Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби (Фарба суднова)
Очікувана вартість
2 045 682,00 UAH
UA-2017-09-29-000939-c ● 804d1632e13a40b8875141d2b7649e13
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2017 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2017 14:14 |
Очікувана вартість: | 2 045 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 045,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Фарба суднова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2253 літр
Фарба суднова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, м.Южне, вул.Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2017 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 1.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 3.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 2.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 4.docx | |
23 жовтня 2017 16:22 |
ТД.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 3.docx | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 5.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 1.1.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Перелік змін.docx | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 2.doc | |
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 1.doc |
23 жовтня 2017 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 1.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 3.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 2.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 4.docx
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
ТД.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 3.docx
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 5.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 1.1.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Перелік змін.docx
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Зразок 2.doc
|
||||||
23 жовтня 2017 16:22 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-29-000939-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:40943046
Дата подання: 03 жовтня 2017 13:36
Вимога
Вимагаємо надати чітку відповідь, чому тендерним відділом прийнято рішення закуповувати суднову фарбу, в специфікації якої чітко вказано ONLY FOR NEW...(только для "новостроя"), що є дуже коштовна і використовується виключно на суднобудівних заводах при першому фарбуванні. На базі МТП "Южний" створений суднобудівний завод? Вкажіть, будь ласка, задля яких одиниць портофлоту конкретно закуповується дана фарба. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2017 14:55
Фарба закуповується для проведення заводського ремонту буксирів «Володимир Іванов» (проект ASD3212) та «Борей» (проект STU 1606). Замовлення на суднову фарбу формується згідно фарбувальної відомості судна, яка надається заводом-будівником разом із судновою документацією. Додатково нагадуємо, що учасник процедури закупівлі має можливість запропонувати еквівалент.
Номер вимоги: UA-2017-09-29-000939-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 04 жовтня 2017 12:34
Вимога
1. Вимагаємо видалити з Тендерної документації вимогу до предмету закупівлі «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких повинно бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт».
Згідно п.2.1 ст.2 Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» «Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.» Тому вимога надати сертифікат з вузькою сферою застосування «Суднобудування та судноремонт» є суттєвим обмеженням його дії. Наявність в сертифікаті саме такої сфери застосування залежить тільки від формулювання, яке вказав Замовник сертифікату державної санітарно-епідеміологічної експертизи в своїй Заяві на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А це «суттєво обмежує конкурентоспроможність інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин» - п.п.8 п.2 Ст.6 Розділу ІІ Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Пропонуємо замінити вимогу «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких повинно бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт» на «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
2. Вимагаємо видалити вимогу надання «Сертифікату на Пожежобезпечність – відповідає вимогам Директиви по Морскому обладнанню».
Такий сертифікат видається на підставі Директиви 96/98/ЄС. Згідно з дорожньою картою імплементації Директиви 96/98/ЄС, прийнято Постанову Кабінету міністрів України №1103 від 5.09.2007 року «Про затвердження Технічного регламенту морського обладнання» та Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Але в «Переліку призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій стосовно Технічного регламенту морського обладнання» на теперішній час відсутня інформація про призначений орган з оцінки відповідності, визнану незалежну організацію та Технічний регламент «Систем фарбування». Таким чином отримання «Сертифікату на Пожежобезпечність – згіно вимог Директиви по Морському обладнанню» не регламентовано на території України, що суперечить чинному законодавству України та виключає участь в Тендерній закупівлі вітчизняних виробників лакофарбової продукції що, в свою чергу, є дискримінаційною вимогою, та порушує Закони України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції» та «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Вимагаємо видалити вимоги, що порушують Закони України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та привести Тендерну документацію до вимог чинного законодавства України. В іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.2.1 ст.2 Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» «Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи.» Тому вимога надати сертифікат з вузькою сферою застосування «Суднобудування та судноремонт» є суттєвим обмеженням його дії. Наявність в сертифікаті саме такої сфери застосування залежить тільки від формулювання, яке вказав Замовник сертифікату державної санітарно-епідеміологічної експертизи в своїй Заяві на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. А це «суттєво обмежує конкурентоспроможність інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин» - п.п.8 п.2 Ст.6 Розділу ІІ Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Пропонуємо замінити вимогу «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких повинно бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт» на «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
2. Вимагаємо видалити вимогу надання «Сертифікату на Пожежобезпечність – відповідає вимогам Директиви по Морскому обладнанню».
Такий сертифікат видається на підставі Директиви 96/98/ЄС. Згідно з дорожньою картою імплементації Директиви 96/98/ЄС, прийнято Постанову Кабінету міністрів України №1103 від 5.09.2007 року «Про затвердження Технічного регламенту морського обладнання» та Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Але в «Переліку призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій стосовно Технічного регламенту морського обладнання» на теперішній час відсутня інформація про призначений орган з оцінки відповідності, визнану незалежну організацію та Технічний регламент «Систем фарбування». Таким чином отримання «Сертифікату на Пожежобезпечність – згіно вимог Директиви по Морському обладнанню» не регламентовано на території України, що суперечить чинному законодавству України та виключає участь в Тендерній закупівлі вітчизняних виробників лакофарбової продукції що, в свою чергу, є дискримінаційною вимогою, та порушує Закони України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції» та «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Вимагаємо видалити вимоги, що порушують Закони України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та привести Тендерну документацію до вимог чинного законодавства України. В іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2017 14:08
На вимогу повідомляємо наступне: фарба суднова закуповується виключно для проведення заводського ремонту буксирів «Володимир Іванов» (проект ASD3212) та «Борей» (проект STU 1606), тому наше Підприємство хоче мати гарантію, що запропонована фарба відповідає умовам її експлуатації саме на суднах та при використанні її при виконанні судноремонтних робіт. Тому у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинна бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт». Щодо «Сертифікату на Пожежобезпечність – відповідає вимогам Директиви по Морскому обладнанню», повідомляємо про те, що будуть внесені відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-29-000939-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:23
Вимога
Вимагаємо замінити в п.4 Додатку 4: «Учасник надає лист-гарантію, в якій має бути сформульовано беззаперечне зобов’язання за майбутнім договором, що в разі виявлення протягом гарантійного строку, який складає не менш 1 року, будь-яких пошкоджень нанесеного з дотриманням вимог технологічної карти лакофарбового покриття або виявлення корозійних пошкоджень металу (в т.ч. наскрізних), що призвели до розгерметизації судна (або танків або інших ємностей) або до необхідності його непланового ремонту, постачальник матеріалів за власні кошти компенсує Замовнику всі його документально підтверджені витрати на ремонт (відновлення) металоконструкцій та протикорозійного покриття судна, а також компенсує Замовнику всі завдані збитки і вартість ліквідації наслідків таких корозійних пошкоджень;»(п.4, дод. 3 ТД) на «Учасник надає лист-гарантію, в якій має бути сформульовано беззаперечне зобов’язання за майбутнім договором, що в разі виявлення протягом гарантійного строку, який складає не менш 1 року, будь-яких пошкоджень нанесеного з дотриманням вимог технологічної карти лакофарбового покриття або виявлення корозійних пошкоджень металу (в т.ч. наскрізних), що призвели до розгерметизації судна (або танків або інших ємностей) або до необхідності його непланового ремонту, постачальник матеріалів за власні кошти компенсує Замовнику всі його документально підтверджені витрати на ремонт (відновлення) металоконструкцій та протикорозійного покриття судна, а також компенсує Замовнику всі завдані збитки і вартість ліквідації наслідків таких корозійних пошкоджень,у разі відсутності механічних пошкоджень судна (або танків або інших ємностей) на протязі гарантійного терміну;»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2017 14:09
Звертаємо Вашу увагу на те, що механічне пошкодження судна в процесі експлуатації ні в якому разі не може бути віднесено до гарантійного випадку.
Номер вимоги: UA-2017-09-29-000939-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:14
Вимога
В тендерній документації зазначено: «будь-яких пошкоджень». Таке формулювання включає в себе всі види пошкоджень, в тому числі і механічні. Тому наполягаємо на внесенні змін, які виключать механічні пошкодження судна або лакофарбового покриття судна з гарантії на якість лакофарбового покриття.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2017 16:36
Щодо зазначення «будь-яких пошкоджень» повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-29-000939-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:33
Вимога
Лакофарбове покриття призначене для антикорозійного захисту не тільки в «Суднобудуванні та судноремонті», а і в багатьох сферах застосування де обумовлено знаходження людини, наприклад «Будівництво та ремонт». Саме для цього СЕС України перевіряє матеріали на безпечність експлуатації в різних сферах застосування, а не тільки в «Суднобудуванні та судноремонті» - «Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи». Тому формулювання «сфера застосування «Суднобудування та судноремонт» «суттєво обмежує конкурентоспроможність інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин» - п.п.8 п.2 Ст.6 Розділу ІІ Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Вимагаємо замінити вимогу «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких повинно бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт» на «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо замінити вимогу «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в яких повинно бути вказано сфера застосування «Суднобудування та судноремонт» на «Учасник при подачі пропозиції повинен обов’язково надати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2017 16:36
Оскільки буксири портофлоту виконують свою роботу в агресивному середовищі, та предмет закупівлі буде використано лише в одній сфері «Суднобудування та судноремонт», зміни в тендерній документації по цьому питанні вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" |
1 394 376,00
UAH з ПДВ
|
1 394 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНГУС" |
1 649 490,00
UAH з ПДВ
|
1 649 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРПРОТЕКТ" |
1 966 338,60
UAH з ПДВ
|
1 966 338,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" #35848260 |
Відхилено |
1 394 376,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 15:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІНГУС" #39064166 |
Переможець |
1 649 490,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 21:10
|
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю Т_СН-155_ 17 від 04.12.2017.doc | укладений |
02 січня 2018 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2017 09:19
|
Договір Т-СН-155-17 від 04.12.17.doc | укладений |
05 грудня 2017 09:17
|