Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Операційний стіл PAX-ST-C/D
Очікувана вартість
67 462,00 UAH
UA-2017-09-21-000790-b db28c9c0f7a1438487b5497504dd14d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2017 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2017 12:04
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2017 12:04
Початок аукціону: 10 жовтня 2017 13:40
Очікувана вартість: 67 462,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Операційний стіл PAX-ST-C/D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2017 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 12:06
21.09.17 ТД стіл операційний.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-21-000790-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Івахненко К.О., Код ЄДРПОУ:3247119075
Дата подання: 23 жовтня 2017 10:58
СКАРГА
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 21.09.2017 р. КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР" (далі - Замовник) оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: Код за ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл PAX-ST-C/D) [оголошення № UA-2017-09-21-000790-b]. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАХНЕНКО КИРИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі - Скаржник) подано пропозицію та взято участь у вказаній процедурі закупівлі. Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/1/ВТ пропозицію скаржника було відхилено. Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/2/ВТ пропозицію учасника ТОВ Дніпро Фарма було визнано переможцем та відповідно прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником. Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням про визначенням переможцем Учасника ТОВ Дніпро Фарма у зв’язку з невідповідністю пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника з наступних підстав: 1. Підстава відхилення – відповідно до додатку 5 «тендерна пропозиція» до тендерної документації в «Найменуванні предмету закупівлі згідно тендерної документації» назва предмету закупівлі не відповідає назві предмета закупівлі, викладеній в тендерній документації. Так як умови Закупівлі не містили вимог не відступати від даної форми тендерної пропозиції Скаржник не міг порушити наведені вище умови Закупівлі, а відповідно і відсутні підстави для відхилення за даним пунктом. Скаржником вказаний предмет закупівлі згідно тендерної документації, а саме: «ДК 021:2015: 33190000-8 — 2 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника. Скаржником зазначено в п. «Найменування предмета закупівлі згідно тендерної документації» предмет закупівлі визначений Замовником відповідно до чинного законодавства. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник здійснив не об’єктивну та упереджену оцінку пропозицій та порушив перелічені вище принципи закупівлі. Відповідно до вищевказаного пропозиція Скаржника відповідає умовам Закупівлі та не може бути відхилена. Замовник грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель. Замовник рішенням тендерного комітету у формі протоколу від 17.10.2017 р. № 38/2/ВТ про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18, 22, 30-32 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОСИМО: 1) зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ Дніпро Фарма, 2) зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції скаржника, 3) зобов’язати Замовника повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.10.2017 № 7459.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2017 14:29

Документи подані скаржником

23 жовтня 2017 10:58
Скарга UA-2017-09-21-000790-b.pdf

Документи Органу Оскарження

25 жовтня 2017 14:29
Рішення від 24.10.2017 № 7459.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2017 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мошура І.Г. 64 485,00
UAH з ПДВ
64 485,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івахненко К.О. 67 181,00
UAH з ПДВ
67 181,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпро Фарма 67 399,30
UAH з ПДВ
67 399,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2017 10:44
МВС.pdf
10 жовтня 2017 15:09
МВС.pdf
06 жовтня 2017 16:55
Щодо підпису.pdf
06 жовтня 2017 16:55
Уставні документи.pdf
06 жовтня 2017 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2017 16:55
МТВ.pdf
06 жовтня 2017 16:55
ДФС Мошура.pdf
06 жовтня 2017 16:55
довідка МВС.pdf
06 жовтня 2017 16:55
гарантійний лист.jpg
06 жовтня 2017 16:55
ST-D.pdf
06 жовтня 2017 16:55
i_02_2.jpg
06 жовтня 2017 16:55
i_02_1.jpg
06 жовтня 2017 16:55
i_02.jpg

Публічні документи

06 жовтня 2017 17:20
Щодо довідки МВС.pdf
06 жовтня 2017 17:20
тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2017 17:20
Столы авторизация.pdf
06 жовтня 2017 17:20
Столи інженер.pdf
06 жовтня 2017 17:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 жовтня 2017 17:20
МТВ.pdf
06 жовтня 2017 17:20
лист про право підпису.pdf
06 жовтня 2017 17:20
дов. ДФС.pdf
06 жовтня 2017 17:20
Гарантійний лист.pdf
06 жовтня 2017 17:20
MT300D.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2017 15:51
Документи переможця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мошура І.Г.

ФОП Івахненко К.О.

ТОВ Дніпро Фарма

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мошура І.Г.
#3130905355
Відхилено 64 485,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2017 09:43
ФОП Івахненко К.О.
#3247119075
Відхилено 67 181,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2017 13:48
ТОВ Дніпро Фарма
#41167482
Переможець 67 399,30
UAH з ПДВ
17 жовтня 2017 14:11

Документи

17 жовтня 2017 09:43
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2017 13:48
Електронний підпис
17 жовтня 2017 13:47
прот відхилення.PDF
17 жовтня 2017 09:43
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 жовтня 2017 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2017 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дніпро Фарма
#41167482
67 399,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2017 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 10:32
звіт операційний стіл.PDF укладений
02 січня 2018 10:31
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 09:29
договір №335-17 від 30.10.2017.PDF укладений
30 жовтня 2017 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 67 399,30
UAH з ПДВ