Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Роботи, які пов’язані із коригуванням проектної документації (додаткові об’єми робіт) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Глибочицькій у Шевченківському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
3 739 492,70 UAH
UA-2017-09-29-001476-c cc2066d8b47241c9b121ed3ab61ac8ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2017 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2017 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 12:06
Очікувана вартість: 3 739 492,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18697.46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Роботи, які пов’язані із коригуванням проектної документації (додаткові об’єми робіт) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії по вул. Глибочицькій у Шевченківському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Виробничі площі переможця та територія Замовника (м. Київ, вул. Кирилівська, 132)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000314 ● e3263e2da87f4160914e78f64f8567ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2018 18:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА







Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

неможливість усунення порушення

2018-12-11 20:06:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2018

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ" 3 627 302,92
UAH з ПДВ
3 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСЕЛЕКТРОПРОЕКТ" 3 683 395,31
UAH з ПДВ
3 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБ "РОЗМИСЛ" 3 702 090,00
UAH з ПДВ
3 702 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2017 10:10
03_Довідка ДФС.pdf
25 жовтня 2017 11:17
02 Довідка з МВС.pdf
13 жовтня 2017 12:00
14 Договір 54_17-43.pdf
13 жовтня 2017 12:00
30 Довідка по ст17.pdf
13 жовтня 2017 12:00
20 Статут.pdf
13 жовтня 2017 12:00
21 Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
22 Лист з кодом доступу.pdf
13 жовтня 2017 12:00
19 Витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
13 Про наявніть досвіду.pdf
13 жовтня 2017 12:00
5 ПО_ліцензії_договори.pdf
13 жовтня 2017 12:00
4 Договір приміщення.pdf
13 жовтня 2017 12:00
2 Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2017 12:00
32 Банківська гарантія.7z
13 жовтня 2017 12:00
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2017 14:24
Реєстр документів.pdf
12 жовтня 2017 14:24
21 Довідка по ст. 17.pdf
12 жовтня 2017 14:24
15 Лист з кодом доступу.pdf
12 жовтня 2017 14:24
14 Виписка ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2017 14:24
13 Статут.pdf
12 жовтня 2017 14:24
12 Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2017 14:23
06 Акт N1к Дог N1706-20.pdf
12 жовтня 2017 14:23
05 Договір N1706-20.pdf
12 жовтня 2017 14:23
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2017 14:48
Уставні Документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ"

ТОВ "ТРАНСЕЛЕКТРОПРОЕКТ"

ТОВ "ПБ "РОЗМИСЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ"
#31454891
Переможець 3 553 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 10:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ" #31454891

№ рішення у справі

60/143-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архітектурно-реставраційне підприємство "СОФІЯ"
#31454891
3 553 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 10:23
звіт про виконання договору укладений
25 червня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 16:01
Контракт укладений
10 листопада 2017 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 553 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 592 166,67 UAH)