Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки (медична картка амбулаторного паціента ф 025/0)
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2017-09-28-001518-c ● 456274def8a74ef8814d92133d5f5baf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188567 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Контактна особа: |
Волкова Олена Валеріївна 380442808187 pechcrp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2017 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2017 22:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2017 11:23 |
Очікувана вартість: | 9 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Медична картка амбулаторного паціента форма 025/0 (20стр, А5, обладинка - папір офсет 120г/м2, блок. - папір газетний, 1 скоба. Виготовлення протягом 4 робичих днів з моменту укладення договору. Укладення договору з ініціативі Учасника - протягом 3 робочих днів з моменту визнення його Переможцем. Проект договору з макетом форми надається усіма Учасниками протягом 24 годин з моменту завіршення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Бланки (медична картка амбулаторного паціента ф 025/0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, Підвисоцького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2017
—
10 жовтня 2017
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2017 10:57 |
Кваліфікаційні вимоги БЛАНКИ 2017 (2).doc |
29 вересня 2017 10:52 |
Кваліфікаційні вимоги БЛАНКИ 2017 (2).doc |
29 вересня 2017 10:57 |
Кваліфікаційні вимоги БЛАНКИ 2017 (2).doc
|
||
29 вересня 2017 10:52 |
Кваліфікаційні вимоги БЛАНКИ 2017 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 29 вересня 2017 09:30
Дата відповіді: 29 вересня 2017 10:06
2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2015 та/або 2016 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). Учасник підтверджує досвід виконання аналогічних договорів - а саме, надає копії відповідних договорів, відгуків та інших документів, які підтверджують відповідний досвід учасника.
Дана вимога порушує Закон України "Про захист персональних даних"
3.5. Учасник повинен надати зразки аналогічної продукції (журнали, картки і т. ін.) протягом 4х годин дня після закінчення аукціону для визначення переможця.
Дискримінація в часовому діапазоні.
2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб).
Дискримінація за територіальним принципом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваше питання роз'яснюю наступне:
1. Щодо п. 2.4.:Прошу уважно прочитати умови кваліфікації. Зазначено: необхідно надання переліку організацій та учасник "надає копії відповідніх договорів, відгуків та других документів, Які підтверджують відповідній досвід учасника" через кому, тобто крім переліку ви можете надати будь-який документ підтверджує відповідний досвід. Звертаю Ваще увагу, що дана вимога не нарущает законодавство України.
2. Щодо п. 3.5 .: Можете надати (надіслати) зразок протягом суток з моменту завершення аукціону.
3. Щодо п. 2.6. Дана вимога не є винятковим - при наявності виконання всіх інших вимог - можете надати аналогічні документи щодо іншого міста.
1. Щодо п. 2.4.:Прошу уважно прочитати умови кваліфікації. Зазначено: необхідно надання переліку організацій та учасник "надає копії відповідніх договорів, відгуків та других документів, Які підтверджують відповідній досвід учасника" через кому, тобто крім переліку ви можете надати будь-який документ підтверджує відповідний досвід. Звертаю Ваще увагу, що дана вимога не нарущает законодавство України.
2. Щодо п. 3.5 .: Можете надати (надіслати) зразок протягом суток з моменту завершення аукціону.
3. Щодо п. 2.6. Дана вимога не є винятковим - при наявності виконання всіх інших вимог - можете надати аналогічні документи щодо іншого міста.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-28-001518-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 29 вересня 2017 09:36
Дискримінаційні вимоги
п.2.4. п.2.6. п.2.13. п.3.5. Дані пункти кваліфікаційних вимог є дискримінаційними та порушують рівність прав учасників процедури закупівлі. Порушується Закон України "Про захист персональних даних". Закупівля організовується під постачальника з м.Києва, може містити змову між організатором закупівлі та певним постачальником, може містити корупційну складову. Просимо усунути порушення та прибрати дискримінуючі пункти з кваліфікаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2017 11:29
Відповідь дана вам у вашому запитанні. Вимоги, які визнани Замовником враховано у новій редакции "Кваліфікаційні вимоги бланки".
Вимога задоволена частково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАЗАКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
9 100,00
UAH з ПДВ
|
8 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Бланкодрук |
9 100,00
UAH з ПДВ
|
8 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
9 360,00
UAH з ПДВ
|
8 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАЗАКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2722322917 |
Відхилено |
8 499,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2017 18:01
|
ПП Бланкодрук #30552319 |
Переможець |
8 500,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2017 18:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір0001.PDF | укладений |
10 жовтня 2017 12:12
|