Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішнього освітлення у нежитловій будівлі літ. "А-7" по вул.. Сумська, 25 м. Харкова, за винятком нежитлових приміщень згідно технічного паспорту: 1-го поверху: № I -:-IV, 19-:-25, 25а, 26, 27, 30-:-33,42, 43, 71-:-99, 102-:-113, 117-:-118, 122-:-133, 143-:-157, 161-:-164, 173, 175-:-180, 182-:-228, 231-:-233, 236-:-245, 248-:-261; 2-го поверху: № 1-:-8, 47-:-50, 55-:-63, 66-:-71, 114-:-119, 127, 136, 139-:-142, 141а, 156-:-159, 163а, 163-:-170, 173-:-180, 184, 186-:-194, 196, 198, 200-:-207, 202а, 203а; 3 поверху: № 81, 133-:-136, 133а, 133б, 139-:-145, 147, 149-:-155, 160-:-170
Очікувана вартість
4 335 062,00 UAH
UA-2017-09-22-002333-b ● 37fe8c56cee140a0a160bc580c78ffd5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка" |
Код ЄДРПОУ: | 38385217 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Сумська, 25 |
Контактна особа: |
Касека Вікторія +380577572337 DENSC@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2017 20:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2017 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2017 21:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2017 13:11 |
Очікувана вартість: | 4 335 062,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 350,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт внутрішнього освітлення у нежитловій будівлі літ. "А-7" по вул.. Сумська, 25 м. Харкова, за винятком нежитлових приміщень згідно технічного паспорту: 1-го поверху: № I -:-IV, 19-:-25, 25а, 26, 27, 30-:-33,42, 43, 71-:-99, 102-:-113, 117-:-118, 122-:-133, 143-:-157, 161-:-164, 173, 175-:-180, 182-:-228, 231-:-233, 236-:-245, 248-:-261; 2-го поверху: № 1-:-8, 47-:-50, 55-:-63, 66-:-71, 114-:-119, 127, 136, 139-:-142, 141а, 156-:-159, 163а, 163-:-170, 173-:-180, 184, 186-:-194, 196, 198, 200-:-207, 202а, 203а; 3 поверху: № 81, 133-:-136, 133а, 133б, 139-:-145, 147, 149-:-155, 160-:-170
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт внутрішнього освітлення у нежитловій будівлі літ. "А-7" по вул.. Сумська, 25 м. Харкова, за винятком нежитлових приміщень згідно технічного паспорту: 1-го поверху: № I -:-IV, 19-:-25, 25а, 26, 27, 30-:-33,42, 43, 71-:-99, 102-:-113, 117-:-118, 122-:-133, 143-:-157, 161-:-164, 173, 175-:-180, 182-:-228, 231-:-233, 236-:-245, 248-:-261; 2-го поверху: № 1-:-8, 47-:-50, 55-:-63, 66-:-71, 114-:-119, 127, 136, 139-:-142, 141а, 156-:-159, 163а, 163-:-170, 173-:-180, 184, 186-:-194, 196, 198, 200-:-207, 202а, 203а; 3 поверху: № 81, 133-:-136, 133а, 133б, 139-:-145, 147, 149-:-155, 160-:-170
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2017 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2017 17:28 |
Перелік змін 27.09.17.docx | |
27 вересня 2017 17:28 |
ТД ХАТОБ 27.09.17.doc | |
27 вересня 2017 17:28 |
Проект договору 27.09.17.dotx |
27 вересня 2017 17:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2017 17:28 |
Перелік змін 27.09.17.docx
|
|||
27 вересня 2017 17:28 |
ТД ХАТОБ 27.09.17.doc
|
|||
27 вересня 2017 17:28 |
Проект договору 27.09.17.dotx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля матеріалів
Дата подання: 25 вересня 2017 11:48
Дата відповіді: 27 вересня 2017 17:12
Доброго дня. Чи передбачається у цьому тендері закупівля матеріалів та обладнання для виконання робіт? Якщо так, надайте найменування та кількість.
Відповідь: Предметом закупівлі є виконання повного обсягу робіт, передбачених Додатком 8 до тендерної документації.
Ціна пропозиції підрядника формується згідно з пунктом 6.2.3. Правил визначення вартості будівництва ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт та витрат, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями
Ціна пропозиції підрядника формується згідно з пунктом 6.2.3. Правил визначення вартості будівництва ДСТУ
Б Д.1.1-1:2013. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт та витрат, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями
Технічні характеристики світильників та ламп
Дата подання: 25 вересня 2017 11:50
Дата відповіді: 27 вересня 2017 17:30
Просимо зазначити технічні вимоги до світлодіодних світильників та ламп, а саме: світловий потік (або потужність), ефективність, вимоги щодо гарантії на освітлювальні прилади тощо.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації:
- визначені технічни вимоги до освітлювальних приладів, (див.Додаток 8)
- визначені вимоги щодо гарантії (1 рік, див.Додаток 8)
- визначені технічни вимоги до освітлювальних приладів, (див.Додаток 8)
- визначені вимоги щодо гарантії (1 рік, див.Додаток 8)
Тип матеріалів та обладнання
Дата подання: 29 вересня 2017 17:16
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 10:47
Вкажіть будь, ласка тип та кількість кожного типу автоматичних вимикачів та кнопочних постів, що зазначені в Додатку 8. Також прохаємо зазначити тип та перетин кабелю, що необхідно прокладати.
Відповідь: 1. Вимикач однополюсний з електромагнітним, тепловим або комбінованим расцепителем, напруга до 1 кВ типу ba-63 c у кількості - 800 шт.
2. Пост управління кнопковий, вибухозахищений з кількістю елементів поста до 3-х, що встановлюється на конструкції на стіні або колоні - кількість 7 шт.
3.Прокладка кабелів перетином до 6 мм2 з вінілової, наїритової і поліетиленовою оболонками з кріпленням накладними скобами ПВС- 2 х 1,5
2. Пост управління кнопковий, вибухозахищений з кількістю елементів поста до 3-х, що встановлюється на конструкції на стіні або колоні - кількість 7 шт.
3.Прокладка кабелів перетином до 6 мм2 з вінілової, наїритової і поліетиленовою оболонками з кріпленням накладними скобами ПВС- 2 х 1,5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2017 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МІТРА ЕЛЕКТРО" |
2 507 407,74
UAH з ПДВ
|
2 507 407,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" |
4 330 435,76
UAH з ПДВ
|
4 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
4 332 097,20
UAH з ПДВ
|
4 288 746,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІТРА ЕЛЕКТРО" #38160969 |
Відхилено |
2 507 407,74
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2017 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" #37875207 |
Переможець |
4 285 000,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2017 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 17:22
|
додаткова угода капремонт (1).jpg | зміни до договору |
22 грудня 2017 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2017 12:07
|
д.у.01 від 01.11.17.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2017 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2017 17:26
|
Гарантия.pdf | укладений |
01 листопада 2017 17:26
|
Договор №17 01.11.17.pdf | укладений |
01 листопада 2017 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у.№01 від 01.11.17 р. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у.№2 від 22.12.17 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |