Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості
Очікувана вартість
387 000,00 UAH
UA-2017-09-19-001218-c ● d15df59ac56b4a83b27ecfcd2645fe55
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Раздорожна Ольга Юріївна +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2017 15:24 |
Очікувана вартість: | 387 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2017 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2017 12:10 |
Тендерна документація (виготовлення тх.паспортів) .docx | |
19 вересня 2017 12:10 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-001218-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " НВП ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:34811177
Дата подання: 15 жовтня 2017 09:42
Оскарження визнання переможцем ПП «ПРОЕКТ»
Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) (надалі - Замовник) визначив переможця згідно закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, UA-2017-09-19-001218-c, а саме ПП «ПРОЕКТ» (Протокол від 13.10.2017 засідання тендерного комітету)
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП ПРАЙД» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Розглянувши пропозицію Переможця (ПП «ПРОЕКТ»), встановлено наступну невідповідність:
1) Не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так як не надано: диплом інженера-гідротехніка, що є порушенням вимог Замовника. ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало (6. гидротехник.pdf 04.10.17 р. о 12:02 год.) диплом спеціаліста СК №32834537, виданий Холопік Оксані Анатоліївні про те, що вона закінчила Одеську державну академію освіти за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво» та здобула кваліфікацію спеціаліст з будівництва. Замовником в свою чергу, вимагалося надання Учасником диплома інженера-гідротехніка. (Наприклад ТОВ «НВП ПРАЙД» надало диплом спеціаліста ХЕ №23355743, виданий Житкова Вікторії Іванівні про те, що вона закінчила Херсонський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Гідромеліорація» та здобула кваліфікацію інженера-гідротехніка.)
2) Згідно тендерної документації, Замовник вимагає від учасників: «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (перелік), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, які перебувають в учасника станом на квартал, на який випадає дата розкриття пропозицій, а саме: приміщення, вимірювальне обладнання, організаційна та комп’ютерна техніка, засоби зв’язку»
ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало Довідку №б/н від 25.09.2017 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: комп’ютери, лазерні рулетки, принтери, сканер, приміщення. Отже, ПП «ПРОЕКТ» не забезпечена відповідною матеріально-технічною базою, наявність якої вимагає Замовник, а саме засобами зв’язку.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Отже в зв’язку з тим, що ПП «ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ПП «ПРОЕКТ» переможцем по закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, UA-2017-09-19-001218-c;
2. відхилити ПП «ПРОЕКТ» в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП ПРАЙД» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Розглянувши пропозицію Переможця (ПП «ПРОЕКТ»), встановлено наступну невідповідність:
1) Не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так як не надано: диплом інженера-гідротехніка, що є порушенням вимог Замовника. ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало (6. гидротехник.pdf 04.10.17 р. о 12:02 год.) диплом спеціаліста СК №32834537, виданий Холопік Оксані Анатоліївні про те, що вона закінчила Одеську державну академію освіти за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво» та здобула кваліфікацію спеціаліст з будівництва. Замовником в свою чергу, вимагалося надання Учасником диплома інженера-гідротехніка. (Наприклад ТОВ «НВП ПРАЙД» надало диплом спеціаліста ХЕ №23355743, виданий Житкова Вікторії Іванівні про те, що вона закінчила Херсонський державний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Гідромеліорація» та здобула кваліфікацію інженера-гідротехніка.)
2) Згідно тендерної документації, Замовник вимагає від учасників: «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (перелік), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, які перебувають в учасника станом на квартал, на який випадає дата розкриття пропозицій, а саме: приміщення, вимірювальне обладнання, організаційна та комп’ютерна техніка, засоби зв’язку»
ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало Довідку №б/н від 25.09.2017 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: комп’ютери, лазерні рулетки, принтери, сканер, приміщення. Отже, ПП «ПРОЕКТ» не забезпечена відповідною матеріально-технічною базою, наявність якої вимагає Замовник, а саме засобами зв’язку.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Отже в зв’язку з тим, що ПП «ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ПП «ПРОЕКТ» переможцем по закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, UA-2017-09-19-001218-c;
2. відхилити ПП «ПРОЕКТ» в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2017 16:19
Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та повідомляємо наступне. На виконання вимог абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» було розглянуто пропозицію учасника Приватного підприємства «Проект», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідно.
Рішення про результати розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Проект» викладено в протоколі засідання тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 13.10.2017 року, який розміщено в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважає найбільш економічно вигідною.
Враховуючи рішення тендерного комітету, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 13.10.2017 року, підстави для розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП Прайд» передбачених вимогами абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні.
Рішення про результати розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «Проект» викладено в протоколі засідання тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 13.10.2017 року, який розміщено в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважає найбільш економічно вигідною.
Враховуючи рішення тендерного комітету, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 13.10.2017 року, підстави для розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП Прайд» передбачених вимогами абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні.
Номер вимоги: UA-2017-09-19-001218-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " НВП ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:34811177
Дата подання: 23 жовтня 2017 21:11
Оскарження 2.0 визнання переможцем ПП «ПРОЕКТ»
В зв’язку з тим, що Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) (надалі - Замовник) не відреагувала відповідним, законним чином, а також напевно не має бажання помічати порушення ПП «ПРОЕКТ», які описані у вимозі № АП-14-07/13с від 13.10.2017 р. (додаток 1), ТОВ «НВП ПРАЙД» подає повторну вимогу до Замовника і надіється, що Відповідальні особи Замовника звернуть увагу на описані порушення і приймуть відповідні міри, щоб не відбувалося порушення законодавства України…
Як вже було зазначено у вимозі № АП-14-07/13с від 13.10.2017 р., пропозиція ПП «ПРОЕКТ» має наступні порушення:
не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так як не надано: диплом інженера-гідротехніка, що є порушенням вимог Замовника. ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало (6. гидротехник.pdf 04.10.17 р. о 12:02 год.) диплом спеціаліста СК №32834537, виданий Холопік Оксані Анатоліївні про те, що вона закінчила Одеську державну академію освіти за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво» та здобула кваліфікацію спеціаліст з будівництва. Замовником в свою чергу, вимагалося надання Учасником диплома інженера-гідротехніка.
ПП «ПРОЕКТ» не забезпечена відповідною матеріально-технічною базою, наявність якої вимагає Замовник, а саме засобами зв’язку.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Замовник, не виконуючи норми Закону - не відхиляючи пропозицію ПП «ПРОЕКТ», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 закону, порушує принципи здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 38. Закону «Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально».
Згідно ст. 164-14. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X (зі змінами і доповненнями) «Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»
Якщо Замовник і далі буде нехтувати порушеннями, які є у пропозиції ПП «ПРОЕКТ», Ми буде змушені звертатися до засобів масової інформації, громадських організацій та відповідних органів в зв’язку з тим, що Замовник порушує Законодавство України, а також є можливі факти розкрадання державних коштів.
Отже в зв’язку з тим, що ПП «ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ПП «ПРОЕКТ» переможцем по закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, UA-2017-09-19-001218-c;
2. відхилити ПП «ПРОЕКТ» в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
4. не порушувати діюче законодавство України.
Розгорнути
Згорнути
Як вже було зазначено у вимозі № АП-14-07/13с від 13.10.2017 р., пропозиція ПП «ПРОЕКТ» має наступні порушення:
не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так як не надано: диплом інженера-гідротехніка, що є порушенням вимог Замовника. ПП «ПРОЕКТ», у складі своєї пропозиції надало (6. гидротехник.pdf 04.10.17 р. о 12:02 год.) диплом спеціаліста СК №32834537, виданий Холопік Оксані Анатоліївні про те, що вона закінчила Одеську державну академію освіти за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво» та здобула кваліфікацію спеціаліст з будівництва. Замовником в свою чергу, вимагалося надання Учасником диплома інженера-гідротехніка.
ПП «ПРОЕКТ» не забезпечена відповідною матеріально-технічною базою, наявність якої вимагає Замовник, а саме засобами зв’язку.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Замовник, не виконуючи норми Закону - не відхиляючи пропозицію ПП «ПРОЕКТ», яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 закону, порушує принципи здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 38. Закону «Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально».
Згідно ст. 164-14. Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X (зі змінами і доповненнями) «Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»
Якщо Замовник і далі буде нехтувати порушеннями, які є у пропозиції ПП «ПРОЕКТ», Ми буде змушені звертатися до засобів масової інформації, громадських організацій та відповідних органів в зв’язку з тим, що Замовник порушує Законодавство України, а також є можливі факти розкрадання державних коштів.
Отже в зв’язку з тим, що ПП «ПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ПП «ПРОЕКТ» переможцем по закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, UA-2017-09-19-001218-c;
2. відхилити ПП «ПРОЕКТ» в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
4. не порушувати діюче законодавство України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2017 16:37
Тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» уважно розглянуто Ваше звернення та повідомляємо наступне.
На виконання вимог абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» було розглянуто пропозицію учасника Приватного підприємства «Проект», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «Проект» вимогам тендерної документації. Протокол засідання тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 13.10.2017 року розміщено в електронній системі закупівель.
У разі незгоди із прийнятим рішенням замовника, Ви маєте право подати скаргу до органу оскарження в порядку, визначеному ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання вимог абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» було розглянуто пропозицію учасника Приватного підприємства «Проект», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «Проект» вимогам тендерної документації. Протокол засідання тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 13.10.2017 року розміщено в електронній системі закупівель.
У разі незгоди із прийнятим рішенням замовника, Ви маєте право подати скаргу до органу оскарження в порядку, визначеному ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Проект #32428862 |
Переможець |
354 930,00
UAH
|
13 жовтня 2017 15:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 жовтня 2017 16:39 |
Коментар щодо відміни: | Абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Документи:
27 жовтня 2017 16:39
|
Протокол ТК 27.10.17.pdf |