Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лабораторні реактиви
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2017-09-19-000563-a ● e6f9b02e2341486e96977f776acf3566
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тростянецька центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01982666 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60 |
Контактна особа: |
Романюк Олена Василівна +380434322605 trost_likar@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2017 14:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2017 14:12 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детально в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 лот
Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вул. Мічуріна, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2017 14:07 |
Вимоги до кваліфікації хімреактиви Word.doc |
19 вересня 2017 14:07 |
оголошення реактиви вересень.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-000563-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 вересня 2017 13:45
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимагаємо прибрати вимогу "надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів."
Згідно п. 6.2 Наказу №35 «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року «Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: …… недискримінація учасників»
Поняття «дискримінаційні вимоги» жоден закон або будь-який інший нормативний акт не описує. Отже вже прийняті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель показують які вимоги замовників були визнані дискримінаційними, а які - ні.
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною
Також ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок відносин між суб'єктами господарювання, а саме: ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист економічної конкуренції» №2210-14 редакція від 18.05.2016 Розділу II Статті 6 та Статті 8.
За поставку якісної продукції відповідальність несе Постачальник. Договір укладається з Постачальником. Гарантійні листи від третіх осіб не мають жодної юридичної сили та не дають Замовнику жодних гарантій. Відмова від скасування цієї вимоги може свідчили лише про відсутність у Замовника бажання використовувати систему Прозоро з її цільовою метою - економією державних коштів, або використання системи у власних інтересах.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 6.2 Наказу №35 «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року «Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: …… недискримінація учасників»
Поняття «дискримінаційні вимоги» жоден закон або будь-який інший нормативний акт не описує. Отже вже прийняті рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель показують які вимоги замовників були визнані дискримінаційними, а які - ні.
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною
Також ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок відносин між суб'єктами господарювання, а саме: ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист економічної конкуренції» №2210-14 редакція від 18.05.2016 Розділу II Статті 6 та Статті 8.
За поставку якісної продукції відповідальність несе Постачальник. Договір укладається з Постачальником. Гарантійні листи від третіх осіб не мають жодної юридичної сили та не дають Замовнику жодних гарантій. Відмова від скасування цієї вимоги може свідчили лише про відсутність у Замовника бажання використовувати систему Прозоро з її цільовою метою - економією державних коштів, або використання системи у власних інтересах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2017 11:03
Вимога вивчена, відповідь у прикріпленому файлі. Дякуємо за участь у обговоренні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кацал Євгенія Петрівна #2789809064 |
Переможець |
20 434,14
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2017 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
без номера.rar | укладений |
29 вересня 2017 10:28
|
договір | укладений |
29 вересня 2017 10:28
|