Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та іі підключення до телекомунікаційної мережі загального користування
Очікувана вартість
13 406 809,60 UAH
UA-2017-09-21-001533-a 9c16b934005443cba5f0b904fb496e4d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Фогт Дмитро Олегович
380932360327
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2017 11:00
Початок аукціону: 14 листопада 2017 12:09
Очікувана вартість: 13 406 809,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 034,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та іі підключення до телекомунікаційної мережі загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пилипа Орлика, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 листопада 2017 10:51
Електронний цифровий підпис
02 жовтня 2017 18:52
Електронний цифровий підпис
21 вересня 2017 16:36
Електронний цифровий підпис
02 листопада 2017 10:43
Зміни до ТД №2.doc
02 жовтня 2017 18:51
Зміни до ТД.doc
02 листопада 2017 10:43
Тендерна документація зі змінами від 02.11..docx
02 жовтня 2017 18:50
Тендерна документація зі Змінами.doc
02 жовтня 2017 18:41
Проект договору зі змінами.docx
02 жовтня 2017 18:40
Тендерна документація зі Змінами.doc
21 вересня 2017 16:32
Тендерна документація.doc
02 жовтня 2017 18:51
Робочі креслення 9.2.1.pdf
02 жовтня 2017 18:51
Робочі креслення 9.5.2.pdf
02 жовтня 2017 18:51
Робочі креслення 9.3.1.pdf
02 жовтня 2017 18:50
Робочі креслення 9.4.1.pdf
02 жовтня 2017 18:50
Робочі креслення 9.5.1.pdf
02 жовтня 2017 18:50
Робочі креслення 9.1.2.pdf
02 жовтня 2017 18:50
Робочі креслення 9.1.1.pdf
02 жовтня 2017 18:50
ПС ППБ ЕМД МК 2013 адреси пунктiв.docx
02 жовтня 2017 18:50
Технічне завдання.docx
21 вересня 2017 16:32
Технічне завдання.docx
02 жовтня 2017 18:41
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.docx
02 жовтня 2017 18:41
Відомості обсягів робіт.docx
02 жовтня 2017 18:41
Проект договору зі змінами.docx
21 вересня 2017 16:32
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання документації
Дата подання: 27 вересня 2017 11:53
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:43
Замовник рекомендує учаснику одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції. Тому просимо надати проектно-кошторисну документацію в електронному виді по об'єкту "Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та іі підключення до телекомунікаційної мережі загального користування" для більш детального ознайомлення з предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З проектно-кошторисною документацією "Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та ії підключення до телекомунікаційної мережі загального користування" можна ознайомитися за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів з 8.00 до 17.00 будь якого дня, крім суботи та неділі.
Запитання
Дата подання: 27 вересня 2017 12:25
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:43
Згідно з п. 5.2 Додатку 5 Проект договору Тендерної документації: місце виконання робіт - вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів, 79059, але у Додатку 2 Технічне завдання: - п. 2.3 стор. 12 зазначено: "На майданчику ПАТ "УКРТЕЛЕКОМ"", - п. 4 стор. 15 зазначено: "Обладнання системи електроживлення на ОПТС-1/ВСС ПАТ "Укртелеком" (вул. Берестяна 2)", - п. 5 стор. 15 зазначено: "Обладнання системи електроживлення на МЗТС ПАТ "Укртелеком" (вул. Дорошенко, 43)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розташування оперативної диспетчерської, телекомунікаційного обладнання, серверів, автоматичних робочих місць операторів, тощо здійснюється за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів, 79059.
Обладнання для підключення оперативної диспетчерської до оператора ПАТ "УКРТЕЛЕКОМ, згідно проектних рішень, необхідно змонтувати на майданчиках ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» за адресою вул. Берестяна 2 та вул. Дорошенко, 43
Гарантійний термін
Дата подання: 27 вересня 2017 12:40
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:44
У розділі 3, п. 6.3 пункті 4 зазначено: "Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10)". Цей гарантійний термін стосується і обладнання, що визначено у Додатку 2 Технічне завдання?
Відповідь: Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – строку, що визначений у ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 чи згідно гарантійних термінів експлуатації, запропонованих товаровиробниками обладнання.
Роз'яснення
Дата подання: 28 вересня 2017 10:48
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:44
На десятій сторінці Додатку 2 Технічного завдання, зазначено "Настроювання зовнішніх мережевих трактів для відеоконференцзв'язку структурних підрозділів Е(Ш)МД Сумської області". Просимо надати аргументовану відповідь, щодо місця знаходження де буде проводитися настроювання трактів відеоконференцзв'язку структурних підрозділів Е(Ш)МД, та надати проектне рішення згідно з яким учасник буде це виконувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нажаль в проекті Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування" є помилка про Сумську область, яка буде відкоригована в найкоротший термін. З проектним рішенням можна ознайомитися за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів з 8.00 до 17.00 будь якого дня, крім суботи та неділі.
Проект (робочий проект)
Дата подання: 28 вересня 2017 11:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:46
Прошу повідомити про наявність розробленого проекту (робочого проекту). Прохання надати таку документацію у випадку її наявності.
Відповідь: З Проектом «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» можна ознайомитися за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів з 8.00 до 17.00 будь якого дня, крім суботи та неділі.
Організаційна та структурна схема складових оперативно – диспетчерської служби, їх підпорядкованість та взаємодія.
Дата подання: 28 вересня 2017 11:35
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:47
Прошу надати організаційну та структурну схеми складових оперативно – диспетчерської служби, їх підпорядкованість та взаємодія (в т.ч. кількість та розташування підстанцій, автомобілів, бригад).
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни, схема буде додадан в додатку до тенічного завдання.
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:39
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:47
Які ставляться вимоги до системного та прикладного програмного забезпечення? Чи є окремо ТЗ на програмне забезпечення?
Відповідь: Основні вимоги до системного та прикладного програмного забезпечення зазначенні в Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, затвердженого заступником Міністра охорони здоров’я України 5.11.2012; в Законі України «Про екстрену медичну допомогу» № 5081-VI від 05.07.2012р та в постановах Кабінету міністрів Украйни: Постанова Кабінету Міністрів № 1118 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце подій»; Постанова Кабінету Міністрів № 1117 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про станцію екстреної (швидкої) медичної допомоги»; Постанова Кабінету Міністрів № 1116 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:39
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:48
З яких підсистем повинно складатися програмне забезпечення ОДС та опис виконуваних ними функцій?
Відповідь: Підсистеми, з яких повинно складатися програмне забезпечення ОДС, зазначенні в Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, затвердженого заступником Міністра охорони здоров’я України 5.11.2012; в Законі України «Про екстрену медичну допомогу» № 5081-VI від 05.07.2012р та в постановах Кабінету міністрів Украйни: Постанова Кабінету Міністрів № 1118 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце подій»; Постанова Кабінету Міністрів № 1117 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про станцію екстреної (швидкої) медичної допомоги»; Постанова Кабінету Міністрів № 1116 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:40
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:48
Перелік програмного забезпечення автоматизованих робочих місць та опис виконуваних ними функцій?
Відповідь: Перелік програмного забезпечення автоматизованих робочих місць та опис виконуваних ними функцій зазначенні в Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, затвердженого заступником Міністра охорони здоров’я України 5.11.2012; в Законі України «Про екстрену медичну допомогу» № 5081-VI від 05.07.2012р та в постановах Кабінету міністрів Украйни: Постанова Кабінету Міністрів № 1118 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце подій»; Постанова Кабінету Міністрів № 1117 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про станцію екстреної (швидкої) медичної допомоги»; Постанова Кабінету Міністрів № 1116 від 21 листопада 2012р. «Про затвердження типового положення про центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:41
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:48
Необхідність візуалізації даних роботи ОДС на векторній карті, використання картматеріалу для маршрутизації руху карет швидкої допомоги.
Відповідь: Так, програмне забезпечення оперативної диспетчерської повинно мати підсистему для візуалізації даних роботи ОДС на векторній карті, та використовувати картматеріал для маршрутизації руху карет швидкої допомоги з прямим чи зворотнім геокодуванням.
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:41
Дата відповіді: 02 жовтня 2017 14:48
Які звітні матеріали повинні генеруватися підсистемою звітів?
Відповідь: Вимоги до звітності роботи оперативної-диспетчерської в цілому визначенні в Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, затвердженого заступником Міністра охорони здоров’я України 5.11.2012 та наказах МОЗ щодо роботи Центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
Програмне забезпечення
Дата подання: 28 вересня 2017 11:42
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:09
Як організовується взаємодія з іншими екстреними службами (в т.ч. із службою "екстреної допомоги населенню112"): вид та кількість каналів зв'язку, протоколи обміну даними?
Відповідь: Згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 13 грудня 2007 року № 1164 «Про затвердження нормативного документа "Спільноканальна сигналізація N 7. Національна версія України. Правила використання у телефонній мережі загального користування. Версія 3.0» та наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації № 324 від 18.06.2013р. (зареєстровано в Міністерстві юстиції України № 1139/23671 09 липня 2013р.) «Про затвердження порядку передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером «103» в телекомунікаційній мережі загального користування» для підключення оперативної диспетчерської до мережі загального користування передбачається використання національної версії 3.0 протоколу СКС-7. Для пультів чи інших відомчих АТС служб 101, 102, 112 тощо передбачено використання сигналізацій DSS, R2D, 2VSK тощо, чи аналогових з'єднувальних ліній (стик С2 по Рекомендації ITU T Q.552)
Обладнання для відеоконференцзвэязку.
Дата подання: 28 вересня 2017 11:53
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:09
Яке обладнання має бути використано для побудови відеоконференцзвэязку (в технічному завдані обладнання відсутнє)?
Відповідь: Обладнання для відеоконференцзв’язку зазначене в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування" з яким можна ознайомитися за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів з 8.00 до 17.00 будь якого дня, крім суботи та неділі.
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 28 вересня 2017 12:12
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:10
Згідно Тендерної документації Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено "Документи на підтвердження медико-технічних вимог подаються із позначкою: "ТЧ", або "Технічна частина"". Просимо надати роз'яснення які саме вимоги ви мали на увазі під терміном "медико-технічні вимоги" та якими документами вони повинні підтверджуватися?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що до тендерної документації були внесені зміни та виправлено допущену технічну помилку.
Комплектація АВР
Дата подання: 28 вересня 2017 12:22
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:11
В п. 3.1.7 ТЗ написано: АВР «мережа-мережа» з електричним та механічним блокуванням - 1 комплект. Чи входить в цей комплект генератор перемінного струму (з двигуном внутрішнього згорання).
Відповідь: Поставка генератора перемінного струму (з двигуном внутрішнього згорання) за проектом «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачається.
Обладнання АВР
Дата подання: 28 вересня 2017 12:29
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:11
В п. 3.4.4 ТЗ написано: АВР «мережа-дизель» з електричним та механічним блокуванням - 1 комплект. Чи входить в цей комплект дизель-генератор?
Відповідь: Поставка дизель-генератор за проектом «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачається
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 11:10
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 16:11
Чи повинна АТС, що має встановлюватись в рамках проекту, відповідати вимогам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 13 грудня 2007 року № 1164, про включення до телефонної мережі загального користування по Національній версії 3.0 протоколу СКС-7 , чи допускається Національна версія 2.0?
Відповідь: Згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 13 грудня 2007 року № 1164 «Про затвердження нормативного документа "Спільноканальна сигналізація N 7. Національна версія України. Правила використання у телефонній мережі загального користування. Версія 3.0» та наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації № 324 від 18.06.2013р. (зареєстровано в Міністерстві юстиції України № 1139/23671 09 липня 2013р.) «Про затвердження порядку передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером «103» в телекомунікаційній мережі загального користування» використання національної версія 2.0 протоколу СКС-7 як і інших протоколів не допускається.
Роз’яснення тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2017 16:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:14
Відповідно до п.6 частини 6.3 розділу 6 тендерної документації – Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: гарантійні листи, які підтверджують спроможність здійснити поставку регулятора перепаду тиску, автоматичних балансувальних клапанів, термостатичних елементів, електронних регуляторів температури, кульових кранів, регулюючих клапанів з електроприводами. Проте перелічене вище обладнання відсутнє в технічному завданні даної тендерної документації. Просимо надати специфікацію щодо кожного із вказаних видів обладнання та надати вичерпний перелік обладнання щодо якого необхідно подавати гарантійні листи, що підтверджують спроможність учасника здійснити їх поставку в строки і в обсягах, передбачених тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що до тендерної документації були внесені зміни та виправлено допущену технічну помилку.
технічне завдання
Дата подання: 29 вересня 2017 19:45
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:14
1. Згідно з п.4 Тендерної документації пердметом закупівлі визначено «Роботи згідно до технічного завдання», але у п.п.1.1-1.18, 8-19, 21 Додатку 2 Технічне завдання, зазначене різноманітне обладнання.
Відповідь: В Технічному завданні, Додаток 2 зазначене обладнання, яке повинно бути змонтоване згідно тендерної закупівлі «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування».
проектна документація
Дата подання: 29 вересня 2017 19:46
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:19
На другій сторінці Додатку 2 Технічне завдання, після першої таблиці зазначено: «Згідно з проекту». Це зазначення відноситься тількі до таблиці під якою воно написано? Просимо Вас надати проектну документацію в електронному вигляді.
Відповідь: Просимо звернути увагу, що до тендерної документації були внесені зміни та доповнено технічне завдання кресленнями та інщшими необхідними відмомостями.
проектна документація
Дата подання: 29 вересня 2017 19:47
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:50
На десятій сторінці Додатку 2 Технічне завдання, зазначено: «Згідно проекту ще один дотаток 6». В Тендерній документації жодних посиланнь на Додаток 6 немає. Це потрібно розуміти, як ще один Додаток 6 до Тендерної документації? Це один проект чи два різних? Просимо Вас надати проектну документацію в електронному вигляді.
Відповідь: Обладнання, що зазначене у Технічному завданні ( Додаток 2) постачається згідно проекту «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» з яким можна ознайомитися за адресую вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів з 8.00 до 17.00 будь якого дня, крім суботи та неділі. . Посилання на додаток 6 є опечаткою.
роз'яснення
Дата подання: 29 вересня 2017 19:48
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:20
Чи заведені силові лінії до будівлі ОДС вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та їхня кількість?
Відповідь: Тендерною закупівлею «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачене заведення силових ліній до будівлі ОДС вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів
роз'яснення
Дата подання: 29 вересня 2017 19:49
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:20
Чи заведені та оконцовані оптоволоконні лінії між будівлею ОДС вул. Пилипа Орлика, 6 та майдончиками ПАТ «Укртелеком» вул.Дорошенко, 43 та ПАТ «Укртелеком» вул.Берестяна,2? Чи встановлене та підключено оптичне кросове обладнання? Чи перевірені та протестовані оптоволоконні лінії?
Відповідь: Тендерною закупівлею «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачене заведення оптоволоконних ліній між будівлею ОДС вул. Пилипа Орлика, 6 та майданчиками ПАТ «Укртелеком» вул.Дорошенко, 43 та ПАТ «Укртелеком» вул.Берестяна,2, але на зазначених майданчиках ПАТ «Укртелеком» передбачене встановлення телекомунікаційного обладнання для підключення до загальної телефонної мережі.
роз'яснення
Дата подання: 29 вересня 2017 19:50
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:21
Чи заведені до будівлі ОДС вул. Пилипа Орлика, 6 мідні телефонні лінії, та чи планується їх підключення та використання?
Відповідь: Тендерною закупівлею «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресою: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачене заведення мідних телефонних ліній до будівлі ОДС вул. Пилипа Орлика, 6
GPS-трекера
Дата подання: 29 вересня 2017 19:51
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:21
На стор. 2 Додатку 2 Технічне завдання п.15 зазначено: «Установка GPS-трекера в автомобілі швидкої допомоги, комплект, 200». Трекери повинні встановлюватись у всі 200 автомобілів? Чи запланованя кількість трекерів більша за наявну кількість автомобілів?
Відповідь: 200 це розрахункова кількість автомобілів швидкої допомоги, яка згідно нормативів МОЗ повинна бути в Львівській області. Замовник має право зменшувати об’єми закупівля з підсумки фактичного наявності автомобілів
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:48
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:21
Що передбачає система архівації та резервного копіювання - які вимоги до надійності, об'ємів, часу зберігання?
Відповідь: Поточним законодавством передбачене загальний термін зберігання медичної інформації про екстрені виклики 3 роки. В залежності від конкретної реалізації постачальник повинен передбачити необхідну систему архівації та резервного копіювання.
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:49
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:21
Чи є вже прокладені оптичні лінії зв'язку до приміщення серверної від операторів Укртелеком, Київстар, Водафон?
Відповідь: Тендером «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» не передбачено будівництво оптичних ліній зв’язку операторів Укртелеком, Київстар, Водафон та інших.
Розʾяснення
Дата подання: 29 вересня 2017 21:51
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:22
Технічне завдання передбачає організацію системи живлення для АТС (пункти 62-70), просимо дати роз'яснення, чи буде відкоректоване ТЗ/проектна документація, якщо ЦАТС яку ми застосовуємо для реалізації проекту має інтегровану систему живлення з зовнішніми акумуляторами.
Відповідь: Так, якщо ЦАТС має інтегровану систему живлення з зовнішніми акумуляторами та відповідає технічним умовам, зазначеним у проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування» при проведенні технічного та авторського нагляду ця зміна буде погоджена.
Розʾяснення
Дата подання: 29 вересня 2017 21:53
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:22
Просимо роз'яснити що включає в себе "Комплект запасних частин, інструментів та приладдя , Комплект контрольно-вимірювальних засобів та приладів" (пункти 2.6, 2,7 ТЗ). До якого обладнання і в якому обсязі передбачаються запасні частини?
Відповідь: Кожен постачальник повинен самостійно розрахувати комплект запасних частин, інструментів та приладдя, комплект контрольно-вимірювальних засобів та приладів виходячи з технічних даних на обладнання що він постачає. Під час здавальних іспитів постачальник повинен оформити протокол №14 "Перевірка ЗІП ..." Додаток Д.14 КНД 45-166-2000.
Розʾяснення
Дата подання: 29 вересня 2017 21:54
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:22
Які вимоги до конфігурації ноутбуків (пункт 19.1 ТЗ)? Прошу роз'яснити, що мається на увазі під :акустична система та ДБЖ на 60хв. наявна в кожному ноутбуці чи окрема акустична система та блок безперебійного живлення.
Відповідь: Конфігурації ноутбуків зазначена в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування». Під назвою акустична система та ДБЖ на 60хв слід розуміти вбудовану до ноутбуку батарею та акустичну систему.
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:55
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:22
Які вимоги/конфігурація комп'ютерів для локальних АРМ?
Відповідь: Вимоги/конфігурація комп'ютерів для локальних АРМ зазначенні в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:56
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:22
Які вимоги до офісних меблів ? Конфігурація, наявність тумб/шухляд?
Відповідь: Вимоги до офісних меблів та їх конфігурація зазначені у проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:57
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:23
Які вимоги до відеореєстратора для автомобіля, скільки часу необхідно записувати?
Відповідь: Вимоги до відеореєстратора для автомобіля зазначенні в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування».
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:57
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:49
Які необхідні характеристики смартофонів та мобільних телефонів?
Відповідь: Характеристики смартфонів та мобільних телефон зазначенні в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Запитання
Дата подання: 29 вересня 2017 21:58
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:23
Які вимоги до GPS-трекерів, антена внутрішя чи зовнішня, живлення автономне чи без?
Відповідь: Вимоги до GPS-трекерів зазначенні в проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:26
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:23
На стор. 10 Додатку 2 Технічне завдання п.1.1.1. зазначено: «Обладнання комутації та управління на 300 портів цифрових з’єднувальних ліній 2 шт.». Це, напевно обладнання комутації на 20 потоків Е1, що мають підтримувати до 600 одночасних телефонних розмов, але згідно Технічним завданням, до складу ОДС входить лише 31 автоматизоване робоче місце. Яке навінтаження бралося для такого розрахунку? Яка сигналізація, яка кількість сигнальних лінків? Чому 2 шт., що мається на увазі, дублювання, чи дві окремих системи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так дійсно під 300 портів цифрових з’єднувальних ліній маються на увазі 20 потоків Е1, які передбаченні для підключення телефонної мережі загального користування (як для передачі викликів на номер 103 так для вихідних/вхідних викликів до телефонної мережі загального користування) так і для підключення абонентських мультиплексорів. Сигналізація, яка передбачена, регламентуються наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 13 грудня 2007 року № 1164 «Про затвердження нормативного документа "Спільноканальна сигналізація N 7. Національна версія України. Правила використання у телефонній мережі загального користування. Версія 3.0» та наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації № 324 від 18.06.2013р. (зареєстровано в Міністерстві юстиції України № 1139/23671 09 липня 2013р.) «Про затвердження порядку передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером «103» в телекомунікаційній мережі загального користування». Принципи резервування телекомунікаційного обладнання та розрахунку навантаження визначенні у проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:26
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:23
На стор. 10 Додатку 2 Технічне завдання п.1.1.2. зазначено: «Обладнання сполучення і комутації 1 шт.» Яке обладнання мається на увазі?
Відповідь: Під Обладнанням сполучення і комутації маються на увазі частина телекомунікаційного обладнання для об’єднання комутаторів, абонентських мультиплексорів та іншого телекомунікаційного обладнання у єдину цифрову телекомунікаційну систему.
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:28
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:24
На стор. 10 Додатку 2 Технічне завдання п.1.1.3. зазначено: «Плата аналогових ліній (30 а.л.) 4 шт.». Це плати 120 аналогових абонентів для підключення «Аналоговий дводротовий телефон 26 шт.», що зазначені у п. 1.5?
Відповідь: Абонентські лінії передбачається використовувати не тільки на автоматичних робочих місцях, як основні та резервні лінії, а і для організації відомчого (корпоративного)зв’язку.
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:28
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:47
На стор. 10 Додатку 2 Технічне завдання п.1.1.4. зазначено: «Плата на 8 аналогових з’єднувальних ліній (стик С2) 2 шт.» Це плати 16 вхідних двопровідних фізичних ліній?
Відповідь: Телекомунікаційне обладнання, що постачається, повинно забезпечувати сумарно 16 доповідних фізичних ліній стик С2, рекомендації ITU T Q.552
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:29
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:24
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.2. зазначено: «ІР-шлюз (120 каналів) 2 шт.». Мається на увазі 120 каталів з протоколом SIP-T, чи з іншим протоколом? Чому 120 каналів на кожний шлюз? Шлюзи призначені для підключення «Телефон стандарту ІР/Ethernet 28 шт.», зідно з п.1.6.? Чому 2 шт.? Що мається на увазі, дублювання, чи дві окремих системи? Яка кількість абонентських SIP-ліцензій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ІР-шлюз передбачає перехід (шлюзовання) ІР телефонії (ІР-телефонів чи за протоколом SIP-T) до звичайної комутації каналів TDM 120 викликів одночасно на один ІР-шлюз. Загальна кількість одночасних викликів між мережами ІР та TDM в загалом на телекомунікаційне обладнання 240 каналів. Зазначений ІР-шлюз повинен передбачати, як підключення за протоколом SIP-T так і абонентське підключення ІР-телефонів та мати достатню кількість SIP-ліцензій
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:26
У Додатку 2 Технічне завдання не визначено обладнання системи аудіозапису. Таке обладнання не передбачено зовсім, чи планується використовувати існуюче (яке?) обладнання? Яка кількість каналів, що записуються одночасно? На яких робочих місцях (АРМах) планується відтворення аудіозаписів? Згідно з Додатком 2 Технічне завдання обладнання для відтворення аудіозаписів передбачено тільки для АРМ керівника стор. 19 п.8.4 «Акустична система 2.0 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно діючого законодавства оперативна-диспетчерська повинна мати системи аудіо запису. Вона може бути як окрема так і інтегрована до складу телекомунікаційного обладнання і забезпечувати запис усіх викликів на номер 103 з гарантованим зберіганням на протязі 3 років. Комплектація усіх автоматизованих робочих місць повинна передбачати можливість відтворення файлів аудіо запису. Програмне забезпечення підсистеми аудіо запису повинно мати дозвільні налаштування для можливого адміністрування доступу до файлів аудіо запису.
Мережеве обладнання
Дата подання: 30 вересня 2017 10:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:24
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.3. зазначено: «Мережеве обладнання на 24 порти 10/100 Base-TX 3 шт.» Маються на увазі мережеві комутаторі? Які параметри живлення у комутаторів?
Відповідь: Так, маються на увазі керовані мережеві комутатори, не менш ніж 24 порти, кількістю 3 шт.. Живлення комутаторів повинно бути здійснено від системи гарантовано електроживлення.
технічне завдання - сервер
Дата подання: 30 вересня 2017 10:31
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.4. зазначено: «Сервер (для зберігання баз даних та GPS) 2 шт.» Які параметри та технічні характеристики серверів (процесор (процесори), оперативна пам'ять, жорсткий диск (диски), зовнішні інтерфейси, блок (блоки) живлення та інше)?
Відповідь: Серверне обладнання що постачається за цим тендером є складовою частиною програмно-апаратного комплексу оперативної диспетчерської і повинно забезпечувати функціонування зазначеного комплексу. Основні вимоги до оперативної диспетчерської зазначені в Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, затвердженого заступником Міністра охорони здоров’я України 5.11.2012 та низки нормативних документів з приводу створення оперативної диспетчерської
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:32
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.9. зазначено: «Монітор та KVM-подовжувач 1 шт.». Мабуть, мається на увазі KVM-перемикач? Які параметри та технічні характеристики KVM-перемикача та монітора?
Відповідь: KVM-подовжувач повинен передати сигнали підключення монітору, клавіатури та миші від усього обладнання, що змонтоване в серверній до робочого місця адміністратора, де і буде встановлений монітор, клавіатура та миша. Якщо для забезпечення цього потрібен ще KVM-перемикач, то він повинен бути передбачений.
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:32
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.8. зазначено: «Багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, копір) 2 шт.», п.1.10.1. зазначено: «Системний блок 1 шт.», п.1.10.3. зазначено: «WiFi маршрутизатор 1 шт.», п.1.121 зазначено: «Жорсткий диск 2 шт.», п.1.12.2 зазначено: «Оперативна пам'ять 1 шт.», п.1.12.3 зазначено: «Джерело безперебійного живлення 1 шт.» Які параметри та технічні характеристики обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Параметри та технічні характеристики обладнання зазначенні у проекті «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:33
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
На стор. 11 Додатку 2 Технічне завдання п.1.10.2. зазначено: «Графічне панно 60″ 1 шт.» Як слід розуміти цей термін?
Відповідь: Графічне панно діагоналлю не менш 60 дюймів передбачається, як система відображення оперативної інформації для великої кількості диспетчерів одночасно, розташовуються в залі диспетчерів на стіні та має інтерфейси для підключення до ПЕОМ.
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:34
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
На стор. 12 Додатку 2 Технічне завдання п.2.4. зазначено: «Комплект монтажних частин для обладнання ОДС 1 шт.», п.2.6. зазначено: «Комплект запасних частин, інструментів та приладдя (ЗІП) 1 компл.», п.2.7. зазначено: «Комплект контрольно-вимірювальних засобів та приладів (КВЗтаП) 1 компл.». Яке обладнання, прилади та матеріали входять до складу зазначених комплектів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обладнання, прилади та матеріали що входять до Комплекту запасних частин, інструментів та приладдя (ЗІП), Комплекту контрольно-вимірювальних засобів та приладів (КВЗтаП) повинні бути визначенні виробником обладнання та відповідати технічним умовам на обладнання, що поставляється. Комплект монтажних частин для обладнання передбачає необхідні матеріали для монтажу обладнання оперативної диспетчерської та визначається згідно проекту «Реконструкція оперативно – диспетчерської служби (ОДС) центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської області за адресую: вул. Пилипа Орлика, буд. 6, м. Львів та її підключення до телекомунікаційної мережі загального користування»
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:34
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
Які телефонні апарати планується встановлювати на АРМ диспетчерів викликів? У п. 12 Додатку 2 Технічного завдання вони не визначені. Це «Аналоговий дводротовий телефон» чи «Телефон стандарту ІР/Ethernet», чи обидва? Якщо обидва, який телефон планується використовувати основним, а який резервним?
Відповідь: На робочих місцях операторів необхідно встановити гарнітуру телефонну, аналоговий дводротовий телефон та телефон ІР/Ethernet. Який буде визначено основним, а який резервним, вирішує постачальник згідно можливостей конкретного обладнання.
Роз'яснення
Дата подання: 30 вересня 2017 10:35
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 16:25
Згідно Додатку 2 Технічне завдання передбачено: АРМів – 31 шт., Аналоговий дводротовий телефон – 26 шт., «Телефон стандарту ІР/Ethernet» - 28 шт. Які телефонні апарати (в якій комбінації), планується встановлювати на інших АРМах ОДС?
Відповідь: Які телефонні апарати та їх комбінація для встановлення на інших АРМ не є принциповою на час проведення торгів та буде вирішена у робочому порядку під час робот з будівництва оперативної диспетчерської
Розгорнути всі запитання: 49 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-21-001533-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Протекшн-Груп", Код ЄДРПОУ:38422777
Дата подання: 24 листопада 2017 18:02
Про скасування рішення про намір укладення договору
Тендерна пропозиція переможця торгів не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2017 11:57
На Вашу Вимогу від 24.11.2017 р., повідомляємо, що відповідно до ч.3, ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Слід зазначити що у Вашій Вимозі, яка надійшла на веб – портал Prozorro не вказано реквізити Скаржника, однак Замовником було прийнято рішення надати відповідь з метою забезпечити дотримання усіх принципів на всіх стадіях здійснення відкритих торгів.
На підставі викладеного вважаємо, що Ваша Вимога є безпідставною, оскільки пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" відповідає вимогам документації.

Документи подані скаржником

24 листопада 2017 18:02
ВИМОГА.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-21-001533-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:40989735
Дата подання: 04 жовтня 2017 16:59
Скарга
Дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга подана в невідповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 05 жовтня 2017 14:24
рішення від 06.10.2017 № 7020.PDF
Дата публікації: 09 жовтня 2017 17:58
Номер скарги: UA-2017-09-21-001533-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:40989735
Дата подання: 05 жовтня 2017 14:58
Скарга
Відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2017 16:05
рішення від 09.10.2017 № 7067+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 09 жовтня 2017 16:04
Рішення від 27.10.2017 № 7587.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2017 21:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом внесено зміни до документації.
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2017 10:47
Номер скарги: UA-2017-09-21-001533-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "С3 Холдинг", Код ЄДРПОУ:33742113
Дата подання: 30 листопада 2017 17:49
Скарга що стосується прийнятого рішення, яке відбулося після оцінки пропозиції учасників
1. Підстави подання скарги Замовником при розгляді документів пропозиції наданої ТОВ «НВП «МОНТЕКС» та винесенні неправомірного рішення про його перемогу було порушено принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIIІ від 25.12.2015 р., надалі - Закон), а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників. Замовником не було дотримано вимоги п.4. ч.1. ст.30 Закону про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «МОНТЕКС». Тим самим Замовником були порушені права нашого підприємства та чинного законодавства України. 2. Обґрунтування наявності порушених прав Учасник вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «НВП»МОНТЕКС» неправомірним через явну невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації даних відкритих торгів (далі – Тендерна документація), а саме: 1) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимогу Тендерної документації, що: «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.» Цей учасник порушив форму тендерної пропозиції «Цінова пропозиція», що наведено у Додатку №4 Тендерної документації, додавши фразу «Дата заповнення пропозиції: 09.10.2017 » (копія додається). Аналогічний недолік допущений у формі цінової пропозиції, що подана переможцем процедури (копія додається). Пропозиція цього учасника має бути відхилена на підставі п4. Ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25 грудня 2015 року. Окрім того, в документі присутні дві різні дати. 2) Відповідно до п.2 таблиці 1. (Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») Додатку №1 Тендерної документації вимагалося надати: «2.1. Довідка в довільній формі за підписом керівника та з печаткою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника.». ТОВ «НВП «МОНТЕКС» надало Довідку про наявність у ТОВ «НВП «МОНТЕКС» робітників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору. Проте жодних кількісних характеристик цим учасником зазначено не було (копія додається). 3) Згідно підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.». ТОВ «НВП «МОНТЕКС» зазначив дати підпису не на всіх сторінках тендерної пропозиції (наприклад, в таких документах як Довідка про наявність у ТОВ «НВП «МОНТЕКС» робітників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору; Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів (копія додається)). Тим самим не виконавши вимог тендерної документації. Даний недолік не можна віднести до Формальних (несуттєвих) помилок, оскільки відсутність дати підпису на документах, не віднесена Замовником до переліку Формальних (несуттєвих) помилок визначених у пункті 1.2. Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації. 4) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимоги підпункту 3.2. пункту 3 Таблиці 1 (Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») Додатку №1 Тендерної документації, а саме надати: «3.2. Копія аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів.». Цим учасником було надано копії лише першої та останньої сторінок аналогічних договорів та жодного додатку, на які є посилання у цих витягах з договорів. Учасник надав копії лише витягів з договорів (копія додається), замість надання повної копії договору. Надання документів в такому вигляді не тільки порушує чітку вимогу Тендерної документації, але й позбавляє змоги належно повністю оцінити зміст та правову природу такого документу. Окрім того, учасник мав надати копію аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. ТОВ «НВП «МОНТЕКС» зазначив в своїй Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів вісім аналогічних договорів, а копії надав лише на три витяги з них. Таким чином було надано копії не на всі договори, що зазначені в довідці. 5) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не підтвердило належним чином правомочність директора К.М. Фількіна на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції, оскільки Наказ № 2/К від 11.01.17 р. про призначення директора має посилання на не існуючий законодавчий акт, а саме на Закон України «Про господарські суспільства» (копія додається). Таким чином, відповідний документ оформлено з порушеннями та правомочність директора К.М. Фількіна не підтверджено і не виконано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації. 6) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимоги підпункту 1.3. пункту 1 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації надати : «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій.». Дата кінцевого терміну подання пропозицій це 13 листопада 2017 р., а наданий учасником Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань датовано 09 жовтня 2017 р. (копія додається). Таким чином зазначений документ є більше місячної давнини і є простроченим. 7) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконало вимогу пункту 2 Таблиці 3 (Інші документи) Додатку №1 Тендерної документації про надання відомостей про учасника за встановленою формою, не дотримавши форми, як вимагалося Замовником у Тендерній документації (пункти 1 і 2 форми, копія додається). 8) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» надало листи-відгуки від контрагентів, а саме Відгук Дніпропетровської ОДС № 6/244 від 25.06.15 р. та Відгук Криворізької ОДС № 536 від 26.06.2015 р. російською мовою та не виконав вимог пункту 7 Розділу 1 Тендерної документації щодо перекладу на українську мову (копія додається). 9) ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконав вимог пункт 4 Розділ 6 (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) Тендерної документації, а саме: «Додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». Цим учасником було надано прострочені довідки від 09 жовтня 2017 р. Тоді як дата кінцевого терміну подання тендерних пропозицій визначена 13 листопада 2017 р. (копія додається). Окрім того, ТОВ «НВП «МОНТЕКС» не виконало вимого про надання оригіналу довідки про відкриття рахунку у ПАТ КБ «Приватбанк», як того вимагалося Тендерною документацією, хоча у формі «Відомості про учасника» заявила про наявність рахунку в цьому банку і подало довідку про стан заборгованості.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2017 18:25
Рішення від 04.12.2017 № 8471 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2017 18:25
рішення від 14.12.2017 № 8852.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2017 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ прийнято до уваги та виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2017 16:55
Номер скарги: UA-2017-09-21-001533-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ", Код ЄДРПОУ:40084018
Дата подання: 01 грудня 2017 18:25
Скарга
Щодо рішення Замовника про визначення Переможця.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2017 18:11
рішення від 05.12.17 №8513 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 18:11
рішення від 18.12.2017 № 8894.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2017 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ прийнято до уваги та виконано
Дата виконання рішення замовником: 22 грудня 2017 16:54

Документи подані скаржником

04 жовтня 2017 16:59
Скарга.pdf
04 жовтня 2017 16:59
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

09 жовтня 2017 17:58
рішення від 06.10.2017 № 7020.PDF

Документи подані скаржником

05 жовтня 2017 14:58
Скарга.pdf
05 жовтня 2017 14:58
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

24 жовтня 2017 10:51
pdf.pdf
26 жовтня 2017 14:59
Лист.pdf
26 жовтня 2017 14:59
Протокол ТК.pdf
30 жовтня 2017 12:52
АМСУ.pdf

Документи подані скаржником

30 листопада 2017 17:49
0 Скарга_a.pdf
30 листопада 2017 17:49
3 Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 17:49
12 Відгук Криворізької ОДС.PDF
30 листопада 2017 17:49
13 ІД. Довідки з банків.pdf
30 листопада 2017 17:49
1 Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2017 12:49
Відповідь на скаргу 1.PDF
07 грудня 2017 12:49
Лист-клопотання 1.PDF

Документи подані скаржником

01 грудня 2017 18:25
Скарга.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2017 12:47
Відповідь на скаргу 2.PDF
07 грудня 2017 12:47
Лист-клопотання 2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С3 Холдинг" 11 797 992,00
UAH з ПДВ
8 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 11 797 999,86
UAH з ПДВ
8 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ" 13 402 481,37
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 13 406 700,00
UAH з ПДВ
9 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Протекшн-Груп" 12 789 001,31
UAH з ПДВ
11 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд" 13 174 086,22
UAH з ПДВ
11 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2017 10:04
Кошторис_А.rar
17 листопада 2017 00:01
Кошторис.rar
16 листопада 2017 23:41
План фінансування.pdf
16 листопада 2017 23:41
ПРОПОЗИЦІЯ_C3_А.pdf
06 листопада 2017 10:31
Реєстр.pdf
06 листопада 2017 10:31
Технічна частина_К.pdf
10 жовтня 2017 15:38
Реєстр_.pdf
10 жовтня 2017 15:38
Інші документи.pdf
10 жовтня 2017 15:38
Технічна частина.pdf
10 жовтня 2017 15:38
Проект договору.pdf
10 жовтня 2017 15:38
ВПВ17.pdf
10 жовтня 2017 15:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2017 09:29
Кошторис переможця 8,3 млн.rar
22 листопада 2017 16:37
Кошторис переможця.imd
22 листопада 2017 16:37
Договірна ціна переможця.pdf
13 листопада 2017 10:17
ТЧ. План фінансування робіт.pdf
13 листопада 2017 09:56
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2017 09:55
ТЧ. Договірна ціна.pdf
13 листопада 2017 09:49
ТЧ. Кошторис.7z
07 листопада 2017 15:08
Реєстр наданих документів.pdf
10 жовтня 2017 13:43
ТЧ. Кошторис.rar
10 жовтня 2017 13:43
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2017 13:43
ТЧ. Договірна ціна.pdf
10 жовтня 2017 13:43
Реєстр документів.pdf
10 жовтня 2017 13:43
ІД. Довідки з банків.pdf

Публічні документи

10 листопада 2017 17:35
6. ІД Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2017 17:35
6. ІД Витяг з ЄДР.PDF
10 жовтня 2017 15:49
6. ІД Лист роз'яснення.PDF
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Статут.pdf
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Наказ, Протокол.pdf
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Ліцензія, Дозвіл.pdf
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Лист - згода.PDF
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Договірна ціна.PDF
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Витяг ПДВ.pdf
10 жовтня 2017 15:15
6. ІД Витяг з ЄДР.PDF
10 жовтня 2017 15:15
5. ВПВ17 Довідка ст. 17.PDF
10 жовтня 2017 15:15
4. Проект договору.PDF
10 жовтня 2017 15:15
2. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

13 листопада 2017 10:27
KK_працівники.pdf
13 листопада 2017 10:27
ВПВ17_відсут.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Витяг з ЄДР.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_відомості про учасника.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Довкілля.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Лист згода.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Протоколи на директора.pdf
13 листопада 2017 10:27
ІД_Статут.pdf
13 листопада 2017 10:27
КК_догантимоноп.pdf
13 листопада 2017 10:27
КК_догЕвросталь.pdf
13 листопада 2017 10:27
КК_матеріально-технічна.pdf
13 листопада 2017 10:27
Проект договору.pdf
13 листопада 2017 10:27
Реєстр.pdf
13 листопада 2017 10:27
ТЧ_Техн.pdf
13 листопада 2017 10:27
ТЧ_Техн_2.pdf
13 листопада 2017 10:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2017 18:41
Кваліфікаційні критерії.pdf
11 листопада 2017 18:41
Проект договору.pdf
11 листопада 2017 18:41
Технічна частина.pdf
11 листопада 2017 18:41
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2017 18:41
Інші документи.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2017 15:03
Цінова пропозиція.zip
10 жовтня 2017 15:03
Пакет документів.zip.002
10 жовтня 2017 15:03
Пакет документів.zip.001

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С3 Холдинг"
#33742113
Рішення скасоване 8 299 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Рішення скасоване 8 300 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:23
ТОВ "С3 Холдинг"
#33742113
Відхилено 8 299 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Відхилено 8 300 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:36
ТОВ "СИСТЕМНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СЕРВІС - ЗАПОРІЖЖЯ"
#40084018
Відхилено 8 400 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Відхилено 9 450 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Протекшн-Груп"
#38422777
Відхилено 11 400 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:50
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд"
#32902471
Відхилено 11 450 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 16:52

Документи

22 листопада 2017 10:51
sign.p7s
22 листопада 2017 10:48
протокол..pdf
14 листопада 2017 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2017 11:09
sign.p7s
22 листопада 2017 10:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 грудня 2017 16:31
sign.p7s
22 грудня 2017 16:30
протокол. (1).pdf

Документи

22 грудня 2017 16:36
sign.p7s
22 грудня 2017 16:35
протокол відміни.PDF

Документи

22 грудня 2017 16:39
sign.p7s
22 грудня 2017 16:38
протокол розгляду.PDF

Документи

22 грудня 2017 16:42
sign.p7s
22 грудня 2017 16:40
протокол розгляду.PDF

Документи

22 грудня 2017 16:49
sign.p7s
22 грудня 2017 16:44
протокол розгляду.PDF

Документи

22 грудня 2017 16:52
sign.p7s
22 грудня 2017 16:51
протокол розгляду.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
22 грудня 2017 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку