Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони приміщень (бул. Лесі Українки, 26-А, 2-го та 3-го поверхів)
Очікувана вартість
58 100,00 UAH
UA-2017-09-27-000330-c 93cc01b80ab44114888eeea2fec8311a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорчук Наталя Сергіївна

+380445369243 fedorchuk@mtot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Код ЄДРПОУ: 40446210
Вебсайт: http://mtot.gov.ua
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., Київ, площа Лесі Українки,1
Контактна особа: Федорчук Наталя Сергіївна
+380445369243
fedorchuk@mtot.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2017 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2017 13:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2017 14:14
Очікувана вартість: 58 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони приміщень (бул. Лесі Українки, 26-А, 2-го та 3-го поверхів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, бул. Лесі Українки, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2017 18:36
Додаток 2.docx
27 вересня 2017 10:58
Оголошення.doc
27 вересня 2017 10:43
Додаток 4.doc
27 вересня 2017 10:43
Додаток 3.docx
27 вересня 2017 10:43
Додаток 1.docx
29 вересня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2017 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2017 18:36
Додаток 2.docx
27 вересня 2017 10:43
Додаток 2.docx
27 вересня 2017 10:58
Оголошення.doc
27 вересня 2017 10:49
Оголошення.doc
27 вересня 2017 10:43
Додаток 4.doc
27 вересня 2017 10:43
Додаток 3.docx
27 вересня 2017 10:43
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідки на працівників
Дата подання: 28 вересня 2017 14:27
Дата відповіді: 29 вересня 2017 16:58
Відповідно до пункту 7 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі патрульні груп швидкого реагування Учасника повинні бути укомплектовані штатними працівниками Учасника, не мати протипоказань для здійснення охоронної діяльності (мають не зняту або не погашену судимість, перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, за медичними показниками мають протипоказання на виконання обов’язків з охорони) (надати довідки на осіб, які будуть надавати послуги за договором). Відповідно до п.п. 6 ,7 Оголошення про здійснення допорогової закупівлі та проекту договору (Додаток №4) Замовник бажає закупити Послуги охорони приміщень (бул. Лесі Українки, 26-А, 2-го та 3-го поверхів) ДК 021:2015: 79710000-4 - «Охоронні послуги» у обсязі надання послуг: 1 пост у робочі дні з 8:00 до 20:00 год. Тобто, до виконання договору будуть залучатися не лише працівники патрульних груп , а й працівники, які будуть надавати послуги з фізичної охорони об’єкту Замовника. У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити на яких саме працівників необхідно надавати довідки передбачені пунктом 7 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі (лише на працівників патрульних груп, лише на працівників, які працюють на посту охорони, чи на працівників патрульних груп та постів охорони)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно надати довідки на осіб, які будуть надавати послуги за договором, як було зазначено в п.7 Додатку 1, незалежно від того чи це працівники патрульних груп, чи посту охорони
Довідки на працівників
Дата подання: 28 вересня 2017 14:28
Дата відповіді: 29 вересня 2017 16:59
Відповідно до пункту 7 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі патрульні груп швидкого реагування Учасника повинні бути укомплектовані штатними працівниками Учасника, не мати протипоказань для здійснення охоронної діяльності (мають не зняту або не погашену судимість, перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, за медичними показниками мають протипоказання на виконання обов’язків з охорони) (надати довідки на осіб, які будуть надавати послуги за договором). Відповідно до абзацу 15 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з який укладено договір реагування). Тобто, відповідно до вимог Замовника реагування на нештатні ситуації може здійснюватися в тому числі і за договором реагування Учасника з іншим охоронним підприємством. В такому випадку складається ситуація, що до складу груп реагування (патрульних групах) будуть входити працівники, які не входять до штату Учасника. У зв’язку із цим просимо Замовника роз’яснити чи необхідно надавати довідки передбачені пунктом 7 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі на працівників патрульних груп, які залучаються за договором реагування Учасника з іншим охоронним підприємством?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно надати довідки на осіб, які будуть надавати послуги за договором, як було зазначено в п.7 Додатку 1, незалежно від того чи це працівники патрульних груп, чи посту охорони
Довідка про наявність заборгованості
Дата подання: 28 вересня 2017 14:29
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:00
Відповідно до абзацу 11 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку видану банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про наявність заборгованості та про наявність рахунку, датована не раніше 10 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. Просимо Замовника роз’яснити чи буде відхилено пропозицію учасника у випадку, якщо він не надасть довідку про НАЯВНІСТЬ заборгованості у зв’язку із тим, що заборгованість у нього перед банком відсутня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає Довідку відповідно до абзацу 11 Додатку 2, в якій буде зазначено про відсутність або наявність заборгованості.
Довідка про наявність заборгованості
Дата подання: 28 вересня 2017 14:29
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:00
Відповідно до абзацу 11 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку видану банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про наявність заборгованості та про наявність рахунку, датована не раніше 10 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. Просимо Замовника роз’яснити яку довідку необхідно надати учаснику в якого заборгованість перед банком відсутня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає Довідку відповідно до абзацу 11 Додатку 2, в якій буде зазначено про відсутність або наявність заборгованості.
Довідка про наявність заборгованості
Дата подання: 28 вересня 2017 14:30
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:01
Відповідно до абзацу 11 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку видану банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, про наявність заборгованості та про наявність рахунку, датована не раніше 10 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. Звертаємо увагу Замовника, що наявність в Учасника заборгованості перед банком є негативним явищем, що може вплинути на виконання договорів Учасником. У зв’язку із цим просимо роз’яснити з якою метою Замовник закріплює вимогу щодо надання довідки про наявність в Учасника заборгованості перед банком? Якщо така вимога була включена помилково до документації закупівлі, то просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає Довідку відповідно до абзацу 11 Додатку 2, в якій буде зазначено про відсутність або наявність заборгованості.
автомобілі
Дата подання: 28 вересня 2017 14:31
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:01
Відповідно до абзацу 15 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з який укладено договір реагування). Відповідно до пункту 5 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує власний пункт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту. Відповідно до пункту 6 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати: - групи швидкого реагування на автотранспорті (надати інформацію про наявність автомобілів, фото кожного автомобіля із розпізнавальними знаками охоронної фірми (кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України); - диспетчерську службу (надати інформацію із зазначенням номеру телефону). Отже, в документації зазначена вимога щодо наявності в учасника пункта централізованого спостереження. Поняття пункту централізованого спостереження чітко визначено Законом України «про охоронну діяльність»: «пункт централізованого спостереження - центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень». Згідно з п. 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує, в тому числі й наявність транспорту реагування, а саме (абз. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність») – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. У зв’язку з цим, просимо надати роз’яснення чи буде відхилено пропозицію учасника, який має договір реагування з іншим охоронним підприємством, але відсутній власний транспорт реагування (тобто учасник – суб’єкт охоронної діяльності не дотримується положень Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозицію Учасника, який має договір реагування з іншим підприємством, але відсутній власний транспорт реагування не буде відхилено.
автомобілі
Дата подання: 28 вересня 2017 14:32
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:03
Відповідно до абзацу 15 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з який укладено договір реагування). Відповідно до пункту 6 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати групи швидкого реагування на автотранспорті (надати інформацію про наявність автомобілів, фото кожного автомобіля із розпізнавальними знаками охоронної фірми (кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України). Просимо Замовника роз’яснити чи необхідно Учаснику надавати фото кожного автомобіля із розпізнавальними знаками охоронної фірми (кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України), якщо реагування групами швидкого реагування на автотранспорті здійснюється на підставі договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, надавати фото необхідно.
Калькуляція
Дата подання: 29 вересня 2017 10:27
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:03
Відповідно до пункту 3 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію охоронних послуг за одну годину. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник має надати з пропозицією розрахунок ціни (Калькуляцію відповідно до Додатку 1 до Договору) та документи на підтвердження кваліфікаційних вимог. Просимо Замовника роз’яснити, що необхідно писати у калькуляції (Додаток 1 до Договору) в останній стрічці перед підписом учасника: «Всього: ______________ грн. (__________________________________ гривні ___ копійки) без ПДВ. Є платником єдиного податку.» Учаснику необхідно вказати ціну за годину, ціну за місяць, чи загальну вартість пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно вказати загальну вартість пропозиції: «Всього: ______________ грн. (__________________________________ гривні ___ копійки)»
Калькуляція
Дата подання: 29 вересня 2017 11:32
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:04
Відповідно до пункту 3 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію охоронних послуг за одну годину. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник має надати з пропозицією розрахунок ціни (Калькуляцію відповідно до Додатку 1 до Договору) та документи на підтвердження кваліфікаційних вимог. Просимо Замовника роз’яснити чи можна відступати від форми калькуляції наданої у Додатку 1 до Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Калькуляцію надати за формою встановленою Додатком 1 до Договору
Калькуляція
Дата подання: 29 вересня 2017 11:33
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:12
Відповідно до пункту 3 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію охоронних послуг за одну годину. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник має надати з пропозицією розрахунок ціни (Калькуляцію відповідно до Додатку 1 до Договору) та документи на підтвердження кваліфікаційних вимог. Просимо Замовника роз’яснити чи можна у третій колонці калькуляції вартості вказувати не «вартість за місяць», а «вартість за 1 люд/год.»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Калькуляція вартості послуг надається за місяць для обрахунку вартості 1чол/год.
Калькуляція
Дата подання: 29 вересня 2017 11:33
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:15
Відповідно до пункту 3 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати калькуляцію охоронних послуг за одну годину. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасник має надати з пропозицією розрахунок ціни (Калькуляцію відповідно до Додатку 1 до Договору) та документи на підтвердження кваліфікаційних вимог. При розрахунку вартості за наданою Замовником формою калькуляції вартості виникають складності. Так, у третій колонці калькуляції вартості зазначається «вартість за місяць» . Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» режим охорони: у робочі дні з 8:00 до 20:00 год. Проте кількість робочих днів у місяцях протягом строку надання послуг значно різниться у наслідок чого не можна розрахувати одну калькуляцію вартості спільну для всіх місяців надання послуг. Просимо Замовника роз’яснити яким чином необхідно учаснику надати калькуляцію вартості(окремо за кожен місяць, за якийсь один із місяців тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Калькуляція надається за формою встановленою Додатком 1 до Договору.
Калькуляція вартості послуг за місяць надається для обрахунку вартості 1чол/год.
Виходячи із вищезазначеного, в розділі кошторис вартості послуг потрібно надати розрахунок окремо за кожний місяць до кінця 2017 року. Наприклад:
жовтень 2017р.: 15 дн. х кі-ть чол/год. х 12 год. = ______ грн.
листопад 2017р.: 22 дн. х кі-ть чол/год. х 12 год. = ______ грн.
грудень 2017р.: 21 дн. х кі-ть чол/год. х 12 год. = ______ грн.
Загальна вартість пропозиції: «Всього: ______________ грн. (__________________________________ гривні ___ копійки)»
Автомобілі
Дата подання: 29 вересня 2017 17:10
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:21
Відповідно до абзацу 15 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з який укладено договір реагування). Відповідно до пункту 6 вимог Додатку 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі для можливості реагування на нештатні ситуації Учасник повинен мати групи швидкого реагування на автотранспорті (надати інформацію про наявність автомобілів, фото кожного автомобіля із розпізнавальними знаками охоронної фірми (кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України). Просимо Замовника роз’яснити чи необхідно Учаснику надавати фото кожного автомобіля із розпізнавальними знаками охоронної фірми (кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України) та копію ліцензії на право надання послуг, якщо реагування групами швидкого реагування на автотранспорті здійснюється на підставі договору реагування Учасника укладеного з поліцією охорони?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, необхідно.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-27-000330-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 27 вересня 2017 12:09
щодо дискримінаційної вимоги кваліфікаційних критеріїв
Вимога Замовника стосовно надання учасниками довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2015-2016 роках є дискримінацією по відношенню до інших підприємств – Учасників, а саме:
- до учасників які мають значний досвід роботи у сфері охоронних послуг і мають можливість підтвердити свій досвід наданням копій договорів про надання охоронних послуг за інший період (більш пізній), а не саме в зазначений, наприклад за 2014 р.;
- до учасників які відносно нещодавно отримали ліцензію та почали свою господарську діяльність і не мають можливості надати копії договорів саме за вказаний період.
Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників.
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена додатку 2 кваліфікаційних вимог порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити період за який потрібно надати аналогічні договори.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2017 18:31
Повідомляємо, що членами тендерного комітету Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України прийнято рішення внести зміни в Додаток 2 «Кваліфікаційні вимоги», а саме: замінити «Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2015-2016 роках» на «Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору».
Номер вимоги: UA-2017-09-27-000330-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Триумфатор - Безпека", Код ЄДРПОУ:39778983
Дата подання: 28 вересня 2017 15:52
Довідка з ЄДРПОУ
Відповідно до абзацу 7 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку (відомості) з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у старій редакції відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Проте, у діючій на сьогодні редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» стаття 11 (Надання відомостей з Єдиного державного реєстру) не передбачає такої форми надання відомостей із реєстру як довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Таким чином, на сьогодні отримання довідки (відомостей) з ЄДРПОУ є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» Оголошення про здійснення допорогової закупівлі абзац 7 із вимогою про необхідність надання довідки (відомості) з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2017 17:18
Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України , затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Державного комітету статистики України від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), відомості з ЄДРПОУ надаються органами Державної служби статистики України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2017 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 27 144,00
UAH з ПДВ
27 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРУПА-ШЕРИФ" 32 016,00
UAH з ПДВ
31 709,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" 34 104,00
UAH з ПДВ
32 008,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2017 12:44
Електронний підпис
04 жовтня 2017 12:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 10:55
цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Статут.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Свідоцтва 3-го розряду.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Ліцензія.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Кваліф.документи.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Договір проекту.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Витяг.pdf
04 жовтня 2017 10:55
Акти.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 12:23
Електронний підпис
04 жовтня 2017 12:20
калькуляція вартості.pdf
04 жовтня 2017 12:20
фото спецзасобів.pdf
04 жовтня 2017 12:20
фото форми.pdf
04 жовтня 2017 12:20
гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2017 12:20
аналогічний договір 2.pdf
04 жовтня 2017 12:20
аналогічний договір 1.pdf
04 жовтня 2017 12:20
довідка про кредити.pdf
04 жовтня 2017 12:20
витяг з реєстру ПДВ.7z
04 жовтня 2017 12:20
відомості з ЄДРПОУ.7z
04 жовтня 2017 12:20
Витяг зЄДР.pdf
04 жовтня 2017 12:20
виписка з ЄДР.7z
04 жовтня 2017 12:20
Статут.7z
04 жовтня 2017 12:20
ліцензія.7z
04 жовтня 2017 12:20
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"

ПП "ГРУПА-ШЕРИФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Рішення скасоване 27 144,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 13:50
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#36214268
Відхилено 27 144,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 13:52
ПП "ГРУПА-ШЕРИФ"
#33099853
Переможець 31 709,76
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2017 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРУПА-ШЕРИФ"
#33099853
31 709,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 18:37
Підписаний контракт укладений
23 жовтня 2017 18:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 26 789,28
UAH з ПДВ