Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячої консультації Бобринецької ЦРЛ по пров. В.Порика, 6, м. Бобринець, під відомче житло (коригування)»
Очікувана вартість
2 767 348,00 UAH
UA-2017-09-26-000925-a 7e82480684104d6ea2f86fadcfb53c0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андалюкевич Олег Володимирович

+380525734055 oleg308a1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр"
Код ЄДРПОУ: 34783763
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., Бобринець, вул Орджонікідзе, 80
Контактна особа: Андалюкевич Олег Володимирович
+380525734055
oleg308a1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2017 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2017 23:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2017 11:54
Очікувана вартість: 2 767 348,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 836,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 673,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

У зв’язку із технічними особливостями майданчика строк виконання робіт є орієнтованим та може мінятися за результатами укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція будівлі дитячої консультації Бобринецької ЦРЛ по пров. В.Порика, 6, м. Бобринець, під відомче житло (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, м. Бобринець, пров. В.Порика, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 09:03
Електронний цифровий підпис
12 жовтня 2017 08:54
Перелік змін до ТД.pdf
12 жовтня 2017 08:54
Тендерна документація.doc
26 вересня 2017 11:59
Додаток 6.doc
26 вересня 2017 11:59
Додаток 4.doc
12 жовтня 2017 09:03
Електронний цифровий підпис
26 вересня 2017 12:04
Електронний цифровий підпис
12 жовтня 2017 08:54
Перелік змін до ТД.pdf
12 жовтня 2017 08:54
Тендерна документація.doc
26 вересня 2017 11:59
Тендерна документація.doc
26 вересня 2017 11:59
Додаток 6.doc
26 вересня 2017 11:59
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-26-000925-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП СЕМ, Код ЄДРПОУ:30187674
Дата подання: 26 жовтня 2017 16:57
Оскарження
Оскарження та платіжка тендерного забезпечення
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2017 16:18
Було проведено аналіз та вивчення вищезазначеної вимоги та надаються відповіді на вимогу приватного підприємства «СЕМ» наступного змісту: По питанню першому: в розділі 5 пункт 6 зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Забезпечення надається тільки після підтвердження Замовника заключити договір з Учасником. (Після дискваліфікації першого учасника ми зразу перерахували кошти тендерного забезпечення без підтвердження, що замовник заключить договір з ПП «СЕМ». Просимо повернути забезпечення). Крім того не вказана дата коли необхідно внести тендерне забезпечення учасником в пункті 2 розділу 3.»
Відповідь: Шановний учасник, приватне підприємство «СЕМ», згідно оприлюдненого оголошення, затвердженої тендерної документації та затверджених змін до тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція супроводжується тендерним забезпеченням у вигляді банківської гарантії. Зокрема, пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджених змін до тендерної документації чітко обумовлено, що тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Комунальне підприємство «Інженерний центр» (код ЄДРПОУ 34783763), р/р 35448122031373 в ГУ ДКСУ у Кіровоградській області, МФО 823016 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 13 836,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 125 днів з дати її розкриття. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Разом з банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Пропозиції що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
Строк коли повинна бути надана банківська гарантія визначена пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджених змін до тендерної документації, а саме: Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, до 23 жовтня 2017 року Учасник повинен був разом з тендерною пропозицією надати (завантажити) забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
Щодо повернення банківської гарантії: пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затверджених змін до тендерної документації передбачені умови повернення банківської гарантії, а саме: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківський днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
- закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладання договору про закупівлю з учасником який став переможцем тендеру;
- відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку дії подання;
- завершення процедури закупівлі і разі не укладання договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- не підписання учасником,який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Таким чином, повернення перерахованих коштів 26.10.2017р. згідно платіжного доручення №192 від 11.10.2017р. приватного підприємства «СЕМ» в сумі 13 836,00 грн. буде здійснено з урахуванням вищезазначених підстав для їх повернення.

По питанню другому: виписка з банку про відкриття рахунків і заборгованості перед банком надавалися на дату торгів першого конкурсу, який був перенесений. В гарантійному листі ми гарантували надання всіх оригіналів довідок, якщо нас визнають переможцем в п’ятиденний термін.
Відповідь: Шановний учасник, приватне підприємство «СЕМ», звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 4.6 додатку №2 до змін до тендерної документації містить вимогу до всіх учасників однакову в частині того, що в склад тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 23 жовтня 2017 року до 23:00 тому й довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зміни до тендерної документації не передбачали такої норми, що довідки можуть бути дійсними на попередню кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а отже надані в складі тендерної пропозиції приватного підприємства «СЕМ» довідки з банку не відповідають вище встановленій вимозі пункту 4.6 додатку №2 до змін до тендерної документації.
Інформація, яка зазначена у Вашому Листі не відповідає дійсності та повністю спростовується документально підтвердженим фактам.
Отже, вимога приватного підприємства «СЕМ» за об’єктивних підстав не може бути задоволена.».

Документи подані скаржником

26 жовтня 2017 16:57
Оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-26-000925-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП СЕМ, Код ЄДРПОУ:30187674
Дата подання: 30 жовтня 2017 15:21
Лист оскарження переможця
У всіх наданих документах не має телефонів переможця, або телефони звязатися по яких не можливо. Додаємо лист на оскарження,
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 01.11.2017 № 7675.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2017 20:44

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

02 листопада 2017 20:44
Рішення від 01.11.2017 № 7675.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОГАЗБУД-К" 2 211 257,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СЕМ 2 710 321,79
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С" 2 758 080,00
UAH з ПДВ
2 135 055,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ-К" 2 716 536,00
UAH з ПДВ
2 716 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2017 20:41
документи теплогазбуд.zip
23 жовтня 2017 20:41
которис.zip

Публічні документи

20 жовтня 2017 17:00
Лист по охороні прації.pdf
20 жовтня 2017 17:00
Довідка техніка.pdf
20 жовтня 2017 17:00
довідка про роботи.pdf
20 жовтня 2017 16:15
Договір проект.pdf
20 жовтня 2017 16:15
Довідка техніка.pdf
19 жовтня 2017 12:18
Довідка Держпраці.pdf
11 жовтня 2017 13:32
договор мемориал.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Кошторис Бобринець.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Трудові договори 2017.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Відгук Автомагісталь.pdf
11 жовтня 2017 13:32
відгук БМІ .pdf
11 жовтня 2017 13:32
Лист по охороні прації.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Довідка техніка.pdf
11 жовтня 2017 13:32
довідка про роботи.pdf
11 жовтня 2017 13:32
ДОВІДКА по екології.pdf
11 жовтня 2017 13:32
ДОВІДКА з податкової.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Довідка .pdf
11 жовтня 2017 13:32
Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2017 13:32
статут копия и печати.pdf
11 жовтня 2017 13:32
лицензия и додаток.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2017 13:32
Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2017 18:50
sign.p7s
27 жовтня 2017 18:49
Додатки.zip
26 жовтня 2017 21:10
sign.p7s
26 жовтня 2017 21:07
Уточнення.zip
23 жовтня 2017 21:01
sign.p7s
23 жовтня 2017 20:59
Кваліфікація.zip
23 жовтня 2017 20:59
Технічна.zip
23 жовтня 2017 20:59
Гарантия банківська.zip

Публічні документи

20 жовтня 2017 16:39
sign.p7s
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (392).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (391).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (390).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (389).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (388).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (387).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (386).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (385).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (384).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (383).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (382).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (381).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (380).jpg
20 жовтня 2017 16:28
Рисунок (379).jpg
20 жовтня 2017 16:28
65_СД_ССР_5.rtf
20 жовтня 2017 16:28
65_СД_ССР_4.rtf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТЕПЛОГАЗБУД-К

ПП СЕМ

ТОВ "ТЕРМО-С"

ТОВ "ГАРАНТ-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕПЛОГАЗБУД-К"
#41114844
Відхилено 1 999 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 10:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП СЕМ
#30187674
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 12:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С"
#40294391
Переможець 2 135 055,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2017 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕПЛОГАЗБУД-К" #41114844

№ рішення у справі

8-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2018

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Кіровоградського ТВ

Документи

26 жовтня 2017 10:17
sign.p7s
26 жовтня 2017 10:15
Протокол розгляду

Документи

26 жовтня 2017 12:40
sign.p7s
26 жовтня 2017 12:39
Протокол розгляду

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С" #40294391

№ рішення у справі

8-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2018

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Кіровоградського ТВ

Документи

27 жовтня 2017 16:23
sign.p7s
27 жовтня 2017 16:22
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2017 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С"
#40294391
2 135 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2017 16:23
sign.p7s
27 жовтня 2017 16:22
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 листопада 2017 17:44
Договір укладений
07 листопада 2017 17:42
sign.p7s зміни до договору
11 червня 2018 11:39
Звіт про виконання договору укладений
11 червня 2018 11:37
sign.p7s зміни до договору
11 червня 2018 11:35
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 червня 2018 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України Сторони за обоюдною згодою вирішили припинити дію даного Договору за взаємною згодою з 11.06.2018р
Номер договору про закупівлю: 44/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 092 219,79
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України Сторони за обоюдною згодою вирішили припинити дію даного Договору за взаємною згодою з 11.06.2018р

Актуальні тендери

До пошуку