Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2017-09-19-002144-c ● eb445964984145468e46f5cfaa2285ac
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Комунальної установи "Територіальне медичне об`єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"" "Гайсинська станція екстреної медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 40937818 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., Гайсин, Вінницька обл., м. Гайсин, вул. Вечеслава Чорновола, 1А |
Контактна особа: |
Посвістак Наталя Василівна +380433423107 gaysin103ambulance@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2017 15:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2017 15:28 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2017 14:14 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 лот
Карта виїзду швидкої медичної допомоги ф.110/о – 10000 шт., Карта виклику швидкої медичної допомоги ф. 109/0 – 10000шт., Карта-повідомлення про побічну реакцію – 50шт., Відомість витрат лікарських засобів та виробів медичного призначення за зміну – 3000шт., Журнал щозмінного передрейового та післярейсового огляду водіїв – 6шт., Журнал обліку інфекційних захворювань ф. 060/о – 6шт., Журнал передачі ключів від сейфу – 6шт., Акт відмови від медичних послуг – 500шт., Журнал генеральних прибирань – 10шт., Журнал передачі оснащення виїзної бригади – 20шт., Журнал контролю за температурним режимом – 10шт., Журнал передачі неекстрених викликів – 20шт., Книга складського обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення – 6шт., Журнал реєстрації аварій при наданні екстреної медичної допомоги – 10шт., Журнал реєстрації несправностей – 10шт., Журнал обліку надходження та використання лікарських засобів та виробів медичного призначення -20шт., Реєстр отриманих прибуткових накладних – 205шт., Реєстр видаткових накладних (вимог)накладних – 250шт., Вимога медикаментів – 500шт., Листок призначень лікарями наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів – 1000шт., Подорожній лист службового автомобіля – 10000шт.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Вячеслава Чорновола 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 жовтня 2017
—
30 жовтня 2017
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2017 15:23 |
ЗРАЗКИ МЕДИЧ ДОКУМЕНТАЦІЇ.rar |
19 вересня 2017 15:23 |
Замовлення медичної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-002144-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "LPD", Код ЄДРПОУ:13626103
Дата подання: 02 жовтня 2017 03:02
Оскарження рішення
Звертаємось до тендерного комітету, що Участник тендеру : UA-2017-09-19-002144-c ФОП Шлюпенков О. А. визнаний переможцем - Протокол від 27.09.17 не відповідає вимогам проведення тендеру для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та вважаєм за необхідне дискваліфікувати переможця.
Порушення :
Згідно вимог до кваліфікації Учасників конкурсу та спосібу їх підтвердження, Участник не надав відповідний пакет документів до початку торгів, а саме:
1. Цінова пропозиція, а це основоположний документ на участь в аукціоні, на час проведення аукциона 26.09.17 14:14 була відсутня.
Нажаль, в деяких тендерах практикується заднім числом, ще до закінчення періоду оскарження, писати що, мовляв, договір вже укладено і тому розглядати оскарження буцім-то запізно. Тому нагадуємо: кінцевий строк подання пропозицій –25.09.2017 15:28. Період оскарження з 26.09.17 по 3.10.17 до 15:02 Договір на сайті не разміщений на 02.09.17 на 8:00
У зв’язку з виявленням порушень обов’язкових умов подання до початку торгів необхідної документації переможець повинен бути дискваліфікованим.
02.09.17 8:00
Розгорнути
Згорнути
Порушення :
Згідно вимог до кваліфікації Учасників конкурсу та спосібу їх підтвердження, Участник не надав відповідний пакет документів до початку торгів, а саме:
1. Цінова пропозиція, а це основоположний документ на участь в аукціоні, на час проведення аукциона 26.09.17 14:14 була відсутня.
Нажаль, в деяких тендерах практикується заднім числом, ще до закінчення періоду оскарження, писати що, мовляв, договір вже укладено і тому розглядати оскарження буцім-то запізно. Тому нагадуємо: кінцевий строк подання пропозицій –25.09.2017 15:28. Період оскарження з 26.09.17 по 3.10.17 до 15:02 Договір на сайті не разміщений на 02.09.17 на 8:00
У зв’язку з виявленням порушень обов’язкових умов подання до початку торгів необхідної документації переможець повинен бути дискваліфікованим.
02.09.17 8:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2017 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
9 375,00
UAH з ПДВ
|
7 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "LPD" |
14 465,00
UAH з ПДВ
|
8 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
10 377,00
UAH з ПДВ
|
9 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
11 940,00
UAH з ПДВ
|
11 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мельник Анатолій Анатолійович |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
13 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Кам’янець-Подільська міська друкарня" |
14 820,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович #2919312898 |
Переможець |
7 999,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2017 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
підписаний контракт | укладений |
05 жовтня 2017 08:03
|