Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт фасаду
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2017-09-19-002013-c ● 168c5bb26f85442ba8e7bbac94278708
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська дитяча Академія мистецтв |
Код ЄДРПОУ: | 21594647 |
Вебсайт: | http://www.kdam.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10 |
Контактна особа: |
Доманська Лариса Петрівна 380444109310 L_ora@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2017 12:12 |
Очікувана вартість: | 161 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Поточний ремонт фасаду (центральна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт фасаду (центральна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04210, Україна, Київ, Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 жовтня 2017
—
15 жовтня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2017 15:20 |
Додаток ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc |
19 вересня 2017 15:10 |
Дефектний акт.pdf |
19 вересня 2017 15:08 |
1-Документація_ КДАМ- подача.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-002013-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Альппром, Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 04 жовтня 2017 16:10
на рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2017 15:46
Шановний Учасник!
Уважно розглянувши та вивчивши порушені питання у Вашій вимозі Комісія надає наступну відповідь:
1. У Пояснювальній записці вказано рівень заробітної плати є 4 тис. грн., проте як у Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати вказано 5 тис. грн. Це є істотне порушення кошторисної документації і не відповідає вимогам документації закупівлі.
2. Відповідно до вимог документації, а саме дефектного акту, зазначена вимога, а саме абзац 2 вищезазначеного документу, стосовно застосування коефіцієнту до умов виконання ремонтно-будівельних робіт - на фасадах будинків, будівель та споруд, що експлуатуються (ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Дод.Б Табл.Б1 п.2.) К=1,2. Ця вимога не носить рекомендаційний характер і є істотною, оскільки роботи, які планується провести, будуть робитися у закладі, який функціонує, під час навчального процесу, що створює особливі вимоги як до процесу надання послуг так і для встановлення відповідного режиму надання послуг. Зазначаємо, дефектний акт є проектним документом, в якому вказано умови, обсяги та кількісні показники робіт, що закуповуються. Вони мають бути відображені у кошторисній документації саме для дотримання рівних умов для всіх учасників торгів.
3. Стосовно п. 4. Вимоги зазначаємо, що відповідно до умов документації не було надано копію наказу про прийняття інженера (виконроба) з техніки безпеки в штат.
4. п.5. Вимоги: документальне підтвердження виконання договору з надання аналогічних послуг передбачає наявність таких документів, як дефектний акт, кошторисна документація, договірна ціна, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок. Надання договору та акту не є вичерпною інформацією щодо підтвердження виконання аналогічних договорів.
5. п.6. Вимоги: відповідно до вказаної інформації у наданій довідці було вказано, що заборгованість відсутня у всіх банківських установах, проте з наявних довідок є лише довідка з банку «Райффайзен банк «Аваль» без зазначення, що рахунок відкритий тільки в одній установі або прикласти довідки з інших банків.
6. Стосовно проекту договору, то відповідно до умов документації підписуючи проект договору Учасник погоджується з істотними умовами договору. Надання та зазначення гарантійного терміну є істотною умовою при виконанні даного виду робіт. Інших документів, стосовно підтвердження та надання гарантійного терміну, прикладено не було.
Зазначаємо, що відповідно до умов документації Замовник має право відхилити пропозицію, якщо в кошторисній вартості об’єкту встановлено заниження об’ємів робіт або цін на матеріали, вироби, розцінки на виконання робіт, що може привести до неспроможності виконання робіт у повному обсязі відповідно до дефектного акту.
Спираючись на вищевикладене зазначаємо, що перелічені невідповідності у протоколі відхилення пропозиції Учасника закупівлі є істотними і Комісія підтверджує щодо них свої висновки.
Розгорнути
Згорнути
Уважно розглянувши та вивчивши порушені питання у Вашій вимозі Комісія надає наступну відповідь:
1. У Пояснювальній записці вказано рівень заробітної плати є 4 тис. грн., проте як у Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати вказано 5 тис. грн. Це є істотне порушення кошторисної документації і не відповідає вимогам документації закупівлі.
2. Відповідно до вимог документації, а саме дефектного акту, зазначена вимога, а саме абзац 2 вищезазначеного документу, стосовно застосування коефіцієнту до умов виконання ремонтно-будівельних робіт - на фасадах будинків, будівель та споруд, що експлуатуються (ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Дод.Б Табл.Б1 п.2.) К=1,2. Ця вимога не носить рекомендаційний характер і є істотною, оскільки роботи, які планується провести, будуть робитися у закладі, який функціонує, під час навчального процесу, що створює особливі вимоги як до процесу надання послуг так і для встановлення відповідного режиму надання послуг. Зазначаємо, дефектний акт є проектним документом, в якому вказано умови, обсяги та кількісні показники робіт, що закуповуються. Вони мають бути відображені у кошторисній документації саме для дотримання рівних умов для всіх учасників торгів.
3. Стосовно п. 4. Вимоги зазначаємо, що відповідно до умов документації не було надано копію наказу про прийняття інженера (виконроба) з техніки безпеки в штат.
4. п.5. Вимоги: документальне підтвердження виконання договору з надання аналогічних послуг передбачає наявність таких документів, як дефектний акт, кошторисна документація, договірна ціна, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок. Надання договору та акту не є вичерпною інформацією щодо підтвердження виконання аналогічних договорів.
5. п.6. Вимоги: відповідно до вказаної інформації у наданій довідці було вказано, що заборгованість відсутня у всіх банківських установах, проте з наявних довідок є лише довідка з банку «Райффайзен банк «Аваль» без зазначення, що рахунок відкритий тільки в одній установі або прикласти довідки з інших банків.
6. Стосовно проекту договору, то відповідно до умов документації підписуючи проект договору Учасник погоджується з істотними умовами договору. Надання та зазначення гарантійного терміну є істотною умовою при виконанні даного виду робіт. Інших документів, стосовно підтвердження та надання гарантійного терміну, прикладено не було.
Зазначаємо, що відповідно до умов документації Замовник має право відхилити пропозицію, якщо в кошторисній вартості об’єкту встановлено заниження об’ємів робіт або цін на матеріали, вироби, розцінки на виконання робіт, що може привести до неспроможності виконання робіт у повному обсязі відповідно до дефектного акту.
Спираючись на вищевикладене зазначаємо, що перелічені невідповідності у протоколі відхилення пропозиції Учасника закупівлі є істотними і Комісія підтверджує щодо них свої висновки.
Відповідь на вимогу
за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c
за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c
за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
Номер вимоги: UA-2017-09-19-002013-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Альппром, Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 05 жовтня 2017 14:37
на рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2017 15:47
Шановний Учасник!
Комісією була розглянута Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення Закупівлі та повідомляє наступне.
Довідка з ДПІ, яку надав Учасник ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» станом на 22.09.2017р. на момент проведення аукціону є чинною зі строком дії до 02.10.2017р. Відповідно до законодавства Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Достовірність інформації було перевірено на сайті ДФС. Зазначення іншої установи не змінює суті поданої інформації.
Стосовно форми пропозиції, Учасником ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» була подана пропозиція з вичерпною інформацією та збереженням усіх реквізитів наданого документу.
Зазначаємо, що відповідно до документації закупівлі документи подаються у сканованому вигляді у форматі pdf. Розглянувши документи підтверджуємо, що реквізити документів збережено, підпис є, печатка (за наявності) проставлена.
Розгорнути
Згорнути
Комісією була розглянута Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення Закупівлі та повідомляє наступне.
Довідка з ДПІ, яку надав Учасник ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» станом на 22.09.2017р. на момент проведення аукціону є чинною зі строком дії до 02.10.2017р. Відповідно до законодавства Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Достовірність інформації було перевірено на сайті ДФС. Зазначення іншої установи не змінює суті поданої інформації.
Стосовно форми пропозиції, Учасником ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» була подана пропозиція з вичерпною інформацією та збереженням усіх реквізитів наданого документу.
Зазначаємо, що відповідно до документації закупівлі документи подаються у сканованому вигляді у форматі pdf. Розглянувши документи підтверджуємо, що реквізити документів збережено, підпис є, печатка (за наявності) проставлена.
Відповідь на вимогу
за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c
за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
за закупівлею UA-2017-09-19-002013-c
за ДК 021:2015: 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Альппром #33020233 |
Відхилено |
148 300,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2017 17:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" #41025723 |
Переможець |
149 100,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д у про зменшення ціни договору.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2017 16:54
|
Договір ФАСАД 2017.pdf | укладений |
10 жовтня 2017 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору з 149 100,00 грн. на 646,00 грн. Ціна договору становить 148454,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |