Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2017-09-21-001915-b bdce561550d6456696144032565bc39e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
anatol@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: National Joint-stock company "Naftogaz of Ukraine"
National ID: 20077720
Contact point: Solovyova Valeriya
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Шевчук Анатолій Степанович
+380445863529
anatol@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 вересня 2017 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2017 11:00
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480000 UAH
Publication date: 21 вересня 2017 16:26
Enquiries until: 27 жовтня 2017 11:00
Complaints submission until: до 02 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 листопада 2017 11:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки та впровадження автоматизованої системи керування процесами бухгалтерського, податкового обліку, бюджетування та консолідації фінансової звітності на базі програмного забезпечення SAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Services of developing and implementing the automated control system for accounting, tax accounting, budgeting and financial reporting consolidation processes based on SAP software
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2017 14:43
Перелік змін до ТД_SAP.docx
19 жовтня 2017 14:43
ТД_SAP_нова редакція.pdf
21 вересня 2017 16:26
Додатки 3-7.docx
21 вересня 2017 16:26
Додаток 8 1-8 2.xlsx
21 вересня 2017 16:26
Додаток 9.xls
19 жовтня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2017 14:43
Перелік змін до ТД_SAP.docx
19 жовтня 2017 14:43
ТД_SAP_нова редакція.pdf
21 вересня 2017 16:26
ТД_SAP.pdf
21 вересня 2017 16:26
Додатки 3-7.docx
21 вересня 2017 16:26
Додаток 8 1-8 2.xlsx
21 вересня 2017 16:26
Додаток 9.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо ліцензування
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:20
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 10:52
Відповідно до Генеральної угоди з Партнером SAP PartnerEdge офіційні партнери SAP зобов'язані упевнитися, що усе ПЗ, замовлене Замовником, узаконено в договорі ліцензування. Просимо повідомити, чи має на даний момент НАК «Нафтогаз України» актуальне ПЗ (SAP BPC Версії 10 та SAP ERP Версії 6.0 EhP8) для виконання даного проекту, а також актуальну підтримку даного ПЗ? Якщо ні, просимо повідомити, чи буде закуплено актуальні версії ПЗ до старту проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогодні обсяг ліцензійного ПЗ SAP достатній для того, щоб розпочати надання послуг з впровадження. Закупівля додаткового обсягу ПЗ SAP заплановано до початку продуктивної експлуатації Системи.
Перенос сроков подачи документов
Дата подання: 12 жовтня 2017 11:29
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 14:44
У зв'язку з затримкою в оформленні необхідних документів, просимо перенести торги на один місяць
Відповідь: Зазначене питання буде розглянуто на засіданні Тендерного комітету Компанії. Відповідне рішення буде опубліковано згідно з ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно порядку оплати послуг
Дата подання: 12 жовтня 2017 15:52
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 16:56
Здійснення впровадження ліцензійного програмного забезпечення SAP у відповідності із затвердженою розробником ПЗ методологією ASAP передбачає поетапне впровадження такого ПЗ з дотриманням черговості певних визначених методологією етапів. При цьому, існуюча практика передбачає приймання послуг замовником та здійснення сторонами розрахунків за результатами виконання конкретних етапів. Аналіз статей 3, 4 та 6 проекту договору дає підстави для цілком обгрунтованого висновку про те, що договором передбачена оплата наданих послуг після завершення всього комплексу робіт за проектом. Водночас, форма тендерної пропозиції передбачає надання календарного плану із зазначенням етапів надання послуг та їх ціни; аналогічний додаток № 2 «Календарний план» містить і договір, що може свідчити про намір замовника здійснювати оплату по-етапно. Значний обсяг проекту та тривалий строк його впровадження вимагатиме від виконавця утримання протягом року великої кількості спеціалістів, що може нести значні фінансові ризики як для виконавця послуг, так і для замовника. Враховуючи викладене, просимо надати роз‘яснення, чи є рішення стосовно здійснення постфактумної оплати остаточною вимогою замовника, чи замовником розглядається можливість внесення змін до договору стосовно здійснення по-етапної оплати, принаймні після завершення першого чи другого етапу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ 4 договору викладений з урахуванням вимог постанови КМ України від 03.10.12 № 899 ”Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку”.
В пункті 4.3. договору передбачено: «Всі розрахунки здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України з урахуванням вимог, встановлених пунктами 16.3 та 16.4 цього Договору.»
Пункти 16.3, 16.4 передбачають: 16.3 При виконанні своїх зобов’язань за Договором Сторони повинні дотримуватись вимог, постанови КМ України від 03.10.12 № 899 ”Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку”.
16.4 Після затвердження (погодження) на поточний рік у встановленому порядку Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» річного фінансового плану, або прийняття відповідного рішення Уряду, що дозволить прийняти послуги та здійснити розрахунки згідно цього Договору, або за умови початку функціонування системи внутрішнього контролю, передбаченої планом заходів з корпоративного управління публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», Сторони можуть визначити поетапний порядок прийняття послуг та розрахунків за Договором, уклавши про це відповідну Додаткову угоду.
Таким чином, пункт 16.4 договору передбачає можливість визначення сторонами поетапного порядку прийняття послуг та розрахунків за Договором, за умови затвердження (погодження) на поточний рік у встановленому порядку Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» річного фінансового плану, або прийняття відповідного рішення Уряду, що дозволить прийняти послуги та здійснити розрахунки згідно цього Договору, або за умови початку функціонування системи внутрішнього контролю, передбаченої планом заходів з корпоративного управління публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2017
UA-2017-09-21-001915-bbdce561550d6456696144032565bc39e
Найменування: ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОНІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АГЕЛЕС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 листопада 2017 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 15:40
Протокол розгляду_SAP.pdf
21 листопада 2017 15:40
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АГЕЛЕС" #34426956

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

06 листопада 2017 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 листопада 2017 15:41
Протокол розгляду_SAP.pdf
21 листопада 2017 15:42
Електронний підпис

Публічні документи

06 листопада 2017 09:33
Dodatkovi dokumenty.rar
06 листопада 2017 09:33
7_ Opytuvalhnuk Uchasnyka, Struktura.PDF
06 листопада 2017 09:33
9-10_Zabezpechennya tend prop.rar
06 листопада 2017 09:33
6_Trudovі knyzhku.rar
06 листопада 2017 09:33
5_List pro vidpovidnist kval!.pdf
06 листопада 2017 09:33
4_Dovídkа vídsutností pídstav.PDF
06 листопада 2017 09:33
3_Garantíyny list pro gotovníst.PDF
06 листопада 2017 09:33
2_Garantíyny list vídpovídností.PDF
06 листопада 2017 09:33
1_Рovnovazhennya posadovoyi osoby.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНІМ"

ТОВ "АГЕЛЕС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНІМ" 19 950 000,00
UAH з ПДВ
19 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНІМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 листопада 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій