Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
Очікувана вартість
169 440 000,00 UAH
UA-2017-09-21-001804-a ● fa01186841b44b0f9d4d93a6733b45ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Fiscal Service of Ukraine |
National ID: | 39292197 |
Contact point: |
Mazin Volodimir Oleksandrovych +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2017 20:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2017 17:00 |
Очікувана вартість: | 169 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 847 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5083200 UAH |
Publication date: | 21 вересня 2017 20:24 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 169 440 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 847 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44332, Україна, Волинська область, Любомльський район, с. Старовойтове, Волинська митниця ДФС, митний пост «Ягодин», пункт пропуску «Ягодин», вул. Прикордонників, 1
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
CPV: 38580000-4
Період постачання:
по 20 грудня 2017
1 шт
Скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89500, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Соломоново, Закарпатська митниця ДФС, митний пост «Тиса», пункт пропуску «Чоп»
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers
CPV: 38580000-4
Період постачання:
по 20 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2017 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2017 16:27 |
Зміни до ТД Скануючі системи.docx | |
11 жовтня 2017 16:27 |
ТД Скануючі системи Ягодин - Чоп 2.docx |
11 жовтня 2017 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2017 16:27 |
Зміни до ТД Скануючі системи.docx
|
|||
11 жовтня 2017 16:27 |
ТД Скануючі системи Ягодин - Чоп 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 04 жовтня 2017 17:45
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 15:58
У п.14 (додаток 4 «технічні вимоги») визначено: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина - не більше 3,5 м. ».
Зазначений параметр - товщина системи, згідно з попередніми роз’ясненнями замовника - це величина, що визначає розмір системи, що вимірюється вздовж руху транспортного засобу. Зазначене замовником обмеження товщини, не більше 3,5 метрів, накладає обмеження на пропозицію обладннання компанії NUCTECH, оскільки наявні у компанії системи побудована таким чином, що мають більшу товщину ніж 3,5 метри. Розміри системи в частині товщини, ніяк не впливають на будь які важливі параметри та характеристики роботи скануючої системи, тому просимо вас внести зміни в тендерну документацію та вказати значення параметру товщини “не більше 6 метрів”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація, у тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розроблялись відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Даний параметр не є дискримінаційним, оскільки, враховуючи результати попередніх торгів, скануючі системи 4-х світових виробників, представники яких не пройшли прекваліфікацію за інших підстав, відповідають цьому параметру технічних вимог замовника.
Щодо тендерного забезпечення учасником нерезидентом
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 15:59
У зв’язку з тим, що умовами тендерної документації (ч.2, розділ ІІІ) вимагається тендерне забезпечення, просимо роз’яснити:
1. Якими чинними законодавчими актами та нормативно-правовими документами України визначені порядок та процедура отримання (повернення) замовником тендерного забезпечення у формі банківської гарантії від учасника нерезидента?
2. Чи може бути надана учасником нерезидентом банківська гарантія не в гривні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції згідно норм статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
Водночас повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону) виключно у національної валюті України.
Учасники-нерезиденти подають документи, вказані у тендерній документації, відповідно до вимог, передбачених законодавством країни реєстрації учасника.
Водночас повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону) виключно у національної валюті України.
ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ НЕРЕЗИДЕНТА
Дата подання: 12 жовтня 2017 13:10
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 18:41
Задля забезпечення недискримінації учасників та участі у торгах вітчизняних та іноземних учасників на рівних умовах просимо внести наступні зміни в ДКТ:
1. Доповнити п.2. Розділу ІІІ ДКТ «Забезпечення тендерної пропозиції» наступним чином:
«Забезпечення пропозиції конкурсних торгів для учасників-нерезидентів може бути надано в валюті І-ої групи в розмірі, що дорівнює гривневому еквіваленту при перерахунку за курсом гривні по відношенню до валюти, в якій надано забезпечення пропозиції конкурсних торгів, встановленому Національним банком України та визначеному на дату затвердження документації конкурсних торгів:
Розмір забезпечення в валютах І-ої групи:
- ________Євро (курс Євро станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ___________ грн.),
- _______ доларів США (курс доларів США станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ________ грн.).»
оскільки компанія-нерезидент не має можливості надати гарантію в гривні України у строки, що вимагаються даними торгами:
2. Задля можливості підпису Договору учасником-нерезидентом у разі статусу переможця та для виключення факту дискримінації учасників-нерезидентів змінити п.6 Розділу І ДКТ, а саме валюту тендерної пропозиції на один із варіантів
«Валютою тендерної пропозиції є – ________Євро або _______ доларів США»»,
оскільки учасник нерезидент не має можливості прийняти оплату за поставлений товар в національній валюті України – гривні.
Та сформувати розрахунок ціни для вітчизняні учасників за подібною інструкцією:
«1. сформувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ;
2. перерахувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ в Євро за формулою перерахунку (зазначено в правій частині)
3. зазначити в Системі ціну пропозиції, перераховану в Євро;
4. пониження ціни (аукціон) проводити в Євро;
5. В Комерційній пропозиції (остаточній пропозиції за результатами проведеного аукціону), зазначити ціну за одиницю товару та суму в грн. без ПДВ та зазначити перерахунок ціни в Євро.»
3. Згідно п.1. Розділу ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник має надати письмову згоду з проектом договору, визначеним у додатку 5 до тендерної документації (письмова згода учасника з проектом договору може бути надана у довільній формі листа, довідки тощо або проекту договору по формі наведеного в додатку 5 до тендерної документації, кожна з сторінок якого містить підпис учасника чи його уповноваженого представника, найменування учасника торгів, напис «З умовами проекту договору згоден»), проте проект договору складений лише українською мовою і для нерезидента України є неможливим погодження та підписання Договору лише українською мовою. Зовнішньоекономічний контракт, укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Правила про мови закріплено в Законі від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029). Згідно з основними принципами цього закону разом із державною мовою (українською) у більшості сфер діяльності можуть застосовуватися регіональні мови і мови національних меншин (ст. 5 Закону № 5029). Водночас законом передбачено спеціальні правила для використання мов у тій чи іншій сфері діяльності (розд. II Закону № 5029). Так, при укладенні зовнішньоекономічних контрактів слід керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Важливий нюанс: виконувати цю вимогу закону потрібно незалежно від того, яке право сторони вибрали для свого ЗЕД-контракту. Найзручніше оформляти ЗЕД-контракт у вигляді двох колонок: в одній колонці – текст українською мовою, у другій – іноземною. Текст контракту на двох мовах повинен бути автентичним.
Враховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації доповнивши додаток 5 проектом договору для нерезидентів, виклавши його двома мовами, наприклад, українською та англійською.
На даний час ДКТ сформована таким чином, що учасник –нерезидент не має повної можливості прийняти участь в даній процедурі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону Україіни "Про публічні закупівлі") виключно у національній валюті України.
В тендерній документації зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти загального фонду Державного бюджету України. Враховуючи що валютою фінансування закупівлі є гривня, та з метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня. Учасник має самостійно визначити та запропонувати ціну своєї тендерної пропозиції в гривнах з урахуванням комерційних ризиків.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Відповідно до абзацу першого примітки до проекту договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником, якого визнано переможцем торгів, в залежності від специфіки, характеру, або інших умов поставки товару.
У разі, якщо переможцем торгів стане учасник-нерезидент, при укладанні договору сторони можуть керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є українська мова і мова другої сторони.
В тендерній документації зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти загального фонду Державного бюджету України. Враховуючи що валютою фінансування закупівлі є гривня, та з метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня. Учасник має самостійно визначити та запропонувати ціну своєї тендерної пропозиції в гривнах з урахуванням комерційних ризиків.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Відповідно до абзацу першого примітки до проекту договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником, якого визнано переможцем торгів, в залежності від специфіки, характеру, або інших умов поставки товару.
У разі, якщо переможцем торгів стане учасник-нерезидент, при укладанні договору сторони можуть керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є українська мова і мова другої сторони.
ЩОДО СРОКІВ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Дата подання: 12 жовтня 2017 13:11
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 18:44
Згідно інформації про закупівлю в електронній системі публічних закупівель PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-001804-a аукціон назначений на 28.11.2017 р., але згідно додатку 4 ДКТ п.36 технічних вимог, де строк поставки товару складає 3 місяці, та згідно додатку 5 ДКТ проекту договору п.12.1, де Договір діє до 31.12.2017 р. умови виконання Договору за даних строків є просто неможливими. Враховуючи зазначене та короткий проміжок часу, що залишився до кінця 2017, і зважаючи на тривалість проведення процедури, оскільки після поставки товару проводиться його монтаж протягом одного місяця, та складність реалізації проекту загалом, просимо повідомити чи можливе продовження процедури на 2018 рік, та в якій частині виконання угоди (наприклад продовження терміну оплати та поставки на 2018 рік )?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні протягом 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження товару повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: NUCTECH COMPAMY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:46
Щодо невідповідності визначених строків в проекті договору
В додатку 5 до тендерної документації наведено проект договору.
Пункт 4.6 проекту договору передбачає: «У випадку не поставлення Товару у строк зазначений у пункті 5.1 розділу V цього Договору, прострочення термінів поставки, монтажу та пусконалагодження Товару, Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю попередню оплату в повному розмірі не пізніше 15 грудня 2017 року.».
У той же час пункт 5.1 проекту договору зобов’язує Постачальника здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару у строк до 20 грудня 2017 року.
Як можливо вимагати повернення авансового платежу на 5 днів раніше ніж спливає термін виконання зобов’язань за договором?
Просимо привести терміни у відповідність один до одного.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 4.6 проекту договору передбачає: «У випадку не поставлення Товару у строк зазначений у пункті 5.1 розділу V цього Договору, прострочення термінів поставки, монтажу та пусконалагодження Товару, Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю попередню оплату в повному розмірі не пізніше 15 грудня 2017 року.».
У той же час пункт 5.1 проекту договору зобов’язує Постачальника здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару у строк до 20 грудня 2017 року.
Як можливо вимагати повернення авансового платежу на 5 днів раніше ніж спливає термін виконання зобов’язань за договором?
Просимо привести терміни у відповідність один до одного.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2017 16:06
За результатами розгляду звернення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: NUCTECH COMPAMY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:50
Щодо перенесення строків монтажу та пусконаладки
У пункті 5.1 договору зазначено: «Постачальник зобов’язується здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару на умовах цього Договору у строк до 20 грудня 2017 року.»
При цьому пункт 5.2 визначає «Датою поставки, монтажу та пусконалагодження є дата підписання Акту прийняття-передачі за якістю, кількістю та працездатністю (Додаток № 3 до цього Договору) підписаного представниками Сторін.»
Якщо порахувати терміни проведення процедури закупівлі то виходить наступне:
– Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 23.10.2017.
– Орієнтовна дата аукціону – 02.11.2017 (це в разі оперативного розгляду замовником всіх поданих пропозицій учасників протягом 3–4 днів, що з огляду на проведення попередніх закупівель вважається майже не реальним).
– Укладення договору – не раніше 13.11.2017.
(При цьому терміни розраховані вище за умови відсутності оскаржень до органу оскарження, які можуть обумовити перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Зазначене чітко проілюстровано в попередніх закупівлях зазначеного предмету - http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b та http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-04-000590-a, що в свою чергу затягне процедуру, щонайменше на 14–17 днів).
У випадку вищерозрахованих мінімальних термінів строк на виконання договірних зобов’язань становить лише 37 календарних днів.
При цьому умовами договору передбачено окрім постачання обладнання (яке виготовляється на замовлення закордоном та має тривалий період виробництва, не менше 60–90 календарних днів), виконавець повинен здійснити монтаж, пусконалагодження обладнання та зведення поруч із встановленим обладнанням екрануючої бетонної стіни. Строк таких робіт становить близько 20 календарних днів.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині перенесення строків виконання робіт по монтажу та пусконалагодженню на 1 квартал 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
При цьому пункт 5.2 визначає «Датою поставки, монтажу та пусконалагодження є дата підписання Акту прийняття-передачі за якістю, кількістю та працездатністю (Додаток № 3 до цього Договору) підписаного представниками Сторін.»
Якщо порахувати терміни проведення процедури закупівлі то виходить наступне:
– Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 23.10.2017.
– Орієнтовна дата аукціону – 02.11.2017 (це в разі оперативного розгляду замовником всіх поданих пропозицій учасників протягом 3–4 днів, що з огляду на проведення попередніх закупівель вважається майже не реальним).
– Укладення договору – не раніше 13.11.2017.
(При цьому терміни розраховані вище за умови відсутності оскаржень до органу оскарження, які можуть обумовити перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Зазначене чітко проілюстровано в попередніх закупівлях зазначеного предмету - http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b та http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-04-000590-a, що в свою чергу затягне процедуру, щонайменше на 14–17 днів).
У випадку вищерозрахованих мінімальних термінів строк на виконання договірних зобов’язань становить лише 37 календарних днів.
При цьому умовами договору передбачено окрім постачання обладнання (яке виготовляється на замовлення закордоном та має тривалий період виробництва, не менше 60–90 календарних днів), виконавець повинен здійснити монтаж, пусконалагодження обладнання та зведення поруч із встановленим обладнанням екрануючої бетонної стіни. Строк таких робіт становить близько 20 календарних днів.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині перенесення строків виконання робіт по монтажу та пусконалагодженню на 1 квартал 2018 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2017 16:08
Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2017 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2017 рік, повинні бути освоєні на протязі 2017 року. Тому поставка, монтаж та пусконалагодження обладнання повинно бути здійснено не пізніше 31 грудня 2017 року (кінець бюджетного року).
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: NUCTECH COMPAMY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:53
Щодо вимоги стосовно наявності у замовника сервісного центру в Україні
Щодо вимоги стосовно наявності у замовника сервісного центру в Україні
та який повинен мати «дійсну ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України, що дозволяє наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу і демонтажу та забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності» (доповнення 3 до додатку 4 тендерної документації).
1. Вважаємо зазначену вимогу по відношенню до учасників нерезидентів дискримінаційною, та такою, що обмежує можливість прямої участі у тендері виробників нерезидентів.
2. Зазначена вимога не стосується технічних, якісних або кількісних характеристик скануючої системи стаціонарного типу для огляду автотранспортних засобів та контейнерів, але створює нерівні умови для учасників.
Приймаючи до уваги те, що реальний термін від підписання договору до поставки в Україну скануючої системи становить не менше 3-х місяців, пропонуємо зазначену вимогу викласти у наступній редакції:
«Робота з монтажу та пусконалагодження скануючої системи не може бути розпочата без наявності у уповноваженого виробником сервісного центра в Україні дійсної ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Ліцензія повинна дозволяти сервісному центру наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічне обслуговування, ремонт, монтаж і демонтаж предмету закупівлі. Виробник повинен надати гарантійний лист про те, що сервісний центр забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності.».
Примітка: У разі невиконання переможцем цієї вимоги принесе йому суттєві фінансові втрати.
Розгорнути
Згорнути
та який повинен мати «дійсну ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України, що дозволяє наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічного обслуговування, ремонту, монтажу і демонтажу та забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності» (доповнення 3 до додатку 4 тендерної документації).
1. Вважаємо зазначену вимогу по відношенню до учасників нерезидентів дискримінаційною, та такою, що обмежує можливість прямої участі у тендері виробників нерезидентів.
2. Зазначена вимога не стосується технічних, якісних або кількісних характеристик скануючої системи стаціонарного типу для огляду автотранспортних засобів та контейнерів, але створює нерівні умови для учасників.
Приймаючи до уваги те, що реальний термін від підписання договору до поставки в Україну скануючої системи становить не менше 3-х місяців, пропонуємо зазначену вимогу викласти у наступній редакції:
«Робота з монтажу та пусконалагодження скануючої системи не може бути розпочата без наявності у уповноваженого виробником сервісного центра в Україні дійсної ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Ліцензія повинна дозволяти сервісному центру наступні види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання, а саме: технічне обслуговування, ремонт, монтаж і демонтаж предмету закупівлі. Виробник повинен надати гарантійний лист про те, що сервісний центр забезпечить гарантійне сервісне обслуговування/ремонт предмету закупівлі, а у разі технічної несправності здійснить його відновлення на протязі 24 годин, з моменту отримання повідомлення щодо несправності.».
Примітка: У разі невиконання переможцем цієї вимоги принесе йому суттєві фінансові втрати.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2017 16:09
Наявність ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та п. 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування.
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: NUCTECH COMPAMY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 09 жовтня 2017 21:44
Щодо дискримінаційного обмеження товщини арочної частини
П.14 (додаток 4 «технічні вимоги») визначає: «Загальні розміри арочної частини скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м. ».
У попередній закупівлі зазначеного предмету -http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b ті самі вимоги стосувалися розмірів скануючої системи: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота – не більше 6 м; ширина – не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м.».
Згідно роз'яснень, які надавались раніше, під терміном «товщина» розуміють « величина, що визначає розмір системи, що вимірюється вздовж руху транспортного засобу».
Обмеження товщини у 3,5 м. є дискримінаційним і таким, що не відповідає найновішим вимогам надійності і безпеки.
Створюючи сучасні моделі доглядових систем науковцями і інженерами нашої компанії було обрано розширене комбінування, що покращує експлуатаційні характеристики комплексів, полегшує їх технічне обслуговування а також створює додаткові захисні бар’єри для оточуючих від випромінення.
Тому найсучасніші моделі мають показники ширини вздовж руху системи до 7м.
Про те, що наші технічні рішення і якість визнані кращими фахівцями різних країн упевнено свідчить наступна статистика:
Компанія Nuctech є визнаним світовим лідером з виробництва скануючих систем всіх типів із світовою часткою ринку 25-35% у різних сегментах.
Протягом останніх 10 років наше обладнання через високу якість і конкурентну ціну було обрано споживачами у понад 150 країнах світу! Зокрема лише великих стаціонарних комплексів, аналогічних до вимог даного тендеру вже встановлено понад 1200 одиниць. Зокрема у 9 з 12 країнах СНД та у 23х з 28 країн ЄС!!
У разі якщо Державна фіскальна служба України зацікавлена провести чесні державні закупівлі на яких будуть представлені усі визнані світові компанії лідери із найсучаснішим і найнадійнішим обладнанням, внаслідок чого держава отримає найчеснішу ціну і економію, пропонуємо :
У П.14 (додаток 4 «технічні вимоги») в тексті «Загальні розміри арочної частини скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м. » замінити термін «товщина – не більше 3,5м» словами «Довжина вздовж лінії руху не більше 7 метрів».
Розгорнути
Згорнути
У попередній закупівлі зазначеного предмету -http://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-22-002597-b ті самі вимоги стосувалися розмірів скануючої системи: «Розміри скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота – не більше 6 м; ширина – не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м.».
Згідно роз'яснень, які надавались раніше, під терміном «товщина» розуміють « величина, що визначає розмір системи, що вимірюється вздовж руху транспортного засобу».
Обмеження товщини у 3,5 м. є дискримінаційним і таким, що не відповідає найновішим вимогам надійності і безпеки.
Створюючи сучасні моделі доглядових систем науковцями і інженерами нашої компанії було обрано розширене комбінування, що покращує експлуатаційні характеристики комплексів, полегшує їх технічне обслуговування а також створює додаткові захисні бар’єри для оточуючих від випромінення.
Тому найсучасніші моделі мають показники ширини вздовж руху системи до 7м.
Про те, що наші технічні рішення і якість визнані кращими фахівцями різних країн упевнено свідчить наступна статистика:
Компанія Nuctech є визнаним світовим лідером з виробництва скануючих систем всіх типів із світовою часткою ринку 25-35% у різних сегментах.
Протягом останніх 10 років наше обладнання через високу якість і конкурентну ціну було обрано споживачами у понад 150 країнах світу! Зокрема лише великих стаціонарних комплексів, аналогічних до вимог даного тендеру вже встановлено понад 1200 одиниць. Зокрема у 9 з 12 країнах СНД та у 23х з 28 країн ЄС!!
У разі якщо Державна фіскальна служба України зацікавлена провести чесні державні закупівлі на яких будуть представлені усі визнані світові компанії лідери із найсучаснішим і найнадійнішим обладнанням, внаслідок чого держава отримає найчеснішу ціну і економію, пропонуємо :
У П.14 (додаток 4 «технічні вимоги») в тексті «Загальні розміри арочної частини скануючої системи мають бути: Загальні розміри: висота - не більше 6 м; ширина - не більше 9 м; товщина – не більше 3,5 м. » замінити термін «товщина – не більше 3,5м» словами «Довжина вздовж лінії руху не більше 7 метрів».
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2017 18:46
Тендерна документація, в тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розробляються відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Параметр товщини арочної частини не є дискримінаційним, оскільки скануючі системи щонайменше 4-х світових виробників відповідають цьому параметру технічних вимог, зазначених у тендерній документації замовника.
Параметр товщини арочної частини не є дискримінаційним, оскільки скануючі системи щонайменше 4-х світових виробників відповідають цьому параметру технічних вимог, зазначених у тендерній документації замовника.
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 13 жовтня 2017 14:57
Вимоги щодо забезпечення Замовником фундаменту
Предметом закупівлі цих торгів є скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів. Монтаж таких систем від будь яких виробників та їх подальша експлуатація здійснюється на спеціальній бетонній основі – фундаменті, який повинен бути підготовлений до початку монтажу відповідної системи. Тому, в проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації) обов’язково повинно бути зазначено необхідність будівництва фундаменту, строки будівництва та відповідальність сторони, яка зобов’язана здійснити будівництво фундаменту.
Пропонуємо Замовнику внести в проект договору наступні положення:
1) В розділ VI внести пункт 6.1.4: «Покупець зобов’язується забезпечити облаштовані та закінчені фундаменти, виконані за кресленнями Постачальника, на кожному об’єкті в місцях монтажу та постійної експлуатації скануючих систем у строк до 05 грудня 2017 року.»
Строк 05 грудня обумовлений вимогою Замовника « …здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару на умовах цього Договору у строк до 20 грудня 2017 року» (пункт 5.1 проекту договору), та з урахуванням того, що строк монтажу кожної такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів не залежно від виробника становить 13-18 днів.
2) В розділ V доповнити пункт 5.1: «В разі неготовності місця встановлення скануючої системи для її монтажу та проведення пусконалагоджувальних робіт із-за відсутності фундаменту, дата підписання Акту прийому-передачі може бути перенесена на строк до повної готовності відповідного фундаменту та врахувати строк з монтажу такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, який становить 13-18 днів».
Просимо Замовника внести зазначені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо Замовнику внести в проект договору наступні положення:
1) В розділ VI внести пункт 6.1.4: «Покупець зобов’язується забезпечити облаштовані та закінчені фундаменти, виконані за кресленнями Постачальника, на кожному об’єкті в місцях монтажу та постійної експлуатації скануючих систем у строк до 05 грудня 2017 року.»
Строк 05 грудня обумовлений вимогою Замовника « …здійснити поставку, монтаж та пусконалагодження Товару на умовах цього Договору у строк до 20 грудня 2017 року» (пункт 5.1 проекту договору), та з урахуванням того, що строк монтажу кожної такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів не залежно від виробника становить 13-18 днів.
2) В розділ V доповнити пункт 5.1: «В разі неготовності місця встановлення скануючої системи для її монтажу та проведення пусконалагоджувальних робіт із-за відсутності фундаменту, дата підписання Акту прийому-передачі може бути перенесена на строк до повної готовності відповідного фундаменту та врахувати строк з монтажу такої скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів, який становить 13-18 днів».
Просимо Замовника внести зазначені зміни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2017 10:53
Всі роботи, пов’язані із будівництвом під’їзних шляхів та фундаменту для скануючої системи, замовник виконує самостійно.
Внесення запропонованих змін вважаємо недоцільним.
Внесення запропонованих змін вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2017-09-21-001804-a.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 13 жовтня 2017 15:00
щодо нерівних умов участі
Роздільна здатність та контрастна роздільна здатність є ключовими характеристиками, за якими має робитися вибір подібних систем!
На даний момент технічні вимоги викладені таким чином, що порівняти запропоновані товари неможливо, адже під визначену в тендерній документації абсолютно суб’єктивну характеристику, а саме: «Отримання тіньового зображення вантажних автотранспортних засобів та контейнерів із якістю, достатньою для пошуку оператором заборонених предметів та прийняття оператором рішення про відповідність вантажу товаросупровідним документам.», може підійти не маленька кількість систем, які значно відрізняються за критерієм ціна, оскільки чим краща роздільна здатність (найменша товщина дроту, який система виявляє) та чим краще значення контрастної роздільної здатності (значення в % менше) тим якісніше зображення буде отримуватися від скануючої системи, що однозначно має більшу вартість та в свою чергу, може відрізнятися від цін конкурентів, що визначає нерівні умови для учасників.
Тому враховуючи вищевикладене, задля забезпечення рівних умов для участі, вважаємо за необхідне доповнити Додаток 4 ДКТ наступними вимогами до роздільної здатності:
• Роздільна здатність по дроту у повітрі: не більше 3,5 мм;
• Просторова роздільна здатність горизонтальна: не більше 10 мм;
• Просторова роздільна здатність вертикальна: не більше 5 мм;
• Контрастна роздільна здатність: не більше 1% (за 100 мм).
Розгорнути
Згорнути
На даний момент технічні вимоги викладені таким чином, що порівняти запропоновані товари неможливо, адже під визначену в тендерній документації абсолютно суб’єктивну характеристику, а саме: «Отримання тіньового зображення вантажних автотранспортних засобів та контейнерів із якістю, достатньою для пошуку оператором заборонених предметів та прийняття оператором рішення про відповідність вантажу товаросупровідним документам.», може підійти не маленька кількість систем, які значно відрізняються за критерієм ціна, оскільки чим краща роздільна здатність (найменша товщина дроту, який система виявляє) та чим краще значення контрастної роздільної здатності (значення в % менше) тим якісніше зображення буде отримуватися від скануючої системи, що однозначно має більшу вартість та в свою чергу, може відрізнятися від цін конкурентів, що визначає нерівні умови для учасників.
Тому враховуючи вищевикладене, задля забезпечення рівних умов для участі, вважаємо за необхідне доповнити Додаток 4 ДКТ наступними вимогами до роздільної здатності:
• Роздільна здатність по дроту у повітрі: не більше 3,5 мм;
• Просторова роздільна здатність горизонтальна: не більше 10 мм;
• Просторова роздільна здатність вертикальна: не більше 5 мм;
• Контрастна роздільна здатність: не більше 1% (за 100 мм).
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2017 10:47
Тендерна документація, в тому числі технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, розроблені відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі параметри, необхідні для предмету закупівлі, викладені в тендерній документації.
Всі параметри, необхідні для предмету закупівлі, викладені в тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-09-21-001804-a.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 18 жовтня 2017 16:29
Дата подання: 18 жовтня 2017 16:29
ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ НОРМ
Щодо дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації на закупівлю, а саме - щодо технічних умов, щодо дискримінації нерезидента, щодо нерівних умов участі і тп.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 20.10.2017 № 7403.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2017 17:26
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 листопада 2017
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
NUCTECH COMPAMY LIMITED | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВПРОВАДЖУВАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 листопада 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій