Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 - Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайону від котельні по вул. С. Зулінського (Тарногродського), 9 в м. Вінниця. Будівництво котельні на твердому паливі зі складом тріски".
Очікувана вартість
30 500 000,00 UAH
UA-2017-10-03-001266-b 6c59005bdabe4b888f04bbaf9151d261
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Бойко

+380677313916 boiko774@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Наталія Бойко
+380677313916
boiko774@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2017 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2017 09:00
Початок аукціону: 03 листопада 2017 12:25
Очікувана вартість: 30 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 152500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 - Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайону від котельні по вул. С. Зулінського (Тарногродського), 9 в м. Вінниця. Будівництво котельні на твердому паливі зі складом тріски".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Зулінського,9 (Тарногродського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2017 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 18:04
ЗМІНИ_в ТД_25.10.17. твердопал.docx
18 жовтня 2017 19:50
ЗМІНИ_в ТД_18.10.17. твердопал.docx
11 жовтня 2017 11:54
ЗМІНИ_в ТД_.10.17_твердопал_котельня.docx
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
18 жовтня 2017 19:51
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 5 Креслення (твердопал.).rar
03 жовтня 2017 13:17
Додаток 5 Креслення (твердопал.).rar
25 жовтня 2017 18:03
ПРОТОКОЛ_про внес_ змін_25.10.17твердопал.docx
18 жовтня 2017 19:50
ПРОТОКОЛ_про внес_ змін_18.10.17твердопал.docx
25 жовтня 2017 18:03
ТД Будівництво котельні ТПК_25.10.17.doc
18 жовтня 2017 19:50
ТД Будівництво котельні ТПК_18.10.17.doc
11 жовтня 2017 11:54
ТД зі змінами.doc
03 жовтня 2017 13:17
ТД по Зулинського. 9 ( будівництво твердопал.).doc
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
18 жовтня 2017 19:50
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 5(2).pdf
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 7 (Вiдомiсть ресурсiв витрат замовника)25.10.17.rtf
18 жовтня 2017 19:50
Додаток 7 (Вiдомiсть ресурсiв витрат замовника)18.10.17.rtf
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 7 Відомість ресурсів витрат замовника.rtf
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
18 жовтня 2017 19:50
Додаток 5 (креслення, стадія робочий проект).rar
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 5 (2).zip
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 6 (Відомість обсягів робіт)25.10.17.rtf
18 жовтня 2017 19:50
Додаток 6 (Відомість обсягів робіт)18.10.17.rtf
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 6.rtf
03 жовтня 2017 13:17
Додаток 6.rtf
25 жовтня 2017 18:03
Додаток 8 (Вiдомiсть ресурсiв витрат пiдрядника)25.10.17.rtf
18 жовтня 2017 19:50
Додаток 8 (Вiдомiсть ресурсiв витрат пiдрядника)18.10.17.rtf
11 жовтня 2017 11:54
Додаток 8 Відомість ресурсів витрат підрядника.rtf
11 жовтня 2017 11:54
Відпов_твердопал_котельня.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 жовтня 2017 16:09
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 11:45
1. У тендерній документації відсутній Перелік (відомості) матеріалів та обладнання поставки Замовника та поставки Підрядника, що може призвести до задвоєння їх кількості при підготовці кошторисної документації. Просимо внести зміни та надати таку інформацію. 2. П.6 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання нотаріально засвідченої копії ліцензій та дозволів субпідрядників. Разом з тим у п. 2 Додатку 3 така вимога відсутня. Просимо уточнити чи повинні учасники в своїй пропозиції надавати вищезазначені документи засвідчені нотаріально. 3. Проектом договору не передбачено відповідальність Замовника у випадку невідповідності проектної документації реальній ситуації при виконанні робіт, що може призвести до простою Підрядника і порушення строків виконання робіт. Просимо нести зміни та включити у проект договору зазначену вимогу. 4. У додатку № 5 (креслення) відсутня документація по розділам ТМК, АТМ, ЕТР твердопаливної котельні. Просимо нести зиіни та надати зазначену інформацію. 5. В електрощитовій, розташованій на другому поверсі, передбачений під щитами канал для прокладки кабелю, Просимо уточнити прийняте рішення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Дякуємо за пильність, згідно ваших зауважень працівниками нашого підприємства будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме додатки до тендерної документації:
Додаток №7-Відомість ресурсів витрат Замовника;
Додаток №8-Відомість ресурсів витрат Підрядника.»

2. Згідно Ваших зауважень працівниками нашого підприємства було змінено та відредаговано Тендерну документацію і викладено її в новій редакції, а саме: в п.6 р. 3
видалити поняття «наданням нотаріально засвідчених копій дозволів та копій ліцензій з додатками таких субпідрядних організацій », замінивши його на «надання завірених належним чином копій дозволів та копій ліцензій з додатками, таких субпідрядних організацій».
3. Згідно із п.10.6 проекту Договору визначено, що "Підрядник буде повідомляти Замовника про виникнення обставин, що загрожують виконанню Договору з вини Замовника, протягом одного дня з дня їх виникнення. Замовник протягом 1-го дня з дня одержання повідомлення від Підрядника надасть йому відповідь щодо прийнятих рішень та намічених заходів."
Таким чином, проектом Договору визначено порядок погодження Підрядником із Замовником обставин, які виникають під час виконання робіт Підрядником та загрожують своєчасному та належному виконанню умов Договору з вини Замовника.

4. Зваживши на ваші зауваження працівниками нашого підприємства будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині Додаток №5 («креслення») та опубліковано їх в новій редакції. Додаток №5 буде розширено документацією по розділам ТМК, АТМ, ЕТР.

5. У відповідь на ваше запитання щодо прокладки кабелю в електрощитовій, розташованій на другому поверсі хочемо зазначити ,що дані роботи будуть виконуватись згідно до проектного рішення проектної організації по об’єкту твердопаливна котельня.


Технічні питання
Дата подання: 09 жовтня 2017 10:08
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 11:46
В технічному завданні повністю відсутні матеріали ( труби, крани та ін.) . Просим виправити це.
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Дякуємо за пильність, згідно ваших зауважень працівниками нашого підприємства будуть внесені зміни до тендерної документації в частині переліку матеріалів та обладнання поставки, а саме:
Додаток №7-Відомість ресурсів витрат Замовника;
Додаток №8-Відомість ресурсів витрат Підрядника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2017 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" 29 177 936,64
UAH з ПДВ
29 177 936,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" 30 498 000,00
UAH з ПДВ
30 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 10:54
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:46
16-61184.pdf
29 листопада 2017 17:46
16-61184.pdf.p7s
29 листопада 2017 17:46
лицензия.pdf
29 листопада 2017 17:46
лицензия.pdf (1).p7s
29 листопада 2017 17:46
лицензия.pdf.p7s
14 листопада 2017 11:36
довідка з УМВС.pdf
01 листопада 2017 10:49
Електронний підпис
01 листопада 2017 10:46
25.1 договір.pdf
31 жовтня 2017 18:16
9 графік.pdf
31 жовтня 2017 18:16
15.1 Витяг.pdf
31 жовтня 2017 18:16
3 технічне завдання.pdf
31 жовтня 2017 18:16
4 тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2017 18:15
7.1. Ліцензія.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2017 10:18
Електронний підпис
26 жовтня 2017 10:16
технічне завдання.pdf
26 жовтня 2017 10:16
тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2017 10:16
статут.pdf
26 жовтня 2017 10:16
проект договору.pdf
26 жовтня 2017 10:16
Копія Ліцензії ДАБІУ.pdf
26 жовтня 2017 10:16
Дозвіл ТЕК.pdf
26 жовтня 2017 10:16
довідка про МТР.pdf
26 жовтня 2017 10:16
Витяг з ЄДР ТЕК.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"

ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
Переможець 29 177 936,64
UAH з ПДВ
10 листопада 2017 15:03

Документи

10 листопада 2017 15:03
Електронний підпис
03 листопада 2017 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2017 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
29 177 936,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2017 15:03
Електронний підпис
03 листопада 2017 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:03
ДУ №10 від 19.12.19 Вінницябуд pdf.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 17:28
Дод.угода№9 від 29.08.19 до дог.№1241_28.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 17:23
Дод.3 (зміни графіку)Дод.угода№9 від 29.08.19 до дог.№1241_28.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 13:36
Додаткова угода №8 від 01.06.19 до Дог. 1241_28 від 30.11.2017.pdf зміни до договору
04 червня 2019 13:29
Календарний графік ч.1 до ДУ № 8 від 01.06.19.pdf зміни до договору
04 червня 2019 13:29
Календарний графік ч. 2 до ДУ №8 від 01.06.19.pdf зміни до договору
04 червня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 10:42
ТПК графік.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 08:54
Додат.угод №7 до дог.1241_28_будівництво ТПК.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 08:54
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 14:41
графік ТПК до доп.угоди №6.jpg зміни до договору
31 жовтня 2018 14:36
Дод.угода.№6 до Дог.№1241_28.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 14:36
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 10:39
1.jpg зміни до договору
01 жовтня 2018 10:36
Дод угода№5 до дог. підряду №1241_28_Вінницябуд.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 14:52
ТПК Додаток 1 Посн. зап.-догов.ціна.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:49
ТПК Додаток 1 Підс.-відом.ресурс.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:49
ТПК Додаток 1 ЛК 3-1-1_1-2.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:49
ТПК Додаток 1 ЛК 7-2-1_3-1-7.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:49
Дод.угода №4 від 31.08.2018 до дог. 1241_28 від 30.11.2017.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2018 16:48
новий графік Дод.3 до дог.1241_28 (Дод.угода №3 від 27.08.18).pdf зміни до договору
28 серпня 2018 14:11
Дод.угода №3 від 27.08.18 до дог.1241_28.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 14:11
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 17:14
Доп.угода№2до дог.№1241_28 від 30.11.17.pdf зміни до договору
30 травня 2018 17:11
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 09:39
Договір 1241.pdf зміни до договору
28 березня 2018 08:50
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 14:29
Додаток 5.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 4.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 3.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 2.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.6..pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.5.2.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.5.1.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.4.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.3.1.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.3.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.2.1.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.2..pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Додаток 1.1..pdf укладений
30 листопада 2017 14:26
Договір 1241_28.pdf укладений
30 листопада 2017 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначені в додатковій угоді №1 від 28.03.2018 р. до договору 1241/28 від 30.11.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вказані у Додатковій угоді №2 від 29.05.2018р. до договору підряду № 1241/28 від 30.11.2017р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вказані у Додатковій угоді №4 від 31.08.2018 р. до договору підряду № 1241/28 від 30.11.2017р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначені у Додатковій угоді № 6 від 31.10.2018р. до Договору підряду №1241/28 від 30.11.2017р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначені у Додатковій угоді № 7 від 26.12.2018р. до Договору №1241/28 від 30.11.2017р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначені в Додатковій угоді №8 від 01.06.2019 р. до Договору №1241/28 від 30.11.2017
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1241/28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначені в Додатковій угоді №9 до Договору №1241/28 від 30.11.2017 року
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни зазначено в Додатковій угоді №10 від 19.12.2019 р. до Договору №1241/28 від 30.11.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 1241/28
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 160 852,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 360 142,10 UAH)