Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання фарб
Очікувана вартість
477 500,00 UAH
UA-2017-09-18-002528-c f9b419e212984b3c94c4de72ca644bc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2017 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2017 13:03
Очікувана вартість: 477 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 387,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

згідно ЄЗС ДК 021:2015-44810000-0 «Фарби» (Придбання фарб)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2252 штуки
Придбання фарб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул.Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2017
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2017 17:22
Протокол внесення змін до ТД.PDF
26 вересня 2017 16:09
ТД (зі змінами).doc
26 вересня 2017 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2017 17:22
Протокол внесення змін до ТД.PDF
26 вересня 2017 16:09
ТД (зі змінами).doc
18 вересня 2017 16:47
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість продукції
Дата подання: 19 вересня 2017 14:35
Дата відповіді: 19 вересня 2017 15:09
Добрий день. 1. В додатку 1 таблиця 2 пунктом 2 передбачено надання документу: «Копія сертифікату на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, що підтверджує якість товару.» Емалі ТМ Мальва та ТМ Зебра виготовляються за ТУ. Прошу відредагувати даний, виклавши його у редакції «Копія паспортів якості, що підтверджують якість товару» 2. У додатку 2 вказано «У разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам.» Прошу вказати конкретні технічні показники, по яким треба подавати таблицю порівняння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Цей стандарт поширюється саме на емалі ПФ-115 різних кольорів, що являють собою суспензію пігментів і наповнювачів в пентафталевому лаку з додаванням сикативу, спеціальних добавок і розчинників. Саме тому наявність сертифікату на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76 є підтвердженням якості товару. Щодо порівняльної таблиці, то в ній мають бути наведені технічні характеристики зазначені Замовником згідно Додатку № 2 до тендерної документації та технічні характеристики товару запропонованого Учасником.
Початок перебігу гарантійного строку
Дата подання: 22 вересня 2017 11:58
Дата відповіді: 22 вересня 2017 14:12
Добрий день! У проекті договору, що є складовою тендерної документації, п.7.3 визначено, що гарантійний строк починає свій перебіг з моменту підписання видаткової накладної. Натомість, ч.2 ст. 677 ЦК України імперативно визначає момент, з якого починає перебіг гарантійний строк. Зокрема, згідно зазначеної норми строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Враховуючи наведене, прошу: 1. Привести проект договору у відповідність ст.677 цивільного кодексу України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. 2. Вказати, чи не вважатиме Замовник подання у складі тендерної пропозиції проекту договору, п.7.3 якого приведено у відповідність до цивільного законодаства та викладено шляхом цитування ч.2 ст.677 ЦК України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно пункту 1 статті 676 Цивільного Кодексу України гарантійний строк починається з моменту передання товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу. Моментом передання товару є момент підписання видаткової накладної.
Щодо роз*яснень відносно документів у складі пропозиції
Дата подання: 22 вересня 2017 17:23
Дата відповіді: 25 вересня 2017 09:31
Тендерною документпацією передбачено надання фото продукції з визначенням фізичних характеристик запропонованого товару. Фото надається на кожний окремий вид товару. Учасник повинен вказати на фото номер та назву позиції у відповідності до умов тендерної документації. Просимо надати роз*яснення, що має на увазі Замовник під формулюванням "на кожний вид товару": Емаль ПФ-115, Фарба водоемульсійна, Емаль ПФ - 266 для підлоги, тобто всього Замовник має надати 3 фото на кожен з цих видів? Якщо ні, то деталізувати з наведенням конкретних документів (фото), їх кількості та відносно конкретно яких найменувань вони мають бути надані. Додатково просимо вказати, чи мають відповідно до цієї вимоги надавтися кісь додактвоі документи, крім фото.З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фото має бути надане на кожний вид фарби та на кожний колір фарби, з обов’язковим визначення фізичних характеристик товару (вага, колір, назва і т.д.)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-18-002528-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 09 жовтня 2017 17:28
Скарга
Для дотримання принципу єдиних умов оцінювання тендерних пропозицій Учасників закупівлі, Замовник повинен розглядати їх дотримуючись вимог Тендерної документації і Закону України Про публічні закупівлі.
Звертаємо увагу Тендерного комітету на порушення ТОВ «ВП «Полісан» наступних умов Документації, на підставі яких Пропозиція мала бути відхилена Замовником.
1. Згідно додатку №1. Таблиця 2. «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» в пункті 3 зазначено: «Копія сертифікату на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, що підтверджує якість товару». Ця вимога є беззаперечною та не передбачає іншого трактування.
У складі пропозиції ТОВ «ВП «Полісан» відсутня копія сертифікату на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76.
2. Згідно додатку №1. Таблиця 2. «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» в пункті 7 зазначено: - «Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про гарантійний термін на товар». Учасником надана довідка про гарантійний термін зберігання що не відповідає суті вимоги.
У складі пропозиції ТОВ «ВП «Полісан» відсутня Інформаційна довідка про гарантійний термін на товар.
3. В тендерній документації Замовника у Додатку №2, технічні вимоги, Фарба водоемульсійна вимагається: - «розхід: не більше 9 м²/кг (в перерахунку 111 г/ м²) при одноразовому нанесенні - залежно від виду основи та способу нанесення». В складі пропозиції ТОВ «ВП «Полісан» на «фото позиція 12», надана інформація щодо фізичних характеристик товару - Фарба водоемульсійна інтер'єрна для стін та стель Витрати 140-180 г/ м².
Надана Учасником інформація про Товар не відповідає умовам Документації Замовника.

Замовник повинен скасувати своє рішення про визначення переможця в процедурі закупівлі і відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВП «Полісан» відповідно до частини першої статті 30 Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2017 16:05
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ПП «ВКФ «Оптіма» від 09.10.2017 (ідентифікатор – d8d1e7ac3c314344bb345113ba8d93d3) та за рішенням тендерного комітету від 10.10.2017 № 195 повідомляємо.
Відповідно до наданої Учасником довідки щодо предмету закупівлі та щодо надання у складі пропозиції сертифікату на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, ТОВ «ВП «Полісан» є виробником лакофарбової продукції, яке здійснює виробництво у відповідності до ТУ. На підтвердження якості товару Учасник у складі своєї пропозиції надав сертифікат на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, декларацію виробника згідно з ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 та паспорти якості на продукцію, що підтверджені лабораторією підприємства – виробника.
Щодо гарантійного терміну зберігання, то це термін, протягом якого споживчі властивості товару не повинні погіршуватися. Гарантійний термін зберігання обчислюється від дати виготовлення товару і закінчується датою, визначеною виробником. Згідно умов тендерної документації та наданих Учасником документів термін виготовлення товарів – не раніше червня 2017 року.
Згідно порівняльної характеристики наданої Учасником на відповідність технічним вимогам фарба водоемульсійна інтер’єрна для стін та стель відповідає показнику «розхід: не більше 9 м²/кг при одноразовому нанесенні».
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ПП «ВКФ «Оптіма»
Номер вимоги: UA-2017-09-18-002528-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 10 жовтня 2017 17:14
Скарга 2
Для дотримання принципу єдиних умов оцінювання тендерних пропозицій Учасників закупівлі, Замовник повинен розглядати їх дотримуючись вимог Тендерної документації і Закону України Про публічні закупівлі.

1. Згідно додатку №1. Таблиця 2. «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» в пункті 7 зазначено: - «Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про гарантійний термін на товар», протягом якого, у разі потреби, гарантується заміна неякісного товару.
Учасником ТОВ «ВП «Полісан» не надано таку довідку.

2. В тендерній документації у Додатку №2, технічні вимоги, Фарба водоемульсійна вимагається: - «розхід: не більше 9 м²/кг (в перерахунку 111 г/ м²) при одноразовому нанесенні - залежно від виду основи та способу нанесення».
Згідно вимог діючого законодавства (Закон України «Про захист прав споживачів» стаття 15) виробник продукції повинен розмістити на споживчій тарі, на етикетці, у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі) всю необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору.
На фото запропонованої ТОВ «ВП «Полісан» продукції, а саме «Фарба водоемульсійна інтер'єрна для стін та стель», наданої в складі тендерної пропозиції, на споживчій тарі наведено достовірну інформацію щодо витрат цієї фарби:
Витрати 140-180 г/ м².
Що свідчить про те, що в порівняльній характеристиці на Фарбу водоемульсійну інтер'єрну для стін та стель», наданій ТОВ «ВП «Полісан» щодо витрат фарби міститься недостовірна, не підкріплена жодним іншим документом, сертифікатом, чи фото інформація, яка суперечить інформації про фактичні витрати матеріалу, наведеній згідно вимог законодавства на споживчій тарі.
Виходячи з вищесказаного, вважаємо, що запропонована ТОВ «ВП «Полісан» «Фарба водоемульсійна інтер'єрна для стін та стель» не відповідає технічним вимогам Замовника.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення про визначення переможця в процедурі закупівлі і відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВП «Полісан» відповідно до частини першої статті 30 Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2017 12:48
Згідно пункту 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Підстави для відхилення Учасника згідно статті 30 Закону відсутні.
Відповідь на вимогу на рішення Замовника
Номер вимоги: UA-2017-09-18-002528-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 11 жовтня 2017 17:34
Скарга 3
Для дотримання принципу єдиних умов оцінювання тендерних пропозицій Учасників закупівлі, Замовник повинен розглядати їх дотримуючись вимог Тендерної документації і Закону України Про публічні закупівлі.

Учасником ТОВ «ВП «Полісан» надано недостовірну інформацію у довідці «щодо предмету закупівлі та щодо надання у складі пропозиції сертифікату на виготовлення відповідності до ГОСТ». В цьому документі є посилання на «Сертифікат на систему управління якості» який додається до тендерної пропозиції Учасника. Реєстраційний номер цього сертифікату належить іншому підприємству, тому даний сертифікат є сумнівним та не може бути взятий до уваги в процесі розгляду пропозиції, а всі документи, які мають посилання на сумнівний сертифікат є недійсними.
Зазначена інформація є загальнодоступною і може бути перевірена Вами у Департаменті технічного регулювання Міністерства економічного розвитку України за телефонами: 044 537-35-76, 044 528-84-28, 044 596-67-86.
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця і відхилити пропозицію ТОВ «ВП «Полісан» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.

Подальше ігнорування Вами вимог Закону, та наших зауважень може призвести до направлення скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2017 13:35
На момент розгляду документів наданих ТОВ «ВП «Полісан», як учасника процедури відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015-44810000-0 «Фарби» (Придбання фарб), інформації щодо недостовірності даних, вказаних в пропозиції не надходило.
Відповідь на вимогу на рішення Замовника
Номер вимоги: UA-2017-09-18-002528-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 23 листопада 2017 15:25
1
1
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2017 12:11
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник зобов’язаний надати відповідь на звернення учасника не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до норм Закону строк розгляду тендерної пропозиції, не повинен перевищувати п’яти робочих днів.
Відповідь на звернення ТОВ "ВКФ "Оптіма"

Документи подані скаржником

23 листопада 2017 15:25
Оскарження рішення Замовника
23 листопада 2017 15:25
Таблиця кольорів ГОСТ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-18-002528-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 15 жовтня 2017 14:17
Скарга
СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.10.2017 та рішення замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2017 23:29
Рішення від 19.10.2017 № 7331 + лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:29
рішення від 02.11.2017 № 7729.PDF
Дата публікації: 07 листопада 2017 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ВП «Полісан» процедури закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015-44810000-0 «Фарби» (Придбання фарб).
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2017 09:31
Номер скарги: UA-2017-09-18-002528-c.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ВКФ "ОПТІМА", Код ЄДРПОУ:36279079
Дата подання: 24 листопада 2017 16:16
Оскарження рішення Замовника до АМКУ
Вважаємо, що при розгляді пропозиції ТОВ «Фортіс Юкрейн» та прийнятті рішення тендерним комітетом Замовника від 15 листопада 2017 року було порушено вимоги ст. 3 та ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2017 21:21
Рішення від 29.11.17 №8390+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2017 21:21
Рішення від 08.12.2017 № 8651.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2017 22:54

Документи подані скаржником

15 жовтня 2017 14:17
Скарга
15 жовтня 2017 14:17
Платіжне доручення
15 жовтня 2017 14:17
Супроводжуючий лист
15 жовтня 2017 14:17
Скриншот сайту
15 жовтня 2017 14:17
Довіреність

Документи подані замовником

18 жовтня 2017 14:23
Щодо Сертифікату.pdf

Документи подані скаржником

24 листопада 2017 16:16
Платіжне доручення
24 листопада 2017 16:16
Сертификати надані Фортіс
24 листопада 2017 16:16
Таблиця кольорів ГОСТ
24 листопада 2017 16:16
Фото опис надані Фортіс

Документи подані замовником

06 грудня 2017 10:14
Відповідь на АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2017 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 234 234,66
UAH з ПДВ
234 234,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 251 443,26
UAH з ПДВ
251 443,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 299 665,50
UAH з ПДВ
299 665,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Свірон 318 398,50
UAH з ПДВ
318 398,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВКФ "ОПТІМА" 430 619,76
UAH з ПДВ
430 619,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2017 10:03
фото позиция 13.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 12.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 11.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 10.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 9.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 8.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 7.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 6.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 5.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 4.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 3.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 2.jpg
29 вересня 2017 10:03
фото позиция 1.jpg
29 вересня 2017 10:03
тендерна пропозиція.PDF
29 вересня 2017 10:03
Справка о сертификации.PDF
29 вересня 2017 10:03
проект Договора.PDF
29 вересня 2017 10:03
лист-згода перс.дані.PDF
29 вересня 2017 10:03
копія протоколу.PDF
29 вересня 2017 10:03
копія паспорту.PDF
29 вересня 2017 10:03
копія довіреності.PDF
29 вересня 2017 10:03
копії СЕС.PDF
29 вересня 2017 10:03
копії папортів якості.PDF
29 вересня 2017 10:03
копії договорів.PDF
29 вересня 2017 10:03
контактні дані.PDF
29 вересня 2017 10:03
довідка що товар новий.PDF
29 вересня 2017 10:03
довідка про працівників.PDF
29 вересня 2017 10:03
довідка про обладнання.PDF
29 вересня 2017 10:03
довідка про злочин.PDF
29 вересня 2017 10:03
декларація.PDF

Публічні документи

04 жовтня 2017 16:10
1. Декарт біла.pdf
04 жовтня 2017 16:10
2. Декарт червона.pdf
04 жовтня 2017 16:10
3. Декарт зелена.pdf
04 жовтня 2017 16:10
3.1.1 Договір епіцентр 1.pdf
04 жовтня 2017 16:10
3.2 Лист-відгук 1.pdf
04 жовтня 2017 16:10
4. Декарт синя.pdf
04 жовтня 2017 16:10
5. Фарбекс помаранчева.pdf
04 жовтня 2017 16:10
6. Декарт жовта.pdf
04 жовтня 2017 16:10
7. Декарт блакитна.pdf
04 жовтня 2017 16:10
9. Декарт коричнева.pdf
04 жовтня 2017 16:10
10. Декарт сіра.pdf
04 жовтня 2017 16:10
11. Декарт чорна.pdf
04 жовтня 2017 16:10
CЕРТИФІКАТИ 1.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Гарантійний лист ст.17.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Довідка(ліцензування).pdf
04 жовтня 2017 16:10
Довіреність 1 до рнк.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Довіреність до рнк.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Паспорт Шеремет.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Рнк1.pdf
04 жовтня 2017 16:10
СЕРТИФІКАТИ 2.pdf
04 жовтня 2017 16:10
Уставні документи 2017.pdf

Публічні документи

14 листопада 2017 19:33
Електронний підпис
03 жовтня 2017 19:39
Електронний підпис
03 жовтня 2017 19:29
квал.rar
03 жовтня 2017 19:29
Технічна частина.rar
03 жовтня 2017 19:29
Тендерная пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 15:01
Фото продукції.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Статут.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Проект договору.FR12.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Паспорт код.FR12.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Лист-згода.FR12.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Лист дилерський зав.FR12.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Довідки з банку.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Витяг ПДВ1.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Витяг 2017.rtf
04 жовтня 2017 15:01
Висновки СЕС зав.FR12.pdf
04 жовтня 2017 15:01
Виписка ЄДР та ПДВ.pdf
04 жовтня 2017 15:01
2.1.Наказ. Протокол зав.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 17:43
Копія паспорту.pdf
04 жовтня 2017 17:43
Проект договору.pdf
04 жовтня 2017 17:43
Технічні і якісні хар.pdf
04 жовтня 2017 17:43
Кваліфікаційні.pdf
04 жовтня 2017 17:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВ "Епіцентр К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"

ТОВ Свірон

ПП "ВКФ "ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Рішення скасоване 234 234,66
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 16:33
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Відхилено 234 234,66
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 16:48
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 251 443,26
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 13:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"
#41387104
Переможець 299 665,50
UAH з ПДВ
15 листопада 2017 12:51

Документи

06 жовтня 2017 16:37
Електронний підпис
06 жовтня 2017 16:15
ПР ТОВ ВП Полісан.PDF
05 жовтня 2017 13:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

09 листопада 2017 16:44
Електронний підпис
09 листопада 2017 16:42
214_АК.pdf
09 листопада 2017 16:33
Звіт з ЄДР (припинено)
09 листопада 2017 16:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2017 13:11
Електронний підпис
09 листопада 2017 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2017 12:50
Електронний підпис
14 листопада 2017 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2017 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"
#41387104
299 665,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2017 12:50
Електронний підпис
14 листопада 2017 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:25
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 10:25
Договір.PDF укладений
14 грудня 2017 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 299 665,50
UAH з ПДВ