Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,7 - 1,9 м2, Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 2,0 - 2,1 м2
Очікувана вартість
2 050 211,00 UAH
UA-2017-10-03-002167-b 2798801d4b3847cb86a1c10948fe433b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Сінєльнікова

+380645233151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд.5
Контактна особа: Олена Миколаївна Сінєльнікова
+380645233151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2017 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2017 14:29
Очікувана вартість: 2 050 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 502,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
645 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,7 - 1,9 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Автомобільна, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
610 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 2,0 - 2,1 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Автомобільна, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2017 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 2 049 558,25
UAH з ПДВ
2 006 587,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 2 031 395,00
UAH з ПДВ
2 009 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 14:35
Електронний підпис
30 жовтня 2017 13:03
Довідка
30 жовтня 2017 12:07
Документи переможця
20 жовтня 2017 17:48
Електронний підпис
18 жовтня 2017 17:43
Електронний підпис
18 жовтня 2017 17:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 2 006 587,05
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 11:57

Документи

26 жовтня 2017 11:57
Електронний підпис
26 жовтня 2017 11:56
2 Протокол від 26.10.2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2017 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
2 006 587,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2017 11:57
Електронний підпис
26 жовтня 2017 11:56
2 Протокол від 26.10.2017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 12:31
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2018 14:23
5 Дод.угода від 13.03.2018.pdf зміни до договору
15 березня 2018 13:52
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2018 16:19
Додаткова угода №4 від 24.01.2018.pdf зміни до договору
24 січня 2018 16:13
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 16:18
Додаткова угода №3 від 23.01.2018.pdf зміни до договору
23 січня 2018 16:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 15:42
2 Додаткова угода від 26.12.17.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 15:37
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2017 15:18
1 Додаткова угода від 13.11.17.pdf зміни до договору
15 листопада 2017 15:13
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 13:30
Договір №39 від 10.11.2017.pdf укладений
10 листопада 2017 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 23 481,15 грн. (двадцять три тисячі чотириста вісімдесят одну грн. 15 коп.) в т. ч. ПДВ 1 536,15грн. (одна тисяча пʼятсот тридцять шість грн.15 коп.). П. 3.1 розділу ІІІ Договору викладено у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим Договором) становить: 1 983 105,90грн. (один мільйон девʼятсот вісімдесят три тисячі сто пʼять грн. 90 коп.) в тому числі ПДВ 129 735,90грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим Договором та зазначений в специфікації.» Специфікацію до Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, а саме до 31.03.2018р. Обсяг закупівлі не перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 1.3 Договору Сторони домовилися викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 2 379 072,24 грн. (два мільйони триста сімдесят дев’ять тисяч сімдесят дві грн. 24 коп.), в т.ч. ПДВ 155 640,24 грн., включаючи: на 2017р.- 1 983 105,90грн. (один мільйон девʼятсот вісімдесят три тисячі сто пʼять грн. 90 коп.), в тому числі ПДВ 129 735,90 грн.; на 2018р. – 395 966,34 грн. (триста дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят шість грн. 34 коп.), в т.ч. ПДВ 25 904,34 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим Договором та зазначений в Специфікації (Додаток №1 до Договору) та Специфікації на 2018 рік (Додаток № 2 до Договору).»
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з підпунктом 3 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.п.3 п 1.3 Договору № 39 про закупівлю від 10.11.2017 року, з метою покращення якості предмету закупівлі та економії бюджетних коштів.Здійснити часткову заміну медичного виробу «Комплект кровопровідних магістралей для гемодіалізу (Картридж С3 для діалізного апарату Innova)» виробництва Allmed Medical GmbH (Німеччина) виробом кращої якості «Комплект кровопровідних магістралей A363R/V849R» виробництва Nipro Corporation, Японія, на заводі Nipro (Thailand) Corp.Ltd., Таїланд. Викласти Специфікацію до Договору в новій редакції (додаток №1 до цієї додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору № 39 від 10.11.2017р. на 9 268,34грн. в тому числі ПДВ – 606,34грн. та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 2 369 803,90 грн. (два мільйони триста шістдесят дев’ять тисяч вісімсот три грн. 90 коп.), в т.ч. ПДВ 155 033,90 грн.,включаючи:на 2017р.- 1 983 105,90грн. (один мільйон девʼятсот вісімдесят три тисячі сто пʼять грн. 90 коп.), в тому числі ПДВ 129 735,90 грн.;на 2018р. – 386 698,00 грн. (триста вісімдесят шість тисяч шістсот дев’яносто вісім грн. 00 коп .), в т.ч. ПДВ 25 298,00 грн.,та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим Договором та зазначений в Специфікації (Додаток №1 до Договору) та в Специфікації на 2018рік (Додаток №1 до Додаткової угоди №5).»
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 2 369 803,90
UAH з ПДВ