Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (лот 1 – багатофункціональний пристрій; лот 2 – принтер; лот 3 – монітор; лот 4 – клавіатура, маніпулятор “миша”)
Очікувана вартість
618 000,00 UAH
UA-2017-09-20-002397-b fc25251c856f43818f814413d972ce93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380672859771 innit1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380672859771
innit1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2017 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2017 19:00
Очікувана вартість: 618 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

20 вересня 2017 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2017 18:08
Тендерна документація 4 лота.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ЕЦП_документи від переможця
Дата подання: 22 вересня 2017 16:02
Дата відповіді: 25 вересня 2017 17:38
1. Пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається подання учасником-переможцем в електронному вигляді з нанесенням електронного цифрового підпису документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що нанесення електронного цифрового підпису (ЕЦП) вже після подання тендерної пропозиції є технічно не можливим. ЕЦП підписується лише один раз, при першій подачі тендерної пропозиції. При подальшому завантаженні інших документів, в т.ч. і документів від переможця, ЕЦП повторно не підписується. Таким чином, виконати вимогу п. 5 р. ІІІ тендерної документації є неможливим. У зв’язку з цим, просимо видалити вимогу щодо нанесення електронного цифрового підпису ЕЦП при завантаженні документів учасником-переможцем або додати в п. 1, розділу ІІІ вимогу підписати тендерну пропозиції ЕЦП (при завантаженні документів на першому етапі, до кінцевого строку подання, аукціону). 2. Частиною 4, Пунктом 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається подання учасниками «документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток № 4 до тендерної документації)». Проте, додатком 4 тендерної документації визначено подання документів лише учасником-переможцем торгів. Таким чином, Замовник вимагає подання всіма учасниками документів, що вимагаються для подання учасником-переможцем. Тендерна документація містить протиріччя щодо подання таких документів, різні частини тендерної документації містять різні вимоги до оформлення та подання документів учасниками. На підставі цього, просимо видалити з п. 1, розділу ІІІ частину 4 а саме: видалити: «4) документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток № 4 до тендерної документації);».Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що зазначені вимоги виписані із врахуванням листів Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 04.05.2017 № 3304-06/14682-06 та від 21.08.2017 № 3304-06/29397-06. Таким чином, у разі виникнення технічних питань прохання звертатись до авторизованого електронного майданчика на якому обслуговується Учасник торгів.
Тендерна документація складалась відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2017 № 490 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до вищевказаного наказу у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», передбачено завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, встановленим у статті 17 Закону.
Відповідно до статті 17 Закону Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Додатком № 4 до тендерної документації передбачено подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону Учасником-переможцем, тому надавати інформацію яка зазначена у Додатку № 4 до тендерної документації необхідно тільки Учаснику – переможцю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-20-002397-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 11 жовтня 2017 12:06
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Діюче законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями. Крім того, згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішенням тендерного комітету від 10.10.2017 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Мегапринт Сервіс»
як таку що не відповідає технічним вимогам ( перелік невідповідностей наведено в порівняльній таблиці).
На нашу думку дане рішення не відповідає законодавству України в сфері публічних закупівель та не враховує
максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В підтвердження наводимо декілька прикладів :

- В чому не відповідність швидкості друку якщо вимоги, не менше 38 стор./хв.., а на сайті вказано 40 стор/хв., що на 2 стор./хв. краще за вимоги ?
- В чому не відповідність в розмірах друкованих матеріалів якщо в запиті вказані формати, в тендерній пропозиції учасник вказав теж формати, а на сайті виробника наведені розміри паперу без вказування форматів, що не суперечить вимогам та повністю відповідає ТД ?.
Для справки : найменший розмір згідно вимог ТД ф.В6 -125х176, найбільший розмір 210х297

- Ресурс чорного картриджу. У вимогах не вказано ресурс якого саме картриджа необхідно вказувати стартового що йде в комплекті чи всіх картриджів що можуть бути встановлені в обладнанні. Наприклад , для принтера Xerox Phaser 3330DNI (Wi-Fi) використовуються картриджі 2600стор. , 8500стор. та 15000стор.
- Вага обладнання. В тендерній документації вказана вимога не більше 13 кг,на сайті заявлено 10,6кг . В порівняльній таблиці чомусь наведено зовсім інші вимоги, а саме 9кг.

- Енергоспоживання. У тендерній документації вказані параметри максимального та очікування (мінімального)споживання електроенергії. Замовник зумисно не вказав найбільш важливий параметр –режим «сон», в якому принтер перебуває найбільше часу (Xerox Phaser 3330DNI-3,5 вт). «Сон принтера» це також режим очікування.

В протоколі засідання вказано про невідповідність 5 параметрам згідно яких пропозицію ТОВ «Мегапринт Сервіс» було відхилено. По вищенаведеним 5-ти параметрам явно прослідковується необ’єктивна та упереджена оцінка тендерної пропозиції одного з учасників.
Враховуючи вищенаведений аналіз протокола засідання просимо відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мегапринт Сервіс».
В разі незадоволення даної вимоги, змушені будемо звертатись до органів оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 16:21
Доброго дня! Під час оцінки технічних характеристик запропонованого
ТОВ “Мегапринт Сервіс” пристрою Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi) було зафіксовано п’ять невідповідностей технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі лот 2 – комп’ютерне обладнання
ДК 021:2015:30230000-0 (принтер), зазначеним у Додатку № 2 до тендерної документації а саме:
1) Технічний параметр пристрою – вихід першої чорно-білої сторінки.
Допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації – не більше 5,7 сек.
У тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”, підписаній директором Жадько А.І. зазначено – 5,7 сек.
У технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника зазначено – 6,5 сек.
Отже, значення цього параметра, наведене у тендерній пропозиції
ТОВ “Мегапринт Сервіс”, не відповідає технічним характеристикам принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведеним на офіційному сайті виробника і перевищує допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації на 0,8 сек.
2) Технічний параметр пристрою – лоток подачі паперу.
Допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації – багатоцільовий лоток 1 на 100 аркушів; вхідний лоток 2 на
250 аркушів.
У тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”, підписаній директором Жадько А.І. зазначено – багатоцільовий лоток 1 на 100 аркушів; вхідний лоток 2 на
250 аркушів.
У технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника зазначено – багатоцільовий лоток 1 на 50 аркушів, вхідний лоток 2 на 250 аркушів.
Отже, розмір багатоцільового лотка 1, наведений у тендерній пропозиції
ТОВ “Мегапринт Сервіс”, не відповідає розміру багатоцільового лотка 1 зазначеному у технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника і є меншим за допустиме значення цього параметра, зазначеного у Додатку № 2 до тендерної документації на 50 аркушів.
3) Технічний параметр пристрою – ресурс чорного картриджа.
Допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації – не менше 3000 стор.
У тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”, підписаній директором Жадько А.І. зазначено – 3000 стор.
У технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника зазначено – 2600 стор. ресурс картриджа, що входить до стандартного комплекту поставки цього принтера. Також на офіційному сайті виробника зазначено можливість встановлення картриджів з ресурсом 8500 стор. і 15000 стор., які замовляються окремо.
Отже, ресурс картриджа, наведений у тендерній пропозиції
ТОВ “Мегапринт Сервіс”, не відповідає ресурсу картриджа, що входить до стандартного комплекту поставки цього принтера, зазначеному у технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника і є меншим за допустиме значення цього параметра, зазначеного у Додатку № 2 до тендерної документації на 400 аркушів.
4) Технічний параметр пристрою – вага.
Допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації – не більше 9 кг.
У тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”, підписаній директором Жадько А.І. зазначено – 9 кг.
У технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника зазначено – 10,6 кг.
Отже, вага пристрою, наведена у тендерній пропозиції
ТОВ “Мегапринт Сервіс”, не відповідає вазі, зазначеній у технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника і є більшою за допустиме значення цього параметра, зазначеного у Додатку № 2 до тендерної документації на 1,6 кг.
Значення ваги у розмірі 13 кг, з яким порівнює ТОВ “Мегапринт Сервіс” вагу принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi) у розмірі 10,6 кг, у Додатку № 2 до тендерної документації не зазначено.
5) Технічний параметр пристрою – енергоспоживання (максимум/очікування).
Допустиме значення цього параметра, зазначене у Додатку № 2 до тендерної документації – не більше 600/7 Вт.
У тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”, підписаній директором Жадько А.І. зазначено – 600/7 Вт.
У технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника зазначено – 700/50 Вт.
Отже, параметри енергоспоживання пристрою в режимі максимального споживання електроенергії та режимі очікування, наведені у тендерній пропозиції
ТОВ “Мегапринт Сервіс”, не відповідають параметрам енергоспоживання, зазначеним у технічних характеристиках принтера Xerox Phaser 3330 DNI (Wi-Fi), наведених на офіційному сайті виробника і є більшими за допустиме значення цього параметра, зазначеного у Додатку № 2 до тендерної документації на 100 Вт в режимі максимального споживання електроенергії та на 43 Вт в режимі очікування.
Крім того, такий параметр енергоспоживання як режим сну це не тотожне поняття до режиму очікування, оскільки виробники таких пристроїв зазначають такі режими окремо.
За технічними параметрами пристрою – швидкість чорно-білого друку (стор./хв.) та підтримувані розміри друкованих носіїв, тендерна пропозиція
ТОВ “Мегапринт Сервіс” оцінена Тендерним комітетом Національного агентства, як така що відповідає допустимим значенням відповідних параметрів, зазначеним у Додатку № 2 до тендерної документації

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 -Багатофункціональний пристрій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 825,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 жовтня 2017 13:02
Закінчення: 06 жовтня 2017 13:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 шт
Багатофункціональний пристрій
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бориса Грінченка, 1
Дата доставки: 23 жовтня 2017  —  12 листопада 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2017 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 151 672,50
UAH з ПДВ
122 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 139 800,60
UAH з ПДВ
122 360,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 159 300,00
UAH з ПДВ
159 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 164 808,00
UAH з ПДВ
151 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2017 14:47
Електронний підпис
05 жовтня 2017 16:07
Електронний підпис
05 жовтня 2017 16:06
лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
Відхилено 122 360,40
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 18:33
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Переможець 122 400,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 18:34

Документи

10 жовтня 2017 18:33
Електронний підпис
10 жовтня 2017 18:33
Протокол Лот 1.pdf

Документи

10 жовтня 2017 18:34
Електронний підпис
10 жовтня 2017 18:34
Протокол Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2017 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
122 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2017 18:34
Електронний підпис
10 жовтня 2017 18:34
Протокол Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 11:15
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 15:22
Договір 5280.pdf укладений
26 жовтня 2017 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 122 400,00
UAH з ПДВ