Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград- Червоноармійське-Арциз-Сарата, км 89+984 – км 100+940
current mid-life repair of principal motor road in public use T-16-08 Bolgrad-Chervonoarmíys'ke-Artsiz-Sarata, km 89 + 984 - km 100 + 940
Очікувана вартість
144 217 812,00 UAH
UA-2017-09-29-000594-c cd43245db68b4309b913bda69b972458
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 вересня 2017 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2017 13:06
Очікувана вартість: 144 217 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000000 UAH
Publication date: 29 вересня 2017 12:08
Enquiries until: 20 жовтня 2017 10:00
Complaints submission until: до 26 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 жовтня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 144 217 812 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,97 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград- Червоноармійське-Арциз-Сарата, км 89+984 – км 100+940
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use T-16-08 Bolgrad-Chervonoarmíys'ke-Artsiz-Sarata, km 89 + 984 - km 100 + 940
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2017 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 12:05
ТД Т-16-08 89-100.docx
29 вересня 2017 12:05
проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2017
UA-2017-09-29-000594-ccd43245db68b4309b913bda69b972458
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 листопада 2017 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

14 листопада 2017 17:23
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2017 17:23
податкова.pdf
14 листопада 2017 17:23
МВД.pdf
28 жовтня 2017 17:47
16-56638.pdf
28 жовтня 2017 17:47
16-56638.pdf.p7s
28 жовтня 2017 17:47
Атестат АБЗ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Відгук.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Гарантія.rar
28 жовтня 2017 17:47
Довкілля.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Копії дипломів.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від АТЛ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 1.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 2.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 3.pdf
28 жовтня 2017 17:47
ліцензія.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Санкції.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Скан витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Ст.17.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Субпідряд.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Транспортна схема.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Форми до договору 14П.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" #37468590

№ рішення у справі

65/12-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 листопада 2017 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2017 22:52
Кваліфікація ч.2 км 89-100.rar
29 жовтня 2017 22:52
Кваліфікація ч.1 км 89-100.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 143 400 000,00
UAH з ПДВ
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 143 717 812,00
UAH з ПДВ
142 317 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2017 17:23
тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2017 17:23
податкова.pdf
14 листопада 2017 17:23
МВД.pdf
28 жовтня 2017 17:47
16-56638.pdf
28 жовтня 2017 17:47
16-56638.pdf.p7s
28 жовтня 2017 17:47
Атестат АБЗ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Відгук.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Гарантія.rar
28 жовтня 2017 17:47
Довкілля.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Копії дипломів.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від АТЛ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 1.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 2.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Лист від ЕСКАДОР 3.pdf
28 жовтня 2017 17:47
ліцензія.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Санкції.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Скан витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Ст.17.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Субпідряд.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Транспортна схема.pdf
28 жовтня 2017 17:47
Форми до договору 14П.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2017 22:52
Кваліфікація ч.2 км 89-100.rar
29 жовтня 2017 22:52
Кваліфікація ч.1 км 89-100.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 142 000 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 13:32

Документи

14 листопада 2017 13:32
Електронний підпис
13 листопада 2017 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2017 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
142 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2017 13:32
Електронний підпис
13 листопада 2017 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:20
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 10:19
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 13:27
75 П 04 12 17 Т-16-08 89-100.pdf укладений
06 грудня 2017 13:26
75 П 04 12 17 Т-16-08 89-100.pdf укладений
06 грудня 2017 13:26
75 П 04 12 17 Т-16-08 89-100.pdf укладений
06 грудня 2017 13:26
75 П 04 12 17 Т-16-08 89-100.pdf укладений
06 грудня 2017 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.2. розділу ХVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та постанови КМУ від 09.08.2017 року № 654 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 р. №712» в тексті договору та додатках до договору назву автомобільної дороги загального користування «державного значення Т-16-08 Болград-Червоноармійське-Арциз-Сарата, км 89+984 – км 100+940» замінити на назву автомобільної дороги загального користування «державного значення Т-16-27 КПП «Серпневе»-Тарутине-Арциз-Сарата, км 70+414 – км 81+370». 2. У зв’язку з технічною опискою, п.3.5. розділу V. «Ціна договору» викласти у наступній редакції: п. 3.5. Договірна ціна є динамічною і може бути уточнена за наступних умов: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); - зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; - відповідно до п.6.3.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Номер договору про закупівлю: 75П
Договір:
Номер додаткової угоди: 75П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування та відповідно до абз. 3, пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п.5.1.Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2019 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 75П
Договір:
Номер додаткової угоди: 75П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування та відповідно до абз. 3, пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п.5.1.Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2020 року. п.19.1. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 75П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір підряду № 75П від 04.12.2017 р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до абз. б) п.18.4. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (виявлення подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним Договором).