Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 - Фармацевтична продукція (лікарські засоби Меропенем і Амоксиклав (або еквівалент)) для лікування хворих на паліативному лікуванні, яким призначено короткостроковий курс. 2 лоти.
Очікувана вартість
280 018,00 UAH
UA-2017-09-28-000749-c ● 89eb4e9395474341bf8f6fea0a1f337a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я КОДА |
Код ЄДРПОУ: | 02012898 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45 |
Контактна особа: |
Василинець Ренард Дмитрович +380444820798 renard@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2017 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2017 13:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2017 13:31 |
Очікувана вартість: | 280 018,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
29 вересня 2017 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2017 13:26 |
ТД закупівля Меропенем та Амоксиклав або еквівалент вересень 2017.doc |
29 вересня 2017 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2017 13:26 |
ТД закупівля Меропенем та Амоксиклав або еквівалент вересень 2017.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість лота №1
Дата подання: 29 вересня 2017 15:01
Дата відповіді: 29 вересня 2017 16:16
Просимо перевірити чи вірно розрахована та вказана очікувана вартість лота №1 (Меропенем), та надати відповідь
Відповідь: Запитання вараховане. Внесемо зміни до оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-28-000749-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:38282649
Дата подання: 27 жовтня 2017 13:59
Вимога про змігну рішення тендерного комітету щодо проведених торгів
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» прийняло участь в процедурі відкритих торгів в електронній системі «Прозорро» UA-2017-09-28-000749-c, яка була оголошена 28.09.2017 року Департаментом охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації (код 1498414) (надалі - Замовник) на закупівлю товару 336000006 – армацевтична продукція (лікарські засоби Меропенем і Амоксиклав (або еквівалент)) для лікування хворих на паліативному лікуванні, яким призначено короткостроковий курс. 2 лоти), а саме в аукціоні по Лоту № 1 «Меропенем».
Аукціон за Лотом №1 «Меропенем» відбувся 17.10.2017 року. За результатами аукціону на зниження вартості цінової пропозиції автоматична електронна система проведення торгів визначила Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» (надалі – Учасник) переможцем з найнижчою кінцевою вартістю пропозиції в розмірі 199998,99 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 99 коп). Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» після закінчення аукціону Учасник надав до електронної системи оновлену форму тендерної пропозиції з вартістю пропозиції приведеною у відповідність до кінцевої ціни за результатом аукціону.
В ході оцінки наданої Учасником тендерної пропозиції Протоколом тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.10.2017 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Вважаємо прийняте рішення не вмотивованим та таким, що порушує законодавство України з наступних причин:
1. Замовник стверджує, що Учасником на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» надані невідповідні документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме прострочений документ на санітарний огляд автомобіля.
Згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме п.2.1. Додатку №1, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник мав надати, цитата:
«Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально- технічної бази необхідної для постачання товару, в якій зазначено перелік обладнання з докладними технічними характеристиками (наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень; автотранспорту власного чи орендованого; належним чином засвідченими копіями документів, що підтверджують їх наявність).»
Учасник в складі своєї тендерної документації надав власну довідку про наявність транспортно-експедиційних послуг №10/96 від 11 жовтня 2017 року, копію Договору про надання транспортно-експедиторських послуг № 2/1102 від 27 травня 2014 року з додатками про пролонгацію до 31 грудня 2017 року, а також копії документів про офіційну реєстрацію фізичної особи – підприємця (Бєляєв Євгеній Валерійович), у з яким цей договір укладений, чим підтвердив факт наявності необхідної матеріально-технічної бази, як того і вимагав Замовник торгів. Документація що стосується проходження огляду транспортного засобу санітарного огляду Замовником НЕ ВИМАГЛАСЬ та була надана в якості додаткових матеріалів для інформування про те, що такий огляд проводився.
Відповідно до ст.16, ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника спираючись на інформацію, що прямо не вимагалась для проведення оцінки. Замовник, в ході оцінки тендерних пропозицій, має право витребувати для ознайомлення матеріали для з’ясування інформації, яка є суттєвою для прийняття рішення щодо акцепту пропозиції учасників закупівлі. Проте жодних запитів Замовника про надання матеріалів критичних для проведення оцінки тендерної пропозиції, до Учасника не було зроблено.
2. Замовник стверджує, що в ціновій пропозиції, яка подана Учасником після звершення аукціону, допущено арифметичну помилку у загальній вартості пропозиції, яка начебто не збігається з кінцевою ціновою пропозицією Учасника, зафіксованою автоматичною системою проведення торгів. Учасник категорично не погоджується з цим твердженням з наступних підстав:
Кінцева цінова пропозиція Учасника, яку було зафіксовано електронною системою проведення закупівель, становить 199998.99 грн з ПДВ. Учасник в своїй діяльності керується Податковим Кодексом України, відповідно до положень якого розраховує вартість пропозиції, нараховуючи ПДВ на суму, що отримується шляхом множення вартості продукції за одиницю без ПДВ на кількість продукції, що пропонується. Виходячи з такого розрахунку надана цінова пропозиція Учасника є арифметично вірною та складає рівно 199998.99 грн з ПДВ про що було подано уточнену цінову пропозицію приведену у відповідність до результату аукціону.
Проте, Замовник для обгрунтування відхилення тендерної пропозиції Учасника застосував метод обрахунку вартості пропозиції, при якому ПДВ нараховується на кожну одиницю продукції окремо, після чого вартість одиниці продукції з ПДВ множиться на кількість продукції, що закупається.
В тендерній документації Замовника відсутнє будь-яке положення, яким би фіксувався застосований Замовником метод обчислення вартості пропозиції. Таким чином дане обгрунтування Замовника не може бути підставою для відхилення цінової пропозиції Учасника.
Згідно ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Пропозиція, надана Учасником, є арифметично вірною як за кінцевою вартістю пропозиції за результатом аукціону, так і за вартістю одиниці продукції, що пропонується.
Протоколом тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.10.2017 року Замовником прийнято рішення про прийняття до оцінки наступну за ціною пропозицію, а саме пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна», яке в ході аукціону запропонувало остаточну вартість своєї пропозиції в розмірі 199999,00 грн. Проте, згідно уточненої за результатами аукціону цінової пропозиції цього учасника, вартість його пропозиції складає 199991,99 грн, чим відрізняється від зафіксованої електронною системою останньої ставки цього учасника торгів в ході аукціону. А отже Замовник торгів зобов’язаний відхилити таку пропозицію. Незважаючи на цей факт Замовник акцептував пропозицію ТОВ «Тева Україна» чим порушив положення ст. 28 та ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміна вартості пропозиції в бік зменшення (без зміни якості та кількості запропонованого товару) можлива лише в формі додаткової угоди до договору, який укладається на суму, що зафіксована електронною системою та згідно цінової пропоиції учасника торгів, приведеної у відповідність до результату аукціону.
Тому, вважаємо необгрунтованим відхилення Замовником тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент», чим порушено положення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель за державні кошти, а саме ст. 3 Закону, якою гарантується добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Спираючись на вищевикладене, керуючись ст.16, 17, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» вимагає:
- Скасувати положення Протоколу тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент;
- Скасувати рішення тендерного комітету про акцепт пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна», як таку, що не приведена у відповідність до результату аукціону;
- Прийняти рішення про акцепт пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент», як такого, що повністю відповідає умовам тендерної документації та приведена у відповідність до результату аукціону, зафіксованого електронною системою проведення закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» залишає з собою право на захист своїх законних прав в судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Аукціон за Лотом №1 «Меропенем» відбувся 17.10.2017 року. За результатами аукціону на зниження вартості цінової пропозиції автоматична електронна система проведення торгів визначила Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» (надалі – Учасник) переможцем з найнижчою кінцевою вартістю пропозиції в розмірі 199998,99 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 99 коп). Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» після закінчення аукціону Учасник надав до електронної системи оновлену форму тендерної пропозиції з вартістю пропозиції приведеною у відповідність до кінцевої ціни за результатом аукціону.
В ході оцінки наданої Учасником тендерної пропозиції Протоколом тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.10.2017 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Вважаємо прийняте рішення не вмотивованим та таким, що порушує законодавство України з наступних причин:
1. Замовник стверджує, що Учасником на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» надані невідповідні документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме прострочений документ на санітарний огляд автомобіля.
Згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме п.2.1. Додатку №1, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник мав надати, цитата:
«Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально- технічної бази необхідної для постачання товару, в якій зазначено перелік обладнання з докладними технічними характеристиками (наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень; автотранспорту власного чи орендованого; належним чином засвідченими копіями документів, що підтверджують їх наявність).»
Учасник в складі своєї тендерної документації надав власну довідку про наявність транспортно-експедиційних послуг №10/96 від 11 жовтня 2017 року, копію Договору про надання транспортно-експедиторських послуг № 2/1102 від 27 травня 2014 року з додатками про пролонгацію до 31 грудня 2017 року, а також копії документів про офіційну реєстрацію фізичної особи – підприємця (Бєляєв Євгеній Валерійович), у з яким цей договір укладений, чим підтвердив факт наявності необхідної матеріально-технічної бази, як того і вимагав Замовник торгів. Документація що стосується проходження огляду транспортного засобу санітарного огляду Замовником НЕ ВИМАГЛАСЬ та була надана в якості додаткових матеріалів для інформування про те, що такий огляд проводився.
Відповідно до ст.16, ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника спираючись на інформацію, що прямо не вимагалась для проведення оцінки. Замовник, в ході оцінки тендерних пропозицій, має право витребувати для ознайомлення матеріали для з’ясування інформації, яка є суттєвою для прийняття рішення щодо акцепту пропозиції учасників закупівлі. Проте жодних запитів Замовника про надання матеріалів критичних для проведення оцінки тендерної пропозиції, до Учасника не було зроблено.
2. Замовник стверджує, що в ціновій пропозиції, яка подана Учасником після звершення аукціону, допущено арифметичну помилку у загальній вартості пропозиції, яка начебто не збігається з кінцевою ціновою пропозицією Учасника, зафіксованою автоматичною системою проведення торгів. Учасник категорично не погоджується з цим твердженням з наступних підстав:
Кінцева цінова пропозиція Учасника, яку було зафіксовано електронною системою проведення закупівель, становить 199998.99 грн з ПДВ. Учасник в своїй діяльності керується Податковим Кодексом України, відповідно до положень якого розраховує вартість пропозиції, нараховуючи ПДВ на суму, що отримується шляхом множення вартості продукції за одиницю без ПДВ на кількість продукції, що пропонується. Виходячи з такого розрахунку надана цінова пропозиція Учасника є арифметично вірною та складає рівно 199998.99 грн з ПДВ про що було подано уточнену цінову пропозицію приведену у відповідність до результату аукціону.
Проте, Замовник для обгрунтування відхилення тендерної пропозиції Учасника застосував метод обрахунку вартості пропозиції, при якому ПДВ нараховується на кожну одиницю продукції окремо, після чого вартість одиниці продукції з ПДВ множиться на кількість продукції, що закупається.
В тендерній документації Замовника відсутнє будь-яке положення, яким би фіксувався застосований Замовником метод обчислення вартості пропозиції. Таким чином дане обгрунтування Замовника не може бути підставою для відхилення цінової пропозиції Учасника.
Згідно ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Пропозиція, надана Учасником, є арифметично вірною як за кінцевою вартістю пропозиції за результатом аукціону, так і за вартістю одиниці продукції, що пропонується.
Протоколом тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.10.2017 року Замовником прийнято рішення про прийняття до оцінки наступну за ціною пропозицію, а саме пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна», яке в ході аукціону запропонувало остаточну вартість своєї пропозиції в розмірі 199999,00 грн. Проте, згідно уточненої за результатами аукціону цінової пропозиції цього учасника, вартість його пропозиції складає 199991,99 грн, чим відрізняється від зафіксованої електронною системою останньої ставки цього учасника торгів в ході аукціону. А отже Замовник торгів зобов’язаний відхилити таку пропозицію. Незважаючи на цей факт Замовник акцептував пропозицію ТОВ «Тева Україна» чим порушив положення ст. 28 та ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зміна вартості пропозиції в бік зменшення (без зміни якості та кількості запропонованого товару) можлива лише в формі додаткової угоди до договору, який укладається на суму, що зафіксована електронною системою та згідно цінової пропоиції учасника торгів, приведеної у відповідність до результату аукціону.
Тому, вважаємо необгрунтованим відхилення Замовником тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент», чим порушено положення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель за державні кошти, а саме ст. 3 Закону, якою гарантується добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Спираючись на вищевикладене, керуючись ст.16, 17, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» вимагає:
- Скасувати положення Протоколу тендерного комітету №168 від 23.10.2017 року щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент;
- Скасувати рішення тендерного комітету про акцепт пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна», як таку, що не приведена у відповідність до результату аукціону;
- Прийняти рішення про акцепт пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент», як такого, що повністю відповідає умовам тендерної документації та приведена у відповідність до результату аукціону, зафіксованого електронною системою проведення закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фармюніон БСВ Девелопмент» залишає з собою право на захист своїх законних прав в судовому порядку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2017 16:43
Відповідь на вимогу щодо розгляду учасника про визначення переможця
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Меропенем (або еквівалент)Порошок для приготування розчину для ін`єкцій по 1000 мг. у флаконах №1 або в іншому фасуванні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 249 737,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1260 флак
Меропенем (або еквівалент)Порошок для приготування розчину для ін`єкцій по 1000 мг. у флаконах №1 або в іншому фасуванні
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Комсомольська, 23
Дата доставки:
25 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
244 024,20
UAH з ПДВ
|
199 998,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Тева Україна |
248 999,06
UAH з ПДВ
|
199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
248 284,51
UAH з ПДВ
|
243 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" |
249 417,00
UAH з ПДВ
|
249 417,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" #38282649 |
Відхилено |
199 998,99
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2017 18:03
|
ТОВ Тева Україна #34770471 |
Переможець |
199 999,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2017 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2017 12:09
|
Додаткова Угода до Договір 4-11-17 Мер від 13.11.2017 з ТОВ Тева Україна.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2017 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2017 11:39
|
Договір 4-11-17 Мер від 13.11.2017 з ТОВ Тева Україна.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2017 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерахунок ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 4/11/17 Мер |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/11/17 Мер |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |