«Роботи, які пов’язані із коригуванням проектної документації (додаткові об’єми робіт) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Глибочицькій у Шевченківському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
3 739 492,70 UAH
UA-2017-09-29-001476-c cc2066d8b47241c9b121ed3ab61ac8ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2017 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 12:06
Очікувана вартість: 3 739 492,70 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 697,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Роботи, які пов’язані із коригуванням проектної документації (додаткові об’єми робіт) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Глибочицькій у Шевченківському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Виробничі площі переможця та територія Замовника (м. Київ, вул. Кирилівська, 132)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 вересня 2017 16:28
ТД коригування ПД Глибочицька.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000314 ● e3263e2da87f4160914e78f64f8567ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:35:26
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА







Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

неможливість усунення порушення

2018-12-11 20:06:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 грудня 2018 ● Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Київпастранс", 31725604, Україна, Київ, Набережне шосе, 2,
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Роботи, які пов’язані із коригуванням проектної документації (додаткові об’єми робіт) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Глибочицькій у Шевченківському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015), 3739492.7UAH, 71000000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: cc2066d8b47241c9b121ed3ab61ac8ea, 2017-09-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2017 рік, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 26.09.2017 № 1051, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Архітектурно-реставраційне підприємство «Софія», ТОВ «Транселектропроект», ТОВ «ПБ «Розмисл», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.10.2017 № 1162, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.11.2017 № 54.17-131. Установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2017-09-29-001476-c., 04 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ" 3 627 302,92
UAH з ПДВ
3 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСЕЛЕКТРОПРОЕКТ" 3 683 395,31
UAH з ПДВ
3 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБ "РОЗМИСЛ" 3 702 090,00
UAH з ПДВ
3 702 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 10:10
03_Довідка ДФС.pdf
25 жовтня 2017 11:17
02 Довідка з МВС.pdf
13 жовтня 2017 12:00
14 Договір 54_17-43.pdf
13 жовтня 2017 12:00
30 Довідка по ст17.pdf
13 жовтня 2017 12:00
20 Статут.pdf
13 жовтня 2017 12:00
21 Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
22 Лист з кодом доступу.pdf
13 жовтня 2017 12:00
19 Витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
13 Про наявніть досвіду.pdf
13 жовтня 2017 12:00
5 ПО_ліцензії_договори.pdf
13 жовтня 2017 12:00
4 Договір приміщення.pdf
13 жовтня 2017 12:00
2 Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
32 Банківська гарантія.7z
13 жовтня 2017 12:00
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2017 14:24
Реєстр документів.pdf
12 жовтня 2017 14:24
21 Довідка по ст. 17.pdf
12 жовтня 2017 14:24
15 Лист з кодом доступу.pdf
12 жовтня 2017 14:24
14 Виписка ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2017 14:24
13 Статут.pdf
12 жовтня 2017 14:24
12 Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2017 14:23
06 Акт N1к Дог N1706-20.pdf
12 жовтня 2017 14:23
05 Договір N1706-20.pdf
12 жовтня 2017 14:23
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2017 14:48
Уставні Документи.7z

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ"
#31454891
Переможець 3 553 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 10:13

Документи

23 жовтня 2017 10:13
sign.p7s
23 жовтня 2017 10:12
Протокол розгляду ТП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ"
#31454891
3 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2017 10:13
sign.p7s
23 жовтня 2017 10:12
Протокол розгляду ТП

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 листопада 2017 16:01
Контракт укладений
10 листопада 2017 15:57

Актуальні тендери

До пошуку