Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2017-09-27-001622-c ● 4f24be20e2f940c28233dbe874afbec0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2017 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2017 11:52 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34368 метри квадратні
Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2017 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2017 17:11 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
27 вересня 2017 17:11 |
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc | |
27 вересня 2017 17:10 |
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc | |
27 вересня 2017 17:08 |
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1.doc | |
27 вересня 2017 17:07 |
Тендер послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-27-001622-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:34184771
Дата подання: 02 жовтня 2017 11:01
Технічний опис предмета закупівлі
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Тендерної документації містить вимогу про необхідність оформлення наступних документів:
- зведений акт вартості об'єктів;
- оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Пункт 9 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 визначає ВИЧЕРПНИЙ перелік об’єктів, які підлягають оцінці за наслідками якої заповнюється зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди. Зазначений перелік не містить об’єктів що відносяться до Будинків та споруд громадського призначення (до якого відносяться Будинки дошкільний навчальних закладів, Будинки навчальних закладів, пункт 2.3 Інструкції)
У зв’язку з тим, що Додатком 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ передбачено проведення інвентаризації саме Будинків дошкільний навчальних закладів та Будинки навчальних закладів оцінювання яких Інструкцією не передбачено
ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації в частині необхідності оформлення: зведеного акту вартості об'єктів та оцінювального акту на господарські будівлі та споруди, а саме, видалити їх з переліку. Також просимо внести відповідну зміну до Договору.
Розгорнути
Згорнути
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Тендерної документації містить вимогу про необхідність оформлення наступних документів:
- зведений акт вартості об'єктів;
- оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Пункт 9 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 визначає ВИЧЕРПНИЙ перелік об’єктів, які підлягають оцінці за наслідками якої заповнюється зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди. Зазначений перелік не містить об’єктів що відносяться до Будинків та споруд громадського призначення (до якого відносяться Будинки дошкільний навчальних закладів, Будинки навчальних закладів, пункт 2.3 Інструкції)
У зв’язку з тим, що Додатком 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ передбачено проведення інвентаризації саме Будинків дошкільний навчальних закладів та Будинки навчальних закладів оцінювання яких Інструкцією не передбачено
ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації в частині необхідності оформлення: зведеного акту вартості об'єктів та оцінювального акту на господарські будівлі та споруди, а саме, видалити їх з переліку. Також просимо внести відповідну зміну до Договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2017 17:40
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Розділ 9 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 від 08.01.2013, а саме: «При проведенні технічної інвентаризації визначення вартості об'єктів виконується за бажанням замовника.»
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Тендерної документації, замовник бажає щоб було визначено вартість об`єктів та надано відповідні документи: зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Повідомляємо, що Розділ 9 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 від 08.01.2013, а саме: «При проведенні технічної інвентаризації визначення вартості об'єктів виконується за бажанням замовника.»
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Тендерної документації, замовник бажає щоб було визначено вартість об`єктів та надано відповідні документи: зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Номер вимоги: UA-2017-09-27-001622-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Код ЄДРПОУ:40524874
Дата подання: 09 листопада 2017 17:06
Вимога на протокол
Вимога
Просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету Замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с з наступних підстав:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
З повагою,
Директор ______________О.А. Климентьєв
Розгорнути
Згорнути
Просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету Замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с з наступних підстав:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
З повагою,
Директор ______________О.А. Климентьєв
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2017 18:20
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що враховуючи необґрунтованість наведених Скаржником доводів, тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Повідомляємо, що враховуючи необґрунтованість наведених Скаржником доводів, тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-09-27-001622-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Код ЄДРПОУ:40524874
Дата подання: 16 листопада 2017 09:34
Дата подання: 16 листопада 2017 09:34
Скарга на рішення
Скарга
На рішення замовника щодо визнання переможцем ТОВ «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ» код ЄДРПОУ 37528303
27.09.2017 Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило закупівлю в системі Рrоzоrrо за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
В аукціоні прийняло участь чотири учасника, а саме:
1) ТОВ "Київське міське бюро технічної інвентаризації» код ЄДРПОУ 40524874.
2) ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» - код ЄДРПОУ 37528303.
3) КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР – код ЄДРПОУ 03358162.
4) ФОП Ткачов Максим Григорович – ідентифікаційний номер 3202418632.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовник, відхилив тендерні пропозиції КП Чернігівського міжміського бюро технічної інвентаризації ЧОР та ФОП Ткачов Максим Григорович та згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. (надалі - Протокол) прийняв тендерну пропозицію ТОВ "БОРЮ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" код ЄДРПОУ 37528303 з ціновою пропозицією 268 074,30 грн. (надалі – Переможець)
Детально та уважно вивчивши Тендерну документацію Замовника ми повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Отже, тендерна документація ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303 не відповідає умовам тендерної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо:
1) Прийняти скаргу з додатками до розгляду.
2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с в частині визнання переможцем ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303.
3) Зобов’язати замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с.
З повагою,
Директор ______________О.А. Климентьєв
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 20.11.2017 № 8113.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2017 16:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ткачов Максим Григорович |
135 042,30
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" |
268 074,30
UAH з ПДВ
|
268 074,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ткачов Максим Григорович #3202418632 |
Відхилено |
133 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2017 16:49
|
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР #03358162 |
Відхилено |
134 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2017 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" #37528303 |
Переможець |
268 074,30
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2017 15:37
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 листопада 2017 15:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" #37528303 |
268 074,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 17:28
|
Додаткова №1 Міжрегіональне.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2017 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2017 17:55
|
Договір((Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) ТОВ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ.pdf | укладений |
22 листопада 2017 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/1760-1/БТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВТ/1760-1/БТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |