ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2017-09-27-001622-c 4f24be20e2f940c28233dbe874afbec0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт замовника: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа замовника: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 11:52
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34368 метри квадратні
Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 вересня 2017 17:13
Електронний цифровий підпис
27 вересня 2017 17:11
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
27 вересня 2017 17:11
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc
27 вересня 2017 17:10
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc
27 вересня 2017 17:08
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc
27 вересня 2017 17:07
Тендер послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-27-001622-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:34184771
Дата подання: 02 жовтня 2017 11:01
Технічний опис предмета закупівлі
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Тендерної документації містить вимогу про необхідність оформлення наступних документів:
- зведений акт вартості об'єктів;
- оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.

Пункт 9 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 визначає ВИЧЕРПНИЙ перелік об’єктів, які підлягають оцінці за наслідками якої заповнюється зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди. Зазначений перелік не містить об’єктів що відносяться до Будинків та споруд громадського призначення (до якого відносяться Будинки дошкільний навчальних закладів, Будинки навчальних закладів, пункт 2.3 Інструкції)
У зв’язку з тим, що Додатком 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ передбачено проведення інвентаризації саме Будинків дошкільний навчальних закладів та Будинки навчальних закладів оцінювання яких Інструкцією не передбачено
ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації в частині необхідності оформлення: зведеного акту вартості об'єктів та оцінювального акту на господарські будівлі та споруди, а саме, видалити їх з переліку. Також просимо внести відповідну зміну до Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2017 17:40
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Розділ 9 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 від 08.01.2013, а саме: «При проведенні технічної інвентаризації визначення вартості об'єктів виконується за бажанням замовника.»
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Тендерної документації, замовник бажає щоб було визначено вартість об`єктів та надано відповідні документи: зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Номер вимоги: UA-2017-09-27-001622-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Код ЄДРПОУ:40524874
Дата подання: 09 листопада 2017 17:06
Вимога на протокол
Вимога
Просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету Замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с з наступних підстав:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
З повагою,


Директор ______________О.А. Климентьєв
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2017 18:20
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що враховуючи необґрунтованість наведених Скаржником доводів, тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації».

Документи

04 жовтня 2017 17:38
Відповідь на вимогу 1.pdf

Документи подані скаржником

09 листопада 2017 17:03
Вимога.PDF

Документи

13 листопада 2017 18:18
Відповідь на вимогу 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-27-001622-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Код ЄДРПОУ:40524874
Дата подання: 16 листопада 2017 09:34
Скарга на рішення
Скарга На рішення замовника щодо визнання переможцем ТОВ «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ» код ЄДРПОУ 37528303 27.09.2017 Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило закупівлю в системі Рrоzоrrо за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) В аукціоні прийняло участь чотири учасника, а саме: 1) ТОВ "Київське міське бюро технічної інвентаризації» код ЄДРПОУ 40524874. 2) ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» - код ЄДРПОУ 37528303. 3) КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР – код ЄДРПОУ 03358162. 4) ФОП Ткачов Максим Григорович – ідентифікаційний номер 3202418632. За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовник, відхилив тендерні пропозиції КП Чернігівського міжміського бюро технічної інвентаризації ЧОР та ФОП Ткачов Максим Григорович та згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. (надалі - Протокол) прийняв тендерну пропозицію ТОВ "БОРЮ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" код ЄДРПОУ 37528303 з ціновою пропозицією 268 074,30 грн. (надалі – Переможець) Детально та уважно вивчивши Тендерну документацію Замовника ми повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке: 1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином. Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження. 2. Невідповідність установчих документів Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р. Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду. 3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. Отже, тендерна документація ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303 не відповідає умовам тендерної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного просимо: 1) Прийняти скаргу з додатками до розгляду. 2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с в частині визнання переможцем ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303. 3) Зобов’язати замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с. З повагою, Директор ______________О.А. Климентьєв
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.11.2017 № 8113.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2017 16:04

Документи подані скаржником

16 листопада 2017 09:31
СКАРГА.PDF

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2017 16:04
Рішення від 20.11.2017 № 8113.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткачов Максим Григорович 135 042,30
UAH з ПДВ
133 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР 250 000,00
UAH з ПДВ
134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" 268 074,30
UAH з ПДВ
268 074,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2017 13:54
Новая папка.zip
12 жовтня 2017 13:54
Документи.zip
12 жовтня 2017 13:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2017 16:04
БАНК ГАРАНТІЯ.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Субпідрядник.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 12.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 11.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 10.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 9.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 8.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 7.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 6.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 5.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 4.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 3.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Статут 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
сертф.експерт Ховрич.jpg
11 жовтня 2017 11:58
сертіф Ховрич.jpg
11 жовтня 2017 11:58
сертіф Гура.jpg
11 жовтня 2017 11:58
серт Марченко.jpg
11 жовтня 2017 11:58
свідоцтво ПДВ.JPG
11 жовтня 2017 11:58
свидоцства повірки.jpg
11 жовтня 2017 11:58
регистрац4.JPG
11 жовтня 2017 11:58
регистр 5.JPG
11 жовтня 2017 11:58
регистр3.JPG
11 жовтня 2017 11:58
регистр2.JPG
11 жовтня 2017 11:58
регистр1.JPG
11 жовтня 2017 11:58
працівники Т5 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
працівники Т5.jpg
11 жовтня 2017 11:58
оргтехніки.jpg
11 жовтня 2017 11:58
матеріально-техн.база.jpg
11 жовтня 2017 11:58
ЗАПИТ УМВС.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка ст.17 001.jpg
11 жовтня 2017 11:58
4 ОПП.jpg
11 жовтня 2017 11:58
тендерна проп 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
тендерна проп.jpg
11 жовтня 2017 11:58
про санкції.jpg
11 жовтня 2017 11:58
повноважена особа.jpg
11 жовтня 2017 11:58
перелік облад 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
перелік облад 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
перелік облад.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Ховрич.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ пронь.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Марченко.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Макішвілі.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Лузан.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Куриленко 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Куриленко.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Гура 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Гура.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Граб 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Граб 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Граб.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Горбачова 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Горбачова 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
наказ Горбачова.jpg
11 жовтня 2017 11:58
кошторис 001.jpg
11 жовтня 2017 11:58
кошторис.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 2.4.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 2.3.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 2.2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 2.1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
копії анал. дог.jpg
11 жовтня 2017 11:58
достов. інф.jpg
11 жовтня 2017 11:58
додаток 4.4.jpg
11 жовтня 2017 11:58
додаток 4.3.jpg
11 жовтня 2017 11:58
додаток 4.2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
додаток 4.1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
додаток 4.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка ст.17 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка ст.17 01.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка ст.17.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка кв. прац 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
Довідка кв. прац.jpg
11 жовтня 2017 11:58
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.jpg
11 жовтня 2017 11:58
акт викон. роб 2.jpg
11 жовтня 2017 11:58
акт викон. роб 1.jpg
11 жовтня 2017 11:58
акт вик. роб.jpg
11 жовтня 2017 11:58
lдодаток 12.jpg
11 жовтня 2017 11:58
lдодаток 1.jpg

Публічні документи

13 листопада 2017 12:18
Витяг єдин.податок (копия).PDF
13 листопада 2017 12:18
4-ОПП (копия).PDF
08 листопада 2017 16:36
Довідка Печерськ (оновлена).PDF
07 листопада 2017 16:47
Довідка про несудимість.PDF
07 листопада 2017 16:47
Довідка ДФС Печерськ.PDF
10 жовтня 2017 13:35
4_ОПП.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Аналог Деснянське (2017).pdf
10 жовтня 2017 13:35
Виписка 2017.pdf
10 жовтня 2017 13:35
Витяг эдин.податок 2017.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Відгуки 3.pdf
10 жовтня 2017 13:35
Довідка аналоги (1).PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка досвід роботи.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка кваліфікація.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка конкуренція.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка корупція.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка обладнання.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Довідка субпідрядники.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Договір.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Лист-гарантія.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Лист-пояснення.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Лицензия ПО.pdf
10 жовтня 2017 13:35
Наказ 2017.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Наказ контролер.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Повірка (нова).PDF
10 жовтня 2017 13:35
Протокол 2017.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Сертиф_кат Сокол.pdf
10 жовтня 2017 13:35
Сертифікат Щербина.PDF
10 жовтня 2017 13:35
Статут 2017 (копия).pdf
10 жовтня 2017 13:35
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 жовтня 2017 17:49
sign.p7s
12 жовтня 2017 17:49
sign.p7s
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 2.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 14.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 13.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 12.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 11.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 10.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір. акт 9.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір. акт 8.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 7.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 6.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Лист-згода.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Відгук 1.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Витяг з ПДВ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
СТАТУТ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Страховий поліс.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Лист-гарантія0001.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 5.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Протокол 2.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Протокол 1.PDF
12 жовтня 2017 17:47
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Паспорт директора.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Лист-погодження.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Наказ 1.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Наказ 2.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Підписаний_G1017-9358-GL_tender.pdf
12 жовтня 2017 17:47
Лист-гарантія.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Контактні дані.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Іден.код. директора.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 1.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 4.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Договір, акт 3.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Довідка Укрсоцбанк.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Довідка про судимість.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Гарантійний лист 1.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Гарантійний лист.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Довідка з єдр.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Довідка Приватбанк.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Довідка з ДПІ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
12 жовтня 2017 17:47
Відгук 9.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 14.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 13.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 7.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 8.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 6.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 12.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 11.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 10.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 5.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 2.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 4.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Відгук 3.PDF
12 жовтня 2017 17:46
Виписка.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткачов Максим Григорович
#3202418632
Відхилено 133 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 16:49
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР
#03358162
Відхилено 134 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 16:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ"
#37528303
Переможець 268 074,30
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ"
#37528303
268 074,30
UAH з ПДВ
Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ/1760-1/БТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ/1760-1/БТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 268 074,30
UAH

Актуальні тендери

До пошуку