Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цемент та вапно
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2017-09-21-000679-b ● 23b4a4187a9b437193a09351f830a866
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23000089 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, , вул. Гетьмана Полуботка, 70 |
Контактна особа: |
Аліна Петрівна Польовнича +380462676731 buxns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2017 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2017 13:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2017 11:41 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2017 15:41 |
Очікувана вартість: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Критерії в додатку до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 кілограм
вапно та цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14013, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Гетьмана Полубока
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2017
—
31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2017 11:43 |
оголошення вапно та цемент.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-21-000679-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 29 вересня 2017 17:55
дискваліфікація учасника
21.09.2017 року Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації опублікував закупівлю вапна та цементу під номером 1470523. Згідно пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовникам забороняється вказувати потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі. Так згідно оголошення про проведення закупівлі замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
· Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
· Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
· Цінову пропозицію відповідно до опису товару (згідно із пунктом 4 оголошення).
· Копія довідки про взяття на облік платника податків.
· Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)). Проте учасник ТОВ "Чернігівторг" не надав у складі своєї документації копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП). Тому на підставі вищевикладеного ТОВ "Епіцентр К" вважає, що ТОВ "Чернігівторг" не дотримався вимог до кваліфікації учасників, відтак вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "Чернігівторг"
Розгорнути
Згорнути
· Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
· Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
· Цінову пропозицію відповідно до опису товару (згідно із пунктом 4 оголошення).
· Копія довідки про взяття на облік платника податків.
· Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)). Проте учасник ТОВ "Чернігівторг" не надав у складі своєї документації копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП). Тому на підставі вищевикладеного ТОВ "Епіцентр К" вважає, що ТОВ "Чернігівторг" не дотримався вимог до кваліфікації учасників, відтак вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "Чернігівторг"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2017 08:09
Учасник ТОВ "Чернігівторг" надав витяг з реєстру платників ПДВ .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
15 161,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2017 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
05 жовтня 2017 12:28
|