Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лабораторні реактиви
Очікувана вартість
4 300,00 UAH
UA-2017-09-19-001826-c ● c31e84c95c044913b382b2857d6e5c19
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська міська поліклініка №6" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 36641092 |
Вебсайт: | http://gorod.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, Столярова,12 |
Контактна особа: |
Агурєєва Вікторія Михайлівна 380567454411 bugalterkz6@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2017 13:00 |
Очікувана вартість: | 4 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
3369500-0 Лабораторні реактиви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Воскресенська 21
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2017 14:41 |
реакт -2017 .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-001826-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 21 вересня 2017 12:42
Вимагаємо усунути порушення в документації
Вимагаємо прибрати вимогу надати "Гарантійний лист від виробника (представництва, якщо його повноваження поширюються на території України) або авторизаційний лист"
Згідно п. 6.2 Наказу №35 «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року «Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: …… недискримінація учасників»
Поняття «дискримінаційні вимоги» жоден закон або будь-який інший нормативний акт не описує. Отже вже прийняті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель показують які вимоги замовників були визнані дискримінаційними, а які - ні.
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною
Також ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок відносин між суб'єктами господарювання, а саме: ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист економічної конкуренції» №2210-14 редакція від 18.05.2016 Розділу II Статті 6 та Статті 8.
За поставку якісної продукції відповідальність несе Постачальник. Договір укладається з Постачальником. Гарантійні листи від третіх осіб не мають жодної юридичної сили та не дають Замовнику жодних гарантій. Відмова від скасування цієї вимоги може свідчили лише про відсутність у Замовника бажання використовувати систему Прозоро з її цільовою метою - економією державних коштів, або використання системи у власних інтересах.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 6.2 Наказу №35 «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року «Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: …… недискримінація учасників»
Поняття «дискримінаційні вимоги» жоден закон або будь-який інший нормативний акт не описує. Отже вже прийняті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель показують які вимоги замовників були визнані дискримінаційними, а які - ні.
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною
Також ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок відносин між суб'єктами господарювання, а саме: ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист економічної конкуренції» №2210-14 редакція від 18.05.2016 Розділу II Статті 6 та Статті 8.
За поставку якісної продукції відповідальність несе Постачальник. Договір укладається з Постачальником. Гарантійні листи від третіх осіб не мають жодної юридичної сили та не дають Замовнику жодних гарантій. Відмова від скасування цієї вимоги може свідчили лише про відсутність у Замовника бажання використовувати систему Прозоро з її цільовою метою - економією державних коштів, або використання системи у власних інтересах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Промінтермед #25010654 |
Переможець |
3 896,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2017 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Untitled.FR11.pdf | укладений |
04 жовтня 2017 14:23
|