Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Очікувана вартість
14 944 000,00 UAH
UA-2017-09-29-000393-b 4cc2eb40e4ae44b1b5a1403382e7eb99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилипко Ігор Олегович

380487253701 iprilipko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛТРАНСБУД"
Код ЄДРПОУ: 33311491
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, будинок 83, КАБ. 509
Контактна особа: Прилипко Ігор Олегович
380487253701
iprilipko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2017 00:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 13:10
Очікувана вартість: 14 944 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Пастера, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Строк виконання: 10%
строк, що складає 3 місяці: 10%
строк, що складає 6 місяців: 5%
строк, що складає 9 місяців: 0%
умови оплати робіт: 15%
виконання робіт без попередньої оплати: 15%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: 10%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: 5%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: 0%
29 вересня 2017 11:38
Електронний підпис
29 вересня 2017 11:37
ТД Укр театр 29.09.2017.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ БІЛД-ПРО 14 880 125,50
UAH з ПДВ
14 880 125,50
UAH з ПДВ
1.3333333333 11 160 094.13 Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 14 500 869,88
UAH з ПДВ
14 426 149,88
UAH з ПДВ
1 14 426 149.88 Документи

Публічні документи

19 жовтня 2017 17:04
Договірна ціна
19 жовтня 2017 17:04
Проект договору
19 жовтня 2017 17:04
Пропозиція
13 жовтня 2017 15:20
29.Локальний кошторис.pdf
13 жовтня 2017 15:20
28.Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2017 15:20
26.Проект договору.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2017 13:28
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Графік.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Технічна спец-я.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Копія ліцензії.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Статут.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Копія Свідоцтва.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка довкілля.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка субпідряду.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Відомості.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка за ст. 17 Закону.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІЛД-ПРО

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІЛД-ПРО
#35405235
Переможець 14 880 125,50
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІЛД-ПРО
#35405235
14 880 125,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2017 17:19
016.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
015.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
014.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
013.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
012.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
011.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
010.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
009.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
008.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
007.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
006.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
005.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
004.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
003.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15
002.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15
001.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 14:28
ДУ 7 Василька.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:18
ду_6.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 14:38
ДУ_5 до дог 2 від 13.11.17.pdf зміни до договору
12 травня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:59
ДУ№4 ОдКрТеатр.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 09:52
(6).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(5).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(4).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(3).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
_(2).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
Рисунок.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:47
ДУ 3.zip зміни до договору
09 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:01
ДУ2 до дог 2 від 13.11.2017.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:00
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 12:46
006.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
005.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
004.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
003.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
002.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
001.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2018
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2019
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2020 році здійснюється за рахунок коштів бюджету розвитку у сумі 1289123,51 грн. з ПДВ., згідно рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 03 березня 2020 року № 1246-VІІ). Строк дії договору - по 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2017 році становило 1 407 624,14 грн. (Один мiльйон чотириста сiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 14 коп.) у тому числі ПДВ – 234 604,02 грн. Фінансування робіт у 2018 році становило 6 713 456,52 (Шiсть мiльйонiв сiмсот тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят шiсть гривень 52 коп.) у тому числі ПДВ – 1 118 909,42 грн. Фінансування робіт у 2019 році становило 500 956,22 (П`ятсот тисяч дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 22 коп.) у тому числі ПДВ – 83 492,70 грн. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється наступним чином: - відповідно до рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 18 грудня 2020 року № 19-VІІ) за рахунок коштів бюджету розвитку сума збільшується на 147 828,44 грн. та становить 1 436 951,95 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять шість тисяч дев`ятсот п’ятдесят одна гривня 95 коп.) у тому числі ПДВ – 239 491,99 грн. Фінансування робіт на 2021 році становить 4 821 136,67 грн. (Чотири мiльйони вісімсот двадцять одна тисяча сто тридцять шість гривень 67 коп.) у тому числі ПДВ – 803 522,78 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2017 році становило 1 407 624,14 грн. (Один мiльйон чотириста сiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 14 коп.) у тому числі ПДВ – 234 604,02 грн. Фінансування робіт у 2018 році становило 6 713 456,52 (Шiсть мiльйонiв сiмсот тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят шiсть гривень 52 коп.) у тому числі ПДВ – 1 118 909,42 грн. Фінансування робіт у 2019 році становило 500 956,22 (П`ятсот тисяч дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 22 коп.) у тому числі ПДВ – 83 492,70 грн. Фінансування робіт у 2020 році становило 1 436 951,95 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять шість тисяч дев`ятсот п’ятдесят одна гривня 95 коп.) у тому числі ПДВ – 239 491,99 грн. Фінансування робіт на 2021 році здійснюється наступним чином: - відповідно до рішення обласної ради від 24 грудня 2020 року № 43-VІІІ "Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік" (із змінами від 19 лютого 2021 року №107-VІІІ) та відповідно до розпорядження одеської обласної державної адміністрації від 16.03.2021 № 252/од-2021 становить 4 821 136,67 грн. (Чотири мiльйони вісімсот двадцять одна тисяча сто тридцять шість гривень 67 коп.) у тому числі ПДВ – 803 522,78 грн. Строк дії договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML