Ліжко функціональне реабілітаційне
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2017-09-29-000747-c fa84701408e6421086de8e5b40d77f7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05506690
Місцезнаходження замовника: 35311, Україна, Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Деражненська, 39
Контактна особа замовника: Надія Гладко
+380978349060
ogiv@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 15:02
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Ліжко функціональне реабілітаційне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт. Клевань, вул. Деражненська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2017  —  15 грудня 2017
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 вересня 2017 13:39
Електронний цифровий підпис
29 вересня 2017 12:55
ТД ліжка.doc
29 вересня 2017 13:39
Електронний цифровий підпис
29 вересня 2017 13:35
Електронний цифровий підпис
29 вересня 2017 12:55
ТД ліжка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протиріччя вимог в документації
Дата подання: 05 жовтня 2017 11:46
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 19:57
В пункті 3.1.3. розділу 3 мітитися вимога про підтвердження копією одним із наступних документів При цьому в пункті 3.1.4. зазначена вимога - Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. Яким чином мають бути надані документи, щодо яких існує протиріччя вимог в документації копії чи оригінали?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора.
Підпунктом 3.1.4 п.1 розділу ІІІ ТД встановлено вимоги щодо надання оригіналів документів Учасником, а саме – «Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG»
Абзацом 2 п.п. 3.1.4 п.1 розділу ІІІ ТД встановлено вимоги щодо надання копій документів (простих копій або нотаріально завірених копій), а саме – «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)»
Тобто, якщо Замовником вимагається надання «довідка у довільній формі», «гарантійний лист», «інформаційний лист» тов. такому Учасник повинен керуватися положеннями п.п. 3.1.4 п.1 розділу ІІІ ТД.
Якщо у тендерній документації міститься вирази «Оригінал або копія», «копія документу», «нотаріально завірена копія документу» або інше, то в такому випадку Учасник має надати копію документу, який сканований у кольоровому режимі у форматі PDF та/або JPEG.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає жодних протиріч у вимогах тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хімлаборреактив" 1 438 000,00
UAH з ПДВ
1 438 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агросток Україна" 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2017 16:07
Документи переможця.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Довідка МТ база.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Довідка персонал.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Копія Наказу.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Копія Протоколу.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Лист щодо не фіз особи.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Опис ХЛР статут.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Проект договору.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Статут.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Висновок СЕС.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Гарантійні листи.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Довідка щодо ліцензії.pdf
11 жовтня 2017 13:03
МТВ.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Паспорт.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Сертифікат ISO.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Сертифікат УкрСЕПРО.pdf
11 жовтня 2017 13:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2017 11:38
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2017 11:38
Статут.pdf
10 жовтня 2017 11:38
Протокол №3.pdf
10 жовтня 2017 11:38
Наказ.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хімлаборреактив"
#23522853
Переможець 1 438 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 12:12

Документи

20 жовтня 2017 12:12
sign.p7s
20 жовтня 2017 12:09
ПРОТОКОЛ № 196.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20.10.2017 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хімлаборреактив"
#23522853
1 438 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2017 12:12
sign.p7s
20 жовтня 2017 12:09
ПРОТОКОЛ № 196.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2017 14:55
Договір 183.pdf укладений
01 листопада 2017 14:51
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2018 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 438 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку