Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відділ освіти Хотінської селищної ради об'єднаної територіальної громади Сумського району Сумської області. Реконструкція будівель, приміщень та теплотраси Хотінської спеціалізованої школи I-III ступенів,що розташована за адресою:Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Шкільна, буд.10
Очікувана вартість
13 810 019,00 UAH
UA-2017-09-18-002598-c 6e1b982585e74b33a8bff8605e0de9ba
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орапко Тетяна Володимирівна

380508548207 xotintender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хотінської селищної ради об'єднаної територіальної громади Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41073892
Місцезнаходження: 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, смт. Хотінь, вул. Соборна, буд. 45
Контактна особа: Орапко Тетяна Володимирівна
380508548207
xotintender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2017 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2017 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2017 11:57
Очікувана вартість: 13 810 019,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 810,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Відділ освіти Хотінської селищної ради об'єднаної територіальної громади Сумського району Сумської області. Реконструкція будівель, приміщень та теплотраси Хотінської спеціалізованої школи I-III ступенів,що розташована за адресою:Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Шкільна, буд.10)/ Строк виконання робіт: до 31.12.2018 р. Строк виконання робіт є орієнтовним у межах планових кошторисних призначень за проектом замовника: - на 2017 рік у розмірі 7 000 000,00 (сім мільйонів гривень 00 копійок); - коштів, що планується залучити на 2018 рік у розмірі різниці між вартістю тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі та здійсненим фінансування на виконані роботи у 2017 році. Всього загальна проектна вартість за зведеним кошторисним розрахунком складає – 13 810 019,00 грн (тринадцять мільйонів вісімсот десять тисяч дев’ятнадцять гривень 00 копійок). Строк виконання робіт буде деталізовано згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відділ освіти Хотінської селищної ради об'єднаної територіальної громади Сумського району Сумської області. Реконструкція будівель, приміщень та теплотраси Хотінської спеціалізованої школи I-III ступенів,що розташована за адресою:Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Шкільна, буд.10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42320, Україна, Сумська область, смт Хотінь, вул. Шкільна, буд.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 17:00
Тендерна документація (реконструкція).pdf
18 вересня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 17:00
Тендерна документація (реконструкція).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо рівня зарплати
Дата подання: 23 вересня 2017 15:01
Дата відповіді: 27 вересня 2017 16:16
Добрий день! Який середньомісячний розмір зарплпьт врахований в кошторисі? Дякую.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого запиту інформуємо:
Розмір середньомісячної заробітної плати працівників, що розрахований за робочим проектом складає 3 600,00 (три тисячі шістсот гривень 00 копійок) грн.
Уточнення
Дата подання: 23 вересня 2017 15:03
Дата відповіді: 27 вересня 2017 16:16
Вибачаюсь. В попередньому запитанні описка. Четверте слово запитання "зарплати".
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого запиту інформуємо:
Розмір середньомісячної заробітної плати працівників, що розрахований за робочим проектом складає 3 600,00 (три тисячі шістсот гривень 00 копійок) грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Універсалбуд-В 10 841 307,60
UAH з ПДВ
10 841 307,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 10 971 839,26
UAH з ПДВ
10 971 839,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 11 860 805,00
UAH з ПДВ
11 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ" 12 001 611,23
UAH з ПДВ
11 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тростянецький Агропромбуд" 13 492 396,20
UAH з ПДВ
13 492 396,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 13 610 019,13
UAH з ПДВ
13 610 019,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2017 14:46
Підписаний_G1017-9064-GL_tender.pdf
03 жовтня 2017 14:46
згода іс. умови.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист щодо підпис дог..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка зах.перс.д..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка довкіл..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист субп..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка постачл..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Адм.витр..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Прибуток.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Маш. и механ..pdf
03 жовтня 2017 14:46
ПВР.pdf
03 жовтня 2017 14:46
РЗВ 6-1-1.pdf
03 жовтня 2017 14:46
РЗВ 2-1-2.pdf
03 жовтня 2017 14:46
ЛК 6-1-1.pdf
03 жовтня 2017 14:46
ЛК 2-1-2.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Пояс.зап..pdf
03 жовтня 2017 14:46
ДЦ.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист госп.діял..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Граф.вик.робіт.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Копія статута.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Гарант.лист.pdf
03 жовтня 2017 14:46
В-ті про учасника.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Проект договору.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист бенеф.власника.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист уповн..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Свід.ПДВ.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист сист.опод..pdf
03 жовтня 2017 14:46
Лист тех. якісні х-тики.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідки ст. 17.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка досв.робіт.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка працівники.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Довідка обладнання.pdf
03 жовтня 2017 14:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2017 17:01
Електронний підпис
02 жовтня 2017 16:51
Акти виконаних робіт 2.rar
02 жовтня 2017 16:51
Відомості з ЄДР.rar
02 жовтня 2017 16:51
Довідки та листи.rar
02 жовтня 2017 16:51
Договір підряду 3-16.rar
02 жовтня 2017 16:51
Договір підряду 156-16.rar
02 жовтня 2017 16:51
Договірна ціна.rar
02 жовтня 2017 16:51
ел. гарантия.zip
02 жовтня 2017 16:51
Копія паспорту.rar
02 жовтня 2017 16:51
Ліцензії та дозволи.rar
02 жовтня 2017 16:51
Локальний кошторис 6-1-1.rar
02 жовтня 2017 16:51
Пояснювальна записка.rar
02 жовтня 2017 16:51
Проект договору.rar
02 жовтня 2017 16:51
Розрахунки.rar
02 жовтня 2017 16:51
Свідоцтво ПДВ.jpg
02 жовтня 2017 16:51
Статут.rar
02 жовтня 2017 16:51
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

03 жовтня 2017 17:10
Електронний підпис
03 жовтня 2017 16:58
Довідка.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Тендерна пропоциція.pdf
03 жовтня 2017 16:58
ДЦ.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Гарантія.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Гарантія.zip
03 жовтня 2017 16:58
Документи.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Довідка рахунок.JPG
03 жовтня 2017 16:58
Відомості.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Проект договору.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Витяг.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Повноваження.pdf
03 жовтня 2017 16:58
ПДВ.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Оподаткування.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Характеристики.pdf
03 жовтня 2017 16:58
ст17.pdf
03 жовтня 2017 16:58
Діяльність.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2017 16:31
Електронний підпис
03 жовтня 2017 16:28
Ліцензія (1).zip
03 жовтня 2017 16:28
Тендерна пропозиція 2.pdf
03 жовтня 2017 16:28
Тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2017 16:11
график, тендерна проп.zip
02 жовтня 2017 16:11
Договора акти вик роб.zip
02 жовтня 2017 16:11
кошторис.zip
02 жовтня 2017 16:11
видповиднисть.zip
02 жовтня 2017 16:11
банк гарант.zip

Публічні документи

03 жовтня 2017 20:00
Банківська Гарантія.rar
03 жовтня 2017 17:14
019 Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2017 17:14
017 Ліцензія.pdf
03 жовтня 2017 17:14
016 Копія статуту.pdf
03 жовтня 2017 17:14
015 Копія свідоцтва ПДВ.pdf
03 жовтня 2017 17:14
012 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2017 17:14
009 Довідка.pdf
03 жовтня 2017 17:14
006 Календарний графік.pdf
03 жовтня 2017 17:14
001 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Універсалбуд-В

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ"

ТОВ "Тростянецький Агропромбуд"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Універсалбуд-В
#36897979
Очікує рішення 10 841 307,60
UAH з ПДВ
04 жовтня 2017 12:42

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 жовтня 2017 17:05
Коментар щодо відміни: Частиною 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що полягає у зв’язку із відсутністю підтвердження факту фінансування робіт, які складають предмет закупівлі