Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси (ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
42 373 599,60 UAH
UA-2017-10-03-002725-b 49b4a7cb537147f4abf6e63467a82fb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 09:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2017 15:08
Очікувана вартість: 42 373 599,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211 868,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2017 17:11
Електронний підпис
03 жовтня 2017 17:10
Технічне завдання.rar
03 жовтня 2017 17:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 жовтня 2017 17:10
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000011 ● 1bd4b0815d0b49279eb210ac7fb242e7
  • Статус: завершено ● Дата: 08 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

21.08.2020 №50

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 18.08.2020 №003100-18/3766-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.08.2020 №50

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2017-10-03-002725-b 03.10.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-02 14:00:19

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси (ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-10-03-002725-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. На якій підставі Замовником внесено зміни до договірної ціни, обсягів виконаних робіт та ціни на матеріальні ресурси у локальних кошторисах на будівельні роботи № 2-1-1, №2-1-2, №2-1-3, №2-1-4, №6-1-1, №6-1-2, №6-1-3, №6-1-4, №6-1-5, №7-1-1 відповідно до додаткових угод №7 від 22.11.2018 та №11 від 22.08.2019 до договору генпідряду від 16.11.2017 №1 на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси»?
2. Чи вносилися зміни до проектно-кошторисної документації у 2018 та 2019 роках та чи проходила вона експертизу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження (зміни до проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси», експертний висновок до вищевказаної проектно-кошторисної документації).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-04 11:30:22

Відповідь на запит

1. Зміни до договірної ціни, обсягів виконання робіт, ціни на матеріальні ресурси по об’єкту «Реконструкція вул. Героїв Дніпра (вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси» були внесені:
а) відповідно до додаткової угоди №7 від 22.11.2018 до договору від 16.11.2017 №1, враховуючи здійснене коригування проектної документації, за результатами якого виявлено обсяги робіт, що не потребують виконання, на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.4, 11.2, 11.5 договору від 16.11.2017 №1;
б) відповідно до протоколу наради від 21.08.2019, керуючись, зокрема, п.7 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 1, 2, 24, 26 і 30 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, відповідно до пунктів 2.6, 3.6, 3.7, 10.4, 11.2, 11.5 договору №1 від 16.11.2017.
2. Зміни до проектної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Героїв Дніпра (вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька), в м. Черкаси» були внесені у 2018 році, що підтверджується відповідним експертним звітом від 24.09.2018 №24-0739-18 (додається)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ДОРСТРОЙ 42 174 038,40
UAH з ПДВ
41 962 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 42 083 335,20
UAH з ПДВ
42 083 335,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 42 280 177,80
UAH з ПДВ
42 280 177,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2017 15:23
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:20
довідки
03 листопада 2017 15:17
довідки
03 листопада 2017 15:13
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:10
довідки
19 жовтня 2017 00:14
Електронний підпис
19 жовтня 2017 00:09
Електронний підпис
19 жовтня 2017 00:06
Локальнi кошториси.pdf
19 жовтня 2017 00:06
Вiдомостi ресурсiв.pdf
19 жовтня 2017 00:06
Дог.pdf
19 жовтня 2017 00:06
Акти.rar
19 жовтня 2017 00:06
Дніпра ІІ.rar
19 жовтня 2017 00:06
Довiдка_про_досвiд.pdf
19 жовтня 2017 00:06
Відгук.pdf
19 жовтня 2017 00:06
щодо уповноваженого.rar
19 жовтня 2017 00:06
щодо працівників.rar
19 жовтня 2017 00:06
техніка.rar
19 жовтня 2017 00:06
тех завдання.rar
19 жовтня 2017 00:06
розрахунки ціни.rar
19 жовтня 2017 00:06
інші.rar
19 жовтня 2017 00:06
Гарантия в Прозоро.zip

Публічні документи

18 жовтня 2017 19:09
Тех. завдання.pdf
18 жовтня 2017 19:09
Працівники.rar
18 жовтня 2017 19:09
Гарантія.rar
18 жовтня 2017 19:09
АКП.rar
18 жовтня 2017 19:09
9 договірна.rar
18 жовтня 2017 19:09
8 чорновола3.pdf
18 жовтня 2017 19:09
8 чорновола2.pdf
18 жовтня 2017 19:09
8 чорновола.pdf
18 жовтня 2017 19:09
8 Досвід.rar
18 жовтня 2017 19:09
7 Проект договору .pdf
18 жовтня 2017 19:09
7 довідка ст. 17.PDF
18 жовтня 2017 19:09
3 договір оренди АБЗ.pdf
18 жовтня 2017 19:09
3 атестат завірений.PDF
18 жовтня 2017 19:09
1 Статут ГШБ завірений.pdf
18 жовтня 2017 19:09
1 Протокол на участь .pdf
18 жовтня 2017 19:09
1 паспорт Орлінського.pdf
18 жовтня 2017 19:09
1 Ліцензія ГШБ.pdf
18 жовтня 2017 19:09
0 Техніка.rar

Публічні документи

18 жовтня 2017 18:46
Електронний підпис
18 жовтня 2017 17:47
Форми КБ-3 КБ-2в УВЖКГ.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Статут.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Розрахунки.rar
18 жовтня 2017 17:47
паспорт директора.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Накази.rar
18 жовтня 2017 17:47
Накази про корупцію.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Ліцензія з додатком.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Документи.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Договір поставки аб.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Довідка з банку.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Аналогічні договора.pdf
18 жовтня 2017 17:47
Licenziya.zip
18 жовтня 2017 17:47
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.pdf.(1).zip
18 жовтня 2017 17:47
BG 6155-17G TOV SHRBU 48.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ДОРСТРОЙ

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ ШРБУ-48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
Переможець 41 962 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2017 09:04

Документи

30 жовтня 2017 09:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2017 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДОРСТРОЙ
#33819662
41 962 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2017 09:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2017 13:48
Додаток до договору.pdf укладений
20 листопада 2017 13:46
Додаток.zip укладений
20 листопада 2017 13:45
Договір.pdf укладений
20 листопада 2017 13:44
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:11
ДУ №18.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 13:25
ДУ 17.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 12:14
ДУ №16 Героїв ІІІ осн..pdf зміни до договору
07 вересня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 12:24
ДУ №15.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 12:24
ДУ №15.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 09:56
ДУ _14.pdf зміни до договору
02 січня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 11:19
ДУ №13.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 13:19
ДУ №12.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 12:14
Локальні.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:14
Ресурси.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:14
ДУ №11.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:13
ДЦ.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:13
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 10:16
ДУ №10.pdf зміни до договору
29 березня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 18:33
ДУ №9.pdf зміни до договору
02 січня 2019 18:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:24
ДУ №8.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:23
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 18:58
ДЦ.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 18:58
Відомість ресурсів.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 18:57
ДУ №7.PDF зміни до договору
22 листопада 2018 18:57
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 09:26
ДУ.jpg зміни до договору
13 липня 2018 09:23
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 09:24
Графік.pdf зміни до договору
01 червня 2018 09:23
Додаткова угода від 01.06.2018.jpg зміни до договору
01 червня 2018 09:21
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2018 14:53
1 (2).jpg зміни до договору
02 квітня 2018 14:52
1 (1).jpg зміни до договору
02 квітня 2018 14:52
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2018 11:12
Додаткова угода_2_від 05.02.2018.jpg зміни до договору
05 лютого 2018 11:10
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2017 23:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору пов'язані із зміною фінансування видатків поточного року по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов`язань, за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов`язань, за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договору в частині фінансування поточного року та порядку здійснення попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни та продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML