Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)»
Очікувана вартість
899 769,05 UAH
UA-2017-09-21-000775-a ● 25ecefc3e16e4ca8b1fc5f47fcb97a07
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків |
Код ЄДРПОУ: | 02005496 |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, Миколи Амосова, 10 |
Контактна особа: |
Сьобко Алла Анатоліївна 380474120072 evgen231@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2017 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2017 13:08 |
Очікувана вартість: | 899 769,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 997,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, вул. МИКОЛИ АМОСОВА , будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2017 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2017 13:22 |
Тендерна документація (тех.переосн.ліфта).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліфт 1275
Дата подання: 25 вересня 2017 10:22
Дата відповіді: 27 вересня 2017 11:28
Доброго дня. Є запитання
1. Розмір та матеріал шахти?
2. Висота підйому?
3. Висота верхнього поверху та глибина приямку?
4. Вимоги до ліфта (з машинним приміщнням без м/п -електричний-гідравлічний)?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого запиту інформуємо:
1. Розмір шахти (внутрішній) становить 1,85м*2,9 м. Матеріал стін шахти – цегла;
2. Висота підйому 6,9 м;
3. Висота верхнього поверху 3,15 м; глибина прийому – 1,4 м;
4. Вимоги до ліфта – з машинним приміщенням, гідравлічний.
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого запиту інформуємо:
1. Розмір шахти (внутрішній) становить 1,85м*2,9 м. Матеріал стін шахти – цегла;
2. Висота підйому 6,9 м;
3. Висота верхнього поверху 3,15 м; глибина прийому – 1,4 м;
4. Вимоги до ліфта – з машинним приміщенням, гідравлічний.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-21-000775-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРАЙМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38327443
Дата подання: 10 жовтня 2017 12:04
Невідповідність технічним вимогам спеціфікації переможця
Доброго дня. Коли я задавав питання про висоту підйому і висоту останього поверху - отримав відповідь від замовника 27.09.17, 11:28 Висота підйому 6,9 м; Висота верхнього поверху 3,15 м;. А виграла пропозиція, в специфікації якої вказана - Висота підйому 3,15м, Висота верхнього поверху 3850 мм, що не відповідає технічним вимогам замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2017 18:55
Керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Ваша Вимога з незрозумілих для нас причин не містить питань щодо причин невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що свідчить про факт порушення порядку подання такої Вимоги згідно Закону. За Вашою Вимогою незрозуміло чому припущення, які Вами зазначаються у Вимозі стосуються виключно намагання сформувати хибне бачення про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі – ТОВ "Карат-Ліфткомплект".
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Шполянською центральною районною лікарнею імені братів М.С. і О.С. Коломійченків (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)») (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2017-09-21-000775-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом від «21» вересня 2017 р.
Варто зазначити, що за наслідками формування та затвердження вимог до тендерної документації, жодним потенційним учасником закупівлі не подавались вимоги та скарги про встановлення дискримінаційних або ж незаконних вимог для формування тендерних пропозицій. З цього можемо дійти висновку, що вимоги до учасників закупівлі, які сформульовано в тендерній документації були цілком зрозумілими, законними для зацікавлених осіб в участі у закупівлі; такими, що не обмежують участь у закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання та відповідають принципам здійснення закупівель, передбаченим статтею 3 Закону. Нагадуємо, що тендерний комітет районної лікарні, що має ознаки державного органу, оскільки діє з урахуванням такого державного органу як Шполянська районна державна адміністрація, відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і повинен приймати рішення у відповідності до передбачених тендерною документацією вимог до учасників закупівлі. Тобто, у випадку невиконання вимог, що передбачені (встановлені) Замовником торгів за тендерною документацією та Законом, учасниками Процедури закупівлі, тендерний комітет зобов’язаний прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав, що передбачені статтею 30 Закону. Відтак, в зазначених обставинах, Замовник має не право, а імперативний обов’язок вчинити дії, що передбачені умовами закупівлі.
Вимогами тендерної документації не передбачалось як кваліфікаційний критерій або інший показник/вимогу подання учасниками документів, що підтверджують відповідність до основних габаритних та технічних показників розмірів шахти для ліфту, про які Вами зазначається.
Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм.
Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції.
Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Розгорнути
Згорнути
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Ваша Вимога з незрозумілих для нас причин не містить питань щодо причин невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що свідчить про факт порушення порядку подання такої Вимоги згідно Закону. За Вашою Вимогою незрозуміло чому припущення, які Вами зазначаються у Вимозі стосуються виключно намагання сформувати хибне бачення про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі – ТОВ "Карат-Ліфткомплект".
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Шполянською центральною районною лікарнею імені братів М.С. і О.С. Коломійченків (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)») (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2017-09-21-000775-a) за адресою www.prozorro.gov.ua.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом від «21» вересня 2017 р.
Варто зазначити, що за наслідками формування та затвердження вимог до тендерної документації, жодним потенційним учасником закупівлі не подавались вимоги та скарги про встановлення дискримінаційних або ж незаконних вимог для формування тендерних пропозицій. З цього можемо дійти висновку, що вимоги до учасників закупівлі, які сформульовано в тендерній документації були цілком зрозумілими, законними для зацікавлених осіб в участі у закупівлі; такими, що не обмежують участь у закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання та відповідають принципам здійснення закупівель, передбаченим статтею 3 Закону. Нагадуємо, що тендерний комітет районної лікарні, що має ознаки державного органу, оскільки діє з урахуванням такого державного органу як Шполянська районна державна адміністрація, відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і повинен приймати рішення у відповідності до передбачених тендерною документацією вимог до учасників закупівлі. Тобто, у випадку невиконання вимог, що передбачені (встановлені) Замовником торгів за тендерною документацією та Законом, учасниками Процедури закупівлі, тендерний комітет зобов’язаний прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав, що передбачені статтею 30 Закону. Відтак, в зазначених обставинах, Замовник має не право, а імперативний обов’язок вчинити дії, що передбачені умовами закупівлі.
Вимогами тендерної документації не передбачалось як кваліфікаційний критерій або інший показник/вимогу подання учасниками документів, що підтверджують відповідність до основних габаритних та технічних показників розмірів шахти для ліфту, про які Вами зазначається.
Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм.
Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції.
Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Вимогами тендерної документації не передбачалось як кваліфікаційний критерій або інший показник/вимогу подання учасниками документів, що підтверджують відповідність до основних габаритних та технічних показників розмірів шахти для ліфту, про які Вами зазначається.
Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм.
Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції.
Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм.
Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції.
Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМ УКРАЇНА" |
897 787,38
UAH з ПДВ
|
888 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Карат-Ліфткомплект" |
899 769,05
UAH з ПДВ
|
890 771,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧЕРКАСИЛІФТ |
899 769,00
UAH з ПДВ
|
899 769,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМ УКРАЇНА" #38327443 |
Відхилено |
888 779,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 18:22
|
ТОВ "Карат-Ліфткомплект" #31801847 |
Переможець |
890 771,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 08:38
|
Дод. угода КаратЛіфт.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2017 08:37
|
Дод. угода КаратЛіфт.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2017 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2017 09:09
|
Додаток №4 до договору підряду.PDF | укладений |
20 жовтня 2017 09:06
|
Додаток №3 до договору підряду.PDF | укладений |
20 жовтня 2017 09:06
|
Додаток №2 до договору підряду.PDF | укладений |
20 жовтня 2017 09:06
|
Додаток №1 до договору підряду.PDF | укладений |
20 жовтня 2017 09:05
|
Договір підряду.PDF | укладений |
20 жовтня 2017 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з затримкою відвантаження ліфта заводом-виробником, та ускладненням руху вантажу по території Європи обумовленим погодними умовами |
Номер договору про закупівлю: | 05/1/17/238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору підряду № 05/1/17/238 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |