Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
17 329 043,00 UAH
UA-2017-09-19-001737-c c58eaabccd0249efb1c30c229a0d7f61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дейнекіна

+380963714633 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Житомирводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03344065
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120
Контактна особа: Наталія Дейнекіна
+380963714633
natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2017 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2017 13:25
Очікувана вартість: 17 329 043,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 290,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86645 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція водопровідної насосної станції №2 (новий машинний зал) із встановленням частотних перетворювачів по вул. Чуднівська (Черняховського), 120 в м.Житомир
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція водопровідної насосної станції №2 (новий машинний зал) із встановленням частотних перетворювачів по вул. Чуднівська (Черняховського), 120 в м.Житомир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2017 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 14:23
Додаток 3 ТД частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 1 ТД Частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 3а ТД частотники2.xls
19 вересня 2017 14:23
ТД частотники 2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 4 ТД частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 7 ТД частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 6 ТД частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 5 ТД частотники2.doc
19 вересня 2017 14:23
Додаток 2 ТД частотники2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-19-001737-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАПМАНІ-БУД", Код ЄДРПОУ:30473061
Дата подання: 17 жовтня 2017 12:35
Вимога дискваліфікації, в зв'язку з технічним невідповідністю перетворювачів частоти з технічним завданням замовника
В Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю с (45310000-3 Електромонтажні роботи ДК 021:2015), на стор. 14-15 вказано, цитата:
- для напруги мережі 6кВ, 50Гц частотний перетворювач має складатися з 18 силових полупровідникових комірок (по 6 комірок на фазу);
- для живлячої мережі 6кВ, 50Гц перетворювач частоти повинен забезпечувати 36-ти пульсну схему випрямління. Застосування 30-ти пульсної схеми віпрямління (15 силових комірок – по 5 комірок на фазу) – не допускається;
- загальний КПД >97%.
ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH" у листі вихідний №465 від 04 жовтня 2017р. підтвердив ці основні технічні характеристики. Однак у документі який ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH" прикріпив до тендерної документації, а саме Altivar 1200 Каталог на стор. 15, 112 вказано наступне:
- кількість комірок на фазу 5 шт;
- пульсність схеми випрямління 30
- ККД з урахуванням трансформатору та вентиляторів системи охолодження складає для стандартного трансформатору ≥96%, для трансформатора з поліпшеним ККД ≥96,5%

Техничні характеристики пертворювача частоти які пропонує ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH" не відповідають техничному завданню замовника. Вимогаємо дискваліфікації ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 15:19
Відповідно до ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. В даному випадку вимога учасника торгів ТОВ “Капмані-Буд” про скасування рішення про перемогу в торгах ТОВ “Інтерпроект GmbH” є безпідставною, але зауваження, викладені у листі-вимозі врахувати при прийнятті рішення.

Документи подані скаржником

17 жовтня 2017 12:35
Лист-вимога №371.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2017 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАПМАНІ-БУД" 14 894 915,09
UAH з ПДВ
14 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH" 15 799 222,00
UAH з ПДВ
14 620 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МТВО"Комплекс" 17 258 500,00
UAH з ПДВ
15 526 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2017 05:07
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.rar
05 жовтня 2017 05:07
КОШТОРИС.rar
05 жовтня 2017 05:07
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar
05 жовтня 2017 05:07
ВІДПОВІДНІСТЬ.rar
05 жовтня 2017 05:07
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

16 жовтня 2017 19:18
Локальний кошторис.rar
16 жовтня 2017 19:18
Відомість ресурсів.rar
16 жовтня 2017 19:18
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2017 19:18
Довідки.pdf
05 жовтня 2017 09:19
Аналогічний досвід 3.rar
04 жовтня 2017 18:27
Аналогічний договір 2.rar
04 жовтня 2017 18:27
Аналогічний договір 1.rar
04 жовтня 2017 18:27
Засувки + клапан.rar
04 жовтня 2017 18:27
Адмін.rar

Публічні документи

05 жовтня 2017 09:45
Сертифікат5.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Сертифікат4.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Сертифікат3.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Сертифікат2.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Декларація.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Сертифiкат СІ.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Сертифікат.pdf
05 жовтня 2017 09:45
Банк. док..zip
05 жовтня 2017 09:45
Гарантійний лист.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Проект договору.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Довідка 4.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис0005.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис0004.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис0002.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис0003.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис0001.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Кошторис.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Ліцензія.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Дозвіл.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Протокол.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Наказ.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Договір.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Довідка 3.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Довідка 2.PDF
05 жовтня 2017 09:45
Довідка 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАПМАНІ-БУД"

ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH"

ТОВ МТВО"Комплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАПМАНІ-БУД"
#30473061
Відхилено 14 548 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 14:12
ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH"
#35402590
Переможець 14 620 808,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 08:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2017 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОЕКТ GmbH"
#35402590
14 620 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:58
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 10:30
Допугода 2 Частотники з додатками.PDF зміни до договору
07 лютого 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:51
Допугода подовження Частотники.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 11:49
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 18:04
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 18:00
Договір з Додатками Частотники.PDF укладений
30 жовтня 2017 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із затримкою фінансування витра замовника продовжено термін дії договору до 31.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 494
Договір:
Номер додаткової угоди: 494
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 2.2 в новій редакції: “ п. 2.2. Загальна вартість робіт за Договором на момент його підписання складає 14 620 808.00 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот двадцять тисяч вісімсот вісім грн., 00 коп. ), у тому числі ПДВ 20 % - 2 436 801,33 грн. Із них 2017 рік — 1 500 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 250 000,00 грн.; 2018 рік — 13120808,00 грн. в т.ч. ПДВ.20% 218801,33 грн.” 2. Сторони домовились п. 2.3.1. викласти в новій редакції: “Замовник здійснює попередню оплату в 2017 році в сумі — 1 500 000,00 грн.(один мільйон п'ятсот тисяч грн.) в т.ч. ПДВ 20% - 250 000,00 грн. (Додаток №2 до договору).” 3. Сторони домовились абз. 1 п.1 Додатку №2 до Договору № 494 від 30.10.2017р. викласти в новій редакції: “Замовник здійснює попередню оплату в 2017 році в сумі — 1 500 000,00 грн.(один мільйон п'ятсот тисяч грн.) в т.ч. ПДВ 20% - 250 000,00 грн.”. 4. Сторони домовились Додаток №3 до Договору № 494 від 30.10.2017р. викласти в новій редакції (Додається). 5. Сторони домовились Додаток №4 до Договору № 494 від 30.10.2017р. викласти в новій редакції (Додається).
Номер договору про закупівлю: 494
Договір:
Номер додаткової угоди: 494
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 14 620 162,66
UAH з ПДВ