклади, бланки (п.п. 1.3.1, 1.3.2 Додатку 4 до ТД) ? 5. Що мається на увазі під фразою «Налаштування звітів» (п. 1.3.6 Додатку 4 до ТД)? 6. Що означає «Створити сервіси, які дадуть можливість» (п. 1.3.1-1.3.6 Додатку 4 до ТД)? Чи означає це, що в рамках торгів необхідно розробити тільки сервіси? Чи входить в цю розробку клієнтске програмне забезпечення? 7. Що одначає «атестація, перепідготовка та інші заходи для підвищення кваліфікаційного рівня вихователів» (п. 1.3.1 Додатку 4 до ТД)? 8. В п. 3.17.6 міститься такий абзац «Детальний перелік вимог до компонентів Платформи першої черги повинен бути уточнений Виконавцем на етапі створення Технічного завдання. Функціональний склад Компоненту не є вичерпним і повинен бути уточнений Виконавцем та остаточно сформований у Технічному завданні». Уточніть, будь-ласка зазначений детальний перелік вимог до терміну подання пропозицій, оскільки від цього залежить вартість та терміни виконання розробки? 9. В п.1.5. Додатку 4 до ТД зазначено «Технічне завдання є невід’ємною частиною даного Договору з моменту його підписання Сторонами», в той час, як в Календарному плані (Додаток 6 до ТД) зазначений строк проведення цієї розробки – 15 робочих днів. Як таке можливо? 10. Чи необхідно учасникам закупівлі включати до вартості надання послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м, Києва») вартість ліцензій на використання засобів «Крипто Автограф» та «Криптософт Storage»? Яка кількість зазначених ліцензій необхідна для реалізації платформи? Чи можлива заміна зазначених засобів на альтернативні? 11. Чиїми коштами проводиться навчання користувачів розробленої Платформи? 12. З якими системами планується інтегрувати Платформу в майбутньому? 13. Наведіть, будь-ласка технічні характеристики апаратних засобів Замовника, на яких планується розгортання платформи? 14. Яка приблизна кількість атрибутів (полів) данных, які передбачається обробляти програмним забезпеченням Платформи? 15 Чи є на даний момент система, аналогічна Платформі? Якщо є, то яка? Яким чином планується перенесення даних з неї до Платформи? 16. Чи може інформація в довільній формі для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 3 до ТД) надаватися єдиним документом? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Це інформаційні технології, програмні стеки, мови програмування, протоколи, бази даних, операційні системи тощо, а також відповідні стандарти із певними вимогами, рекомендаціями згідно до життєвого циклу зі створення, тестування, впровадження, супроводу та розвитку програмного забезпечення.

2. Приблизно 6 тис. користувачів які можуть одночасно працювати з системою.

3. По ДНЗ – створення державного статистичного звіту 85-К.
По ЗНЗ – створення державних статистичних звітів ЗНЗ-1 та 83-РВК. Та формування зведених таблиць 76-РВК, Д-4, Д-5, Д 7-8 , Д-9 на основі звіту ЗНЗ-1.

4. Формування зведених таблиць 76-РВК, Д-4, Д-5, Д-7-8, Д-9 на основі звіту ЗНЗ-1. (Наказ МОН України від 27.09.2016 № 1158 «Про затвердження зведених таблиць з питань загальної середньої освіти»).

5. Можливість створювати довільні звіти (конструктор звітів) за різними полями.

6. Це означає що розробник повинен опрацювати задачу, проаналізувати існуючі або такі, що потребують впровадження бізнес-процеси, з’ясувати та описати в Технічному завданні (ТЗ) очікуване рішення. Згідно до ТЗ необхідно провести розробку таких рішень і це може бути як набір очікуваних сервісів так і прикладних рішень із певними сервісами та заявленою функціональністю. В т.ч. на виході можуть бути як сервіси, що надаватимуть можливість виконання певних задач із набором певної функціональності так і прикладні сервіси, які можна задіяти із зовнішніми системами. Остаточні межі визначаються в ТЗ.

7. Наказ МОН України від 06.10.10 № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників».

8. Терміни не змінюються. Вартість не може бути збільшено. Перелік вимог (максимально очікуваний) надано в ТВ. Перелік дійсно може бути уточнений та узгоджений із Замовником на етапі створення ТЗ.

9. Технічне завдання є невід’ємною частиною договору. Але ТЗ розроблюється та постачається згідно до Календарного плану.

10. Так. Необхідно включати вартість. Кількість ліцензій визначатиметься у відповідності до очікуваної базової кількості користувачів Платформи (персонал, який працюватиме відповідно до заявлених бізнес-процесів) згідно до ролевої моделі. Заміна зазначених засобів не доцільна, так як передбачена типізація програмних рішень.

11. Підрядної організації.

12. З інформаційною системою «Муніципальний реєстр» та Державною інформаційною системою освіти (ДІСО).

13. Очікувані технічні характеристики апаратних засобів повинні бути узгоджені на фінальному етапі підготовки ТЗ і такі вимоги викладаються із деталізацією на достатньому для розуміння потреб технічному рівні. Замовник гарантує, що технічні характеристики будуть відповідати заявленому рівню.

14. Приблизно 15 тис. полів.

15. Імпорт даних з АС «Школа» та експорт в «Єдиний освітній простір».

16. Можна надавати одним або декількома документами на вибір учасника.
можливість використання еквіваленту
Дата подання: 10 жовтня 2017 10:46
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 09:58
Добрий день! Просимо надати роз'яснення. 1. В підпункті 2 пункту 1.3 Додатку 4 до тендерної документації згадується Головне управління освіти і науки міста. В м. Київ немає згаданого управління. Поясніть, що мається на увазі, або внесіть зміни до тендерної документації. 2. В пункті 3.11 Додатку 4 до тендерної документації наведені вимоги обов’язкового застосування програмних засобів криптографічного захисту «Крипто Автограф» (експертний висновок №05-02-02/819 від 29.02.2016 р.) та «Криптософт Storage» (експертний висновок №05-02-02/2246 від 23.06.2014 р.). Вважаємо, що це дискримінаційна вимога, яка обмежує конкуренцію і що мають бути можливими для застосування альтернативні програмні засоби. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні зкаупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації буда допущена технічна описка, замість Головного управління освіти і науки міста, мається на увазі – Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Відповідно до Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2015-2018 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 02 липня 2015 року № 654/1518 (із змінами та доповненнями) ведеться процес інтеграції інформаційних систем органів виконавчої влади, створюється система електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, а також система електронної взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Всі ці системи використовують криптографічний захист «Крипто Автограф», «Криптософт Storage». Зазначене програмне забезпечення вже інстальовано на робочих місцях співробітників, які в межах своїх повноважень ведуть електронні системи. Проведено навчання персоналу.
Тому, застосування програмних засобів криптографічного захисту «Крипто Автограф» та «Криптософт Storage» є необхідною умовою функціонування «Єдиного освітнього простору». Заміна зазначених засобів не доцільна, оскільки передбачена типізація програмних рішень.
інтеграція системи
Дата подання: 10 жовтня 2017 11:43
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:30
Наведіть будь-ласка вичерпний перелік інформаційних систем, з якими платформа "Єдиний освітній простір м Києва" буде інтегруватися в майбутньому.
Відповідь: Відповідно до Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2015-2018 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 02 липня 2015 року № 654/1518 (із змінами та доповненнями) на даний час ще ведуться роботи по створенню інформаційних систем. Детальний перелік даних систем буде відомий після обстеження підрядником та прописаний в ТЗ з можливою реалізацією інтеграції в рамках наступних черг розробки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-04-000107-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
тендерна документація
Антимономольний комітет України
Колегія з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель



СКАРГА
Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження:
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net)
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників, не містить вичерпного визначення кількості та обсягу надання послуг, необхідних для розрахунку вартості тендерної пропозиції, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати вчасно.
В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Програмне забезпечення» та «Торги».
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», одним з видів діяльності якого є надання послуг з розробки (впровадження, обслуговування тощо) програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши тендерну документацію на Торги, виявило, що Торги проводяться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, нечітким визначенням кількості та обсягу надання послуг та з неможливими для виконання строками.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника:
1. В тендерній документації на Торги ,надалі - «ТД», вимагається (пункт 3.11 Додаток 4 ТД, проект Договору) застосування програмних засобів «Крипто Автограф» (експертний висновок №05-02-02/819 від 29.02.2016 р.) та «Криптософт Storage» (експертний висновок №05-02-02/2246 від 23.06.2014 р.). Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – «Закон», визначає, що технічна специфікація на предмет закупівлі «не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник не виконав цієї вимоги. Крім того замовником не визначено чіткої кількості зазначених засобів захисту, що робить неможливим визначити вартість тендерної пропозиції для кожного учасника. В той же час вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції





ліцензійного договору на застосування та розповсюдження наведених криптографічних засобів є дискримінаційною, оскільки розповсюджувачі наведених криптографічних засобів, не погоджуються укладати зазначений договір без точного визначення кількості ліцензій, чим роблять для більшості учасників неможливою перемогу в Торгах. Також дискримінація учасників полягає в тому, що вони примушені використовувати певні засоби захисту і не можуть замінити їх альтернативними з еквівалентними характеристиками. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та взагалі подати тендерну пропозицію, відповідну умовам тендерної документації.
2. В пункті 1.5. Додатку 5 до ТД зазначено «Технічне завдання є невід’ємною частиною даного Договору з моменту його підписання Сторонами», в той час, як в Календарному плані (Додаток 6 до ТД) зазначений строк проведення цієї розробки – 15 робочих днів. Тобто на момент підписання Договору Технічне завдання ще не існуватиме і не може бути невід’ємною частиною Договору з надання послуг. Зазначена неоднозначність вводить учасника в оману щодо обсягу надання послуг і завважає розрахунку вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість визначити обсяг послуг з розробки, розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах.
3. Замовник в ТД не наводить (Додатки 4,5 ТД) технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції.
4. Замовник не визначив терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти та підпункти 1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору), чим вводить учасника в оману і ускладнює розрахунок вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах.
5. Замовник не визначив, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції.
6. Замовник наводить в календарному плані (Додаток 6 до ТД) загальний строк надання послуг п’ятдесят п’ять робочих днів, з яких на розробку виділяє лише 25 робочих днів. Цього строку недостатньо для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік етапів надання послуг з розробки програмного забезпечення згідно Календарного плану не відповідає Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року. У зазначеній Постанові № 869 наведений такий перелік дій, обов’язкових при розробці програмного продукту: 1 розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; 2 обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; 3 проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; 4 розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; 5 проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; 6 урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо виконати в поставлені строки і тому Замовник їх проігнорував.
Вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників. Наведені часові вимоги неможливо обгрунтувати необхідністю Замовника, а їх дотримання взагалі є неможливим з точки зору адекватності. Також такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість надати якісні послуги в обумовлені строки.
Порушення Замовника, наведені в другому – п’ятому пунктах є недостатнім наведенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до статті 22 Закону).
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування
На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію на Торги у відповідність із вимогами законодавства, а саме: - продовжити до адекватних терміни виконання окремих етапів послуг з розробки програмного забезпечення та в цілому Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), або зменшити обсяг послуг з розробки програмного забезпечення в рамках даних Торгів, привести їх у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 р.; виключити в пункті 3.11 (Додаток 4 ТД, проект Договору) дискримінаційні вимоги щодо застосування певних засобів захисту без альтернативи та виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності ліцензійних договорів на зазначені засоби; уточнити в пункті 1.5. Додатку 5 до ТД факт початку розробки технічного завдання тільки після укладання Договору; уточнити в Додатках 4,5 ТД технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи; уточнити терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору); уточнити в ТД, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів
3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»).
Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження:
1. Копія тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва») – 15 арк.;
2. Копія додатків 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД – 34 арк.;
3. Копія проекту договору (Додаток 5 до ТД) – 33 арк.;
4. Копія квитанції про оплату за подання скарги – 1 арк.






Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Єсаулов Ю.В.
прикладних інформаційних технологій»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 жовтня 2017 20:04
Причина: помилка

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-10-04-000107-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 13 жовтня 2017 20:03
тендерна документація
Антимономольний комітет України Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію серед учасників, не містить вичерпного визначення кількості та обсягу надання послуг, необхідних для розрахунку вартості тендерної пропозиції, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати вчасно. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Програмне забезпечення» та «Торги». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», одним з видів діяльності якого є надання послуг з розробки (впровадження, обслуговування тощо) програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши тендерну документацію на Торги, виявило, що Торги проводяться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, нечітким визначенням кількості та обсягу надання послуг та з неможливими для виконання строками. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Учасника: 1. В тендерній документації на Торги ,надалі - «ТД», вимагається (пункт 3.11 Додаток 4 ТД, проект Договору) застосування програмних засобів «Крипто Автограф» (експертний висновок №05-02-02/819 від 29.02.2016 р.) та «Криптософт Storage» (експертний висновок №05-02-02/2246 від 23.06.2014 р.). Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – «Закон», визначає, що технічна специфікація на предмет закупівлі «не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник не виконав цієї вимоги. Крім того замовником не визначено чіткої кількості зазначених засобів захисту, що робить неможливим визначити вартість тендерної пропозиції для кожного учасника. В той же час вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензійного договору на застосування та розповсюдження наведених криптографічних засобів є дискримінаційною, оскільки розповсюджувачі наведених криптографічних засобів, не погоджуються укладати зазначений договір без точного визначення кількості ліцензій, чим роблять для більшості учасників неможливою перемогу в Торгах. Також дискримінація учасників полягає в тому, що вони примушені використовувати певні засоби захисту і не можуть замінити їх альтернативними з еквівалентними характеристиками. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та взагалі подати тендерну пропозицію, відповідну умовам тендерної документації. 2. В пункті 1.5. Додатку 5 до ТД зазначено «Технічне завдання є невід’ємною частиною даного Договору з моменту його підписання Сторонами», в той час, як в Календарному плані (Додаток 6 до ТД) зазначений строк проведення цієї розробки – 15 робочих днів. Тобто на момент підписання Договору Технічне завдання ще не існуватиме і не може бути невід’ємною частиною Договору з надання послуг. Зазначена неоднозначність вводить учасника в оману щодо обсягу надання послуг і завважає розрахунку вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість визначити обсяг послуг з розробки, розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 3. Замовник в ТД не наводить (Додатки 4,5 ТД) технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 4. Замовник не визначив терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти та підпункти 1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору), чим вводить учасника в оману і ускладнює розрахунок вартості тендерної пропозиції. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції та прийняти участь в Торгах. 5. Замовник не визначив, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів, чим робить неможливим попереднє планування та розрахунок вартості послуг з розробки програмного забезпечення учасником. Такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість розрахувати вартість тендерної пропозиції. 6. Замовник наводить в календарному плані (Додаток 6 до ТД) загальний строк надання послуг п’ятдесят п’ять робочих днів, з яких на розробку виділяє лише 25 робочих днів. Цього строку недостатньо для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік етапів надання послуг з розробки програмного забезпечення згідно Календарного плану не відповідає Загальним вимогам до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року. У зазначеній Постанові № 869 наведений такий перелік дій, обов’язкових при розробці програмного продукту: 1 розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; 2 обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; 3 проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; 4 розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; 5 проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; 6 урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо виконати в поставлені строки і тому Замовник їх проігнорував. Вважаємо, що зазначені вимоги є дискримінаційними, неможливими для виконання та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників. Наведені часові вимоги неможливо обгрунтувати необхідністю Замовника, а їх дотримання взагалі є неможливим з точки зору адекватності. Також такі вимоги порушують право та законні інтереси учасника через об’єктивну (незалежну від волі виконавця) неможливість надати якісні послуги в обумовлені строки. Порушення Замовника, наведені в другому – п’ятому пунктах є недостатнім наведенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до статті 22 Закону). Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію на Торги у відповідність із вимогами законодавства, а саме: - продовжити до адекватних терміни виконання окремих етапів послуг з розробки програмного забезпечення та в цілому Договору про закупівлю послуг з розробки програмного забезпечення – ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), або зменшити обсяг послуг з розробки програмного забезпечення в рамках даних Торгів, привести їх у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 р.; виключити в пункті 3.11 (Додаток 4 ТД, проект Договору) дискримінаційні вимоги щодо застосування певних засобів захисту без альтернативи та виключити з тендерної документації вимоги щодо наявності ліцензійних договорів на зазначені засоби; уточнити в пункті 1.5. Додатку 5 до ТД факт початку розробки технічного завдання тільки після укладання Договору; уточнити в Додатках 4,5 ТД технічні характеристики апаратних засобів, на яких планується розгортання платформи; уточнити терміни «сучасні технології, вимоги, засоби, стандарти, інтерфейс» (пункти1.3, 3.2.1, 3.2.3, 3.4.2, 3.9.1, 3.14 Додаток 4 ТД, проект Договору); уточнити в ТД, чи входить до вартості послуг з розробки програмного забезпечення навчання користувачів 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»). Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Копія тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва») – 15 арк.; 2. Копія додатків 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8 до ТД – 34 арк.; 3. Копія проекту договору (Додаток 5 до ТД) – 33 арк.; 4. Копія квитанції про оплату за подання скарги – 1 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Єсаулов Ю.В. прикладних інформаційних технологій»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2017 23:35
Рішення від 19.10.2017 № 7371.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:34
Лист замовнику щодо скарги UA-2017-10-04-000107-b.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2017 17:35
Рішення від 03.11.2017 № 7761.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2017 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тенедрну документацію внесено зміни згідно з рішенням Антимонопольного комітету України від 13.11.2017 № 7761-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 14 листопада 2017 12:27
Номер скарги: UA-2017-10-04-000107-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНФОПУЛЬС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30522902
Дата подання: 17 листопада 2017 16:36
Оскарження змін, внесених до Тендерної документації
Тендерна документація містить суперечності між зміненими та іншими пунктами тендерної документації, що заважає учасникам об’єктивно оцінити склад послуг та скласти ціну тендерної пропозиції, спланувати строк виконання послуг, містить строки виконання послуг, які неможливо виконати. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2017-10-04-000107-b на закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»), надалі відповідно – «Послуги» та «Торги». 03.11.2017р. Антимонопольним комітетом України було розглянуто скаргу UA-2017-10-04-000107-b.al, за якою винесено рішення №7761-р/пк-пз від 03.11.2017р. Відповідно до зазначеного рішення Замовником 14.11.2017р. були внесені зміни до тендерної документації на Торги. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інфопульс Україна», яке є розробником аналогічного програмного забезпечення, надалі – «Учасник», вивчивши внесені зміни до тендерної документації на Торги, виявило, що ці зміни суперечать іншим пунктам тендерної документації та призводять до дискримінації серед учасників. 1. В пункті 6 розділу 3 тендерної документації на Торги, надалі – «ТД», вимагається наявність в учасника прав на застосування та розповсюдження засобів криптографічного захисту інформації, відповідних вимогам пункт 3.11 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД). Відповідно до зазначеного пункту (п. 3.11 технічних вимог) засоби криптографічного захисту інформації повинні функціонувати у якості окремої та незалежної частини у складі модулю реєстру з визначеним переліком функцій. В той же час в пункті 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору, система керування базами даних (СКБД) повинна мати вбудовані засоби шифрування. В п. 3.5.2 не зазначено, що засоби шифрування в СКБД повинні мати позитивні експертні висновки, зареєстровані в Держспецзв’язку. Законодавством в галузі захисту інформації вимагається неможливість для користувача-оператора впливати на факт електронно-цифрового підпису та/або шифрування конфіденційної інформації (тобто неможливість користувачем-оператором відмінити цифровий підпис і шифрування в тих випадках, де вони повинні бути згідно з вимогами законодавства). Це вимагає обов’язкового вбудування засобів криптографічного захисту інформації в програмний комплекс. Зазначені пункти 3.11 та 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД суперечать один одному та викликають неоднозначність, яка заважає учасникам об’єктивно оцінити склад послуг та скласти ціну тендерної пропозиції, що, в свою чергу, призводить до дискримінації учасників. 2. Замовник виклавши пункт 3.11 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД) точно визначив всі вимоги до засобів криптографічного захисту інформації. Однак це визначення входить в суперечення з абзацом другим пункту 3.4.6 тих самих технічних вимог: «Повний перелік та склад вимог щодо програмного забезпечення ПМ РОО повинен бути уточнений та викладений в Технічному завданні». Це означає, що зазначені технічні характеристики засобів криптографічного захисту інформації можуть бути змінені в процесі створення Технічного завдання і укладені ліцензійні договори з постачальником криптозасобів необхідно буде переукладати. Це призводить до дискримінації учасників і може зробити неможливим надати послуги у заплановані строки, що в свою чергу призведе до втрати коштів учасниками у вигляді штрафних санкцій. 3. Замовник виклав абзац 1 частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в такій редакції – «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22.11.2017 до 12:00». При цьому пункт 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД визначає строк дії Договору до 25.12.2017 року. Разом з цим в Календарному плані, наведеному в Додатку 6 до ТД, зазначені такі терміни виконання етапів надання послуг: 15 робочих днів - Формування вимог і розробка технічного завдання, 25 робочих днів - Розробка Платформи першої черги, 15 робочих днів - Розгортання та Приймальні випробування. За умови проведення аукціону наступного дня після розкриття (23.11.2017р.), визначення переможця та опублікування повідомлення про намір укласти договір в той же день, Договір на закупівлю може бути укладений не раніше 04 грудня 2017 року. Проміжок часу від 04.12.2017р. до 25.12.2017р. нараховує 15 (п’ятнадцять робочих днів). Якщо ж скласти всі етапи Календарного плану, нараховується 55 (п’ятдесят п’ять) робочих днів. Зазначені пункти абзац 1 частини 1 розділу 4 ТД, 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД, Календарний план в Додатку 6 до ТД суперечать один одному та викликають неоднозначність, яка заважає учасникам об’єктивно оцінити строк виконання послуг, що є предметом закупівлі. Вносячи зміни до тендерної документації Замовник мав скоригувати терміни в Календарному плані відповідно до нового строку подання тендерних пропозицій. 4. Замовник вимагає надати послуги в строк щонайбільше від 04.12.2017р. до 25.12.2017р. Зазначений строк є неактуальним (замалим) для надання послуг зі Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва» відповідно до Технічних вимог, наведених в Додатку 4 до ТД та Додатку 2 до проекту Договору (Додаток 5 до ТД). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 12.08.2009 року при розробці програмного забезпечення обов’язкові наступні етапи: розроблення техніко-економічного обґрунтування на створення програмного продукту; обґрунтування вибору технічних параметрів та характеристик програмного продукту з урахуванням потреб державного органу, а також покладених на нього функцій, здійснення яких забезпечуватиметься шляхом використання такого продукту; проведення аналізу сумісності вибраних технічних параметрів та характеристик створюваного програмного продукту з відповідними параметрами та характеристиками програмних продуктів, які використовуються державним органом; розроблення у разі потреби навчальної програми з використання (експлуатації, технічної підтримки) програмного продукту; проведення випробувань, приймання та введення в експлуатацію програмного продукту; урахування положень нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації. Всі ці дії неможливо здійснити одночасно настільки, щоб виконати послуги в поставлені строки. Поставлені вимоги до строку виконання послуг є дискримінаційними, обмежують конкуренцію серед учасників і можливі для виконання тільки за умови готової платформи «Єдиний освітній простір м. Києва», відповідної зазначеним Технічним вимогам. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути суперечності між зміненими пунктами тендерної документації на послуги та усунути дискримінаційні умови тендерної документації на послуги щодо строку виконання послуг: усунути суперечності пунктів 3.11 та 3.5.2 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД); усунути суперечності абзацу 1 частини 1 розділу 4 ТД, пункту 10.1 Проекту договору Додатку 5 до ТД та Календарного плану, наведеного в Додатку 6 до ТД; видалити з ТД абзац другий пункту 3.4.6 Технічних вимог Додатку 4 ТД та Додатку 2 проекту Договору (Додаток 5 до ТД) або додати можливість продовження строку надання послуг; продовжити строк виконання послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»). 3. У разі неможливості виправити допущені у Тендерній документації суперечливості та порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2017 22:17
Рішення від 21.11.2017 № 8167 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2017 22:17
рішення від 06.12.2017 № 8589.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2017 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.12.2017 № 8589-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації щодо процедури відкритих торгів на закупівлю товару: код за ДК 021:2015:72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Створення платформи «Єдиний освітній простір м. Києва»)
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2017 11:20
Номер скарги: UA-2017-10-04-000107-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 21 грудня 2017 17:54
Необхідно привести у відповідність дати надання послуг
Добрий день! Приведіть будь-ласка у відповідність до вимог законодавства строки надання послуг, враховуючи наступне: - строк надання послуг наведений в пункті 4 розділу 1 тендерної документації 25.12.2017р., що раніше остаточного строку подання пропозицій; - строк виконання договору відповідно до пункту 10.1 Проекту договору 31.12.2017р.; - відповідно до частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" строк надання послуг не може бути встановлений до кінця 2017 року
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.12.2017 № 9084.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:09

Документи подані скаржником

13 жовтня 2017 19:59
Скарга 292 від 13102017.pdf
13 жовтня 2017 20:01
Квитанція 862 від 13102017.pdf

Документи подані скаржником

17 листопада 2017 16:36
Скарга до АМК від 17.11.17.pdf
17 листопада 2017 16:36
Квитанція про оплату.pdf

Документи Органу Оскарження

22 грудня 2017 22:09
рішення від 22.12.2017 № 9084.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
26 грудня 2017 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій