Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво пологового відділення (акушерський корпус), м.Хотин Чернівецької області»
Очікувана вартість
39 260 685,00 UAH
UA-2017-10-03-003103-b a64d9c9d32a84e4fae63214cf7994732
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+38032246667 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+38032246667
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2017 21:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2017 23:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2017 13:40
Очікувана вартість: 39 260 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 196303 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво пологового відділення (акушерський корпус), м.Хотин Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин Хотинського району, м.Хотин Хотинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2017 21:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 21:42
Проект договору Хотин.doc
03 жовтня 2017 21:42
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
03 жовтня 2017 21:42
ТД Хотин.doc
03 жовтня 2017 21:42
Тех. зав м. Хотин.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" 34 898 873,00
UAH з ПДВ
34 898 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» 38 901 117,60
UAH з ПДВ
38 901 117,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2017 13:58
1.Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2017 13:58
2.Банківська гарантія.pdf
18 жовтня 2017 13:58
7.Відгуки.pdf
18 жовтня 2017 13:58
8.Протокол № 3.pdf
18 жовтня 2017 13:58
9.Наказ №83.pdf
18 жовтня 2017 13:58
10.Протокол №38 копія.pdf
18 жовтня 2017 13:58
11.Наказ 97.pdf
18 жовтня 2017 13:58
13.Статут.pdf
18 жовтня 2017 13:58
14.Ліцензія.pdf
18 жовтня 2017 13:58
15.Дозвіл.pdf
18 жовтня 2017 13:58
20.Проект договору.pdf
18 жовтня 2017 13:58
25.Свідоцтво ПДВ.pdf
18 жовтня 2017 13:58
26.Довідки банки.pdf
18 жовтня 2017 13:58
27.Баланс.pdf
18 жовтня 2017 13:58
30.Договірна ціна.pdf
18 жовтня 2017 13:58
31.Локальні кошториси.pdf
18 жовтня 2017 13:58
34.Штатний розпис.pdf
18 жовтня 2017 13:58
36.Аналіз цін.,накладні.pdf
18 жовтня 2017 13:58
42.Розрахунок прибутку.pdf
18 жовтня 2017 13:58
45.Календарний графік.pdf
18 жовтня 2017 13:58
46.209.imd

Публічні документи

18 жовтня 2017 19:44
21 КБ-3 ГЕС ТОВ ПБФ СХІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 34 898 873,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 16:57

Документи

20 жовтня 2017 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
34 898 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2017 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:53
д.у 1 Хотин пологове.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:47
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:12
Д у 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 15:37
Д.у. № 2 Хотин пологове.pdf зміни до договору
27 грудня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 15:48
Д.у. № 1 Хотин пологове.pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:49
Дод.угода №1 Хотин пологове.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:44
Хотин пологове Дод. угода №4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 11:20
Хотин пологове Дод.угода №3.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2019 15:59
Хотин пологове Дод.угода №2.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 12:44
Хотин пологове дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2018 17:17
Додаткова угода 2 Хотин.pdf зміни до договору
03 липня 2018 17:17
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2018 14:17
дод.угода Хотин-пологовий.pdf зміни до договору
25 квітня 2018 14:15
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 11:42
договір №47.pdf укладений
03 листопада 2017 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку з відсутністю повного обсягу фінансування на 2018 рік. Пункт 3.1 доповнено п.п.3.1.1 "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 р. становить 1398,046 тис. грн. (з ПДВ).Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією". Пункт 11.1. викласти : "Цей договір набирає чиності з дня укладання договору і діє до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором".
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. У зв'язку з виділенням фінансування внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1."Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 13 975,484 тис.грн. з ПДВ, з них 12 577,438 тис. кошти державного фонду регіонального розвитку та 1398,046 тис. кошти обласного бюджету. Додаткова угода №1 від 25.04.2018 року визнана такою, що втратила чинність. Строк дії Договору до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 1 957,594 тис. грн.(один мільйон дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні) (з ПДВ ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету.Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 286,161 тис. грн.(три мільйони двісті вісімдесят шість тисяч сто шістдесят одна гривня) (в т.ч. ПДВ 547,694 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника. Додаткову угоду №2 визнати такою,що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 1 761,911 тис. грн.(один мільйон сімсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот одинадцять гривень) (в т.ч. ПДВ 293,652 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника. Додаткові угоди №2 та №3 втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відстуністю фінансування обєкту термін дії Договору продовжено до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутністю фінансування обєкту термін дії Договору продовжено до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування термін дії Договору продовжено до 29.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.1 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML