Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом
System, storage and content management software package
Очікувана вартість
10 699 000,00 UAH
UA-2017-09-22-002296-b 16a78984095843c79c4b532ecca6ba22
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Григорович Темченко

+380442878181
+380442877505
temchenko@scc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Контактна особа: Віктор Григорович Темченко
+380442878181,+380442877505
temchenko@scc.gov.ua
Додаткові контактні особи: Клименко Оксана Григорівна
+380442841920
klymenko@scc.gov.ua
Замаховський Дмитро Йосипович
+380442878181
zamahovskiy@scc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Government contact center
National ID: 36521731
Contact point: Temchenko Victor
+380442878181,+380442877505
temchenko@scc.gov.ua
Additional contacts: Клименко Оксана Григорівна
+380442841920
klymenko@scc.gov.ua
Замаховський Дмитро Йосипович
+380442878181
zamahovskiy@scc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 вересня 2017 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2017 09:30
Початок аукціону: 28 листопада 2017 13:12
Очікувана вартість: 10 699 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 вересня 2017 18:57
Enquiries until: 15 жовтня 2017 09:30
Complaints submission until: до 21 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2017 09:30

Information

Estimated total value: 10 699 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Еспланадна, буд. 8/10
ДК 021:2015: 48780000-9 — Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом

Upgrade of the Computer Programme «Hardware and Software Suite of the Government Contact Centre»
CPV: 48780000-9
Період постачання: по 25 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 14:35
Модернізація.rar
22 вересня 2017 18:57
оголошення 3160.pdf
29 вересня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2017 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2017 14:35
Модернізація.rar
22 вересня 2017 18:57
Тенд. документація 3160.pdf
22 вересня 2017 18:57
оголошення 3160.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЕЦП
Дата подання: 26 вересня 2017 16:02
Дата відповіді: 27 вересня 2017 13:05
Згідно переліку документів, що надаються учасником, Учасник після завантаження документів повинен накласти електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи. Чи є обов'язковою ця дія? Або можливо завантажити документи без електронного цифрового підпису?
Відповідь: Так. Відповідно до пункту 1.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну -, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів) та після завантаження яких, накладається електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи.
Кількість звернень за добу
Дата подання: 28 вересня 2017 10:55
Дата відповіді: 29 вересня 2017 14:42
У розділі «Основні технічні вимоги до рішень» написано «прийому до 500 000 звернень за добу;», а у розділі «Вимоги до продуктивності та відмовостійкісті Системи» написано «до 50 000 вхідних звернень за добу; » Де коректні вимоги?
Відповідь: Дякуємо за запитання. У розділі "Основні технічні вимоги до рішень" додатку 2 до тендерної документації внесено відповідні зміни "50 000" в установленому порядку.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ
Дата подання: 28 вересня 2017 10:57
Дата відповіді: 29 вересня 2017 14:43
Як відносяться вимоги: 15. Учасник повинен надати інформаційні листи від виробників серверного та мережевого обладнання або їх офіційних представництв в Україні, адресованих на ім'я Замовника з посиланням на дану процедуру закупівлі, які підтверджують, що Учасник є уповноваженим на перепродаж в України запропонованого ним обладнання. з розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» до даного тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У розділі "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ" додатку 4 до тендерної документації пункт 15 виключено в установленому порядку.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ
Дата подання: 28 вересня 2017 11:02
Дата відповіді: 28 вересня 2017 17:26
Вимога «14. Антикорупційна програма юридичної особи та наказ про призначення особи, відповідальної за її реалізацію.» з розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» є не обов'язкова, як ми розуміємо? У відповідності до статті 62. Закону України "Про запобігання корупції" в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Поточний тендер не перевищує 20 мільйонів гривень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 1 «Примітки» до Додатку № 4 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 48780000-9 – Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») визначено, що у разі, якщо для учасника процедури закупівлі (в тому числі фізичної особи та учасника-нерезидента) згідно з чинним законодавством не передбачено складання певних документів з переліку, у складі пропозиції надається відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ
Дата подання: 10 жовтня 2017 12:57
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 12:26
Як відносяться вимоги: «5. Довідка/інформація в довільній формі про наявність у нього обсягу обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення цієї закупівлі (з зазначенням у довідці найменування обладнання та його кількості).» з розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» до даного тендеру? В рамках робіт планується налаштування ПЗ. Якщо ця довідка необхідна, то яку інформацію потрібно викласти у документі? Чи може цей документ не потрібен?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Встановлюючи кваліфікаційний критерій «наявність у нього обсягу обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення цієї закупівлі (з зазначенням у довідці найменування обладнання та його кількості)» Замовник мав на увазі обладнання, яке необхідне для підтвердження можливості Учасника здійснення поставки та налаштування програмного забезпечення, що є предметом закупівлі, тобто офісне (комп'ютерне) обладнання.
Шаблони специфікацій
Дата подання: 13 жовтня 2017 11:33
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 19:00
Будь ласка, додайте до тендерної документації шаблони, в форматі WORD, для наступних документів: Специфікація зазначена у додатках 1 та 2 та форма калькуляції (додаток 4) до проекту договору. Дякуємо
Відповідь: Пунктом 2.3. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено електронну адресу: Klymenko@scc.gov.ua, через яку посадова особа замовника з питань загальних умов проведення закупівлі уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Так учасник, з метою уникнення труднощів в оформленні пропозиції, може звернутися з запитом за вказаною адресою щодо надання тендерної документації в форматі Microsoft Word, яку буде надіслано на адресу зазначену в електронному запиті.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:19
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 19:01
В пункті 4.1 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації «Назва предмета закупівлі» вказано, що предметом закупівлі є Товар, проте в пункті 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (абзац 8) міститься вимога надати інформацію щодо субпідрядника у разі, якщо при закупівлі робіт/послуг учасником передбачається залучення субпідрядника. Просимо надати роз’яснення: які саме вимагається надати учасником роботи та/або послуги при поставці зазначених товарів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У рамках закупівлі передбачається надання Виконавцем супутніх послуг визначених у розділі «Вимоги до надання Послуг» Додатку № 2 тендерної документації.
Вартість та відповідальний за закупівлю ПТК НСОЗ
Дата подання: 14 жовтня 2017 11:24
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:37
Надайте будь відповідь: Ким, коли були виконанні закупівлі та яка була вартість придбання програмного забезпечення ПТК НСОЗ що є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891 яке зараз плануються до модернізації за 10 млн 699 тисяч гривень?
Відповідь: Вся необхідна технічна та інша інформація, необхідна для підготовки учасниками тендерної пропозиції викладена замовником в тендерній документації.
Яким чином та ким без ТЗ визначена вартість та строки
Дата подання: 14 жовтня 2017 11:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:39
Відповідно додатку 2 до ТД: “ ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО МОДЕРНІЗАЦІЇ ПАК УКЦ Розробити технічне завдання щодо модернізації ІС ПАК УКЦ, що у повній мірі має відповідати визначеним вище термінам виконання, меті та цілям, у тому числі передбачатиме …” Просимо надати роз'яснення, яким чином та ким, при відсутнім технічним завданням на модернізацію був сформовано бюджет закупівлі в 10 699 000 грн?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у додатку № 2 до тендерної документації. За правовим статусом Замовник є бюджетною установою. Бюджет закупівлі був сформований відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
Що в існуючий системі ПТК НСОЗ потребує модернізації
Дата подання: 14 жовтня 2017 11:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:40
Вимоги щодо предмета закупі - модернізації ПТК НСОЗ викладені у додатку 2 до ТД на разі відсутні у ПТК НСОЗ що є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891, просимо надати інформацію які розділи, модулі та інше які існують та використовуються потребують модернізації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у додатку № 2 до тендерної документації.
Уточнення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:00
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:41
Не має можливості ознайомитись з функціоналом що існує у ПТК НСОЗ та є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891 та модернізацією яку потрібно виконати, просимо внести зміни та доповнення у відповідні ТД у вигляді порівняльного аналізу якій саме наявний функціонал зараз та що з нього потрібно модернізувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у додатку № 2 до тендерної документації.
Відсутня інформація
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:02
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:42
Просимо надати можливість для ознайомлення з ПТК НСОЗ, технічним завданням та іншою документацією що була отримана при її закупівлі, ця інформація необхідна для обґрунтованої підготовки та подачі документів?
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у додатку № 2 до тендерної документації.
Календарні строки щодо укладання договору та доступів
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:04
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:44
На 30 листопада 2017 року 13.29 призначено аукціон, надайте відповідь у які календарні терміни ви плануєте визначення переможця та виконання процедур щодо укладання угоди, надання доступів до ПТК НСОЗ, на інших дій для виконання умов закупівлі?
Відповідь: Визначення переможця закупівлі, укладення договору здійснюватиметься відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації. Виконання договору здійснюватиметься відповідно до умов, визначених у такому договорі.
Корупційні ознаки
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:05
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:45
У додатку 2 ТД зазначено: “ ВИМОГИ ДО НАДАННЯ ПОСЛУГ У рамках проекту передбачається надання Виконавцем наступних послуг: розробка технічного проекту; розробка та впровадження конфігурацій для модулів Управління зверненнями, Управління базами знань, Маршрутизації звернень, Управління правами доступу до Системи користувачами Центру; розробка базових бізнес процесів прийому звернень та надання послуг; налаштування модулю Аналітики та звітності, розробка базових звітів; розробка та впровадження Веб-сайту «Урядовий контактний центр»; розгортанняувідмовостійкоїконфігураціїнаплатформивіртуалізації; налаштування моніторингу Системи; налаштування резервного копіювання даних; інтеграція з Active Directory; інтеграція з інфраструктурою електронної пошти; розробкапрограми-методикитестування; проведення комплексного тестування” Чи не вважаєте Ви що виходячи зі строків аукціону 30 листопада 2017 року, та виконання цих вимог та запуску в експлуатацію не пізніше 31 грудня 2017 року є корупційна складова та порушення іншого що діє законодавства у частині, що можливо на теперішній час (до аукціону та укладання відповідних договорів) Ви надали доступ до ПТК НСОЗ та іншої інформації з обмеженим доступом власником якої Ви є компанію яка заздалегідь за умови змови призначена Вами переможцем цих закупівель, що буде встановлено при умові підписання актів виконаних робіт та сплати бюджетних коштів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені ствердження є безпідставними та необґрунтованими.
Хто буде відповідати з ДП УГЛ при встановленні порушень законодавства
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:06
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:46
Назвіть посади та відповідальних за: Проведення торгів Визначення переможця Укладання та підпис на договорі та актах Проведення тестування Прийняття предмету закупівлі у відповідні строки та повним фугкциіоналом відповідно до умов та підписання актів Введення в експлуатацію модернизованного ПТК НСОЗ Подальшу експлуатацію модернизованного ПТК
Відповідь: Інформація, обов’язковість оприлюднення якої визначена законодавством у сфері публічних закупівель, розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Виконання договору здійснюватиметься відповідно до умов, визначених у такому договорі.
Дозвіли та регламенти
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:08
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:47
Надайте відповідь: чи потребує проходження будь яких процедур для надання доступу до систем та підсистем ПТК НСОЗ, баз даних, інформації та іншого обладнання або даних, чим та яким чином буде регламентовано отримання, накопичення, використання даних та інформації фахівцями переможця?
Відповідь: Одразу після укладання договору про закупівлю з переможцем тендеру з ним укладається договір про нерозголошення інформації з обмеженим доступом. Після укладання даного договору надається необхідний доступ до ПТК НСОЗ.
Календарні строки щодо процедур
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:11
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:49
Прохання надати інформацію щодо порядку доступу та строків отримання та наданням Вами доступів фахівцям переможця тендерної закупівлі після укладання договорів якщо відповідно до додатка 2 ТД - "До підсистеми обробки звернень ПТК НСОЗ мають доступ користувачі з різними правами доступу до інформації, що в ній обробляється. В підсистемі обробки звернень ПТК НСОЗ Адміністратор здійснює створення облікових записів користувачів в межах системи та призначення їм прав доступу згідно з функціональними обов’язками" та ПТК НСОЗ є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891, а також ПТК НСОЗ створена комплексна система захисту інформації, що має атестат відповідності No 11711 від 22.12.2014 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одразу після укладання договору про закупівлю з переможцем тендеру укладається договір про нерозголошення інформації з обмеженим доступом. Після укладання даного договору надається необхідний доступ до ПТК НСОЗ.
Кандарні строки
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:11
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:52
Прохання надати інформацію щодо порядку доступу та строків отримання та наданням Вами доступів фахівцям переможця тендерної закупівлі після укладання договорів якщо відповідно до додатка 2 ТД - "До підсистеми обробки звернень ПТК НСОЗ мають доступ користувачі з різними правами доступу до інформації, що в ній обробляється. В підсистемі обробки звернень ПТК НСОЗ Адміністратор здійснює створення облікових записів користувачів в межах системи та призначення їм прав доступу згідно з функціональними обов’язками" та ПТК НСОЗ є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891, а також ПТК НСОЗ створена комплексна система захисту інформації, що має атестат відповідності No 11711 від 22.12.2014 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одразу після укладання договору про закупівлю з переможцем тендеру укладається договір про нерозголошення інформації з обмеженим доступом. Після укладання даного договору надається необхідний доступ до ПТК НСОЗ.
Приняття предмету закупівлі
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:17
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:53
Яким чином буде виконуватись тестування та підписання актів виконаних робіт: за якими критеріями, у які строки та ким; інформація потрібна для підготовки та подачі документів, а також для контролю щодо фактичного виконання вимог закупівлі?
Відповідь: Відповідно до підрозділу «Вимоги до документування системи» розділу «Нефункціональні вимоги до системи» Додатку № 2 до тендерної документації передбачена розробка переможцем програми-методики приймальних випробувань після укладення договору. Також згідно п. 3.1 проекту Договору (додаток № 3 до тендерної документації) сторони узгоджують графік поставки програмного забезпечення та надання послуг.
Адекватність строків та запланованих дій
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:53
Необхідне уточнення та надання відповіді щодо Вашого плану закупівлі: 1. Календарні строки визначення переможця 2.Строків виконання робіт, 3. Строки та порядок тестування та підписання актів, 4. Порядок та строки оплати. Прохання вказати календарні дати або період з вказанням календарних дат якщо відповідно до вимог: “введення у промислову експлуатацію модернізованого програмно-апаратного комплексу УКЦ до 31 грудня 2017 року”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації; 2) згідно з підпунктом 4.4. пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації; 3) згідно з умовами проекту договору про закупівлю (додаток № 3 до тендерної документації); 4) згідно з умовами проекту договору про закупівлю (додаток № 3 до тендерної документації).
Строки щодо введення у промислову експлуатацію
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:18
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:54
Прохання надати календарні дати граничних строків підписання актів виконаних робіт, якщо відповідно до вимог додатку 2 ТД: “введення у промислову експлуатацію модернізованого програмно-апаратного комплексу УКЦ до 31 грудня 2017 року”
Відповідь: Виконання договору здійснюватиметься відповідно до умов, визначених у такому договорі.
Що перевірятися як модернізувано контролюючими органами після підписання актів
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:20
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:56
Які саме елементи (модулі або інше) ПТК НСОЗ які є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891 планується модернізувати відповідно до технічного завдання? Інформація необхідна для виконання умов тендеру та подальшого контролю фактичного виконання робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені у додатку № 2 до тендерної документації.
Захист інформації не потрібен?
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:21
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:57
У додатку 2 ТД відсутні вимоги у переважної більшості законодавчих та нормативних актів щодо захисту інформації: Конституції України · Закону України «Про інформацію»; · Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»; · Закону України «Про адміністративні послуги»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 р. No 57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг»; · Закону України «Про звернення громадян»; · Закону України «Про доступ до публічної інформації»; · Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; · Закону України «Про електронний цифровий підпис»; · Закону України «Про захист персональних даних»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.1998 No 121 «Про затвердження переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації систем і засобів інформатизації»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2002 No 522 «Про затвердження Порядку підключення до глобальних мереж передачі даних»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 No 1433 «Про затвердження Порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 No 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності»; · Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 No 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; · ДСТУ 2394-94 «Інформація та документація. Комплектування фонду, бібліографічний опис, аналіз документів . Терміни та визначення»; · НД ТЗІ 1.1-003-99. Термінологія в галузі захисту інформації у комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу; · НД ТЗІ 1.4-001-2000. Типове положення про службу захисту інформації в автоматизованій системі; · НД ТЗІ 2.5-004-99. Критерії оцінки захищеності інформації у комп’ютерних системах від несанкціонованого доступу; · НД ТЗІ 2.5-005-99. Класифікація автоматизованих систем і стандартні функціональні профілі захищеності оброблюваної інформації від несанкціонованого доступу (зі Зміною No1, затвердженою наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 15.10.2008 No 172); · НД ТЗІ 3.6-001-2000. Технічний захист інформації. Комп’ютерні системи. Порядок створення, впровадження, супроводження та модернізації засобів технічного захисту інформації від несанкціонованого доступу; · НД ТЗІ 3.7-001-99. Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі; · НД ТЗІ 3.7-003-05. Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі; · ДСТУ 3396.0-96 «Захист інформації». Технічний захист інформації. Основні положення»; · ДК 010-98 «Державний класифікатор управлінської документації»; · ДСТУ 3918-1999 (ІБО/ІЕС 12207:1995) «Процеси життєвого циклу програмного забезпечення». · Програма Київської міської ради від 03.03.2016 No 116/116 Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки. · Закону України «Про соціальні послуги»; · ДСТУ 3396.0-96 Захист інформації. Технічний захист інформації. Основні положення; Надайте відповідь: 1. У Вас немає потреби дотримуватись вимог, якщо так вкажіть яких саме та з яких причин? 2. У ПТК НСОЗ не збираються, накопичуються, обробляються, використовуються персональні данні? 3. У ПТК НСОЗ не збираються, накопичуються, обробляються, використовуються дані з обмеженим доступом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік основних нормативно-правових документів наведено у розділі «Основні вимоги до модернізації ПАК УКЦ» Додатку № 2 до тендерної документації. Інші нормативно-правові акти, що мають відношення до цієї закупівлі та відсутні у переліку, обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання на всій території України.
Порушення законодавства
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:22
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:57
Назва тендерної закупівлі передбачає модернізацію існуючого програмно технічного комплексу НСОЗ до додатку 2 до ТД: “Програмно-апаратний комплекс Урядового контактного центру обов’язково повинен базуватися на існуючому в Центрі обладнанні та системному програмному забезпеченні, яке зі збереженням всього наявного функціонала, бізнес-логіки, класифікаторів, довідників та бази знань має бути модифіковано та розширено у відповідності до визначених завдань та визначеної схеми обробки телефонних дзвінків та реєстрації звернень, приймання/обробки електронних звернень та підтримки функціонування бази даних” - що означає використання ПТК НСОЗ що є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891 у разі фактично не модернізації, а використання іншого програмного забезпечення яке по факту планується придбати виходячи з суті вимог (у тому числі відгуки) то тендерні вимоги, документація, та саме оголошення є не достовірним! Вимагаємо скасувати його, або внести відповідні зміни. При не виконанні вимог результати тендеру будуть оскарженні! Крім того будемо настаївувати на проведенні експертизи що до фактично ГО виконання умов тендеру в частині модернізації ПТК НСОЗ що є власністю державної установи «Урядовий контактний центр» відповідно до Рішення Державної служби інтелектуальної власності від 29.05.2012 р. No 1891
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оновлення програмного забезпечення на базі існуючого ПТК НСОЗ, яке має бути задіяне та з яким запланована інтеграція, замовник розглядає як модернізацію, про що детально зазначено у додатку № 2 до тендерної документації.
Усвідомлення вчинення корупційних дій
Дата подання: 14 жовтня 2017 12:23
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 18:59
Чи усвідомлюють відповідальні за укладання договорів, актів та приняття до експлуатації того що плануется виконати за ці бюджетні кошти свою відповідальність?
Відповідь: Відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Розгорнути всі запитання: 25 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-22-002296-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 12 жовтня 2017 16:58
Щодо спроби легалізації підміни документів
Відповідно до вимоги п.12 Додатку 4, замовник вимагає:
«12. Сканований відгук/відгуки про виконання наданого у довідці договору (відгуки мають свідчити про належне виконання договору учасником).»
Зазначимо також, що відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»:

« Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»

Замовнику має бути відомо, що «відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів.

Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Але цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших контрактів.

Більш того, підміна офіційних контрактів неформалізованими відгуками надає широкі можливості для підміни фактів та надання відгуків на послуги та роботи, які офіційно не були предметом контракту.

Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»

Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію.

Виходячи з вищесказаного, вимагаємо: вилучити вимогу п.12 Додатку 4.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2017 19:01
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом України «Про публічні закупівлі» не закріплено поняття аналогічного договору та не визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такому критерію. Тобто, встановлення переліку документів, які б підтверджували відповідність учасників кваліфікаційним критеріям визначається Замовником самостійно та зазначається у тендерній документації.
Тендерною документацією (п. 12 Додатку № 4 до тендерної документації) замовником встановлено вимогу щодо надання учасником сканованого відгуку/відгуків про виконання наданого у довідці договору (відгуки мають свідчити про належне виконання договору учасником). Інші документи, які б підтверджували виконання аналогічних договорів, такі як сканкопії договору/договорів та/або акти, які можуть містити конфіденційну інформацію, замовник не вимагає.
Внутрішні правила/регламенти підприємств, організацій не можуть суперечити чинному законодавству України, яке не містить заборони видачі задоволеним замовником відповідного листа-відгуку.
З огляду на вищевикладене, замовник розглядає лист-відгук/листи-відгуки про виконання аналогічного/их договору/ів та довідки учасників про виконання аналогічних договорів, як перелік документів, що документально підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи викладене, зазначена вами вимога задоволенню не підлягає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-22-002296-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СОФТ СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:38800462
Дата подання: 20 жовтня 2017 20:25
щодо оскарження тендерної документації на закупівлю
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45. Скаржник (Учасник): ТОВ "ІНТЕЛЕКТ- СЕРВІС" 04080, м. Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102 Код ЄДРПОУ: 22902418 тел/факс (044) 2067220 Замовник: Урядовий контактний центр 01001, Україна, Київ, Київ, Еспланадна, буд. 8/10 UA-2017-09-22-002296-b Скарга щодо оскарження тендерної документації на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (код 48780000-9 за ДК 021:2015) Державна установа "Урядовий контактний центр" код ЄДРПОУ 36521731; Місцезнаходження замовника 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 (далі – Замовник) проводить закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (далі – товар), про що розміщено оголошення: UA-2017-09-22-002296-b. Однак, зазначена закупівля проводиться замовником з грубим порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. 1. Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.2 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: опис окремої частини закупівлі вказано, що дана закупівля на окремі частини (лоти) не поділяється, проте в пункті 1.4 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містіться вимога, що учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію у тому числі до визначеної у тендерній документації частини предмета (лота). Також не визначено в якій саме частині і на які саме, предмет закупівлі поділяється на частини (лоти). 2. Пункти 4 - 6 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила: кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.1 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: назва предмета закупівлі, вказано що предметом закупівлі є Товар, проте в пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (абзац 8) міститься вимога надати інформацію щодо субпідрядника у разі якщо при закупівлі робіт/послуг учасником передбачається залучення субпідрядника. Проте, які саме вимагається надати учасником роботи та/або послуги при поставці зазначених товарів не вказано. Також, це є порушенням п. 17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки вимагається вказувати в тендерній документації у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Пункти 14, 15 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 2.1 розділу 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації: забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, проте пунктом 8.1 даного розділу вказано, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Відтак, тендерною документацією не визначено: яке саме вимагається надати забезпечення щоб учасник мав право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію, при цьому не втративши своє тендерне забезпечення. 4. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (код 48780000-9 за ДК 021:2015, зокрема Додаток № 2 “Технічні вимоги” (стор. 37) містить вимогу щоб операційна система була сертифікована компанією Oracle, що є дискримінаційною вимогою, оскільки компанія Oracle сертифікує виключно власну продукцію. Відтак, вимоги Замовника свідчіть, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; та недискримінація учасників; а також пункти 3-6, 8, 14-17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Такі вимоги Замовника до предмету закупівлі викликають сумніви щодо неупередженості та об’єктивності до учасників процедури закупівлі, зокрема до їхньої можливості поставити зазначений товар. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”). Також, тендерна документація Замовника порушує частини 2, 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак, як вбачається з тендерної документації Замовника, в ній встановлені неоднозначні (незрозумілі) вимоги для учасників, що дають змогу Замовнику на власний розсуд, з порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” тлумачити тендерні пропозиції учасників. Таким чином, на підставі частини 1, 9 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Додаток: Платіжне доручення №424 від 20.10.2017 року – 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.10.2017 № 7474.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2017 14:21
Номер скарги: UA-2017-09-22-002296-b.a3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАСОФТ", Код ЄДРПОУ:32155822
Дата подання: 03 листопада 2017 14:04
Скарга ТОВ "Террасофт" на рішення Замовника
Прошу прийняти до розгляду скаргу ТОВ "Террасофт" на рішення Замовника у Протоколі № 50 розгляду тендерних пропозицій від 30.10.2017 р.
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2017 14:44
Рішення від 07.11.2017 № 7828 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2017 14:41
рішення від 24.11.2017 № 8289.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2017 17:59

Документи подані скаржником

20 жовтня 2017 20:25
Скарга

Документи Органу Оскарження

25 жовтня 2017 14:21
Рішення від 24.10.2017 № 7474.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 листопада 2017 12:23
Лист АМКУ пояснення 16.11.2017.pdf

Документи Органу Оскарження

29 листопада 2017 17:59
рішення від 24.11.2017 № 8289.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 жовтня 2017
UA-2017-09-22-002296-b16a78984095843c79c4b532ecca6ba22
Найменування: Урядовий контактний центр
Код ЄДРПОУ: 36521731
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10
Учасник Документи Рішення
Приватне Акціонерне Товариство «Пріоком» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКРАТЕЛ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРЕОН КОНСАЛТИНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАСОФТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 жовтня 2017 19:35
Протокол 50.pdf
30 жовтня 2017 19:41
Електронний підпис

Документи

30 жовтня 2017 19:35
Протокол 50.pdf
30 жовтня 2017 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

24 жовтня 2017 20:20
Електронний підпис
24 жовтня 2017 20:16
15.pdf
24 жовтня 2017 20:16
14.pdf
24 жовтня 2017 20:16
13.pdf
24 жовтня 2017 20:16
12.pdf
24 жовтня 2017 20:16
11.pdf
24 жовтня 2017 20:16
10.pdf
24 жовтня 2017 20:16
09.pdf
24 жовтня 2017 20:16
08.pdf
24 жовтня 2017 20:16
07.pdf
24 жовтня 2017 20:16
06.pdf
24 жовтня 2017 20:16
05.pdf
24 жовтня 2017 20:16
04.pdf
24 жовтня 2017 20:16
03.pdf
24 жовтня 2017 20:16
02.pdf

Документи

30 жовтня 2017 19:38
Протокол 50.pdf
30 жовтня 2017 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

24 жовтня 2017 20:45
Електронний підпис
24 жовтня 2017 20:35
7 - Досвід РМа.pdf

Документи

30 жовтня 2017 19:40
Протокол 50.pdf
30 жовтня 2017 19:43
Електронний підпис

Публічні документи

25 жовтня 2017 09:22
Електронний підпис
25 жовтня 2017 09:22
Електронний підпис
25 жовтня 2017 09:20
Cisco.pdf
25 жовтня 2017 09:20
MCP.PDF
25 жовтня 2017 09:20
MSCE Cloud.pdf
25 жовтня 2017 09:20
MSCE Productivity.pdf
25 жовтня 2017 09:20
MSCE Server.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Акціонерне Товариство «Пріоком»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКРАТЕЛ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРЕОН КОНСАЛТИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАСОФТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 09:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Акціонерне Товариство «Пріоком» Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКРАТЕЛ УКРАЇНА" Документи

Публічні документи

24 жовтня 2017 20:20
Електронний підпис
24 жовтня 2017 20:16
15.pdf
24 жовтня 2017 20:16
14.pdf
24 жовтня 2017 20:16
13.pdf
24 жовтня 2017 20:16
12.pdf
24 жовтня 2017 20:16
11.pdf
24 жовтня 2017 20:16
10.pdf
24 жовтня 2017 20:16
09.pdf
24 жовтня 2017 20:16
08.pdf
24 жовтня 2017 20:16
07.pdf
24 жовтня 2017 20:16
06.pdf
24 жовтня 2017 20:16
05.pdf
24 жовтня 2017 20:16
04.pdf
24 жовтня 2017 20:16
03.pdf
24 жовтня 2017 20:16
02.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Акціонерне Товариство «Пріоком»

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСКРАТЕЛ УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 листопада 2017 19:09
Коментар щодо відміни: Торги відмінено відповідно до абзацу 1 частини дванадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
27 листопада 2017 19:09
Електронний підпис
27 листопада 2017 19:07
Протокол 69.pdf