Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Очікувана вартість
14 944 000,00 UAH
UA-2017-09-29-000393-b 4cc2eb40e4ae44b1b5a1403382e7eb99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилипко Ігор Олегович

380487253701 iprilipko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛТРАНСБУД"
Код ЄДРПОУ: 33311491
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, будинок 83, КАБ. 509
Контактна особа: Прилипко Ігор Олегович
380487253701
iprilipko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2017 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2017 00:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 13:10
Очікувана вартість: 14 944 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Реставрація та реабілітація фасадів будівлі Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В.С. Василька, вул. Пастера, 15".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Пастера, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Строк виконання: 10%
строк, що складає 3 місяці: 10%
строк, що складає 6 місяців: 5%
строк, що складає 9 місяців: 0%
умови оплати робіт: 15%
виконання робіт без попередньої оплати: 15%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: 10%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: 5%
виконання робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: 0%
29 вересня 2017 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 11:37
ТД Укр театр 29.09.2017.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ БІЛД-ПРО 14 880 125,50
UAH з ПДВ
14 880 125,50
UAH з ПДВ
1.3333333333 11 160 094.13 Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 14 500 869,88
UAH з ПДВ
14 426 149,88
UAH з ПДВ
1 14 426 149.88 Документи

Публічні документи

19 жовтня 2017 17:04
Договірна ціна
19 жовтня 2017 17:04
Проект договору
19 жовтня 2017 17:04
Пропозиція
13 жовтня 2017 15:20
29.Локальний кошторис.pdf
13 жовтня 2017 15:20
28.Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2017 15:20
26.Проект договору.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2017 13:28
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Графік.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Технічна спец-я.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Копія ліцензії.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Статут.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Копія Свідоцтва.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка довкілля.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка субпідряду.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Відомості.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Довідка за ст. 17 Закону.pdf
13 жовтня 2017 13:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІЛД-ПРО

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІЛД-ПРО
#35405235
Переможець 14 880 125,50
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІЛД-ПРО
#35405235
14 880 125,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:34
продление Укртеатр Д № 2 2017.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 14:28
ДУ 7 Василька.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:18
ду_6.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 14:38
ДУ_5 до дог 2 від 13.11.17.pdf зміни до договору
12 травня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:59
ДУ№4 ОдКрТеатр.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 09:52
(6).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(5).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(4).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
(3).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
_(2).jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:48
Рисунок.jpg зміни до договору
09 жовтня 2019 09:47
ДУ 3.zip зміни до договору
09 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:01
ДУ2 до дог 2 від 13.11.2017.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:00
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 12:46
006.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
005.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
004.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
003.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
002.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
001.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 12:45
Електронний підпис укладений
13 листопада 2017 17:19
016.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
015.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
014.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
013.jpg укладений
13 листопада 2017 17:17
012.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
011.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
010.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
009.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
008.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
007.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
006.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
005.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
004.jpg укладений
13 листопада 2017 17:16
003.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15
002.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15
001.jpg укладений
13 листопада 2017 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2018
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2019
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2020 році здійснюється за рахунок коштів бюджету розвитку у сумі 1289123,51 грн. з ПДВ., згідно рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 03 березня 2020 року № 1246-VІІ). Строк дії договору - по 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2017 році становило 1 407 624,14 грн. (Один мiльйон чотириста сiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 14 коп.) у тому числі ПДВ – 234 604,02 грн. Фінансування робіт у 2018 році становило 6 713 456,52 (Шiсть мiльйонiв сiмсот тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят шiсть гривень 52 коп.) у тому числі ПДВ – 1 118 909,42 грн. Фінансування робіт у 2019 році становило 500 956,22 (П`ятсот тисяч дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 22 коп.) у тому числі ПДВ – 83 492,70 грн. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється наступним чином: - відповідно до рішення обласної ради від 20 грудня 2019 року № 1199-VІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2020 рік» (зі змінами від 18 грудня 2020 року № 19-VІІ) за рахунок коштів бюджету розвитку сума збільшується на 147 828,44 грн. та становить 1 436 951,95 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять шість тисяч дев`ятсот п’ятдесят одна гривня 95 коп.) у тому числі ПДВ – 239 491,99 грн. Фінансування робіт на 2021 році становить 4 821 136,67 грн. (Чотири мiльйони вісімсот двадцять одна тисяча сто тридцять шість гривень 67 коп.) у тому числі ПДВ – 803 522,78 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2017 році становило 1 407 624,14 грн. (Один мiльйон чотириста сiм тисяч шiстсот двадцять чотири гривнi 14 коп.) у тому числі ПДВ – 234 604,02 грн. Фінансування робіт у 2018 році становило 6 713 456,52 (Шiсть мiльйонiв сiмсот тринадцять тисяч чотириста п`ятдесят шiсть гривень 52 коп.) у тому числі ПДВ – 1 118 909,42 грн. Фінансування робіт у 2019 році становило 500 956,22 (П`ятсот тисяч дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 22 коп.) у тому числі ПДВ – 83 492,70 грн. Фінансування робіт у 2020 році становило 1 436 951,95 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять шість тисяч дев`ятсот п’ятдесят одна гривня 95 коп.) у тому числі ПДВ – 239 491,99 грн. Фінансування робіт на 2021 році здійснюється наступним чином: - відповідно до рішення обласної ради від 24 грудня 2020 року № 43-VІІІ "Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік" (із змінами від 19 лютого 2021 року №107-VІІІ) та відповідно до розпорядження одеської обласної державної адміністрації від 16.03.2021 № 252/од-2021 становить 4 821 136,67 грн. (Чотири мiльйони вісімсот двадцять одна тисяча сто тридцять шість гривень 67 коп.) у тому числі ПДВ – 803 522,78 грн. Строк дії договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 10.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML