Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація
(Overhaul and refurbishment work)
(Overhaul and refurbishment work)
Очікувана вартість
17 491 133,00 UAH
UA-2017-09-19-000349-b ● aa2281155dcd414aa9a1d62934b60961
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська область обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Михайло Шубенков +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Зотов +380442381819 vladyslav.zotov@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ministerstvo zakordonnih sprav Ukraini |
National ID: | 00026620 |
Contact point: |
Mykhailo Shubenkov +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Additional contacts: |
Владислав Зотов +380442381819 vladyslav.zotov@mfa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2017 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2017 18:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2017 18:44 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2017 15:39 |
Очікувана вартість: | 17 491 133,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Publication date: | 19 вересня 2017 17:27 |
Enquiries until: | 14 жовтня 2017 18:44 |
Complaints submission until: | до 20 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 жовтня 2017 18:44 |
Information
Estimated total value: | 17 491 133 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,49 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
«Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
(Overhaul and refurbishment work)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт і реставрація», «Капітальний ремонт (заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня) в будівлі Міністерства закордонних справ України за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1.».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа,1.
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
(Overhaul and refurbishment work)
CPV: 45453000-7
Період постачання:
з 13 листопада 2017 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2017 18:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2017 18:51 |
АКТУАЛЬНИЙ Локал.кошторис.doc | |
25 вересня 2017 18:51 |
АКТУАЛЬНИЙ Дефектний акт.rtf | |
22 вересня 2017 18:54 |
ТД. Дефектний акт.rtf | |
22 вересня 2017 18:46 |
ТД 2017 ВІКНА, Михайлівська,1..docx | |
22 вересня 2017 18:46 |
АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ 39.01-АБ Т 2.pdf | |
22 вересня 2017 18:46 |
ОГОЛОШ. ВІКНА Мих.,1. ВТ ПОВТОРНО.docx |
25 вересня 2017 18:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 вересня 2017 18:51 |
АКТУАЛЬНИЙ Локал.кошторис.doc
|
||||||
25 вересня 2017 18:51 |
АКТУАЛЬНИЙ Дефектний акт.rtf
|
||||||
22 вересня 2017 18:54 |
ТД. Дефектний акт.rtf
|
||||||
22 вересня 2017 18:46 |
ТД 2017 ВІКНА, Михайлівська,1..docx
|
||||||
22 вересня 2017 18:46 |
АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ 39.01-АБ Т 2.pdf
|
||||||
22 вересня 2017 18:46 |
ОГОЛОШ. ВІКНА Мих.,1. ВТ ПОВТОРНО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 19 вересня 2017 19:53
Дата відповіді: 22 вересня 2017 18:47
відсутня тендерна докуменьація. додайте. також відсутній дефектний акт
Відповідь: тендерна документація з додатками розміщена
розміщення інформації
Дата подання: 22 вересня 2017 09:43
Дата відповіді: 22 вересня 2017 18:47
на сайті відсутня інформація необхідна передбачена ст. 10 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: тендерна документація з додатками.
Відповідь: тендерна документація з додатками розміщена
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-19-000349-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ РОС", Код ЄДРПОУ:36104970
Дата подання: 08 листопада 2017 21:05
Надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності.
Відповідно до п. 3 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, ми вважаємо недостатньою аргументацію про відхилення тендерної пропозиції ПП "Компанія РОС", зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій. ПП "Компанія РОС" має необхідну кількість кваліфікованих працівників для виконання зазначених в технічному завданні основних видів робіт. Крім того в довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт вих. № 149/4 від 20.10.2017 вказано, що ПП «Компанія РОС» має можливість додатково залучити працівників робочих спеціальностей в необхідній кількості (по трудовим договорам та цивільно-правовим угодам) для виконання робіт в строки обумовлені договором. Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП "Компанія РОС" умовам тендерної документації щодо кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-09-19-000349-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне Підприємство "Екіпаж", Код ЄДРПОУ:21241245
Дата подання: 06 листопада 2017 12:24
Надання додаткової інформації
Відповідно до протоколу б/н викладеного на торгівельному майданчику 03 листопада 2017 року Ви відхилили пропозицію ПП «Екіпаж» в зв’язку з тим, що у складі своєї тендерної пропозиції не надав календарний графік виконання робіт.
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції – «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;». Така вимога була передбачена у п.3 («Інша інформація») до додатку 2 тендерної документації «Терміни виконання робіт передбачити календарним графіком на виконання будівельних робіт з урахуванням кількості залучених працівників у відповідності з ДБН».
Тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКІПАЖ" не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі").
Однак, наша тендерна пропозиція містить календарний графік виконання робіт, оскільки відповідно до умов тендерної документації в календарному графіку виконання робіт повинно зазначатися загальний обсяг робіт в тис. грн.., та за для того, щоб ціна нашої пропозиції не стала відома конкурентам до початку аукціону ми помістили свій календарний графік виконання робіт до розділу «Цінова пропозиція».
Таким чином, просимо Вас переглянути Ваше рішення, прийняте вищезазначеним протоколом. Та дозволити ПП «Екіпаж» приймати участь у аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції – «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;». Така вимога була передбачена у п.3 («Інша інформація») до додатку 2 тендерної документації «Терміни виконання робіт передбачити календарним графіком на виконання будівельних робіт з урахуванням кількості залучених працівників у відповідності з ДБН».
Тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКІПАЖ" не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі").
Однак, наша тендерна пропозиція містить календарний графік виконання робіт, оскільки відповідно до умов тендерної документації в календарному графіку виконання робіт повинно зазначатися загальний обсяг робіт в тис. грн.., та за для того, щоб ціна нашої пропозиції не стала відома конкурентам до початку аукціону ми помістили свій календарний графік виконання робіт до розділу «Цінова пропозиція».
Таким чином, просимо Вас переглянути Ваше рішення, прийняте вищезазначеним протоколом. Та дозволити ПП «Екіпаж» приймати участь у аукціоні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2017 17:48
Учасники торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ РОС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛАССО", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ" на виконання вимоги п.3 («Інша інформація») до додатку 2 тендерної документації «Терміни виконання робіт передбачити календарним графіком на виконання будівельних робіт з урахуванням кількості залучених працівників у відповідності з ДБН» надали у своїх пропозиціях календарний графік виконання будівельних робіт, як обов’язкову частину технічної пропозиції.
Найменування та плановість робіт за місяцями, які мають бути зазначені у календарному графіку, учасник торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКІПАЖ" не надав.
Додатково інформуємо, що відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для всіх учасників замовником було виділено зеленим кольором важливу інформацію:
«ШАНОВНІ УЧАСНИКИ ! У В А Г А !
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі».
Враховуючи зазначене вище, повідомляємо про відсутність підстав для перегляду прийнятого рішення.
Щодо ціни пропозиції, то вимоги і порядок її підтвердження передбачено у тендерній документації.
Голова тендерного комітета /підпис/ А.І. Заяць
Найменування та плановість робіт за місяцями, які мають бути зазначені у календарному графіку, учасник торгів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКІПАЖ" не надав.
Додатково інформуємо, що відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для всіх учасників замовником було виділено зеленим кольором важливу інформацію:
«ШАНОВНІ УЧАСНИКИ ! У В А Г А !
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону.
У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі».
Враховуючи зазначене вище, повідомляємо про відсутність підстав для перегляду прийнятого рішення.
Щодо ціни пропозиції, то вимоги і порядок її підтвердження передбачено у тендерній документації.
Голова тендерного комітета /підпис/ А.І. Заяць
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 листопада 2017
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна, Київська область обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Глассо" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне Підприємство "Екіпаж" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2017 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Глассо" |
17 391 133,00
UAH з ПДВ
|
16 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ" |
17 458 331,00
UAH з ПДВ
|
16 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Глассо" #39541064 |
Рішення скасоване |
16 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2017 15:52
|
ТОВ "Глассо" #39541064 |
Відхилено |
16 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2017 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКТИВ ТЕХНОЛОДЖИ" #36843834 |
Переможець |
16 700 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2017 12:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 грудня 2017 18:54 |
Коментар щодо відміни: | За результатами аналізу матеріалів тендерної закупівлі з огляду на порушення, які неможливо усунути, замовник має прийняти рішення про відміну торгів відповідно до ч.1 ст.31. . |
Документи:
15 грудня 2017 18:54
|
Електронний підпис |
15 грудня 2017 18:51
|
РІШЕННЯ про ВІДМІНУ.docx |