Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Нове будівництво зруйнованого пожежею Народного дому в смт. Верховина Івано-Франківської області
Очікувана вартість
49 313 384,00 UAH
UA-2017-09-25-001444-c adf598f00a9e478491870dc8756bd961
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Надія Іванівна

+380342732420 tenderukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38163425
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Пасічник Надія Іванівна
+380342732420
tenderukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2017 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2017 17:15
Початок аукціону: 12 жовтня 2017 11:48
Очікувана вартість: 49 313 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 493 133,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво зруйнованого пожежею Народного дому в смт. Верховина Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78700, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Верховинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-25-001444-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40042237
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:12
Тендерна пропозиція не відповідає тендерної документації
Замовник вимагав згідно тендерної документації надати Договірну ціну та обовязкові додатки до неї окремим архівом "rar//zip." у форматі "doc.". ПП "Промбудсервіс-Косів" не надав данний файл в тендерній пропозиції. ПП "Промбудсервіс-Косів" не надав данні про матеріально-технічну базу, та документи на право власності на неї(офіс, склади та інше для обслуговування виконання робітя).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2017 14:58
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) відповідно до ч.1 ст.10 Закону оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Частиною 2 ст.22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації. Тендерним комітетом Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА 25.09.2017 прийнято рішення щодо затвердження тендерної документації по об’єкту, до якої рішенням тендерного комітету від 28.09.2017 були внесені зміни.
Зазначена інформація оприлюднена Департаментом відповідно до статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання». Договірна ціна та обов'язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексі АС-4, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін;
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файл: «Технічне завдання Верховина клуб.7z» який заархівований у zip. у складі якого міститься вся необхідна інформація згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання».
Відповідно до п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:

1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (Додаток 2 до тендерної документації);
Відповідно до п. 1. Додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт.
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файли: «2_Наявність обладнання та бази.pdf» та «22 Підтвердження наявності обладнання. pdf» в складі яких надано інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт та документи, які документально підтверджують наявність обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази.
Тендерна документація чітко не містить вимог щодо надання документів про наявність в учасника офісу та складів. Вимога стосується тільки засобів, які необхідні для виконання робіт.
За результатами поіменного голосування всіма членами тендерного комітету прийнято рішення що учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" дотримано вимог, в цих частинах.

Документи подані скаржником

Документи

19 жовтня 2017 14:58
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2017 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 38 607 880,00
UAH з ПДВ
38 114 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕП-767" 41 000 000,00
UAH з ПДВ
38 607 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 45 583 012,00
UAH з ПДВ
45 089 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП" 45 770 000,40
UAH з ПДВ
45 276 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сількомбуд-Сервіс 48 756 046,00
UAH з ПДВ
48 756 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2017 13:26
Пропозиція переможця.pdf
22 жовтня 2017 13:26
Довідка ОДПІ.pdf
22 жовтня 2017 13:26
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2017 12:07
Довідки з банку.7z
11 жовтня 2017 12:07
9_Ліцензія.pdf
11 жовтня 2017 12:07
8_Проект Договору.pdf
11 жовтня 2017 12:07
7_Наказ на директора.pdf
11 жовтня 2017 12:07
1_Пропозиція торгів.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2017 13:34
тендерна пропоз.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка працівники.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка МТС.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка інформаційна.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка інтереси.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка договорів.pdf
11 жовтня 2017 13:34
довідка довкіля.pdf
11 жовтня 2017 13:34
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2017 17:59
Дозвіл ЕП-767.jpg
10 жовтня 2017 17:59
Ліцензія ЕП-767.pdf
10 жовтня 2017 17:59
УСТАВ новый 29 авг 2017.pdf
10 жовтня 2017 17:59
Витяг ПДВ.jpg
10 жовтня 2017 17:59
Виписка ЕП-767.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2017 16:13
довідки.rar
11 жовтня 2017 15:23
СКАН Верховина.rar
11 жовтня 2017 15:23
народний дім.rar
11 жовтня 2017 15:23
довідки.rar

Публічні документи

10 жовтня 2017 21:38
Проект договору.pdf
10 жовтня 2017 20:41
Електронний підпис
10 жовтня 2017 20:22
Ліцензія.pdf
10 жовтня 2017 15:42
Уставні документи.pdf
10 жовтня 2017 15:28
довідка з банка.pdf
10 жовтня 2017 15:28
Дод. 7.pdf
10 жовтня 2017 15:28
Дод. 8.pdf
10 жовтня 2017 15:28
Кошторис.rar
10 жовтня 2017 15:28
Ст. 17.pdf
10 жовтня 2017 15:28
Ст. 17-бенеф..pdf
10 жовтня 2017 15:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2017 13:42
Електронний файл.rar
09 жовтня 2017 13:42
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВ "ЕП-767"

ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП"

ТОВ Сількомбуд-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 38 114 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 12:11

Документи

20 жовтня 2017 12:11
Електронний підпис
20 жовтня 2017 12:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
38 114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2017 12:11
Електронний підпис
20 жовтня 2017 12:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2017 09:50
Договір укладений
08 листопада 2017 09:46
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2017 14:36
Scan1.PDF зміни до договору
09 листопада 2017 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 124
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 124
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML