Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2017-09-19-002144-c eb445964984145468e46f5cfaa2285ac
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія "Комунальної установи "Територіальне медичне об`єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Гайсинська станція екстреної медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 40937818
Місцезнаходження замовника: 23700, Україна, Вінницька обл., Гайсин, Вінницька обл., м. Гайсин, вул. Вечеслава Чорновола, 1А
Контактна особа замовника: Посвістак Наталя Василівна
+380433423107
gaysin103ambulance@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2017 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2017 15:28
Початок аукціону: 26 вересня 2017 14:14
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 лот
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Вячеслава Чорновола 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  30 жовтня 2017
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 вересня 2017 15:23
ЗРАЗКИ МЕДИЧ ДОКУМЕНТАЦІЇ.rar
19 вересня 2017 15:23
Замовлення медичної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-19-002144-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "LPD", Код ЄДРПОУ:13626103
Дата подання: 02 жовтня 2017 03:02
Оскарження рішення
Звертаємось до тендерного комітету, що Участник тендеру : UA-2017-09-19-002144-c ФОП Шлюпенков О. А. визнаний переможцем - Протокол від 27.09.17 не відповідає вимогам проведення тендеру для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та вважаєм за необхідне дискваліфікувати переможця.

Порушення :
Згідно вимог до кваліфікації Учасників конкурсу та спосібу їх підтвердження, Участник не надав відповідний пакет документів до початку торгів, а саме:

1. Цінова пропозиція, а це основоположний документ на участь в аукціоні, на час проведення аукциона 26.09.17 14:14 була відсутня.

Нажаль, в деяких тендерах практикується заднім числом, ще до закінчення періоду оскарження, писати що, мовляв, договір вже укладено і тому розглядати оскарження буцім-то запізно. Тому нагадуємо: кінцевий строк подання пропозицій –25.09.2017 15:28. Період оскарження з 26.09.17 по 3.10.17 до 15:02 Договір на сайті не разміщений на 02.09.17 на 8:00
У зв’язку з виявленням порушень обов’язкових умов подання до початку торгів необхідної документації переможець повинен бути дискваліфікованим.


02.09.17 8:00
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2017 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 9 375,00
UAH з ПДВ
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "LPD" 14 465,00
UAH з ПДВ
8 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 10 377,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 11 940,00
UAH з ПДВ
11 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник Анатолій Анатолійович 13 500,00
UAH з ПДВ
13 500,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Кам’янець-Подільська міська друкарня" 14 820,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

26 вересня 2017 15:18
анкета
26 вересня 2017 15:16
пропозиція
23 вересня 2017 09:26
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf

Публічні документи

25 вересня 2017 09:20
sign.p7s
25 вересня 2017 09:17
Цінова пропозиція.docx
25 вересня 2017 02:46
Довідка про ПДВ.jpg
25 вересня 2017 02:46
Сертификат газета-офсет.jpg
25 вересня 2017 02:46
Шклов газетная 45 гм2.jpg
25 вересня 2017 02:46
СТАТУТ з Додатками.doc
25 вересня 2017 02:46
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 2017.jpg
25 вересня 2017 02:46
Довідка ЄДРПО.doc
25 вересня 2017 02:46
Витяг з ЄДР.doc
25 вересня 2017 02:46
2017р. Довіреність.jpg

Публічні документи

25 вересня 2017 12:23
ЦП_Гайсинська_СЕМД.PDF
25 вересня 2017 12:23
Виписка завірена.pdf
25 вересня 2017 12:23
Довідка АА.pdf

Публічні документи

25 вересня 2017 10:27
Пропозиция.pdf
25 вересня 2017 10:27
Висновки СЕЕ фарба.rar
25 вересня 2017 10:27
Висновки СЕЕ.rar
25 вересня 2017 10:27
Витяги.rar
25 вересня 2017 10:27
Довидки.rar

Публічні документи

23 вересня 2017 14:13
sign.p7s
23 вересня 2017 14:11
відгук від Замовника.PDF
23 вересня 2017 14:11
свідоцтва всі_2017.pdf
23 вересня 2017 14:11
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
Переможець 7 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2017 15:02

Документи

29 вересня 2017 15:02
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.09.2017 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
7 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2017 15:02
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
підписаний контракт укладений
05 жовтня 2017 08:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 7 999,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку