Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво зруйнованого пожежею Народного дому в смт. Верховина Івано-Франківської області
Очікувана вартість
49 313 384,00 UAH
UA-2017-09-25-001444-c ● adf598f00a9e478491870dc8756bd961
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38163425 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380342732420 tenderukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2017 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2017 17:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2017 17:15 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2017 11:48 |
Очікувана вартість: | 49 313 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 493 133,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво зруйнованого пожежею Народного дому в смт. Верховина Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78700, Україна, Івано-Франківська область, Верховина, Верховинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2017 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2017 12:26 |
перелік змін внесених у тендерну документацію | |
28 вересня 2017 12:26 |
Тендерна документація ВЕРХОВИНА 2.doc | |
25 вересня 2017 17:11 |
Верховина народний дім.doc |
28 вересня 2017 12:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2017 12:26 |
перелік змін внесених у тендерну документацію
|
|||
28 вересня 2017 12:26 |
Тендерна документація ВЕРХОВИНА 2.doc
|
|||
25 вересня 2017 17:11 |
Верховина народний дім.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-25-001444-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40042237
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:12
Тендерна пропозиція не відповідає тендерної документації
Замовник вимагав згідно тендерної документації надати Договірну ціну та обовязкові додатки до неї окремим архівом "rar//zip." у форматі "doc.". ПП "Промбудсервіс-Косів" не надав данний файл в тендерній пропозиції. ПП "Промбудсервіс-Косів" не надав данні про матеріально-технічну базу, та документи на право власності на неї(офіс, склади та інше для обслуговування виконання робітя).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2017 14:58
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) відповідно до ч.1 ст.10 Закону оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Частиною 2 ст.22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації. Тендерним комітетом Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА 25.09.2017 прийнято рішення щодо затвердження тендерної документації по об’єкту, до якої рішенням тендерного комітету від 28.09.2017 були внесені зміни.
Зазначена інформація оприлюднена Департаментом відповідно до статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання». Договірна ціна та обов'язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексі АС-4, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін;
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файл: «Технічне завдання Верховина клуб.7z» який заархівований у zip. у складі якого міститься вся необхідна інформація згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання».
Відповідно до п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (Додаток 2 до тендерної документації);
Відповідно до п. 1. Додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт.
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файли: «2_Наявність обладнання та бази.pdf» та «22 Підтвердження наявності обладнання. pdf» в складі яких надано інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт та документи, які документально підтверджують наявність обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази.
Тендерна документація чітко не містить вимог щодо надання документів про наявність в учасника офісу та складів. Вимога стосується тільки засобів, які необхідні для виконання робіт.
За результатами поіменного голосування всіма членами тендерного комітету прийнято рішення що учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" дотримано вимог, в цих частинах.
Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) відповідно до ч.1 ст.10 Закону оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Частиною 2 ст.22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації. Тендерним комітетом Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА 25.09.2017 прийнято рішення щодо затвердження тендерної документації по об’єкту, до якої рішенням тендерного комітету від 28.09.2017 були внесені зміни.
Зазначена інформація оприлюднена Департаментом відповідно до статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання». Договірна ціна та обов'язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексі АС-4, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін;
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файл: «Технічне завдання Верховина клуб.7z» який заархівований у zip. у складі якого міститься вся необхідна інформація згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання».
Відповідно до п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (Додаток 2 до тендерної документації);
Відповідно до п. 1. Додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт.
Учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" в складі пропозиції надано файли: «2_Наявність обладнання та бази.pdf» та «22 Підтвердження наявності обладнання. pdf» в складі яких надано інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт та документи, які документально підтверджують наявність обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази.
Тендерна документація чітко не містить вимог щодо надання документів про наявність в учасника офісу та складів. Вимога стосується тільки засобів, які необхідні для виконання робіт.
За результатами поіменного голосування всіма членами тендерного комітету прийнято рішення що учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" дотримано вимог, в цих частинах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2017 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Промбудсервіс-Косів" |
38 607 880,00
UAH з ПДВ
|
38 114 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕП-767" |
41 000 000,00
UAH з ПДВ
|
38 607 879,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
45 583 012,00
UAH з ПДВ
|
45 089 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МВ ГРУП" |
45 770 000,40
UAH з ПДВ
|
45 276 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сількомбуд-Сервіс |
48 756 046,00
UAH з ПДВ
|
48 756 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
38 114 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2017 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2017 14:36
|
Scan1.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2017 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2017 09:50
|
Договір | зміни до договору |
08 листопада 2017 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |