Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2017-10-02-000642-a 4f2dd78c9aa246cb8b6a5bcdbc0ebae9
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 03359799
Місцезнаходження замовника: 03041, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ 4О-РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 87-Г
Контактна особа замовника: Білобабченко Роман
+380442570787
gol_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2017 20:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2017 15:37
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г відповідно до технічних умов
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, Київська обл., Київ, Проспект Голосіївський 87 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-02-000642-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РАЙТЕР", Код ЄДРПОУ:31989085
Дата подання: 03 жовтня 2017 09:37
щодо вимоги документів
замовник вимагає наявність документів, які сеперечать ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: проведення "Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г" не потребує спеціальних документів та ліцензій відповідно до ЗУ "Про ліцензування певних видів
господарської діяльності". Просимо скасукави вимогу щодо надання ліцензії на будівельно-монтажні роботи, та внести зміни до теднерної документації вищевказаної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2017 17:16
Якщо отримання дозволу/ліцензії передбачено законодавством України, Учасник має надати дозвіл/ліцензію.
Таким чином, Замовник вносить зміни до ТД на закупівлю Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г.
Номер вимоги: UA-2017-10-02-000642-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 17 жовтня 2017 14:09
усунути порушення
Просимо прийняти скаргу для розгляду.
Скасувати Протокол (рішення) від 12.10.2017р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2017 16:50
Відповідно до рішення тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2017-10-02-000642-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 02 листопада 2017 20:44
ВИМОГА -Скасувати Протокол (рішення) від 01.11.2017 р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця Закупівля UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,

Вих. № 363 від 02.11.2017 року
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ (КП УЗН)
ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА

ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ (КП УЗН) ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Місцезнаходження: проспект Голосіївський, 87-г, м. Київ, 03041, Україна.
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 02.10.2017 р., Закупівля: UA-2017-10-02-000642-a


Найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт фасаду - утеплення із заміною водосточної системи Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва за адресою: просп. Голосіївський, 87-г відповідно до технічних умов
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) від 01.11.2017 р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця Закупівля UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року
ТОВ «Баукунст Київ» оскаржує визначення Переможця Кандидата ФОП Шутка Олександр Сергійович процедури закупівлі відповідно до Протоколу (рішення) від 01.11.2017 р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця Закупівля UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
Замовник визначив Переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Шутка Олександра Сергійовича (3123421513). У складі пропозиції тендерної документації ФОП Шутка Олександра Сергійовича відсутні документи, які вимагаються для надання учасником у складі цінової пропозиції та документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, а саме:
1. Згідно п.п. 2) п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Розділу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» Оголошення, учасник закупівлі подає Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до наданого учасником ФОП Шутка Олександром Сергійовичем (3123421513) Витягу в зазначених видах діяльності підприємця відсутні види діяльності, що є необхідними для виконання робіт з оздоблення фасадів, а саме:
КВЄД 43.34 – Малярні роботи та скління;
КВЄД 43.99- Інші спеціалізовані будівельні роботи( включає - установлення риштовань, робочих площадок та їх демонтаж; роботи, що вимагають спеціалізованих вимог доступу і певних навичок роботи на висоті і т.д.)
КВЄД 43.91 – Покрівельні роботи;
А основним видом діяльності ФОП Шутка Олександра Сергійовича (3123421513) є
КВЄД 81.22- Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів.
Відсутність КВЄД 43.34, КВЄД 43.99, КВЄД 43.91, які не зазначені в Витягу – не передбачає право виконання робіт, що є предметом закупівлі (малярні і штукатурні роботи).
Отже, установчими документами товариства не передбачена діяльність з виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для їх виконання товариству необхідно спочатку подати зміни до видів діяльності до державного реєстратора.
2. Згідно п.п. 4) п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Розділу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» Оголошення, учасник закупівлі подає Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). ФОП Шутка Олександр Сергійович (3123421513) у складі пропозиції тендерної документації не подав ані витягу з реєстру платників ПДВ, ані копію свідоцтва платника єдиного податку. З поданих учасником закупівлі документів не можливо ідентифікувати до якої групи платника єдиного податку відноситься ФОП Шутка Олександр Сергійович (3123421513), не відома ставка податку, не зрозуміло чи є він платником ПДВ та чи має право здійснювати господарські операції з юридичними особами платниками ПДВ.
Відсутність витягу з реєстру платників єдиного податку у складі пропозиції тендерної документації ФОП Шутка Олександра Сергійовича є порушенням вимог закупівлі UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року та повинно бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Не відповідність вимогам п.п. 7), 16), 17) п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Розділу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель», а також не відповідність Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка/надання».
Згідно вимог Замовника Учасник подає сертифікати, що підтверджують якість товару, матеріалів та ін. ФОП Шутка Олександр Сергійович (3123421513) не надав жодного сертифікату якості на матеріали згідно Дефектного акту наданого Замовником у складі Тендерної Документації Закупівлі UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року. Так, не надані сертифікати якості на групи товарів виробників Ceresit, Reinwey, Termo, Техноніколь, ТМ Стиродур, Технофас або аналоги. Єдиний наданий сертифікат відповідності на матеріали ПАТ Термолайф (продукція плити мінераловатні теплозвукоізоляційні) прострочений ( дійсний до 05.07.2017 р.). Окрім того, висновки і протоколи СЕС надані учасником не на всі види товару зазначеного в вимогах.
4. Згідно п.п. 9) п. 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Розділу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» Оголошення, учасник закупівлі подає Форма пропозиції згідно Додатку № 1. Форма пропозиції передбачає визначення вартості пропозиції з ПДВ (грн.). Так як, учасник ФОП Шутка Олександр Сергійович не надав документів, які б підтверджували, що він не є платником ПДВ, то відповідно мав зазначити суму пропозиції, згідно з вимогами Замовника, з ПДВ. Отже, Форма Пропозиція не оформлена ФОП Шутка Олександром Сергійовичем відповідності до вимог Замовника (Додаток 1).
5. Відповідно до п.п. 4 п. 7 Пропозиція Учасника може бути відхилена у випадках:
Якщо, специфікація, яка містить товар/роботи/послуги, відрізняється від вимог Замовника чи не погоджена з Замовником, розмірами, матеріалом, кількістю та іншими критеріями, зазначеними в оголошенні. Щоб з’ясувати чи відповідає специфікація (кошторисна документація) Учасника вимогам Замовника необхідно, щоб така специфікація була подана учасником у складі пропозиції тендерної документації. ФОП Шутка Олександр Сергійович не надав у складі пропозиції тендерної документації специфікацію (кошторисну документацію). Тому, неможливо визначити чи відповідає подана пропозиція ФОП Шутка Олександра Сергійовича технічним вимогам Замовника, чи використані в ній будівельні матеріали відповідної якості, чи є вона економічно обґрунтованою, чи складена вона та підписана сертифікованим інженером-кошторисником. Взагалі, відсутність кошторисної документації не дає можливості підтвердити вартісні і кількісні показники зазначені Учасником в Формі пропозиції згідно Додатку № 1. Тобто, така Форма пропозиції не є дійсною, так як не підтверджена документально.
6. Відповідно до п. 8 «Проект договору Додаток № 2» Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору.
ФОП Шутка Олександр Сергійович в наданому проекті договору не вказав в Розділі 11. Свою юридичну адресу та банківські реквізити.
Розділ 12. Проекту договору передбачає , що до Договору додаються:
- договірна ціна (Додаток № 1);
- локальний кошторис (Додаток № 2);
- зведений кошторисний розрахунок (Додаток № 3);
- підсумкова відомість ресурсів (Додаток № 4);
- дефектний акт (Додаток № 5);
- експертний звіт (Додаток № 6).
Ці додатки є невід’ємними частинами Договору.
ФОП Шутка Олександр Сергійович, у супереч вимогам закупівлі, не надав у складі документації тендерної пропозиції договірну ціну, локальний кошторис,
зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів, завірений дефектний акт.
7. Відповідно до п. 9 «Технічні умови Додаток № 3» технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка/надання, подані Замовником у Додатку 3.
Так, специфікація (кошторисна документація) Учасника повинна бути складена у відповідності до Додатку 3. У складі пропозиції тендерної документації ФОП Шутка Олександра Сергійовича відсутня документація по переліку відповідно до Додатку 3, видам, кількості і вартості матеріалів і робіт. Відсутність цих документів унеможливлює зробити оцінку відповідності документації Учасника технічним вимогам Замовника. Адже, не відомо як сформована та обрахована вартість пропозиції подана Учасником. Без наданої специфікації не можливо встановити які матеріали використані, яка їх кількість, чи відповідають вони заявленій номенклатурі товару та необхідній якості.
Необхідно зазначити, що середня вартість фасадних робіт становить 1100,00 грн.-1400,00 грн. за м кв. з урахуванням ПДВ 20%. (слід наголосити з ПДВ!) . Учасник ФОП Шутка Олександр Сергійович надав ціну з значним перевищенням, що становить близько 1880,00 грн. за м кв. без ПДВ (слід наголосити без ПДВ!), це дорожче середньої вартості для даного виду робіт на 30%! При цьому, відповідно до п. 3 «Ціна пропозиції» Розділу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» Оголошення Замовник визначає, що Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ).
За таких обставин, Замовник відхилив пропозицію з найнижчою ціною 622`070.00 грн., в т. ч. ПДВ, Учасника ТОВ «Баукунст Київ» (39867769) з єдиної формальної причини (відсутність кошторисної документації до копії договору, який підтверджує досвід виконання аналогічних робіт, при тому, що була надана копія позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації виконаного спеціалізованою організацією), а пропозицію Учасника, з необґрунтовано високою ціною - 765`000.00 грн. без ПДВ, ФОП Шутка Олександр Сергійович (3123421513), яка дорожча на 142930,00 грн. (сто сорок дві тисячі дев’ятсот тридцять грн. 00 коп.) визнав економічно вигідною без наявності у Учасника кошторисної документації, без здійсненого аналізу використання матеріалів, їх кількісних та якісних показників, без наявності у останнього сертифікатів якості на матеріали, без наявності документу, який би підтверджував групу та ставку платника податку.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ФОП Шутка Олександр Сергійович (3123421513) через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації та не подання документів, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 Закону, в належному вигляді та з грубим порушенням обов’язкових вимог до складання кошторисної документації.

Вважаємо дискваліфікацію Учасника публічних закупівель ТОВ «Баукунст Київ» через невідповідність вимогам з формальних причин. Вважаємо, що такі дії Замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Скасувати Протокол (рішення) від 01.11.2017 р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця Закупівля UA-2017-10-02-000642-a від 02.10.2017 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115

З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2017 15:22
Згідно засідання тендерного комітету протокол №1 від 03.11.2017

Документи

04 жовтня 2017 17:16
відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

19 жовтня 2017 16:46
відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

03 листопада 2017 15:22
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2017 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Баукунст Київ 622 070,00
UAH з ПДВ
622 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУТКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 765 000,00
UAH з ПДВ
765 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2017 18:03
Сертифікат СТ 42.pdf
09 жовтня 2017 18:03
Сертифікати_0001.pdf
09 жовтня 2017 18:03
охорона праці 8 Дячук.pdf
09 жовтня 2017 18:03
охорона праці 7 Дячук.pdf
09 жовтня 2017 18:03
охорона праці 6 Дячук.pdf
09 жовтня 2017 18:03
охорона праці 5 Литвин.pdf
09 жовтня 2017 18:03
Довідка МВС_0001.pdf
09 жовтня 2017 18:03
Диплом_Сула_iнженер006.pdf
09 жовтня 2017 18:03
Довідка Банкрутство
09 жовтня 2017 18:03
Довідка ДПІ.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2017 15:26
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Сертифікат .pdf
09 жовтня 2017 15:26
Протокол 109.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Протокол 108.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Проект Договора.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Паспорт та код.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Лист гарантія.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Договор 357-06-2017.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Договір 1848-7-116.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Договір 124-01-15.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Довідка щодо ліцензії.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Довідка про заходи.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Довідка 4ОПП.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Витяг.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Висновок СЕС.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Висновок МОЗ_СЕС_2016.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Висновок МОЗ.pdf
09 жовтня 2017 15:26
Висновок МОЗ 2015.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Баукунст Київ
#39867769
Відхилено 622 070,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 14:44
ФОП "ШУТКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3123421513
Переможець 765 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 08:46

Документи

13 жовтня 2017 14:44
відхилення.pdf

Документи

01 листопада 2017 08:46
рішення про переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2017 08:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУТКА ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3123421513
765 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2017 08:46
рішення про переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір 221.pdf укладений
08 листопада 2017 15:04

Актуальні тендери

До пошуку